bhbus.ba
June 07, 2024, 19:15:20 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 314554 times)
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #315 on: January 06, 2011, 13:45:44 »

Ma moze se izic iz dubioze vrlo lako, fino za vrat one koji su krivi vratit im imovinu na stanje koje su imali prije sranja sa Grasom i gotova stvar. Jer sad da se dugovi otpisu nastace novi da se digne kredit pola ce pojest maca da se daju nova vozila bice ko i sa starim,sve dok se mis ne istjera iz rupe zid ne vrijedi krpit. Dobili su tolike buseve mogli su do sad od njih napravit imperiju da budu ko zet i gps zajedno da drze pola Bosne. Najveca glupost je sto su buseve dobili na lijepe oci ja da sam davo ja bi dao i napravio klauzulu da budel na busu falio jedan zmigavac oduzet sve buseve koji su dati i jos opalit kamaptu na koristenje onda bi se dozvali pameti garant,vako dobili dzabe pa mogu radit sta hoce plus non stop jedni strajkuju jedni rade pa onda na smjenu jbt nisam vidio manje firme a vise sindikata te ovaj te onaj te ovi podrzavaju direktora ovi kanton to gore sve zadriglo od dobrog zivota sto ne odu malo po drugim gradovima BiH pa ne vide kako se radi.U zenici 97-2000 bus sa kojim sam putovo bio je prastari Ikar nzm model koji je skoro svaki mjesec bio je u kvaru al ako je ispravan sofer dodje prije na 2-3 minuta pa igra igrice zajebava se sa putnicima al zato nikad sa njim nije bilo frke da je neko dreko na njega il ga udario,bus nikad putnici nisu ostetili i sl zajebancije.Jest jednom bilo sa drugim likom vozio Steyer novi i neki papani iz srednje zajebavali se sa onim dugmadima za zaustavljanje lik fino stade na stanici kaze dok vi ne prestanete ja necu vozit i papci fino izidose napolje i mirna bosna a ne ko gore non stop il bus u kravu il sofer u krvi.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #316 on: January 06, 2011, 22:18:07 »

Ma moze se izic iz dubioze vrlo lako, fino za vrat one koji su krivi vratit im imovinu na stanje koje su imali prije sranja sa Grasom i gotova stvar. Jer sad da se dugovi otpisu nastace novi da se digne kredit pola ce pojest maca da se daju nova vozila bice ko i sa starim,sve dok se mis ne istjera iz rupe zid ne vrijedi krpit. Dobili su tolike buseve mogli su do sad od njih napravit imperiju da budu ko zet i gps zajedno da drze pola Bosne. Najveca glupost je sto su buseve dobili na lijepe oci ja da sam davo ja bi dao i napravio klauzulu da budel na busu falio jedan zmigavac oduzet sve buseve koji su dati i jos opalit kamaptu na koristenje onda bi se dozvali pameti garant,vako dobili dzabe pa mogu radit sta hoce plus non stop jedni strajkuju jedni rade pa onda na smjenu jbt nisam vidio manje firme a vise sindikata te ovaj te onaj te ovi podrzavaju direktora ovi kanton to gore sve zadriglo od dobrog zivota sto ne odu malo po drugim gradovima BiH pa ne vide kako se radi.U zenici 97-2000 bus sa kojim sam putovo bio je prastari Ikar nzm model koji je skoro svaki mjesec bio je u kvaru al ako je ispravan sofer dodje prije na 2-3 minuta pa igra igrice zajebava se sa putnicima al zato nikad sa njim nije bilo frke da je neko dreko na njega il ga udario,bus nikad putnici nisu ostetili i sl zajebancije.Jest jednom bilo sa drugim likom vozio Steyer novi i neki papani iz srednje zajebavali se sa onim dugmadima za zaustavljanje lik fino stade na stanici kaze dok vi ne prestanete ja necu vozit i papci fino izidose napolje i mirna bosna a ne ko gore non stop il bus u kravu il sofer u krvi.

drug sve šljama bagre ološi propalica sto ima na Balkanu slilo se u Sarajevo. Ovo ti odgovorno tvrdim. Bio sam u Zenici cesto. I dan danas sam tamo svake sedmice. Vjeruj mi da su najnekulturniji putnici na svijetu u Sarajevu. Nema gorih,..
Logged
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #317 on: January 07, 2011, 07:04:36 »

Znam jbg sve "z brda" sislo u grad tako ti je svuda jedna od najgorih stvari ovog rata osim krvi i propale ekonomije je migracija brda u ravnicu, Zenicu to skoro da i nije zakacilo zato ti izgleda OK Tuzla isto djelimicno je uredna Doboj onako bio je zagovnan posle rata al se vratila stara raja pa je sad dobar i ide na bolje. Al opet sve kad sastavis balkan je ovo ja gledam po austriji dje su parkinzi za invalide i to nebi ti neko stao nea sanse radije predje na drugu stranu ceste pa pjesaka u nas bi utjeralo vozilo u granap da moze, tako isto i u busevima zene i djeca invalidi i raja sa stvarima ulazi prva ovi nekad tamo kasnij a u nas kad se otvore vrata to nagrne ko marvu kad pustis iz tora..Ja dok sam zivio u Zenici bila je 3x puta gora nego sad Sarajevo al kako odose izbjeglice i one lopurde iz tudjih stanova vratise se na brda sve se promjeni.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #318 on: January 07, 2011, 17:24:34 »

opet belaji oko sindikataa, direktora, radnika....
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/23981-Traili-ostavke-prijeti-otkaz.html
Logged


saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #319 on: January 07, 2011, 21:07:43 »

