The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #255 on: September 08, 2011, 17:25:50 » |
|
ma nemoguće da vozi 491 za Vogošću ili Ilidžu, 100% je Ikarbus u pitanju... a puklaje čini mi se i zimus ta famozna harmonika na jednoj 206-ci kod Semizovca... možda je to isti bus, ako su mu sfušerili prvi popravak
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #257 on: September 08, 2011, 17:30:28 » |
|
Ma taj lik što je postavio link na sliku, slikao je "Mečku" prije mjesec na Ilidži, a ovo je garant neki IK-201. Mislim da su duobusi zadnji put vozili sa Sutjeske 2009.
|
|
« Last Edit: September 08, 2011, 17:33:44 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #258 on: September 08, 2011, 17:45:16 » |
|
U novinama ima druga slika, po kojoj sam ja zaključio da je kvar na IK-201.
Izgleda da je prije mjesec dana 491 imao sličan kvar
401 je u pitanju...loše rješenje povezanosti prednjeg i zadnjeg dijela vozila . Pa na 417 se dva puta otkacila prikolica....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #260 on: September 08, 2011, 20:03:23 » |
|
iz GRASa me više ništa ne može iznenadit...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #261 on: September 08, 2011, 21:16:13 » |
|
ma nemoguće da vozi 491 za Vogošću ili Ilidžu, 100% je Ikarbus u pitanju... a puklaje čini mi se i zimus ta famozna harmonika na jednoj 206-ci kod Semizovca... možda je to isti bus, ako su mu sfušerili prvi popravak
Tad je bio u pitanju 419 i skroz se prepolovio. Ne čudi me da je pukao ik 201 jer se oni zanose katastrofa. Kad puhne vjetar ljuljaju se.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #262 on: September 09, 2011, 06:33:42 » |
|
E ovako. Stiglo je 5 kompleta djelova za reparaciju motora i to će se raditi najvjerovatnije sljedecim redoslijedom 833, 800, 812, 805 i najvjerovatnije 848 ma nemoguće da vozi 491 za Vogošću ili Ilidžu, 100% je Ikarbus u pitanju... a puklaje čini mi se i zimus ta famozna harmonika na jednoj 206-ci kod Semizovca... možda je to isti bus, ako su mu sfušerili prvi popravak
kad kreteni ne vide dalje od svog nosa. To nije korisnička greška i podliježe garanciji. Dakle u svakoj normalno zemlji vozilo bi se odvezlo u ovlasteni servis i kvar bi bio uklonjen jer je u garantnom roku. Međutim kako je IKARBUS "tać " nema se kome reklamirati. Još kad uzmete u obzir da u Sarajevu nema ovlaštenog Ikarbusovog servisa onda dobijete ovo što imamo...
|
|
« Last Edit: September 09, 2011, 08:37:04 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #263 on: September 09, 2011, 11:24:26 » |
|
|
|
« Last Edit: September 09, 2011, 11:26:00 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #264 on: September 09, 2011, 12:56:14 » |
|
Eno danas oko 12 skoro svi Ikarbusi IK-201 povučeni i nešto rade na njima. Vidio sam najmanje 3 kako stoje napola uvučeni u hale.
404 i 417 su i dalje na svojim mjestima, a 833 nisam vidio na mjestu gdje je bio nekidan.
|
|
« Last Edit: September 09, 2011, 12:58:24 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #265 on: September 09, 2011, 20:31:28 » |
|
Sad će te reći da sam pegla ali na 853 pregorila druga neonka po redu, ja ne znam kako je to promaklo vozaču ali eto ima i on falinku.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #266 on: September 09, 2011, 23:46:52 » |
|
Sad će te reći da sam pegla ali na 853 pregorila druga neonka po redu, ja ne znam kako je to promaklo vozaču ali eto ima i on falinku. 1. nema neonki 2. nema vremena kad da se zamijeni i da ih ima jer vozilo radi non stop 3 smjene. Zamjeniće to Rale vrlo brzo btw 853 ima pukotinu na šoferšajbni koja se u posljednje vrijeme kontinuirano širi...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #267 on: September 09, 2011, 23:54:25 » |
|
i kod 850 je napukla "šajba". Bilo bi puno praktičnije da je verzija sa dvodjelnom šajbom (lakše i jeftinije zamjeniti staklo), mada ova jednodjelna bolje i modernije izgleda.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #268 on: September 10, 2011, 09:01:38 » |
|
i kod 850 je napukla "šajba". Bilo bi puno praktičnije da je verzija sa dvodjelnom šajbom (lakše i jeftinije zamjeniti staklo), mada ova jednodjelna bolje i modernije izgleda.
kod 850 je šajba razbijena kad je tek stigao. na automatskoj praonisi četka je "gurnula" retrovizor koji je udario u šajbu. Nakon toga naručena je nova koja je razbijena pri montaži, doduše vrlo malo međutim i ta pukotina se proširila tako da pojma nemam kako to vozilo prodje tehnicki pregled..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #269 on: September 10, 2011, 18:27:41 » |
|
i kod 850 je napukla "šajba". Bilo bi puno praktičnije da je verzija sa dvodjelnom šajbom (lakše i jeftinije zamjeniti staklo), mada ova jednodjelna bolje i modernije izgleda.
kod 850 je šajba razbijena kad je tek stigao. na automatskoj praonisi četka je "gurnula" retrovizor koji je udario u šajbu. Nakon toga naručena je nova koja je razbijena pri montaži, doduše vrlo malo međutim i ta pukotina se proširila tako da pojma nemam kako to vozilo prodje tehnicki pregled.. Ma 850 sad čak ima malu rupicu na šajbi koliko se to proširilo. Inače to podražuje i stalno guranje tabli i podgurivanje razno-raznim stvarima, papirima, gumama, komadićima metala i sl. Što se i mene tiče ljepše je kad imaju busevi jednodjelnu šoferku je meni to odaje dojam modernosti i futurističnosti. Ali je praktičnije kad je dvodjelna, inače da li je Gras-u nuđen ik 206 sa jednodjelnom šoferkom pa su oni odbili zbog praktičnosti ili je ik 206 samo ima ponudu dvodijelne šoferke?A za ovo oštećivanje šoferke pi ugradnji nemam komentara, Pa ljudi jedva skuckali 5.000 maraka koliko mi se čini da je šoferka za man lions classic i neki nesposobnjakovići (neka se ne ljute) za*eru stvar. 401 dans fura za Vogošću sa novim prednjim dijelom tj ima karambolku kao ik 206. Zaključio sam to po boji a bogami i po malo modernijem izgledu, ne izgleda loše. Voza i 400 na 21 tako da je kvar vjerovatno otklonjen na svim ik 201-icama.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|