Troler
|
|
« Reply #1050 on: September 19, 2011, 11:12:44 » |
|
Za Vogošću je jedino pravo riješenje trolejbus sa 5-6 minutnim saobraćajem u špici.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1052 on: September 19, 2011, 21:08:41 » |
|
Neka ne seru! (izvinite na izrazu) al moro sam vako reć. Sutra im terba staviti 3 busa i to 460,463, i 467 pa neka im se bus zapali pa neka stavarno čekaju sat. Stvarno nema smisla mi se na lin 23 ne žalimo jer znamo kakvaje situacija i gotovo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1054 on: September 19, 2011, 23:06:28 » |
|
Možda do nove godine izađe 512, osim ako se nisu odlučili da ubace srednji dio u njega, pa da bude 604. Ako se nastavi tempom kojim su napravljeni 510, 511 i 603, onda bi 605 mogli očekivati u najboljem slučaju krajem 2012 Amarova slika 512, s početka godine.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1055 on: September 20, 2011, 08:53:23 » |
|
Znaš da su slikali i onaj središnji dio koji je gotov što se tiče tehnike samo još interijer. Ja mislim da će ovo biti 604. Bilo bi bolje jer nam fali niskopodnih vozila a ako bude i 512 dobro je jer je to novo vozilo i nadam se da će on odmjeniti onog nekog odvratnog čeha 258,286,231,289 i slično
BTW : 500 je gotov skroz jel da, nema dijelova za njega jer je prototip ili se mogu natakariti Satra2 dijelovi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1057 on: September 20, 2011, 19:37:34 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=19580Iz Sindikata komunalne privrede najavljuju štrajk, vozači pisali Lagumdžiji Predsjedništvo Sindikata komunalne privrede KJKP Gras u ponedjeljak je održalo sastanak, te uputilo ultimatum nadležnima u Kanton Sarajevo. "Radnici Grasa, njih 1.400, potpisima su tražili hitno rješavanje problema mirnim putem, a ukoliko ne bude volje za tim, stupit će u generalni štrajk. Tražimo sastanak najkasnije do 21. septembra (sutra, op.a.), na kojem bi prezentovali zahtjeve i potpise uposlenika, a kako bi izbjegli štrajk oglušavanjem o pozivu na razgovor", navodi se u dopisu proslijeđenom predsjedavajućoj Skupštine, premijeru, ministru prometa, gradonačelniku, predsjednicima Skupštine i NO Grasa, te predsjednicima klubova političkih stranaka u kantonalnoj Skupštini. Sa druge strane, Sindikat vozača ovog preduzeća uputio je dopis i predsjedniku Socijaldemokratske partije Zlatku Lagumdžiji. Predstavnici vozača Grasa podsjećaju lidera SDP-a kako je ovo njihovo drugo obraćanje, te kako je od prvog dopisa iz juna ove godine situacija u Grasu još gora. "Nas interesuje zašto je Gras u zadnjih šest mjeseci uništen da mu je egzistencija dovedena u pitanje. Smatramo da je krajnje vrijeme da se nešto poduzme, u suprotnom ćemo biti prinuđeni da medijima ponudimo podatake i postavimo pitanje: da li je ovo država za čovjeka?" Sve ovo dešava se tokom konkursa za izbor direktora ovog preduzeća. Njegovo ime trebalo bi biti poznato do kraja mjeseca, kada bi se trebale isplatiti i plate za dvije hiljade uposlenih, pa pritisci na nadležne ne čude. Sa druge strane, sa 95 autobusa, koliko ih početkom godine bilo u prometu, Gras je spao na njih 60, dok se minibuske linije održavaju sa svega desetak vozila. ______________________________________ Haris Lulić fenomen.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1058 on: September 20, 2011, 19:52:25 » |
|
Pa upravo zbog Kerle i Čenge je Vogošćanima i Ilijašanima teška situacija, jer znamo kako je došlo do toga da se "sasjeku" redovi vožnje i nametnu redovi iz 1997 kada je tamo vjerovatno živjelo dosta manje stanovnika.