Pa kolko to oni imaju gore sindikata i uprava u njih svake sedmice neko protestuje za nesto il je noga il nea plata il ovo il ono
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #320 on: January 07, 2011, 22:56:01 »


pu funjare majku mu *ebem istjerat ce postene ljude koji su krivi samo zato sto su trazili svoje a ostavice dupelizce koji ga podrzavaju...sram da ga bude
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #321 on: January 10, 2011, 15:31:43 »

Quote
Kamere će biti postavljene u vozilima i na stajalištima
Za sada videonadzor u jednom tramvaju, a zahvaljujući nevladinim organizacijama iz Njemačke, bit će u još deset vozila • Građani, vozači i revizori nisu sigurni zbog nasilnika


Skoro svakog dana, bez ikakvog razloga, nesavjesni građani napadnu našeg radnika ili oštete vozilo GRAS-a. Samo prošle godine zabilježeno je 25 napada u kojima je teže povrijeđeno devet uposlenika, a zabilježene su i materijalne štete na vozilima, upozoravaju iz preduzeća GRAS.
 
Flaše i palice

- Prema našim podacima, incidenti se dešavaju u svim vozilima javnog prijevoza, ali ih je nešto više u autobusima. U 2010. godini bilo je 15 napada na vozače te deset na kontrolore naplate. S nožem u ruci, flašom ili palicom, na njih najčešće nasrću građani koji ne žele kupiti ili pokazati kartu, navijači, pijanice... - ističu iz ovog preduzeća.

I pored zaštitara u vozilima javnog gradskog prijevoza, građani Sarajeva, vozači i revizori nisu sigurni zbog nasilnika.

Huligansko ponašanje

- Nekoliko zaštitara ne može spriječiti huligansko ponašanje pojedinaca. Zahvaljujući nevladinim organizacijama iz Njemačke, u deset vozila GRAS-a uskoro će biti postavljen videonadzor. Za sada smo postavili kamere u jedno vozilo, što je, zapravo, test da vidimo kako će funkcionirati. Ako se to pokaže uspješnim, postavit ćemo kamere i na stajalištima kako je to urađeno na terminalu na Ilidži - ističu iz GRAS-a.

 Nema kontakta putnik - kontrolor

Postavljanje kamera te senzora za poništavanje karata na polaznoj stanici na Ilidži pokazalo se kao dobar potez. Od postavljanja pa do danas nije bilo napada.

- Više nema direktnog kontakta između putnika i kontrolora, što je i bio naš cilj. Nema više prepiranja, naguravanja... Ako građani žele da se voze, moraju prije ulaska kupiti i poništiti kartu, nemaju se šta buniti - dodaju iz GRAS-a.  
izvađeno iz Dnevnog Avaza

eh ovaj dio me zanima - I pored zaštitara u vozilima javnog gradskog prijevoza
Koji ba zaštitari u kojim ba vozilima?!

"Zaštitari" su samo sa revizorima kad ulaze u tramvaj a i  to su mahom neki momci kojem uvale jaknu i natpis Unutrašnja zatita il kako već. Čast 2-3 momka koji su stvarno ko "od brda odvaljeni". Ja zaštitara nisam nikad vidio ni u tramvaju ni u busu u toku vožnje, tako da ova informacija je totalno netačna

A ne vidim kakve fajde ima kad se postave kamere u tramvaje i buseve? kako će ta kamera spriječiti udaranje vozača i razvaljivanje vozila? Pa dok se neko identifikuje (čisto sumnjam da će dobiti najbolje kamere a i jest fazon stavit kapu) proš'o voz... I opet se sve svodi na donacije (čitaj milostinju) drugih... Mogu li ovi išta da urade sami od sebe  Lips Sealed Lips Sealed
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #322 on: January 10, 2011, 22:45:27 »

Zaštitari se ponekad nalaze na terminalima. a tramvaje u vožnji su obilazili 2008.

Cilj je da na terminalu niko ne uđe bez karte, kad se već ništa nemože učiniti na drugim stajalištima.
Nisam siguran da bi narkoman pokušao da mi otme mobitel u trolejbusu da je kamera bila instalirana. a uopšte nije bitno dali se kamere nabavljaju od GRAS-ovog novca ili od milostinje, jer znamo dobro da u kakvoj je GRAS situaciji, a priču zašto je tako i ko je kriv a ko nije ne vrijedi ponovo potezati jer je to već 100 puta ispričano.

