bhbus.ba
November 25, 2024, 13:07:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31   Go Down
  Print  
Author Topic: Niš-ekspres - Razno/Diskusije  (Read 193866 times)
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #75 on: July 14, 2011, 21:08:22 »

# 335-502



nek ovom pod hitno urade kakav facelift, i po mogućnosti zamijene retrovizor
Logged


Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #76 on: July 14, 2011, 21:11:42 »

# 335-502



nek ovom pod hitno urade kakav facelift, i po mogućnosti zamijene retrovizor
Retrovizor je zamenjen(taj dan mu je kamionžija na izlazu iz Kuršumlije polomio retrovizor a facelifting mu ne treba ovako je originalniji i onako se priča da do kraja godine ide u večna lovišta..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #77 on: July 16, 2011, 17:03:24 »

E ovako stoje stvari, prvi gore 338 je moj miljenik! Danas je bio u Pancevu a za volanom Zoki legenda! a 397 su naruzili sa ovi retrovizori, i on je bio pre neki dan u Pancevo... 421-576 Roki i Ranko, odlicna ekipa!
E sad da dopunim onde gde fale Gb.. prvi ispod 380-583 je 386-591, pa ispod njega bi trebalo da je 399-563 mozda cak i 400-564 i ovaj klot crveni sa latinicom je 311-390-539...
PS. pisem ja da i nije nesto ta crna traka a vi mi ne verujete! Mozda sam dosadan ali legendarno sivilo je bilo ZAKON!
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #78 on: July 17, 2011, 15:38:40 »

veliki minus...uz ovakav spoljašnji izgled koji bez problema ima prolazmorali bi uklopiti kakvu moderniju kontrolnu tablu
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #79 on: July 17, 2011, 18:02:08 »

veliki minus...uz ovakav spoljašnji izgled koji bez problema ima prolazmorali bi uklopiti kakvu moderniju kontrolnu tablu
Sta joj fali, ko da putnici znaju nesto oko table..
Kad smo vec kod putnika skoro od mog druga iz Kraljeva roditelji isli na more Nis ekspresom jer im je odgovaralo vreme dolaska u HN. Povratna karta je bila isto jeftinija nego kod drugih prevoznika. I da se vratim temi, stize trooosovinac 416-516 sad posto je bilo puno prtljaga(poznato je vec da ljudi nose veliki prtljag sa sobom na more..) ukrcavaju se u bus i posle nekog vremena javlja drugaru cale sms-om da se prica po busu kako je extra, te da je Mercedes, te ima 3 osovine, pa film pa ovo pa ono a njegov cale iako zna kako se Nibus pravi kaze covek nije hteo da ih razuveri Wink
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #80 on: July 17, 2011, 18:14:37 »

veliki minus...uz ovakav spoljašnji izgled koji bez problema ima prolazmorali bi uklopiti kakvu moderniju kontrolnu tablu
Sta joj fali, ko da putnici znaju nesto oko table..
Kad smo vec kod putnika skoro od mog druga iz Kraljeva roditelji isli na more Nis ekspresom jer im je odgovaralo vreme dolaska u HN. Povratna karta je bila isto jeftinija nego kod drugih prevoznika. I da se vratim temi, stize trooosovinac 416-516 sad posto je bilo puno prtljaga(poznato je vec da ljudi nose veliki prtljag sa sobom na more..) ukrcavaju se u bus i posle nekog vremena javlja drugaru cale sms-om da se prica po busu kako je extra, te da je Mercedes, te ima 3 osovine, pa film pa ovo pa ono a njegov cale iako zna kako se Nibus pravi kaze covek nije hteo da ih razuveri Wink


Čekaj malo nemoj tako. fali joj što je kao u prigradskog na kažem kao kod gradskog busa osim toga ne mora značiti da putnici ne znaju baš ništa. Ali to sad nije ni važno. Propaganda čini čuda. Ako ti ljude filuješ dobrom propagandom slikama, pričom i sl logično je da to ostavi određenog efekta. Činjenica je da je novi NIBUS urađen mnogo mnogo bolje od prethodnih verzija po svemu. Unutrašnjost mi se sviđa jedino utisak kvari ta kontrolna tabla i volan. Međutim sve u svemu pozitivno je to što se NIBUS razvija i što će za određen vremenski period postati brand koji će moći komercijalizovati znanja stečena praveći autobuse za vlastitu potrebu.
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #81 on: July 17, 2011, 18:21:02 »

