bhbus.ba
April 27, 2024, 04:59:55 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 369218 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #15 on: September 19, 2010, 00:06:11 »

Ikarus sa gornje slike je 434 (IK-161B) i taj je radio sve do 2005 ili 2006, a donja slika je 359 (IK-108B).
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #16 on: September 20, 2010, 21:52:24 »

Strašno!Nikad se ne ponovilo!
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #17 on: September 20, 2010, 22:04:28 »

Strašno!Nikad se ne ponovilo!
Edo Maajka feat Marchelo,Suze se pjesma zove a dio teksta je "Dragi moji ljudi pa vrijeme je da se krene,neću više metka da ispucam vam za sumnjive pretke"
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #18 on: September 20, 2010, 23:33:43 »

Ko rovi taj nađe... Grin  1997 godina



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #19 on: September 20, 2010, 23:56:47 »

Sjajne fotke, šteta što se ne vidi broj od onog Ikarusa. sa kojeg je ovo sajta?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #20 on: September 21, 2010, 00:04:35 »

Ma ja nisam dobro podesila smanjenje slike...al haj
Ikarus je 235
MAN 663 ja mislim da je linija 23 na onom papiru što piše

Žuti štefi graf je 662 Ilidža-Hrasnica
Crveni je za Buća Potok i gbr 653

http://xover.htu.tuwien.ac.at/~tramway/fotokiste/show.php?group=fotokiste-archiv&msg=3273
« Last Edit: September 21, 2010, 00:12:01 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #21 on: September 21, 2010, 09:47:55 »

Sjajne fotke Azra, žao mi je što se raja nije zanimala više ovim što mi radimo, u ta doba... bilo bi sjajnih slika, a ovak ose moramo krpit sa tuđih sajtova Undecided Undecided
Logged


saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #22 on: September 24, 2010, 04:21:01 »

vaki narandzasti stefija bilo je u zenici a ovakvi crveni bili u u inzbruku izgleda da su svabe kopirali sarajlije Tongue
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #23 on: September 24, 2010, 11:11:47 »

Crveni MAN-ovi 663 i 664 su iz Insbrucka a Narančasti Graf 662 je iz Linza, svi kupljeni početkom 1996.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #24 on: September 24, 2010, 11:23:59 »

jesu li kupljeni ili su bili donacija?
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #25 on: September 24, 2010, 13:16:57 »

jesu li kupljeni ili su bili donacija?
Već sam napisao da su kupljeni. u vrijeme kada su kupljeni (početak 1996) jedine donacije su bile 10 Mercedesa-Arna/VBK (1995, Norveška) , 3 MAN-avtomontaže SG220 (1996, Ljubljana), 1 Sanos S200. (1995, Ljubljana)
Pored ta 3 autobusa (662,663,664) GRAS je od svojih sredstava u to vrijeme kupio 8 Solo i 2 zglobna Grafa, mislim da tada kupljen i jedan Van Hool A120, ali je on brzo nestao,  vjerovatno je prodat, i o njemu se skoro ništa ne zna.
Kasnije, u toku 1996 su krenule velike donacije, u kojima je doniran ogroman broj autobusa.

Interesantno, u to vrijeme, novopristigli autobusi su dobilaji brojeve 2XXX, da bi se u toku 1996 vratili na trocifrene brojeve.
« Last Edit: September 24, 2010, 13:41:38 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #26 on: September 24, 2010, 16:35:27 »

jesu li kupljeni ili su bili donacija?
Već sam napisao da su kupljeni. u vrijeme kada su kupljeni (početak 1996) jedine donacije su bile 10 Mercedesa-Arna/VBK (1995, Norveška) , 3 MAN-avtomontaže SG220 (1996, Ljubljana), 1 Sanos S200. (1995, Ljubljana)
Pored ta 3 autobusa (662,663,664) GRAS je od svojih sredstava u to vrijeme kupio 8 Solo i 2 zglobna Grafa, mislim da tada kupljen i jedan Van Hool A120, ali je on brzo nestao,  vjerovatno je prodat, i o njemu se skoro ništa ne zna.
Kasnije, u toku 1996 su krenule velike donacije, u kojima je doniran ogroman broj autobusa.

Interesantno, u to vrijeme, novopristigli autobusi su dobilaji brojeve 2XXX, da bi se u toku 1996 vratili na trocifrene brojeve.
I usprkos tolikom VP nisu uspijeli bar jedan dio sačuvat u nekom pristojnom stanju pa čak ni ove male Otoyole iz 2005. Užas
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #27 on: September 24, 2010, 17:58:11 »

ma imali su krupnih grešaka... al et meni lično je samo žao tih zglobnih Grafova i onih 405-ca, od kojih voze još samo dvije
Logged


Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #28 on: September 25, 2010, 13:53:27 »

ma imali su krupnih grešaka... al et meni lično je samo žao tih zglobnih Grafova i onih 405-ca, od kojih voze još samo dvije
Stari moj meni da daš u 15 godina xxx autobusa ja bi se em potrudio da se bar donekle sačuvaju,da se naplačuju karte koliko se može i pokrenuti sa mrtve točke.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #29 on: October 14, 2010, 23:11:16 »

Autor NATO (kad su bili u posjeti iza rata)
Čengić Vila-Tarčin linija


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 [2] 3 4 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.061 seconds with 22 queries.