the hicme
|
|
« Reply #9 on: August 12, 2013, 10:24:58 » |
|
NEOPLAN Historija
Autobus Neoplan GmbH je Njemački proizvođač autobusa i trener. Tvrtka je sada podružnica NEOMAN Bus GmbH, koja je sama po dio MAN AG. Tvrtka je posebno poznat po svojim futurističkim dizajnom [citat potreban].
Tvrtka je osnovana od strane Gottlob Auwärter u Stuttgartu 1935, a proizvedeni karoseriju za autobus i kamion podvozjem. Od početka dizajn autobusa proizvedenih bio stilska. Nakon Drugog svjetskog rata all-steel tijelo dizajn je razvijen, rijetkost u to vrijeme. Tvrtka je postala poznata po svojim tehničkim znanjem, a do 1953 odselio iz proizvodnih autobusa na kamion kućištu s djelomičnom monocoque dizajn s kosturom čelične cijevi osigurava strukturnu potporu, obogaćenom zavarenih bočne strane. Motor je preselio u stražnjem dijelu, a Podvozje i tijelo funkcionirali kao jedan. U 1957 zračni ovjes je dostupan, poboljšava vožnju autobusa na putniku.
1961 Novi dizajn, Hamburg, bio predstavljen na salonu u Ženevi, a izazvala je senzaciju u industriji. U vrijeme kada je većina trenera su zaobljene, gomoljasti ili pojednostavnjeno, novi dizajn je imao jasne linije s rubova i velikim prozorima. Razvijen od strane osnivača najstarijeg sina Albrecht i drugi učenik, švicarski Bob Lee, kao dio svoje disertacije na Sveučilištu Hamburg, dizajn također dozvoljeno svaki putnik da regulira dovod svježeg zraka kroz mlaznicu od dva zračnih kanala.
Oba Albrecht i Lee pridružio Neoplan nakon sveučilištu. Albrecht preuzeo upravljanje tvrtkom u 1965. Bob Lee je postao šef strojarstva i dizajn.
U 1964 osnivača drugi sin, Konrad, razvili double-deck dizajn za uslugu autobusom kao dio njegova rada. Dizajn je imao iznimno male težine, a može nositi više od 100 putnika. Ona je također sadržanu u low-frame prednju osovinu s naprijed-montiranim prijenosnika upravljača koji dozvoljenu nisku ravan pod. Double-deck princip primijenjen je trener dizajn stvarajući revolucionarni velikog kapaciteta udobno vozilo za obilazak. Ovo vozilo je poznat kao Skyliner, i stvorio sliku za tvrtku koja je diferenciranih Neoplan brand s konkurentima i stvorio interes za svoje proizvode diljem Europe.
Godine 1971 Cityliner uveden. Ovaj projekt imao je putnički platformu na razini iznad vozačeve kabine i uključeni onboard zahod. Vozilo je također iskoristio, po prvi put, od staklenim vlaknima ojačane plastike za određenim dijelovima tijela. U 1973 Jetliner je uveden, s velikim jednodijelni vjetrobran, s vozačem i prozorskih vrata spušten iz linije putničkog prozora dolje na dnu vjetrobranskog razini.
Drugi proizvodni pogon otvoren u Pilsting 1973, a treći otvor u Kumasi, Gana u 1974 kako bi podržao veliku narudžbu.
Double-deck Skyliner Koncept je bio odveden u svom konačnom zaključku u 1975 s uvođenjem Jumbocruiser, double-deck artikulirane trener 18 metara dug i 4 metra visoka. Spaceliner, uveden je 1979 uzeo Cityliner koncept osobnih poda iznad vozača i proširiti stvarni kat iznad kabine. Ovo je zadržao visine vozila manja od double-decker (3,65 metara), ali još uvijek dozvoljeno postavljanje WC-a, kuhinje, spavati kabine ispod putničkog prostora.
Novi četvrta biljka je dodao 1981 u Berlinu, a Bob Lee vodio osnivanje petina postrojenja u Lamar, Colorado. Godine 1984 dodatno biljka je dodan u Honey Brook, Pennsylvania. Američki biljke su kasnije odvojio u zaseban, a sad mrtav, samostalna tvrtka (Neoplan USA) koji se koristi za Neoplan ime pod licencom.
Godine 1980 Britanije deregulirani usluge više od 35 milja u duljinu. To je dovelo do jake konkurencije na različitim dugo udaljenost usluga, s operateri žele razlikovati njihove usluge. Neoplan vozila, futurističkog dizajna i visoke kvalitete gradnje, počeo se uvozi u većem broju. Ova vozila, tako da različiti od proizvoda u Velikoj Britaniji coachbuilders dva dijela i Plaxton, postao je sve popularniji. Konkretno Skyliner, sa svojim se zavrti u glavi dizajn, udobnost i visoki kapacitet postala statusni simbol za mnoge operatere razdoblju, posebice Trathens Travel Services u Plymouthu.
Metroliner je uveden 1988. Ovo vozilo je prva puna monocoque autobus na svijetu, pa ne zahtijeva posebnu šasije ili kostura.
Proizvodni objekt otvoren je u Ehrenhain 1990.
1992 15 metar četiri osovine Megaliner uvedena, što je izazvalo promjenu u europskim propisima kako bi se omogućilo ne-zglobnih vozila veća od 12 metara u dužinu. Starliner je uveden u 1996.
U 2001 Neoplan, odnosno pravilno Gottlob Auwärter GmbH & Co KG je preuzeo MAN AG.
Novi trener osmišljen za obilazak je uveden u 2003 pod imenom Tourliner i Starliner je redizajniran u 2004, što predstavlja vjerojatno najviše futuristički vozilo još uvijek nose naziv Neoplan.
Grupa National Express, operatori međugradskih autobusnih usluga u Velikoj Britaniji pod markom National Express, ima flotu od dvanaest Neoplan Skyliners. U večernjim satima 3. siječnja 2007, jedan prevrnuo i srušio na klizanja ceste u blizini zračne luke Heathrow, poginulo dvoje putnika. Druge šezdeset-pet putnika i dvoje djelatnika svi su odvedeni u bolnicu. National Express Grupa privremeno povukao svih dvanaest Skyliners iz službe 5. siječnja 2007, u tijeku istrage samo ih vraćanje krajem svibnja 2007.
17. svibnja 2003, isti tip trenera prevrnuo u nesreći na autocesti francuski, ubivši dvadeset i osam ljudi
Izvor:http://www.cars-directory.net/history/neoplan/ prevedeno sa engleskog jezika uz pomoc google transalate pa ne zamjerite.
NEOPLAN Modeli Coaches
Cityliner Skyliner Starliner Tourliner Trendliner
Buses
Centroliner Electroliner Airliner
Past
Hamburg Megaliner Jumbocruiser Jetliner Spaceliner Metroliner Transliner Euroliner Megashuttle Apron
Ako mogu moderatori dodat jos ove ostale modele koji nisu u akenti.
|