bhbus.ba
April 19, 2024, 21:23:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 12   Go Down
  Print  
Author Topic: Higer  (Read 36494 times)
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #15 on: September 10, 2011, 19:44:52 »

Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #16 on: September 25, 2011, 11:40:46 »

Higer KLQ6920Q
Logged


SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #17 on: September 25, 2011, 13:17:53 »

ovaj mini higer mnogo bolje izgleda, od slovenackog smeca marbusa !
Logged

ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #18 on: December 14, 2011, 09:26:58 »

Logged

wigec
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 784



« Reply #19 on: February 12, 2012, 17:34:46 »

Logged
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #20 on: March 31, 2012, 18:23:55 »

Volio sam ga sa druge strane slikati ali je bilo tijesno.Danas u Tuzli.




Logged
ekky
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 548



« Reply #21 on: April 14, 2012, 19:48:15 »


Logged

Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #22 on: April 20, 2012, 11:18:58 »



« Last Edit: October 25, 2014, 23:24:08 by makljen1123 » Logged

Neoplan VIP Class
Semir
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.701



« Reply #23 on: July 23, 2012, 15:24:53 »

HIGER,Transmont Kladanj

Logged

vwgolfmk1
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 40


Budući vozač a trenutno


« Reply #24 on: August 20, 2012, 13:28:26 »

HIGER KLQ6840Q najbolji kineski autobus Smiley ....čita sam da je HIGER (općenito) uvršten među 10 najkvalitetnijih autobusa bez obzira što je kinez. Ima jedan KLQ6840Q u APZ Imotski (ako ga nisu prodali ne viđam ga u zadnje vrijeme). Vozio sam se u njemu 2 i pol godine i meni se svidio. Jedan mi je od dražih u Imotskom i da vozim za APZ Imotski vozio bi higera (dobro ubrzanje, moćno ljuljanje u okukama, dobri zvučnici za  muziku, a i udoban je)
« Last Edit: August 20, 2012, 13:33:53 by vwgolfmk1 » Logged

'ko rano rani, sam u nju upadne, al' ćud nikad. :DDDDDDDD
Aky
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #25 on: August 26, 2012, 18:52:43 »

Ma molim te kakvu muziku u njemu možeš čut kad motor drobi kao drobilica za kamen to nije bus niti je vidilo B od busa to je kineski nekvalitetni poluproizvod Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #26 on: August 26, 2012, 20:39:43 »

Za muziku se slažem, najveća mana mu je što je unutra bučno ali za ostalo te molim da ne lupetaš i da takve komentare zadržiš za sebe. Napravi ti bolji autobus pa onda govori kako je Higer poluproizvod i da nije ni ,,B'' od busa....
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #27 on: August 26, 2012, 21:19:19 »

Nije Aky proizvodjac pa da pravi autobus! Sve to je to kolko para tolko muzike, to ti je isto kao da sad hvalis Yugo 45 jer je u svoje vrijeme kostao 6000-7000 DM Cheesy
Logged
Aky
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #28 on: August 27, 2012, 00:12:37 »

Upravo tako koliko  para toliko i muzike.Sve stoji možda se u startu isplati a  kasnije?Pa oni od Ap Imotski kad su bili novi nisu loše izgledali a poslije katastrofa npr šiber staklo od vozača požutjelo kao da je plastika a ne staklo,retrovizori vibriraju kao na Fapu 13 ,pola prekidača ina instrument tabli popucalo ugrađivani neki iz Tama otišla brava za zaključat prednja vrata ugrađena zamjenska po stepenicama pola plavi led dioda izgorilo.Štopke izgubile sjaj.Mislim malo puno za per godina star autobus pa se nemože reć da je kvalitetan dobar  vrhunski i tako dalje i pritom još jeftin.Pa pao mi je mrak na oči kad sam ušao unutra i vidio mjenjač s naopakim brzinama,Vidi se jeftina završna izrada i jeftini materijali ja mislim da su oni u firmama nužno zlo.Jeftin je i ljudi ga kupuju jer misle za te pare bolje novi Kinez nego polovna Setra,Neoplan itd  ja mislim obrnuto.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #29 on: August 27, 2012, 00:22:42 »

Ti uzimaš Imotski za primjer, a oni su uništili sva svoja vozila...pogledaj ove od Biss Tours-a, stari su već 4 godine i jelte nisu se raspali kao što ti navodiš. Vozio sam se više puta u njima i unutra su kao novi a imaju bar pola miliona pređenih svaki ponaosob.  Niko ne kaže da će on dostići kvalitet evropskih proizvođača ali će za te pare dobro služiti 10 - tak godina i onda može i u rashod..

Setra 400 se nakon 8-10 godina exploatacije i sa dva miliona km se trese unutra k'o Japan. Jedan prijatelj se skoro vraćao iz Austrije sa Kantićem i veli da sve u njoj škripi. I sam sam osjetio, vozeći se u Smiljićevoj 415. Ipak se to ne može mjeriti sa kvalitetom serija 200 i 300 u njihovo vrijeme.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Pages: 1 [2] 3 4 ... 12   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.051 seconds with 20 queries.