bhbus.ba
December 27, 2024, 22:18:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 67 68 [69] 70   Go Down
  Print  
Author Topic: Špedicija turist, Bugojno  (Read 234829 times)
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1020 on: May 06, 2013, 17:58:45 »

Kolega, nemoj ovo shvatit pogrešno, ali sve lijepo piše u predhodnim postovima gdje je koje vozilo i kako je koje vozilo završilo. Zato, fino vrati se malo u  nazad i sve ćeš skontati.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #1021 on: May 07, 2013, 11:54:45 »

slike od prvog maja (slikane su oko 5 h )

Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1022 on: August 15, 2013, 20:10:52 »

Bugojno 1985. god.



Izvor: Film o Bugojnu, autor Oliver Mlakar
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1023 on: August 17, 2013, 00:02:42 »

Ista godina isti izvor kao na predhodnim slikama. Na slici se vide Autobusi Špediciaturista parkirani na mjestu gdje se danas nalazi BP "Proming"
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #1024 on: November 06, 2013, 01:20:44 »

Ovaj Ikae je izrezan prije 2-3 godine



« Last Edit: December 06, 2013, 23:18:13 by makljen1123 » Logged
vozi misko
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 68



« Reply #1025 on: November 18, 2013, 23:33:05 »

posto jos ova tema nije pod kljucem,imam jednu informaciju da je spedicija turist poslije rata imala 11 medjunarodni linija,koje sad voze jake firme kao npr globtur,kantic...itd,npr linija jablanica-minhen sto je vozi dragun comerc je takodje njima pripadala,al to je sve bilo dok se nisu pojavili ljudi kao hozic itd...
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1026 on: November 18, 2013, 23:57:17 »

Sad za toliki broj linija nisam siguran da ih je bilo i prije rata. Koliko znam vozili su za Munchen, Innsbruk, Wells, Linz i Wien i s tim da su raspadom bivše nam države linije za Beograd, Zagreb i Split također postale međunarodne, ali ih opet nije bilo 11. A nisu ni imali autobusa da pokriju tih 11 linija. Te linije su pokrivali sa četiri TAMa 260A119 i dvije TAZ DUBRAVE. Malo si se prekontao Miško Wink
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
vozi misko
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 68



« Reply #1027 on: November 22, 2013, 23:15:04 »

mirza jarane ovo su bile linije poslije rata,a nije se prikontao covjek koji pobrinuo da dobiju te linije,i kad su trebali da krenu da se voze i budu u funkciji neki ljudi su ih poceli prodavat kojima nije bilo stalo do firme,ako nisi znao i kantic sto vozi liniju za bregenz iz bugojna i ona je pripadala spediciji,a ovo sve ne bi pisao da nisu sigurne informacije.ona dva neoplana kod hozica i setra sto je bila 315hd  to je bila kupila spedicija da bi mogli uspostavit neke medjunarodne linije,al nazalost hozic je to sve raskopao i uradio sta je uradio...
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1028 on: November 23, 2013, 01:10:11 »

Što se tiče Neoplana, N116 je bio hozićev prije nego je ušao u Špedicijaturist kao i Setra 215HD i Skyliner. Kasnije je on "kao" prodao ta tri autobusa Špediciji a Neoplan N116H i Setra S315HDH su kupljeni od Špedicijinh para li nikad nisu vozili za Špediciju, registrovani su bili na hozić turist. A koliko sam prikupio informacija o linijama koje je vozila Špedicijaturist, počeli su vozit za Austriju nakon rata, ali linija nije zaživjela, opet zahvaljujući pojedinim ljudima koji su bili mationete tadašnje vlasti, koja na žalost i danas vlada u Bugojnu. Znam  je moj stari na sve moguće načine pokušavao ubjediti tadašnjeg direktora da se obnove linije za Zagreb i Split za početak, a kasnije po mogučnosti i linije za Austriju i Njemačku. Od svega toga bila je suspenzija za starog. Međutim, bilo je kako je bilo. Pare su nestajale sa računa preduzeća u nepoznatom pravcu i kako je to kod nas obićaj niko nikad nije za to odgovarao. Autobusi koji su kupljeni nakon rata bili su stari oko 20 godina - sve tri MB303, Setra S180, MAN SG, SANOSI kupljeni od CTS-a, MAN SR240, G&S,... a cijena im je bila kao da su stari 5 - 10 godina. Ali bilo - prošlo. Neki su dobro omastili brke, neki otišli na onaj svijet a ostali gledaju kako da izganjaju penziju.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #1029 on: February 23, 2014, 09:26:44 »

i sta je danas sa Spedicijom jel gotova skroz ili ima neke nade za oporavak?
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1030 on: February 23, 2014, 20:41:52 »

Ma skoro pa gotova. Ne voze ni jednu liniju, imaju dva autobusa koji već duži period se miču s mjesta, radnici otišli trbuhom za kruhom,....
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1031 on: March 20, 2014, 00:08:33 »

Pošto su ovo arhivske nadam se da će ostat



Autor: vozi miško
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1032 on: April 26, 2014, 23:03:11 »

Na sadašnjem autobuskom terminalu Željeznička stanica - Sarajevo

Youtube
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1033 on: April 26, 2014, 23:28:43 »

Troler HVALA TI za ovu sliku. TAM 190A11, prigradska verzija, kasnije mu ubačena sjedišta iz drugog TAMa koje je imao udes na brani kod Jablanice. Vozio do 1999. god. kada je rashodovan zbog dotrajalosti karoserije. I ako može link od videa. Hvala.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1034 on: April 28, 2014, 14:59:05 »

TAM je na 5:10
https://www.youtube.com/watch?v=czDkeScix58
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 67 68 [69] 70   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 20 queries.