bhbus.ba
April 20, 2024, 00:40:43 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 16   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - kroz historiju  (Read 86336 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #15 on: March 08, 2011, 20:55:10 »

nađeno na bhdani.ba


u pozadini Starliner sa starom CTS šemom
Logged


dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #16 on: March 08, 2011, 21:27:32 »

Ovo je ja mislim prvih 5 Manova koji su stigli u CTS, 2005. čini mi se. 217-J-402, 403, 404, 405 i 406 bi to trebali biti...
Koliko je Starliner ljepsi u staroj shemi, to je čudo!
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #17 on: March 08, 2011, 21:29:04 »

ma svi su bolji u staroj šemi. a starliner je pogotov bio lijep sa onim svojim karakterističnim ratkapama koje se rijetko viđaju...
Logged


dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #18 on: March 08, 2011, 21:38:44 »

Da da, stvarno ih je lijepo bilo vidjeti. To su one orginalne ratkape, koje su išle na Starlinere... Ima kod Marcela slika N116H na linij u Njemačkoj negdje, stara shema, ma ko bombone su bili. A i Goran ja mislim ima sliku preuzimanja prvih 5 N116 1995. stvarno su bili pojava tad na cestama. Danas nažalost izgledaju grozno  Angry Angry
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #19 on: March 08, 2011, 21:40:30 »

postavio sam ja tu sliku na prethodnoj stranici.... Da, stvarno šteta... Sad

A danas ovaj starliner ima samo 3 ratkape, a ko zna gdje je "posijao" te originalne...
Logged


dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #20 on: March 08, 2011, 21:44:16 »

A vidi, nisam ni vidio da si postavio! Ne možeš da vjeruješ, šta su im učinili, bruka!
Ratkape su vjerovatno završile u jarcima od Triglava do Vardara  Grin
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #21 on: March 08, 2011, 22:25:39 »

e to je vec bila prava sema ... a ovo sad :S :S :S
Logged


damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #22 on: March 09, 2011, 00:05:31 »

I  to Starliner I Generacije , ona slika  Gdje se  vidi Cityliner u staroj  Centrotransovoj  shemi je  Bus Bahnof u Kölnu u Njemackoj , ima u Temi Prosic Touristik , bas  sam ga slikao  vidi se onaj  Detalj
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #23 on: March 09, 2011, 20:18:45 »

Adin mi je obezbjedio knjigu od CTSa, izdanu povodom 60 godina rada, a pod tim periodom se podrazumijeva i historija dok CTS nije djelovao pod tim imenom, nego pod imenom "Udarnik", al o tome svemu ćete bit vremenom obaviješteni. Knjiga sadrži historijat firme, razne tabele, kompletak vozni park od 1948 pa do 2008, sve o radnicima, PJ, mnogi članci iz novina i naravno puuuuuuuuuuuuuno slika buseva...
Sutra ću to poslikati sve pa ću vrmenom objavljivati članke.

pogotovo će biti impresivan vozni park u tih 60 godina, al dok ja to popišem sve xD

a slika ima drama dobrih Smiley
« Last Edit: January 02, 2012, 18:44:51 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #24 on: March 10, 2011, 20:51:07 »

Eh od večeras ću napraviti seriju članaka o CTSu, od prvih dana pa do 2008. Nadam se da će vam biti zanimljivo, jer ću objaviti mnogo informacija, zanimljivosti, činjenica i naravno slika Cheesy
Sve što budem postavljao ovdje nalazi se u knjizi



kako mi bude vrijeme dozvoljavalo tako ću i postati ovdje Cheesy
Prvo šema oko nastanka i ujedinjavanja



i kako je nastao znak i šta predstavlja



i slike "starunaca" Smiley


« Last Edit: January 02, 2012, 20:43:57 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #25 on: March 11, 2011, 21:49:27 »

