ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #285 on: March 11, 2012, 17:12:13 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							nesto prije rashoda uradili su joj motor jer je u yadnje vrijeme pusila plav dim 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #286 on: March 11, 2012, 17:20:42 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							ova slika na vrhu gb 76,362,256,368. gb 362 najvjerojatnije vozi vojsku posto je za vrijeme rata bio u auto bataljonu korpusa i moj stari ga je vozio a na ovoj slici je ahmo bicic. 368 je prvi autobus zajedno sa 360 prosao 1982 god do nove okretaljke,danasnje vage 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #287 on: March 11, 2012, 17:24:02 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #288 on: March 11, 2012, 17:31:11 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							jesu,368 je slikan na koreji,sad je tu parking-cim se prodje podvoznjak od fabrike duhana prema pofalicima desno 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Edin MAN
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 583
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #289 on: March 11, 2012, 17:40:16 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							621 zadnje dane je pretezno vozio po liniji 39 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #290 on: March 11, 2012, 17:48:19 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							621 zadnje dane je pretezno vozio po liniji 39
  Nebi rekao, jer je tada tamo bio zakucan 822, prije bi rekao da je 612 (ex-621) u pred rashod radio na linijama tipa Rajlovac, Buća potok, Sokolović kolonija, itd...  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #291 on: March 11, 2012, 17:50:06 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							612 je doživio "pa-pa" na 23. Koliko se ja sećam. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Edin MAN
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 583
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #292 on: March 11, 2012, 17:52:23 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							621 zadnje dane je pretezno vozio po liniji 39
  Nebi rekao, jer je tada tamo bio zakucan 822, prije bi rekao da je 612 (ex-621) u pred rashod radio na linijama tipa Rajlovac, Buća potok, Sokolović kolonija, itd... Znam da je jedno vrijeme prije 822 radio na 39   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #293 on: March 11, 2012, 18:10:14 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ma 822 se zacementirao na 39 možda krajem 2009 i tu ostao do septembarskog štrajka, a 612 je radio negdje do marta/aprila 2011. Za razliku od 612 ovome je 39 bila možda i zadnja linija koju je radio. Vozio sam se u njemu na 39 najdalje par sedmica prije nego što sam ga vidio parkiranog u "italiji". Pored 39 pred rashod je bio čest i na 32   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: March 11, 2012, 18:12:49 by Troler »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Edin MAN
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 583
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #294 on: March 11, 2012, 19:00:17 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ma 822 se zacementirao na 39 možda krajem 2009 i tu ostao do septembarskog štrajka, a 612 je radio negdje do marta/aprila 2011. Za razliku od 612 ovome je 39 bila možda i zadnja linija koju je radio. Vozio sam se u njemu na 39 najdalje par sedmica prije nego što sam ga vidio parkiranog u "italiji". Pored 39 pred rashod je bio čest i na 32  Sa ovim busem sam isao svako jutro na fizikalne terapije i sa onim niskopodnim Neoplanom (31 linia ) dok je radio  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #295 on: March 11, 2012, 19:30:04 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							bili su ovo dobri busevi,dugi a niski,plovili 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #296 on: March 11, 2012, 20:19:17 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ovaj 690 je zadnji ostao od "Norvežana", i mislim da je imao dobrih godina 2009. kad je rashodovan. Možda 28-30.
  Imali su dupla stakla i vremenom se između njih kondenzovalo dosta vlage i skroz su bila zamagljena 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							transformers
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #297 on: March 11, 2012, 21:07:06 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							numeracije karosa su bile od 600 do 620,znaci gras je dobio ukupno 20 komada. 621 je kupljena u tuzli ili mostaru i imala je meckin motor. razlikovala se od ostalih po tome sto nije bila u cjelini plava vec je imala bijelu liniju izvucenu. kad su dosle 1996 god ''sabirni centar'' im je bio u sarajevu i dalje su ih slali po bosni i hercegovini. moj stari sa jos nekoliko kolega vozaca iz grasa su odvukli ne znam tacan broj karosa na pale. gb 607 je  imao nezgodu 1996 ili 1997 god u donjoj vogosci-prevrnuta na lijevu stranu ali su je iskrpili i dugo je vozio,613 mislim da je izgorio,vjerovatno motor jer se sjecam da mu je poklopac motora gorio,nije imao boje na sebi. nikad je nisu ni pokusali napraviti a desilo se na pocetku karijere. inace su dobro isle i imale su odlicno grijanje. poslije 613 mislim da je 606 rashodovan. najocuvanija je po meni bila 615,dugo je radila na boljakovom potoku. 611 je bila stalna na liniji grbavica-vraca-lukavica.
  Eee.. kad se sjetim g.b. 615. Hamdija i Mirso u tandemu su bili stalni na njoj. Kad je došao 850 Mirso pređe tamo, a Hamdija u penziju i od tada 615 je lagano počeo da propada. nije Mirso odmah prešao na 850 vozio ga je drugi vozač kojem je bilo ostalo 6/7 mjeseci do penzije i nakon toga je Banda (Mirso) prešao tamo. Mislim da su 615 Banda i Hamdija zadužili novog kad je tek stigao i s njim jedno vrijeme radili Grbavica Lukavica Ilidza.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							transformers
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #298 on: March 11, 2012, 21:08:48 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							numeracije karosa su bile od 600 do 620,znaci gras je dobio ukupno 20 komada. 621 je kupljena u tuzli ili mostaru i imala je meckin motor. razlikovala se od ostalih po tome sto nije bila u cjelini plava vec je imala bijelu liniju izvucenu. kad su dosle 1996 god ''sabirni centar'' im je bio u sarajevu i dalje su ih slali po bosni i hercegovini. moj stari sa jos nekoliko kolega vozaca iz grasa su odvukli ne znam tacan broj karosa na pale. gb 607 je  imao nezgodu 1996 ili 1997 god u donjoj vogosci-prevrnuta na lijevu stranu ali su je iskrpili i dugo je vozio,613 mislim da je izgorio,vjerovatno motor jer se sjecam da mu je poklopac motora gorio,nije imao boje na sebi. nikad je nisu ni pokusali napraviti a desilo se na pocetku karijere. inace su dobro isle i imale su odlicno grijanje. poslije 613 mislim da je 606 rashodovan. najocuvanija je po meni bila 615,dugo je radila na boljakovom potoku. 611 je bila stalna na liniji grbavica-vraca-lukavica.
   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							transformers
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #299 on: March 11, 2012, 21:13:44 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Karose, iako su zadnjih godina bile krntije već mi pomalo fale.  ht-busser Tačno tako, sad mi fali onaj ugljen monoxid u untrašnjsti i lupetanje vrata a tad smo se žalili na njih..... eh sad bi dobre  bile i Karose samo da se ne čeka po sat vremena...  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |