bhbus.ba
November 24, 2024, 04:23:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 101   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije  (Read 389088 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #270 on: January 23, 2011, 22:59:52 »

Vidi Dubster KVALITET TURSKIH  MANOVA  JE  ISTO KAO I  OVI IZ  NJEMACKE   JER  TAMO BORAVE  STRUCNJACI IZ
 MAN-a   Jer Ne  smiju oni raditi  kako hoce , inace  izgubit ce Licencu , ja  sam  se  par puta  vozio , bas  u tim M A N-ovima iz Njemacke  do Sarajeva i  nisu  bas  uska Sjedista , ima Dobrog prostora za  noge i uopste nije  tijesan  , recimo  kao  Bove ili VanHooll , onaj sto ga imamo u Temi Eurolines , sto ponekad  Dodje u Sarajevo  

ma naravno. Proslo je vrijeme "konfekcije"....nema vise inprovizacija ili ces raditi kako treba ili ode licenca "helac".... U principu MAN-ovi su tvrda (nema MB udobnosti) ali i izdrzljiva vozila( odnos cijene i dobivenog je na strani ovog drugog definitivno). To sto je prostor izmedju sjedista malen ovisi od narucioca. Ako neko pozeli troosovinca sa 49 sjedista to je turcima najmanji problem...
Logged
apmo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 81


« Reply #271 on: January 24, 2011, 01:31:47 »

Vidim da svbi kritiziraju samo MAN-ove, a što je s novim Setrama 400 koje malo malo pa se zapale??? Kakva je onda njihova kvaliteta? Centrotrans je firma velike tradicije i velikog voznog parka koji nije lako održavati jer lako se potkrade poneko lošije vozilo.
Logged
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #272 on: January 24, 2011, 09:56:14 »

Dajte ljudi, glupost je porediti Man i Setru ili Kantica i CTS.
Kantic je objektivno 10 mjesta ispred svakog drugog prevoznika u BiH, pa onda bi mozda dosao Transturist. A ne znam kako mozete uopste CTS staviti, pa oni po odrzavanju autobusa i kvalitetu, ne dolaze ni u sledecih 10 prevoznika. To sto imaju najvise linija, to bi trebala biti njihova prednost i trebali bi imati najbolji vozni park daleko u BiH. Ako cemo realno, mislim da Neoplane u gorem stanju nisam vidio nego u CTS i to je jedna velika SRAMOTA zna njih!
Kad vec pominjete linije za Njemacku, recite zasto CTS ne vozi svaki dan? Zato sto se prave pametni pa nece da voze 5 ili 10 putnika ponedeljkom , e pa Kantic vozi, iako ti treba ponedeljom....
Inace nemojte Kantica uzimati u usta, takva firma nema u citavoj ex YU, prvo sve sam nove Setre, drugo pogledate njihove Cityje, pogledate CTS?? Da ne idemo dalje, uopste je glupost raspravljati o tome...
A to poredenje Mana  Setre je isto glupost, taj Man je jeftini krs i nista drugo, jeb*** taj autobus, ako ce ti 100 puta prijatnije putovanje biti u 215HD staroj 20god...
E sad gledate Kanticev svaki mali propust, a vidjali smo da CTS vozi sa Isuzuom za Minhen, sa niskim Translinerom Amstersda, i opet su oni najbolji prevoznik, kako da ne....
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #273 on: January 24, 2011, 11:07:11 »

Potpisujem !!

Svakoj firmi bi putnik trebao biti na prvom mjesto, što nažalost nije slučaj sa Centrotransom. Oni imaju najviše vozila i linija u BiH ali ne vode računa ni o busevima ni o putnicima. Najbanalniji primjer je gradski MAN na linijama preko 30 km, tako ubijaju i njih i putnike koji se pate u busu koji je namijenjen gradskim ulicama.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #274 on: January 24, 2011, 12:14:44 »

zavrsena diskusija o tome ko je bolji prevoznik i najbolji, svako ima svoje misljenje i gotovo ... svaki naredni post na tu temu ja brisem ... pozzz ...
Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #275 on: January 24, 2011, 19:04:21 »

Ovaj STEYR što je vozio Visoko - Breza, sad sam gledao nema ga u VP, pa dodajte. reg. A43-A-061, a Gbr. samo sam vidio na prozoru 044*, tako da fali jedan broj, vjerovatno odlijepio neko  Undecided
Logged

Neoplan VIP Class
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #276 on: January 24, 2011, 19:46:26 »

Kako ovo nije tijesno? Istina je da je udoban, ali stvarno za nekog višeg je ovo pretijesno... Ovaj Man Lion's Coach ima 49 sjedišta, sa 44 bi bio idealan.. Ali to sve ovisi od prijevoznika sa koliko će sjedišta uzeti (primjerice AP Varaždin Volvo 9900 i 9700 imaju max 44 sjedišta, a Volvo 9700/3 53 sjedišta... i to je super, komfor zajamčen)
 
« Last Edit: January 24, 2011, 22:56:09 by The_Dubster » Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #277 on: January 24, 2011, 22:48:44 »

Eto, ko se nije vozio u njima ne može to ni osjetiti. Ja sam se vozio u MAN-u koji je imao staru garnituru sjedišta ( tvrđu ) i to je najblaže rečeno katastrofa, kad se tvrda sjedišta spoje sa nikakvim prostorom za noge. Ova nova garnitura sjedišta je udobnija ali nažalost razmak je ostao isti.

Centrotrans je stvarno mogao smanjiti broj sjedišta, ovo je stvarno pravljeno za kineze i malu djecu.
« Last Edit: January 24, 2011, 22:50:17 by Mustafa YJM » Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #278 on: January 26, 2011, 10:33:53 »

http://www.youtube.com/watch?v=3Tob1U4O528

Radi se o gbr 426, malo stariji snimak, jer se vidi po šemi i MANa i Citylinera
Logged


Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #279 on: January 26, 2011, 17:31:14 »



Uploaded with ImageShack.us
gbr 0428
Super slika..na kojoj je liniji bio ? ako si vidio mozda Cheesy
« Last Edit: May 17, 2011, 21:54:07 by The_Dubster » Logged

ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #280 on: January 26, 2011, 18:07:46 »

sarajevo-bugojno u deset krece iz sarajeva,a iz bugojna 14:40
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #281 on: January 26, 2011, 20:09:52 »

Izgleda da visočki translineri baš nemaju sreće, danas opet jedan ostao u kvaru.

Pokvario se Gbr. 393, ovo je onaj što s lijeve strane piše Centrotrans, a crvena linija ispod Cheesy



Dje bas da se pokvari na  Naplatnoj Rampici , o  Boze
« Last Edit: May 17, 2011, 21:56:21 by The_Dubster » Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #282 on: January 26, 2011, 20:13:06 »

Dje bas da se pokvari na  Naplatnoj Rampici , o  Boze

Ove naplatne kućice nisu još u funkciji Cheesy
Logged


Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #283 on: January 26, 2011, 20:49:11 »

sarajevo-bugojno u deset krece iz sarajeva,a iz bugojna 14:40
samo CTS moze slat ovakve buseve na ovakve linije..cccc
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #284 on: January 26, 2011, 20:55:22 »

Kako ba nisu u  Funkciji , na lijevoj Strani je u Funkciji , Ovo ce biti kao Kafic il tako  nesto ,Ali Naplatne Rampice kao Rampice  rade  Dubster
Logged

Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 101   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.054 seconds with 23 queries.