bhbus.ba
November 21, 2024, 23:06:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 40   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS-Crna hronika  (Read 133641 times)
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #300 on: December 13, 2012, 23:44:42 »

Da u pitanju je prestrojavanje...Bus je najvjerovatnije pretekao tramvaja i kada je htio da se prestroji na tramvajsku da stane ,pokupio ga je tramvaj
Logged

zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #301 on: December 14, 2012, 00:00:38 »

852 je u pitanju i nisu samo vrata ima štete velike i male su šanse da bude popravljen brzo. Iskren da budem ovakvo nešto se moglo i očekivati ranije jer idioti tramvajdzije se na potezu od skenderije do Drvenije bukvalno utrkuju sa autobusima, i nema šanse da te puste pri prestrojavanju....

bas tako , koliko puta se vozim 17 ili 14 i na tom potezu tramvaj gas, bus gas i ko ce prijeeee , pa pretezno popustee pa stanu iza tramvajaaa , ali vozaaci sa 850  i 851 nikada ne puste tramvaj to sam primjetio Cheesy 
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #302 on: December 14, 2012, 00:11:07 »

Vjerovatno....
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #303 on: December 14, 2012, 00:23:31 »

E bas je isto tako bilo
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #304 on: December 14, 2012, 09:55:02 »


Oslobođenju se javila "putnica" koja tvrdi drugačije...
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/nije-psovala-putnica-vec-vozac

Da budem iskren, skroz mi je sumljiv ovaj članak Oslobođenja.
« Last Edit: December 14, 2012, 09:58:18 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #305 on: December 14, 2012, 16:47:45 »

"Profesionalni" novinar iz Oslobođenja bi trebao znati da je osnovno pravilo istrazivackog novinarstva da imas najmanje dva izvora informisanja i da isti medijski prostor moraš dati i jednoj i drugoj strani. Nije ni čudo što je tiraž "Vesele sveske" i oslobođenja tu negdje. Inače ova "gospođa" spada u red sexualno frustriranih torokuša u klimakteriju koje kući ne smiju ni riječ progovoriti tako da ima je grasovo osoblje idealno za "napasti"...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #306 on: December 16, 2012, 12:17:30 »

Klix 2-3 dana nije radio pa evo tek sad slika. 292 i 852
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #307 on: December 16, 2012, 12:38:28 »

Ima neki Ceski sajt sa slikama havarisanih tramvaja,ne mogu se sjetiti naziva potrazit cu kad dodjem kuci,pa da vidite sta su havarije.Tako da panicarsko izvjestavanje je samo bolesna zelja za pravljenjem senzacije jefinitih portala.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #308 on: December 16, 2012, 15:26:31 »

Kod 258 je prednji dio bio potpuno uništen, čak mislim i odvaljen kad ga je udario kamion u Nedžarićima 2004 godine. Vozač tramvaja je bio teže povrijeđen.

Kako su ga poslije popravili ja neznam. pretpostavljam da su mu poslije taj prednji dio stavili sa nekog od tramvaja koji je otišao na Satra modernizaciju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #309 on: December 16, 2012, 22:20:49 »

Ovo je upravo malo pretjerano kako informise onlajn zuta stampa o "teskoj havariji".
Evo tri fotke bas teskih havarija:


23.5.2011. Brno: Sudar tramvaja Tatra T6A5 i trolejbusa Škoda 14Tr. Vozač trolejbusa nije poštivao crvenu boju na semaforu na raskrsnici gdje ima i križenje tramvajske pruge sa trolejbuskom prugom. U trolejbusu je poginuo jedan putnik i više ih bilo ranjeno...


20.9.2011. Prag - sudar tramvaja, poginuo je jedan vozač tramvaja.


6.8.2008. Ostrava, 3 mrtvi i više desetina povrijeđenih - frontalni sudar tramvaja na jednokolosiječnoj prigradskoj liniji broj 5 kada vozač nije poštivao vozni red i sistem signalizacije na mjestima križanja.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #310 on: December 16, 2012, 22:32:34 »

Ona Tatra 1203 nije ništa u odnosu na 258 kako je bio oštećen, ali grasovi majstori ga vratili u život.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #311 on: December 17, 2012, 22:16:06 »

Ja mislim da je još jedna Tatra sa poli reklamom davno imala udes. Koju je reklamu imao 258 kada je imao udes?
« Last Edit: December 17, 2012, 22:19:15 by sarajlija211 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #312 on: December 17, 2012, 22:29:58 »

Euroherc, a inače nosio je tu reklamu par godina.

mjesec prije udesa:


3 godine nakon udesa


Ovdje ima članak i slika, ali nisam registrovan pa je ne mogu uvećati:
http://www.idoconline.info/digitalarchive/public/index.cfm?fuseaction=serve&ElementId=19310
« Last Edit: December 17, 2012, 22:36:32 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #313 on: December 25, 2012, 14:58:35 »

danas izmedju 12 i 30 i 13 sati 403 imao udes na pofalicima a 410 na otoci
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #314 on: December 25, 2012, 21:26:29 »

Aaaa... što hoće nešto ovi udesi fine autobuse, te 852 te 410....

Pa šta je bilo sa 410 konkretno i je li velika šteta?
Logged
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 40   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.057 seconds with 21 queries.