bhbus.ba
May 23, 2024, 12:16:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 292401 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #840 on: July 23, 2014, 20:27:24 »

Potrošili svoje dušebrižništvo na uvođenje nezakonitih komercijalnih linija kako bi pomogli napaćenom narodu.  Roll Eyes
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #841 on: July 23, 2014, 20:31:48 »

IZVINJAVAM SE NA MATEMATIČKOJ GREŠCI!!!!! Dvaput 2,5 dnevno x 21 radnih dana je STO PET MARAKA samo za putovanje na posao i nazad bez ikakvog drugog korištenja gradskog saobraćaja.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #842 on: July 23, 2014, 20:38:35 »

Fino kupiš kupon od 53 kom i vozaš se do mile volje. Preskupa je karta Hrasnica je u A zoni, Vijećnica je u A zoni, cijena karte treba biti 1,60, ali oni prave neke svoje tarifne sisteme, kako im paše... Baška što su nezakoniti.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #843 on: July 23, 2014, 21:10:13 »

GRAS-u Kanton ne dozvoljava promjene cijena karata ni na više ni na niže, a little beetle prevzonik postavlja tarife kako im je ćejf.

Reći će da presjedanje više košta, ali ja kažem dnevna karta isto košta ko vožnja 2x

A to za presjedanje je samo iz razloga što trenutno ne postoji mehanizam koji bi omogućio presjedanje s jednom kartom. Da je završeno ono što je prije 15 godina započelo primjenu u tramvajima, vjerovatno bi bilo drugačije.
« Last Edit: July 23, 2014, 21:13:35 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #844 on: July 23, 2014, 22:39:38 »

Ja se nadam da ce se uskoro naci neko ko ce nametnuti CTS da vozi i neprofitabilne linije, npr Buca potok, Reljevo pa cak i minibuske tipa Vucija Luka, po principu ili sve ili nista, jer ovo sadasnje stanje je smijesno.

Ili da se na snagu stavi onaj sporazum GRAS-CTS o preuzimanju dijela linija
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #845 on: July 23, 2014, 22:47:29 »

Pa ako će ulaziti u JLP, onda neka uzmu trećinu svih autobuskih i minibuskih linija po principu paketa, profitabilna+srednje profitabilna+neprofitabilna linija, hoćeš Vogošću, evo ti još Jagomir i Buća potok. A bolje bi im bilo da vozila koja su nabavili da vozaju po gradu prebace na prigradske linije da se ljudi ne voze u raspalinama kao što su štajeri, grafovi i neoplani.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #846 on: July 23, 2014, 23:10:30 »

Reljevo i Buća Potok neprofitabilne linije a 11 autobusa trebalo da pokrije potrebe tih linija u sretnija vremena.

Neprofitabilne su zbog niske stope naplate. Ako ikad GRAS dobije nova vozila i ako bude u mogućnosti da ove linije održava kako treba, onda obavezno pooštriti kontrolu ne dati nikome da uđe bez karte, ako treba konduktere posaditi u vozila! Sad kad 200 duša na stanici nagrne u jedan autobus to je skoro nemoguće

Centri Reljevo nebi bilo ništa manje profitabilno od linije za Hrasnicu ili Vogošću, pa koliko ljudi bude voljno platiti kartu tako bi i oni prilagodili polaske i kapacitet, pošto ne hebu zvanični red vožnje ni za suhu šljivu.

Vide oni i da je prepun autobus 26. Terminal Stup im je blizu baze, kontaju, vagaju zarada vs raubovanje vozila uz Ahatoviće...
« Last Edit: July 23, 2014, 23:15:33 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #847 on: July 24, 2014, 15:43:05 »

GRAS: Ako se ne ukine Centrotransova linija, povući ćemo vozila

Quote
"Ovo je put za veći haos u gradu i gradskom prijevozu. Nanosi nam se šteta. Mi smo godinama ulagali da bismo razvili pojedine linije, a oni su došli na gotovo i bez ikakvih tendera su počeli da uzimaju linije", kazao je direktor KJKP "Gras" Avdo Vatrić na današnjoj konferenciji za medije, govoreći o poslovanju "Centrotrans-Eurolinesa".

Vatrić je novinare izvijestio da je jučer "privatna prijevoznička firma 'Centrotrans - Eurolines' na nelegalan način, samovoljno i bez odobrenja Ministarstva saobraćaja KS-a" počela obavljati autobuski prijevoz na liniji Vijećnica - Hrasnica, čime je, kako kaže, izvršen klasičan upad na linije javnog gradskog prijevoza, javlja Fena.

"Upadom u mrežu linija javnog gradskog saobraćaja stvara se opasan presedan da svi koji imaju barem jedno vozilo, bez ikakvih sankcija, mogu početi da voze po gradu Sarajevu", kazao je Vatrić.

