Troler
|
|
« Reply #60 on: October 17, 2015, 16:24:41 » |
|
GRAS se sistematski uništava zadnjih 10-15 godina, zna se sa kojom namjerom i to je na ovom forumu izneseno milion puta. GRAS je toliko uništen da se znalo desiti da vozila stoje zbog dijelova koji koštaju par stotina maraka. GRAS-u su sredstva za skidanje trajnog markera trenutno luksuz i to je tako.
Sve je o GRAS-u na ovom forumu izneseno u zadnjih 5 godina i dobro znamo kako i zašto je GRAS u ovakvoj situaciji. Trebam li ponovo spominjati priču o broju socijalnih kategorija koje imaju povlaštene kupone, za koje GRAS od 2000 dobija mizerne naknade, izvlačenje para od direktora postavljanih po partijskim linijama, postepeno uništavanje kako bi se ubacio privatnik i šta sve ne. Sve je u ovih 5 godina lijepo i argumentovano objašnjeno.
Što se tiče radnika rekao sam da među tolikim brojem uposlenih ima određen procenat neuljudnih i bezobraznih, ali toliko je pristojnih i kulturnih vozača koji teškom mukom zarađuju svoj hljeb u GRAS-u a GRAS je dao i neke Evropske prvake u takmičenjima vozača u sposobnostima. (mislim da su dvojica)
Sa stajalištima GRAS nema nikakve veze, ni sa tablama. To je u nadležnosti ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo. Oni su 1999 naložili GRAS-u da ukloni table sa stajališta na koja su postavljene one nadstrešnice i nakon 16 godina su se sjetili da postave natpise na tramvajska stajališta. Samo nema brojeva linija na tim tablama kao nekad na GRAS-ovim
GRAS isto nema veze ama baš nikakve sa rasvjetom na terminalu Ilidža. To je u nadležnosti firme KJKP Park.
Dakle ne poznaješ situaciju ni šta je u čijoj nadležnosti.
Što se tiče Centrotransa, do ulaska na GRAS-ove linije su na prigradskim linijama imali štajere stare 20 godina, i eto od boljih gradskih autobusa onih 8 NL313-15. Ovo sve gradskih autobusa što su nabavli od 2013 na ovamo su nabavili polovno 10-13 godina staro isto kao i GRAS onih 10 zglobnih autobusa.
GRAS-ovi Ikarbusi IK-206 i MAN Lion's Classic su noviji od sve i jednog Centrotransovog gradskog autobusa. 2007, 2008 i 2009 godište. E sad u kakvom su stanju, ovi što su radili na komercijali, domu armije, drveniji, su očuvani kao i Centrotransovi autobusi, ovi što su radili na drugim linijama su upropašteni od strane srednjoškolaca.
Samo kod Centrotransa ima da karta za liniju Otoka-Mojmilo-Turkušići (dužine 3,7km) košta 1,60KM a kartu na liniji Otoka-Buća potok (5,0km) naplaćuju 1,00KM i daju povratnu kartu 1,50KM jer tamo imaju jaku konkurenciju u ilegalnim kombi prevoznicima koji voze za 1,00KM) Vodeći se logikom da će ovi iz Turkušića morati platiti 1,60 jer nemaju alternativu, a za Buća potok evo povratna 1,50KM pa jeli to pošteno? Na stotine primjera nepoštene i kvarne borbe Centrotransa sam naveo u ovih 5 godina, argumentovano i sa dokazima i sad mi se našao neko ko živi 1.000km od Sarajeva da mi palamudi ovdje.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
mkakanic
Pješak
Offline
Posts: 13
|
|
« Reply #61 on: October 17, 2015, 16:37:31 » |
|
jedite govna obojica ,makar ban dobio
Hahhaaaaa,ova ti je dobra!!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
majer
Pješak
Offline
Posts: 89
|
|
« Reply #62 on: October 17, 2015, 18:05:39 » |
|
Damir je bolestan Vi to znate I nemojte da dusu grijesite bezveze
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #63 on: October 17, 2015, 18:41:04 » |
|
Sto neko od admina ne banuje ovog damira. Godinama maltretira sve na forumu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
boxer
Putnik
Offline
Posts: 330
|
|
« Reply #64 on: October 17, 2015, 18:53:40 » |
|
A ko su ti admini ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #65 on: October 17, 2015, 19:05:12 » |
|
sta ako sam bolestan ne treba da se iznose sva nedjelja sto se rade , tako je najbolje sve pod tepih i nikom nista
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #66 on: October 17, 2015, 20:05:35 » |
|
Koja bolan nedjela.
Za sve što je GRAS ovakav kakav jeste napisao sam toliko postova u zadnjih 5 godina da je suvišno ponavljati se.
Zašto je većina nas koji smo pisali na ovom podforumu protiv Centrotransa, i to smo sve argumentovano objasnili za sve ove godine. Nepoštenje, spletke, podmetanja, nefer igra...
