| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #480 on: May 29, 2012, 14:57:29 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							dresdener
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 200
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #481 on: May 29, 2012, 16:20:02 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Uz pomoć člana dresdenera uspio sam dobiti jako zanimljivu kartu iz 1952. Slika je iz privatnog arhiva čovjeka koji se zove - Martin Harák (koga zanima ovaj čovjek, neka gugla, pa će vidjeti ko je i koliko je bitna ova karta). Dakle, šema tramvajskih veza iz 1952.    Da navedem još malo tačniji podatak, ovaj plan je napravio gospodin J.C. Gillham, engleski fan željeznica koji je u pedesetim godinama napisao nekoliko knjiga o željeznicama. Gospodin Harák mi je slao ovu mapu skeniranu na dva dijela koje sam pokušavao spajati ali nije baš sto posto    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #482 on: May 29, 2012, 16:43:51 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Dresdener, jesi li šta novo saznao o onom ruskom trolejbusu što je bio na probi početkom '90-tih? 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							dresdener
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 200
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #483 on: May 29, 2012, 19:49:55 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Aha, ima informacija    Radilo se o zglobnom trolejbusu ZiU-10 koji je bio ruskim (sovjetskim u to vrijeme) proizvođačem isporučen u Sarajevo radi probnih vožnja. Ne radilo se o trolejbusu posuđenom iz Beograda nego o originalnom uvozu direktno iz Sovjetskog saveza, vidi npr. napis na stražnjem dijelu "Занос 1 м" na ruskom. Trolejbus je bio očevidno lakše oštećen (raspucana stakla, korozija zbog otvorenog interijera i utjecaja vremenskih prilika) ali svakako nije bilo šanse da se to vozilo popravi i proizvođač je (barem prema meni dostupnim informacijama) tražio da se njemu plati otšteta u punoj cijeni vozila (osiguranje većinom ne računa sa ratnim dešavanjima). Evo vama jedne slike. Molim nemojte previše stavljati dalje i uopće ne bez zelenog teksta koji pokazuje ime autora. Slikao je izvjesni gospodin Černý prilikom posjete neke od čeških ekipa u Sarajevu koje su razmatrale mogućnosti daljnje pomoći GRAS-u. Fotka je napravljena 22. septembra 2000 i pored ZiU-10 stoji ruševina zglobnog SANOS-a gar. br. 4106.   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: May 29, 2012, 19:52:27 by dresdener »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #484 on: May 29, 2012, 20:25:41 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Hvala puno za ovu fotku! Čuo sam da je bilo razmatrano uzimanje 10 komada ovih.
  Ovaj 4106 je djelimično izgorio mislim 1998, a prvi sanirani Sanos nakon toga je dobio njegov garažni broj.
 
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: May 29, 2012, 20:27:17 by Troler »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							dresdener
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 200
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #485 on: May 29, 2012, 21:51:15 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Hvala puno za ovu fotku! Čuo sam da je bilo razmatrano uzimanje 10 komada ovih.
  Ovaj 4106 je djelimično izgorio mislim 1998, a prvi sanirani Sanos nakon toga je dobio njegov garažni broj.
 
 
  da, nezvanično sam čuo informacije da su trebali nabaviti ove jer Škoda više nije htjela proizvoditi SANOS-e zglobnjake i vama u Sarajevu nisu nekako odgovarali zglobnjaci 15Tr. A kod tramvaja su planirali da kupe oko 20-30 trodijelnih KT8D5 ali zbog rata nije nikad došlo do toga... navodno su ti tramvaji već bili u toku proizvodnje kada je rat izbio i kasnije su bili prodati kao dio isporuke za Pyongyang u Sjevernoj Koreji...  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #486 on: May 29, 2012, 22:24:25 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ja sam čuo da je 1992 trebalo stići 10 tramvaja KT8D5, 10 ZIU trolejbusa i 20 zglobnih Ikarusa.
  Vjerujem da bi KT8D5 tramvaji bili korišteni većinom na linijama za Dobrinju i Hrasnicu. (Izgradnja pruge za Dobrinju je bila počela neposredno pred rat)
  ---
  U knjigi o GRAS-u u ratnom i poratnom periodu sam pročitao da su sa trolejbusa bili poskidani vitalni dijelovi i bili sklonjeni u radionice, ali u maju 1995 tu je pala modifikovana avio bomba i dosta tih rezervnih dijelova je uništeno. Moguće je da su neki vitalni dijelovi i sa ovog trolejbusa bili tu uništeni. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: May 29, 2012, 22:40:53 by Troler »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #487 on: May 30, 2012, 10:00:50 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Avgust 2000, g.b. 267   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #488 on: May 30, 2012, 12:08:20 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Avgust 2000, g.b. 267   Naravno na liniji 23..... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							transformers
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #489 on: May 30, 2012, 12:15:44 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Avgust 2000, g.b. 267   Naravno na liniji 23.....biće prije da je na 15 radio jer na 23  su obično u to vrijeme bili berlinci, Avtomontaže 440,441 i 442  te ponekada 434 i 436  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #490 on: May 30, 2012, 12:37:52 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ovaj put je man 464 u pravu.
  Evo ga u mom avataru sa istog snimka, samo par sekundi ranije. Snimci imaju na GRAS-ovom profilu. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: May 30, 2012, 12:45:52 by Troler »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							dresdener
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 200
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #491 on: May 30, 2012, 12:50:12 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							još mi treba jedan savjet (inaće šteta da niko nema vremena ili podataka da meni pomogne popuniti rupe u šemama tramvajskog i trolejbuskog depoa)
  Ako se ne varam, zglobnjaci Škoda/Sanos su prestali da voze u toku 2006. godine isto kao svi Česi 14Tr, jel tako? Hvala! 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #492 on: May 30, 2012, 13:11:49 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ja mislim da su zadnji prestali voziti možda negdje na jesen 2005, a nekoliko Škoda 14tr, i ŠEAL-i 4228 i 4229 su vozili možda godinu dana duže.
  Zadnji Sanosi koji su vozili su: 4110, 4112, 4114 i 4116 koji je možda malo ranije povučen. 4112, 4114, i 4116 su bivši 4102, 4104, i 4106 koji su dobili garažne brojeve od rashodovanih Zlinskih Sanosa.
  Škode sam par puta viđao par mjeseci nakon povlačenja na nekakvim probnim vožnjama u večernjim ili ranim jutarnjim satima. Zadnji put početkom 2007 g.b. 4210. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: May 30, 2012, 13:14:44 by Troler »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #493 on: May 30, 2012, 22:01:49 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							od svih tipova voznog parka prije rata ikarusi su se najbolje pokazali narocito zadnje serije sa rabinim motorom. inace rijetko koji da nije mogao na brdskim linijama ici 4 ili 5 brzinom poput buca potoka,bara i td 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	 |