dakle ja bi vjerovao da je ustvari uzet tramvaj broj 42 za izgradnju prvog zglobnjaka jer broj na fotci je dobro vidljiv, i tramvaju je u to vrijeme već otrezan prednji dio. Svakako teško bi novinari onu fotku nekako falzifikovali.
U knjizi PCC-the car that fought back, i iz koje mi je jedan Švicarac napravio skenove nekoliko stranica, se navodi da su PCC zglobnjaci napravljeni od nekih od sljedećih solo PCC tramvaja:
6, 8-9, 12-14, 16-18, 21-22, 24, 26-28, 31, 33, 37, 41-43, 45-48, 50, 55-58, 61-63.
Tvrdi da je izrađeno 10 (!) tramvaja garažnih brojeva 100-109 i da je za to iskorišteno 20 solo PCC vozila i 13 vozila je rashodovano (vjerovatno su sa njih skinuti samo neki vitalni rezervni dijelovi).
Šta se "dubrovačkih" tramvaja tiče, prema podacima kolega Njemaca i Austrijanaca firma Djuro Djaković je preuzela 4 motorna kola od čijih postolja i električne opreme su izradili dubrovačke tramvaje 11–14, dakle karoserija je bila potpuno nova. Garažni brojevi onih sarajevskih tramvaja dotad su nepoznati