Osim toga, dodao je on, „Centrotrans - Eurolines“ se ne pridržava tarifnih pravila jer je cijenu od 2,50 KM bez ičijeg odobrenja sam lansirao, a „ovim se nanosi višestruka šteta i Grasu i Kantonu Sarajevo, jer jednostavno, počinje da vlada haos u javnom prijevozu“.

Vatrić je izrazio nadu da će inspekcija početi da djeluje, da će ih isključiti iz saobraćaja i da će biti sankcionirani.

"Ukoliko se to ne desi, jedna je opcija da povučemo sva vozila. Uvest ćemo linije od Hrasnice do Vijećnice i od Hadžića do Vijećnice, ne mareći možda za one koji su u rubnim dijelovima općina, jer ne možemo više ni mi da se vodimo samo interesom građana, već interesom profita" kazao je Vatrić.

Istaknuo je da je danas razgovarao s predstavnicima Ministarstva saobraćaja KS-a, konkretno, s pomoćnikom ministra Muamerom Kukanom, koji mu je kazao da nije dao nikakvo odobrenje "Centrotransu" za ovu liniju i da je odmah zvao inspekciju.

Podsjetio je da KJKP Gras ima jak sindikat i rekao da ne zna kako će se ovo razvijati, ali, da način na koji je „Centrotrans- Eurolines“ ušao od početka 2013. godine do sada, govori o tome da ova kompanija ima neke "konekcije" u Ministarstvu saobraćaja.

Ukoliko se ne ukine spomenuta linja, ponovio je Vatrić, „povući će vozila, jer ne mogu ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom“.

http://radiosarajevo.ba/novost/159818/gras-ako-se-ne-ukine-centrotransova-linija-povuci-cemo-vozila
Logged

ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #848 on: July 24, 2014, 15:44:39 »

ma hinje prave,narod se voza u kombijima i placaju,bolje bi im bilo da se ubace na 15 i da karta bude marka a ne sto se trpaju po hrasnici,sokolovicima,rakovici,ovdje bi bolje prosli 100 puta.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #849 on: July 24, 2014, 15:50:41 »

sta ce vatric,nije u stanju da kupi 20 guma a da uvede komercijale hrasnica-vijecnica i hadzici-vijecnica a salje kombi vozilo na hadzica,sta je pozitivno uradio od kada je na celu firme. fuj!!!!!
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #850 on: July 24, 2014, 17:02:12 »

Kako god, GRAS je odvje donji. Šteta od aprila 2013 na ovamo je sigurno višemilionska, samo na osnovu pojedinačnih karata.

Ako ćute i puštaju Centrotrans na jednu po jednu liniju, gubiće pare. Ako povuku vozila, samo će dati Bubici izgovor da im ponovo da i Hadžiće i Tarčin.

Ako inspekcija reaguje, možda ukloni Centrotransova vozila, ali oni će se za dan dva vratiti. Međutim ista ta inspekcija može ponovo zabraniti GRAS-u da vozi na nezakonito oduzetim linijama 28, 29, 21, 22 i 21b, pod izgovorom kako "moraju prema svima jednako postupiti"
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #851 on: July 24, 2014, 17:04:08 »

Vi ne kontate da oni neće raubovati vozila po Buća potoku i Ahatovićima, nisu budale, isto ko što su kombije kupili za padinske dijelove grada (Crkvicu, Donje Ahatoviće...)

« Last Edit: July 24, 2014, 17:19:07 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #852 on: July 24, 2014, 17:42:00 »

Što im se nebi isplatilo raubovati Štajere, Grafove, Translinere? Pa nek voze dvokratno po komercijalnom principu na Buća Potoku isplatilo bi im se kad GRAS ne radi.

U ostalom voze za razne wolffuckovine u opštini Ilijaš, Zatim u ZE-DO i SB kantonu...

Ne mora imati 100 putnika u autobusu da bi se isplatilo. Gledam na Hrasnici 30 ljudi ušlo ali svi platili kartu. Kako se ne isplati?

Samo ja njima nebih dao ni komercijalu, ni Buća potok ni Ahatoviće iz principa. Prijavi se na tender, pobjedi pa vozi!
« Last Edit: July 24, 2014, 17:46:07 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #853 on: July 25, 2014, 21:10:09 »

Samo da napomenem sve članove da su garažni brojevi za Centrotransova vozila unešena u spisak vp te da se sada i ona mogu označavati po gbr, a ne po registraciji.

Ugodan boravak na forumu Wink
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #854 on: July 25, 2014, 21:16:38 »

A hoće li biti  istaknuti gb na vozilima?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 22 queries.