bhbus.ba
November 16, 2024, 06:31:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 58   Go Down
  Print  
Author Topic: Kantić - Razno/Diskusije (2)  (Read 133147 times)
doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #300 on: March 28, 2013, 14:39:05 »

B.Vrucica-Augsburg


U koliko sati si slikao Banja Vrucica-Ausburg , jeli bilo putnika ??
« Last Edit: March 28, 2013, 20:02:45 by Amar » Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #301 on: March 28, 2013, 21:28:22 »

Jutros u 8.50, nisam vidio koliko je bilo ljudi, a S415 GT-HD M67-T-592, videna oko 12.30 na GP Sl.Brod na posebnom prijevozu, rijec je o FK Proleter, Teslic
Logged
doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #302 on: March 28, 2013, 23:18:32 »

FK Proleter Teslic odlazak u Francusku
« Last Edit: March 28, 2013, 23:21:38 by doBUS » Logged
dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #303 on: March 30, 2013, 18:10:44 »



Ovom je izgleda stavljena lazna maska ili su na nekom busu promijenjene rege.
Logged
Almir
Moderator Podforuma
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #304 on: March 31, 2013, 15:27:43 »

J12-K-800 NOVA 431DT  Hvala Almiru za dojavu bile su jos 3 al njih imamo a ovu ne Cheesy



Pozdrav za posadu koja je duži Cheesy

Ja juče napisa ima li gdje nove Setre ona danas se pojavi, svaka čast na ulovu, jutros jedna 431DT se vratila iz EU a u drustvu ove bila jos jedna 431DT i 417ka.
Logged

Omerym
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #305 on: April 02, 2013, 15:02:09 »

Jučer na RTL-u Kanticeva 417HDH uletila u kadar na granici,snimali su neki prilog o graničnom prelasku Smiley
Logged
Omerym
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #306 on: April 19, 2013, 12:20:09 »

Šta je sa linijom Tuzla  Laussane
Logged
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #307 on: April 22, 2013, 18:16:59 »





Jel ovo linija Berlin-Banja Luka-Samac?
« Last Edit: April 22, 2013, 20:45:10 by Amar » Logged
Omerym
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 23



« Reply #308 on: April 24, 2013, 16:53:54 »

Ne ovo je Sarajevo-Berlin Smiley
Logged
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #309 on: April 24, 2013, 18:30:29 »

Jesi li siguran, koliko mi se cini tabla nije ista ili su napravili novu? Ali i po slovima mi izgleda da pise Gradiska pa ispod Banja Luka
Logged
noriscace
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 193



« Reply #310 on: April 24, 2013, 20:08:25 »

pise Banja Luka, Prnjavor, Derventa..
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #311 on: April 24, 2013, 20:52:26 »

Meni je i dalje nejasno kako je Kantic evo skoro cijelu skolsku godinu ostao samo na jednom UL primjerku, jer ovo je potpuno promasena upotreba turistickih autobusa
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #312 on: April 24, 2013, 20:56:46 »

Njegova turistička vozila koja rade na prevozu ucenika su se u potpunosti isplatila tako da sve ovo što naknadno zarade je samo plus. Osim toga ta vozila su sto posto ispravna odrzavana eh sad sto bi on kupovao nesto neispitano kad ima na raspolaganju svoja vozila...
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #313 on: April 24, 2013, 23:27:21 »

Tako je...kada bolje sagledamo situaciju, njegove Setre 300 i Citylineri su vjerovatno prešli preko dva miliona kilometara ponaosob, i to je teško prodati po solidnoj cijeni. Da bezveze ne leže i skupljaju prašinu, bolje je da ovako zarađuju, a gazda time nema potrebe ulagati u polovne prigradske buseve. Istina je da se u ovom režimu ta vozila više habaju, ali on više sa njima ne može nigdje. Sve je to Euro2, te sa njima već godinama ne ide u EU (osim u izuzetno specijalnim prilikama kada treba mnogo bisseva). Svake godine dolaze potpuno nove Setre, pa je došlo 5 polovnih (a stare su tek par godina) itd itd. Vozni park se konstantno obnavlja i ova stara vozila se otpisuju.  Kantić već ima i Setri 400 sa višemilionskom kilometražom. Busevi koji konstantno voze za EU udaraju godišnje i do 250 000 km, dakle za 4-5 godina aktivnog rada eto miliona i nakon toga to vozilo se odmah ''gleda'' drugim očima.
« Last Edit: April 24, 2013, 23:30:53 by Mustafa YJM » Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #314 on: April 25, 2013, 10:32:26 »

A potrosnja goriva? U vremenu kada je litra 2,5 KM

Koliko kretanja iz mjesta moze izdrzati kvacilo kod Setre 328, i koliko Setra 317 ili 328 trosi goriva u gradsko-prigradskoj voznji?

Kako rekoh nema logike, ako nista drugo mogli su i oni kupiti one Connecte za 29000 netto kao i Litva i CTS.

Osim toga taj argument "imamo amortizovana vozila pa necemo kupovati nova" ima smisla za jednokratne poslove, ali ako se Kantic misli i dalje baviti prijevozom ucenika ili gradsko-prigradskim saobracajem narednih godina, onda se moze reci da je vec izgubio pare i da je poskupio amortizaciju buducih vozila...

Inace, meni nije jasan rezon autoprevoznika u BiH koji mimo ostatka Evrope i dalje misle da je bolje voziti Setru 215 umjesto izrezati u staro zeljezo tu Setru a pare investirati u EUR 3 ili EUR 4, jer u vremenu kada je gorivo 2,5 KM sve sto je bitno je: potrosnja, potrosnja, potrosnja.... nista drugo!
Logged
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 58   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.027 seconds with 22 queries.