Treba biti čovjek pa pozdraviti barem milimetarski pomak za GRAS.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #323 on: January 10, 2011, 23:07:00 »

ja iskrneo, nakon svega što sam vidio, pročitao i doživio, ne mogu ovakve poteze pozdravljat...
Profućkat onoliku donaciju Japana ne mogu nikako da zanemarim i tu mi je GRAS pao u očima. Ovo sve ostalo je kao što kažeš milimetarsko, al umjesto ono milimetar po milimetar - metar, GRAS napravi milimetar naprijed, pola metra nazad...
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #324 on: January 11, 2011, 21:43:28 »

Rakol u firmi nastavljen
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/24293-Predsjednitvo-Sindikata-etvrtak-pred-Komisijom-Hoe-radnik-ostati-bez-posla.html
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #325 on: January 12, 2011, 13:25:34 »

ja iskrneo, nakon svega što sam vidio, pročitao i doživio, ne mogu ovakve poteze pozdravljat...
Profućkat onoliku donaciju Japana ne mogu nikako da zanemarim i tu mi je GRAS pao u očima. Ovo sve ostalo je kao što kažeš milimetarsko, al umjesto ono milimetar po milimetar - metar, GRAS napravi milimetar naprijed, pola metra nazad...
Profućkana Japanska donacija? Svašta. Ta donacija drži GRAS već 13 godina, istina da je od 80 vozila (autobusa i minibusa) rashodovan jedan broj, ali 70% tih vozila radi.
Samo, krajnje je vrijeme da se tim vozilima odradi jedan istinski generalni remont.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #326 on: January 12, 2011, 21:23:41 »

ja iskrneo, nakon svega što sam vidio, pročitao i doživio, ne mogu ovakve poteze pozdravljat...
Profućkat onoliku donaciju Japana ne mogu nikako da zanemarim i tu mi je GRAS pao u očima. Ovo sve ostalo je kao što kažeš milimetarsko, al umjesto ono milimetar po milimetar - metar, GRAS napravi milimetar naprijed, pola metra nazad...
Profućkana Japanska donacija? Svašta. Ta donacija drži GRAS već 13 godina, istina da je od 80 vozila (autobusa i minibusa) rashodovan jedan broj, ali 70% tih vozila radi.
Samo, krajnje je vrijeme da se tim vozilima odradi jedan istinski generalni remont.

od tih 70% da policija zaustavi i iznenada da na tehnički ni 25% ne bi prošlo...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #327 on: January 13, 2011, 05:25:16 »

Imal šta od plinskih buseva,vidim da je izašao konkurs za vozače trolejbusa,pa nadzire li se šta?
A vidim opet tender za nabavu dijelova za 21Tr oće li više proraditi ta Škoda?
« Last Edit: January 13, 2011, 05:30:23 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #328 on: January 13, 2011, 09:04:48 »

Imal šta od plinskih buseva,vidim da je izašao konkurs za vozače trolejbusa,pa nadzire li se šta?
A vidim opet tender za nabavu dijelova za 21Tr oće li više proraditi ta Škoda?

taj konkurs za vozace trolejbusa je izasao vjerovatno da bi se produzio ugovor vozacima koji su primljeni prije 6 mjeseci i koima ovih dana istice ugovor. Jedan u nizu lopovluka u svemu tome je da se ljudi sa D kategorijom prime za vozače trolejbusa a da bi radili kao vozaci moraju zavrsiti obuku koja kosta 1500 KM. Eh kad im se svima uzme po 1500 KM i kad potpisu ugovor onda ih saljupo sektorima. Jedan manji dio ostaje da vozi trolejbus, veci dio njih ide da vozi autobus a najmanji broj ide na minibus. Znači poenta je uzeti ljudima po 1500 KM.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #329 on: January 13, 2011, 15:07:20 »

Imal šta od plinskih buseva,vidim da je izašao konkurs za vozače trolejbusa,pa nadzire li se šta?
A vidim opet tender za nabavu dijelova za 21Tr oće li više proraditi ta Škoda?

taj konkurs za vozace trolejbusa je izasao vjerovatno da bi se produzio ugovor vozacima koji su primljeni prije 6 mjeseci i koima ovih dana istice ugovor. Jedan u nizu lopovluka u svemu tome je da se ljudi sa D kategorijom prime za vozače trolejbusa a da bi radili kao vozaci moraju zavrsiti obuku koja kosta 1500 KM. Eh kad im se svima uzme po 1500 KM i kad potpisu ugovor onda ih saljupo sektorima. Jedan manji dio ostaje da vozi trolejbus, veci dio njih ide da vozi autobus a najmanji broj ide na minibus. Znači poenta je uzeti ljudima po 1500 KM.
Vrlo moguće vidim da je na određeno po 6 mjeseci je rad.Bruka brate to više dođe nego samo polaganje za bus mislim da to prije rata nije bilo ali nisam sigurna moraću se rspitati.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 22 queries.