Pregled važnih datuma u historiji CTS-a

- 20.novembar 1945.  -> Formiran “DASP”-Državno automobilsko preduzeće BiH
- novembar 1946.     -> Formiran”ZATP“-Zemaljsko automobilsko transportno preduzeće
- 1.januar 1948.        -> Formiran “ŽAO”-Željeznički autoodjeljak
- 1.januar 1951.        -> Formiran “Udarnik”-Preduzeće za prevoz robe i putnika
- 1.januar 1963.       -> Centrotrans nastaje integracijom “Udarnika”, “Autocentra” i “Drvotransporta”
- 6.aprila 1968.         -> Otvaranje AS u Sarajevu
- 1974.                    -> Završetak izgradnje i otvaranje objekta Autobuske stanice u Vlasenici
- 27.august 1978.      -> Završen i usvojen projekat Autobaze
- 6.april. 1979.          -> Polaganje kamena temeljca na Autobazi i početak gradnje
- septembar 1979.     -> Završetak gradnje i otvaranje objekta za održavanje i servis autobusa u Olovu
- 20.septembar 1981. -> Završetak izgradnje i otvaranje objekta Autobuske stanice u Olovu
- 2.mart 1982.         -> Završetak izgradnje i otvaranje objekta Autobuske stanice u Ilijašu
- 1.oktobar 1982.     -> Svečano otvaranje Autobaze
- 1982/83               -> Formirana RJ u Iraku
- 4.januar 1983.       -> Otpočeo prevoz radnika UNIS-a Vogošća sa 38 autobusa
- septembar 1983.     -> Garaža se preseljava iz Velešića u Autobazu
- 4.juli 1984.            -> Završetak izgradnje i otvaranje objekta Autobuske stanice u Visokom
- 1984.                  -> Otvorenje objekta za održavanje i servis autobusa u Han Pijesku
                             -> Završetak izgradnje i otvaranje objekta Autobuske stanice u Han Pijesku
                             -> Otvorenje objekta za održavanje i servis autobusa u Sokocu
                             -> Završetak izgradnje i otvaranje objekta Autobuske stanice u Sokocu
- 1985.                   -> Otvorenje objekta za održavanje i servis autobusa u Kalinoviku
- 1986.                   -> Otvorenje objekta za održavanje i servis autobusa na Palama
                             -> Osnovana zajednička finansijska organizacija “Centrotrans-banka”
- 26.decembar 1986. -> Referendum o udruživanju Prevoz putnika, Teretni saobraćaj i Remont i servis vozila u RODS
- mart 1987.             -> Završetak izgradnje i otvaranje objekta Autobuske stanice u Kaknju
- 21.septembar 1989. -> Završetak gradnje i otvaranje objekta za održavanje i servis autobusa u Ilijašu
- 1990.                    -> Osnovan “Centrotrans Inžinjering”
- 15.decembar 1995.  -> Kupljeno prvih 6 Mercedesa O303 od firme “Mercedes OGC” iz Frankfurta
- 25.oktobar 1996.     -> Obnovljena Autobaza
- 16.decembar 1996.  -> Kupljeno prvih 5 od 15 novih Neoplana N116 u tvornici Neoplana u Stuttgartu
- 22.mart 1997.         -> Postavljen kamen temeljac za Autobazu Kiseljak
- 16.oktobar 1997.    -> Na Generalnoj skupštini u Briselu Centrotrans primljen u “Eurolines” organizuaciju
- 16.mart 1998.         -> Ponovo otpočeo prevoz hodočasnika na Hadž sa 8 autobusa
- 6.april 1998.           -> Otvorena agencija u ul. Ferhadija
- 4.septembar 2001.   -> Ortačka grupa sastavljena od zaposlenika i menadžmenta potpisala ugovor o kupovini 67% kapitala Centrotrans Eurolines
- 1.mart 2004.          -> Otvoren “Centroservis”
                              -> Obnovljen poslovni prostor u Lameli II na Autobazi  Sarajevo
- 10.decembar 2004.  -> Postavljen kamen temeljac za AS Kiseljak
- 1.januar 2005.        -> Centrotrans Eurolines kupuje “Centrotrade”
                              -> Centrotrans Eurolines postaje većinski vlasnik Centrotrans Kakanj
- 24.novembar 2005.  -> Otvaranje AS Kiseljak
- 29.decembar 2005.  -> Centrotrans Eurolines postaje većinski vlasnik “Centrortans” Istočno Sarajevo
- 1.januar 2007.       -> Centrotrans Eurolines kupuje firmu “Romanija prevoz” Pale


i jedan novinski članak, koji dokazuje da je u to doba CTS bio korak ispred drugih
« Last Edit: January 02, 2012, 20:20:56 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #26 on: March 13, 2011, 10:25:38 »

da sad malo prokrstarimo i autobuskim stanicama u vlasništvu CTSa kroz historiju Cheesy







ko je bio na AS Sarajevo, primjetit će da je sve ostalo iste kao i prije nekih 40-tak godina





AS Visoko



Kakvo je stanje zatečeno na AS Olovo





jedna "svježija" sa AS Sarajevo



i još starih buseva Cheesy




« Last Edit: January 02, 2012, 20:49:40 by The_Dubster » Logged


ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #27 on: March 13, 2011, 12:54:37 »

vidis koliko je bugojno i donji vakuf bilo jako  da su imali zgrade po sarajevu,reklame,jedna od reklama je i na as sarajevo dje pise sipad janj,ne bi me cudilo da je pisalo jos negdje spedicija turis....
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #28 on: March 13, 2011, 15:59:58 »

Nastavljamo sa historijom... Evo šta se nekad vozilo u CTSu Smiley
TAM AS 3500 model Vesna, je bio najzastupljeniji autobus u inicijalnom voznom parku udružene firme Centrotrans 1963. godine



















TAM AS 3500 model Janez, pred Vijećnicom 1968. godine. U periodu 1965.-1973. bio je osnovni tip autobusa u voznom parku Centrotransa
« Last Edit: January 02, 2012, 20:55:23 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #29 on: March 14, 2011, 23:40:08 »

za danas sam vam spremio par starih voznih redova







evo jedan i ratni

posebno je zanimljiva ova druga linija - ona danas ne postoji, a u ratu je išla preko Breze i Vareša





sudbina ovih isuzu-a mi je danas nepoznata, ali je i njih očito bilo u CTSu. Slikani u Kaknju


i jedna zanimljiva slika, a mislim da niko nije znao za ovaj podatak
« Last Edit: January 02, 2012, 20:58:38 by The_Dubster » Logged


Pages: 1 [2] 3 4 ... 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 21 queries.