Što se tiče redova vožnje tamo se poštuju svi polasci i rade ih najbolji autobusi. Kako sam čuo tamo je dobra i naplata. Jedino pravo riješenje za Vogošćanski problem je trolejbus, i nadam se da će se iduće godine nešto više raditi na tome.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1059 on: September 20, 2011, 21:15:40 » |
|
Trolejbus za Vogošću je obična glupost i neće riješiti problem već će još veći napraviti. Jer dijelovi grada (sa sadašnjim voznim parkom) bez obzira na obnovu mreže će itekako sanjati dolazak trolejbusa i minutaža između dva vozila će se povećati,pogotovo uz slabu infrastrukturu.Dalje kada se isti ti trolejbusi razvale oda će biti priče.To što ima 17 Hesova ne znači ništa.Ostali Solinger se samo mogu gospodski raspasti.Ionako ima propuštenih vožnji,gužvi na potezu Austrija-Dobrinja. Autobusi mogu pružiti bolju,bržu kvalitetniju uslugu kao što je i pružaju. Dalje bilo je prije rata zabremedet radi industrijske zone sada više nije.Ili šta bi još trebalo povlastiti Vogošćane da i pored autobusa dobiju i trolejbuse?Zato što Kerla mudrolija po TV-u? Druga stvar šta će riješiti problem i ako autobuse sa Vogošće prebaciš na neke druge linije i ostaviš trolejbuse?Pa svakako vozni park je propao iz slabog,neredovitog održavanja+nije bilo kontinuiteta u nabavi vozila kako treba,kako god okreneš isto će ti biti samo puno gore.Mučenje trolejbusa za Vogošću je prošlo vrijeme.Nemora ni GRAS živiti od trulja u voznom praku,rat je davno završio,pa treba konačno i GRAS krenuti naprijed sa modernizacijom saobraćaja,kadra i sl. Sve onaj sistem daj šta daš. Trebali su mudrolijaneri iz GRAS-a objasniti donatoru kakve probleme imaju sada,a manje misliti o razvoju mreže sa korpama za smeće.
|
|
« Last Edit: September 20, 2011, 21:25:43 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1060 on: September 21, 2011, 00:46:16 » |
|
Tačno, sa OVAKVIM voznim parkom (35-37kom) neće ići. Pa neće valjda ovakav vozni park i stanje u firmi biti do vijeka? Naravno, vrlo dobro znamo šta su prioriteti, i netrebam ponavljati koji su, ali kad (ako) se sredi situacija sa autobusima i minibusima, ozbiljno se treba pozabaviti uspostavom trole ka Vogošći i obnovi i jačanju voznog parka. oko 10 trolejbusa bi bilo dovoljno da iz Vogošće ide 10 minutni saobraćaj prema gradu (interval od po 20 minuta na 105 i 106) oko 15 trola bi bilo dovoljno za 7 minutni interval, koji bi po meni bio idealan. Svakako trolejbus ima svoje prednosti i mane, ali mislim da su prednosti veće. (Jeftinija energija, duže trajanje od autobusa, bolje podnosi brdo, bolje ubrzava, ekološki čisto vozilo) Što se tiče industrijske zone prije rata, mislim da su Vogošćani najviše tamo radili, a za ostale je bilo čak 30-tak radničkih autobusa. Danas Vogošćani najviše rade u Sarajevu i mislim da je njima sad potreba za trolom čak i veća nego prije rata. I još jedna stvar: Centrotrans nema trolejbuse!