Na tu nefer igru GRAS je tek od ove godine počeo uzvraćati istom mjerom. Sa nabavkom 10 zglobnih autobusa, i prijemom u radni odnos 20 novih vozača. Sa pojačanjem linije 31e za dodatna 3 autobusa, i uvođenja 2 autobusa na liniju Vijećnica-Hrasnica po povoljnijoj tarifi i sa uvažavanjem kupona od Ilidže do Hrasnice. Sa gospodom gospodski, s Centrotransom centrotransovski.
|
|
« Last Edit: October 17, 2015, 20:11:02 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #67 on: October 17, 2015, 21:45:46 » |
|
kao prvo prodajom Zute farbe dok je bilo kojekakvim samostalnim prevoznicima , licno cuo razgovor izmedju 2 covjeka , Sipanje nafte u privatne automobile , znate i vi kad je bilo nestasica nafte u Grasu , sto se tice mali kioska na stanicama zar nebi bilo bolje da ih nekom date pod zakup ,ok nisu veliki al ako bi zainteresovanih bilo bolje i pod kiriju nek da propadaju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #68 on: October 17, 2015, 22:04:57 » |
|
Niko nije poricao da nije bilo tih lopovluka od nesavjesnih uposlenika. Čak su na neka vozila postavljane i mrežice za sprečavanje krađe nafte, mislim konkretno na 851
Da je svaki dan GRAS tako oštećivan eto za cifru u prosjeku 500KM dnevno u toku 15 godina, to opet nebi bilo ni 10% u odnosu na gubitke uzrokovane nesavjesnim upravljanjem od strane vlasnika (kantona) i stranački podobnih direktora i nadzornih odbora.
A te krađe goriva vjerovatno ima u mnogim većim firmama, možda manje u privatnim, ali ko mi garantuje da nekad neki uposlenik Centrotransa ne pozajmi koji litar iz busa?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #69 on: October 17, 2015, 22:33:48 » |
|
da se govna jedu ti bi vec odavno bio požderan kopile retardirano...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
majer
Pješak
Offline
Posts: 89
|
|
« Reply #70 on: October 17, 2015, 23:05:57 » |
|
sta ako sam bolestan ne treba da se iznose sva nedjelja sto se rade , tako je najbolje sve pod tepih i nikom nista
evoo da i ja dodam spisak nedjela tvog prevoznika centrotransa koji je u ratu masno naplacivao posiljke(poste,pisma i sitnice) sverc u ratu sa stvarima humanitarnom sverc cigarama,drogom i ostalom robom u mirnodopskom vremenu a bolestan jesi,samo postoji razlika kad govori bolestan i zdrav insan da se dalje ne grijesim necu ti vise nista pisat
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #71 on: October 17, 2015, 23:23:09 » |
|
vidi to se i danas radi jasna stvar , za sverc cigaretama nema ko se tim nije bavio u ratu a bogami i dan danas a to da Kanton je nasavijesno radio ne znam ,a to za politicke celnike i stranke to ste sve vi tome doprinjeli , zar mora ama bas sve da se rijesava dole u Bosni putem stranackih kanala , Kada cemo pameti doci da se u sve ne uplicu stranke
|
|
« Last Edit: October 17, 2015, 23:26:33 by damir050 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #72 on: October 17, 2015, 23:50:45 » |
|
sta ako sam bolestan ne treba da se iznose sva nedjelja sto se rade , tako je najbolje sve pod tepih i nikom nista
evoo da i ja dodam spisak nedjela tvog prevoznika centrotransa koji je u ratu masno naplacivao posiljke(poste,pisma i sitnice) sverc u ratu sa stvarima humanitarnom sverc cigarama,drogom i ostalom robom u mirnodopskom vremenu Dok su se oni bogatili na ratnim mukama naroda, GRAS je Sarajlije prevozio besplatno na svim linijama koje su radile Jedino su se 1995 naplaćivale linije 1995 Katedrala-Dobrinja (za one koji nisu htjeli presjedati) i kratko za vrijeme primirja Katedrala-Hrasnica (a Hrasnica je tada bila kao drugi grad) To su jedine linije koje su radile komercijalno, na ostalih 15-tak linija GRAS je građane prevozio potpuno besplatno do 1.12.1995 godine. I još jedna gnusna laž iz rata napisana u njihovoj monografiji. Ima slika autobusa pod oklopom od čeličnih ploča sa prorezom za vozača. Sa strane natpis Sarajevska brigada "Doktor" Ispod slike natpis "u ovim autobusima je Centrotrans vršio prevoz građana Sarajeva u opkoljenom Sarajevu" Radi se o tome da je komandant vojne policije Kerim Lučarević-Doktor došao na ideju da se uzme određeni broj starih autobusa iz GRAS-a i Centrotransa, da se stave na njih oklopi i da se odvezu na kritične raskrsnice kako bi zaštitili građane od dejstava snajpera. Ti autobusi nikad nisu bili korišteni za prevoz građana, jasno se da vidjeti i po činjenici da je ploča preko vrata, i onaj ko je ulazio u te autobuse da bi njima upravljao morao se provlačiti ispod ploča. Za prevoz putnika nemoguće!
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #73 on: October 18, 2015, 00:11:01 » |
|
Centrotrans se kao Humanitarac pokazao aktivan , ali tom prilikom nazalost desio se i nemili dogadjaj to jest tom prilikom smrtno je nastradalo nekoliko gradjana Sarajeva kao i 9-mjesecna beba ,koji su bili u konvoju prema Splitu . Centrotrans je prevezao u periodu 1995 - 1998 3 tone razni posiljki koji su ili izlazile iz Sa ili ulazile u grad toliko mada ovo nema veze sa ovom temom al Mod oprostite
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #74 on: October 18, 2015, 00:26:53 » |
|
U tom konvoju su bili i GRAS-ovi autobusi.
A što se tiče tih pošiljki pitaj stanovnike Hrasnice za Šaćka i Čengića kako su se bogatili na tim pošiljkama
GRAS je 1994 i 1995 prevozio 80.000-90.000 putnika dnevno totalno za džabe bez ikakve subvencije kad su radili tramvaji i kad je bilo svih energenata za puni kapacitet.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|