Veruj mi da je mnogo jednostavnije snaci se na ovoj tabli nego kod npr. Irizara..
Mozda je meni ovako ok jer svaki dan sedim za volanom nekog Nibusa ali definitivno je ovako ok jer tu lepo stane masinica za karte ne moras da se teglis skroz napred da bi uzeo kartu i dao putniku! Sad serija 560-565 je najbolje uradjena sa MAN motorima i Temsa galerijama, zapravo ne original Temsa galerija(ona je plasticna preko nje tapacirano) nego su sami pravili galeriju u selu blizu Najsa gde covek ima masinu za savijanje lima i samo kupovali iz Turske onaj plasticni deo(ventilacija..) E sad ovi 402-411 imaju Cummins motor koji meni nije nesto gotivan, MAN je ipak naj.
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #82 on: July 17, 2011, 18:28:01 »

Veruj mi da je mnogo jednostavnije snaci se na ovoj tabli nego kod npr. Irizara..
Mozda je meni ovako ok jer svaki dan sedim za volanom nekog Nibusa ali definitivno je ovako ok jer tu lepo stane masinica za karte ne moras da se teglis skroz napred da bi uzeo kartu i dao putniku! Sad serija 560-565 je najbolje uradjena sa MAN motorima i Temsa galerijama, zapravo ne original Temsa galerija(ona je plasticna preko nje tapacirano) nego su sami pravili galeriju u selu blizu Najsa gde covek ima masinu za savijanje lima i samo kupovali iz Turske onaj plasticni deo(ventilacija..) E sad ovi 402-411 imaju Cummins motor koji meni nije nesto gotivan, MAN je ipak naj.

Ma dobro možda je svrsishodnija jer vozači izdaju karte. Meni lično je NEOPLAN imao najljepši cockpit, ali sada su u svakom slučaju TRAVEGO, novi Tourismo ili setra serije 4 u prednosti.Npr meni se nikada nije sviđao cockpit od setre 3 ili kod Bove Vanhoola Volva i sl...Što se tiče MAN motora on je vrh vrhova barem za naše uslove eksploatacije.
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #83 on: July 17, 2011, 18:31:17 »

MAN-ovi motori euro 1 i euro 2 iz starijih buseva zajedno sa starim Meckama samo putuju iz busa u bus i nezamenljivi su.. Jedino Mecka bez turbine kad vidi brdo kao da si mu povukao rucnu.. A sad onu tablu oni prave sami, 2 Nibusa imaju tursku tablu, 1 je u Becejprevozu drugi u ekspresu, potrazicu jednom sliku te tablepa cu da je okacim..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #84 on: July 17, 2011, 18:53:31 »

MAN-ovi motori euro 1 i euro 2 iz starijih buseva zajedno sa starim Meckama samo putuju iz busa u bus i nezamenljivi su.. Jedino Mecka bez turbine kad vidi brdo kao da si mu povukao rucnu.. A sad onu tablu oni prave sami, 2 Nibusa imaju tursku tablu, 1 je u Becejprevozu drugi u ekspresu, potrazicu jednom sliku te tablepa cu da je okacim..

Ma naravno to su nepoderivi motori. Što se tiče MB-a i turbine to je tako.Inače MB motori nemaju neku snagu ali to nadomješćuju prenosom koji je najbolji na svijetu.Zato su mali potrošači..okači nam tu novu tablu da je vidimo
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #85 on: July 17, 2011, 19:33:19 »

Potazicu po CD-ovima negde imam sliku.. Deo oko tahografa je domaca radinost(prekidaci i td) a Tabla je od Tourisma..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #86 on: July 17, 2011, 20:11:28 »

iskren da budem ne leži mi ni ova ....
Logged
mmarko
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 446



« Reply #87 on: July 17, 2011, 20:30:56 »

Meni je bolja ona prva,a i volan je bolji.Ne sviđaju mi se autobusi sa volanom kao kod auta.
Ovaj NIBUS ima FAP volan i meni je taj najbolji.
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #88 on: July 17, 2011, 21:11:57 »

Pazi ovakav volan je i u mom ljubimcu 338-523 i jako dobro izgleda na onu njihovu tablu... Opet 338 ce valjda uskoro da zameni neki drugi bus posto on do kraja godine ide u staro gvozdje ;( ali ni jedan novajlija ne moze da ga zameni jer ipak legenda je legenda!
E a sad moje i misljenje vozaca konto 564-400 je da su volan i tabla najmanje bitni, bitni su MOTOR, menjac, diferencijal i u neku ruku retrovizori, a najbolji su oni sivi T 100 jer se lepo sve vidi i ceo bus a na Setrovizore jedva da se vidi pola busa
« Last Edit: July 17, 2011, 21:14:33 by Nenad_KM » Logged

Nibus 400.22 GB 523
mmarko
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 446



« Reply #89 on: July 17, 2011, 21:38:29 »

Ovaj NIBUS ima FAP volan i meni je taj najbolji.
Mislio sam na NIBUS što je u Teslić Prevozu.Slažem se da je bitniji motor i mjenjač ali opet....
« Last Edit: July 17, 2011, 21:41:04 by mmarko » Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 22 queries.