|
|
« Last Edit: September 21, 2011, 00:49:01 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1061 on: September 21, 2011, 08:08:07 » |
|
Tačno, sa OVAKVIM voznim parkom (35-37kom) neće ići. Pa neće valjda ovakav vozni park i stanje u firmi biti do vijeka? Naravno, vrlo dobro znamo šta su prioriteti, i netrebam ponavljati koji su, ali kad (ako) se sredi situacija sa autobusima i minibusima, ozbiljno se treba pozabaviti uspostavom trole ka Vogošći i obnovi i jačanju voznog parka. oko 10 trolejbusa bi bilo dovoljno da iz Vogošće ide 10 minutni saobraćaj prema gradu (interval od po 20 minuta na 105 i 106) oko 15 trola bi bilo dovoljno za 7 minutni interval, koji bi po meni bio idealan. Svakako trolejbus ima svoje prednosti i mane, ali mislim da su prednosti veće. (Jeftinija energija, duže trajanje od autobusa, bolje podnosi brdo, bolje ubrzava, ekološki čisto vozilo) Što se tiče industrijske zone prije rata, mislim da su Vogošćani najviše tamo radili, a za ostale je bilo čak 30-tak radničkih autobusa. Danas Vogošćani najviše rade u Sarajevu i mislim da je njima sad potreba za trolom čak i veća nego prije rata. I još jedna stvar: Centrotrans nema trolejbuse! Ček malo troli treba od Trga Austrije do Vodošće aproksimativno negdje oko 50 minuta znači 100 minuta u oba pravca. Sasvim je dovoljno 10 trola svakih 10 minuta na toj relaciji. A od Otoke do do Vogošće treba aproksimativno oko 150 minuta to jest 15 trola u intervalu od 10 min. Naravno kad bi išli npr u 06:00 lin 105 pa u 06:05 lin 106 i tako dalje. Naravno ovdje sam se malo igrao maštanja jer znaš kad će dobit trolu za Vogošću samo kad Gras bude imao 80-100 trola na raspolaganju pa da se može razbacivat sa nijma kako god hoće. Što se tiče Vogošće neka se poklope za sva vremena jer su i vozači počeli da negoduju jer na Vogošći se održava čak i dvokratni vozni red a na lin 14 ili lin 15 i slično fale po 2 ili 3 vozila nema stvarno smisla. Znači daj ti na Vogošću najbolja vozila i najredovniji red vožnjea vi ostali je*ite se u jedan ili 2 busa još solaća. I kažu onda nemamo redovan prevoz. Rekao sam već treba im stavit: 460,463,467,469,673 jednu sedmicu pa da vidiš kako će se obradovati iduću sedmicu kad budu vidjeli ikare ponovo na svojoj liniji. I ovi za Ilijaš nisu ništa bolji, iskreno rečeno stvarno bus ide rijetko ali kako se i sami hvale imaju oni svog dobrog Centru koji ide 5-10 puta na dan, pa kad Gras prestane voziti onda varaćaj na staro..... Nema toga, ako nećete gras pomirite se sa tim da nema busa svakih 45-60 min nego 7 puta na dan i trpaj se da uđeš. Usput da ne govorim o cijenama karata. Moja raja iz razreda koja dolazi iz Ilijaša dolazila je sa Grasom prvi razred pa im je bilo gužva, neredovno..... i sl. Pa su drugi razred koristili karte od Centre koje je u potpunosti subvencioniralia općina Ilijaš znate već pod čijom krinkom, Pa su u sad u trećem razredu opet htjeli džaba karte, more nema toga, Sad plati oko 50 maraka za mjesečnu nije općina merhamet. Joj sad bi oni opet da pređu na Gras na kartu od 27 maraka i da im bus ide jako često jer je zaboga teško stajati od Ilijaša do Sarajeva. A ovo mi se sviđa što Centro nema trole i tramvaje. Ja sam za to da grad malo bude blokiran pa da vidimo šta će mo bez tramvaja i trole.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1062 on: September 21, 2011, 08:41:42 » |
|
I još jedna stvar: Centrotrans nema trolejbuse! ni tramvaje... Zato sam ja bio za opciju, ako se bude morao likvidirati GRAS zbog gubitaka i slično, da ipak zadrže trole i tramvaje, a autobuski i minibuski sektor na tender, pa nek vozi ko ima vozila i može...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1063 on: September 21, 2011, 08:43:10 » |
|
I još jedna stvar: Centrotrans nema trolejbuse! ni tramvaje... Zato sam ja bio za opciju, ako se bude morao likvidirati GRAS zbog gubitaka i slično, da ipak zadrže trole i tramvaje, a autobuski i minibuski sektor na tender, pa nek vozi ko ima vozila i može... to je priča koja se počela provlačiti radnicima "kroz uši" ima dvije tri godine....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1064 on: September 21, 2011, 08:47:29 » |
|
Mislim da je to ipak fer rješenje... ako dođe već do raspada
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|