bhbus.ba
June 28, 2024, 18:32:20 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 158718 times)
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #495 on: September 12, 2013, 10:44:27 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/centrotrans-prijavio-gras-saobracajnoj-inspekciji
Quote
Centrotrans prijavio GRAS saobraćajnoj inspekciji
Prijevoznici Centrotrans-Eurolines Sarajevo i KJKP Gras Sarajevo od 1. septembra su postali obavezni da se pridržavaju Rješenja o registraciji autobuskih kantonalnih linija koje je Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo donijelo 16. augusta, postupajući po Zaključku Vlade Kantona od 28. juna ove godine.

Međutim, na terenu se ne odvija sve kako bi trebalo prema navedenom Rješenju.

Kako je Feni kazao predsjednik Nadzornog odbora Centrotrans Eurolinesa Muhamed Šaćiragić, Gras i dalje vozi na linijama koje je prema navedenom rješenju dobio Centrotrans.

 - Na osnovu toga što Gras i dalje vozi na linijama na koje Centrotrans ima rješenje, prije pet-šest dana uputili smo zahtjev saobraćajnoj inspekciji da se onemogući nelegalni prijevoz Grasa na ovim linijama. A poslao sam i urgenciju u obliku poruke u kojoj se navodi koje su to linije na kojima je Centrotrans registriran i koje su registracije, što se može provjeriti u registru redova vožnje
KS-a - kazao je Šaćiragić.

Naglasio je da prema informacijama koje ima iz Ministarstva saobraćaja KS-a, što se tiče žalbi Grasa one su u drugostepenom postupku odbačene.

- U ovom momentu  Gras bi trebao da se koncentriše na obavljanje prijevoza na onim linijama koje je dobio po rješenju od 1. septembra - rekao je Šaćiragić.

Istakao je da je Ministarstvo saobraćaja KS-a napravilo ove redove vožnje da bi se osigurao legalan i uredan prijevoz na području KS-a.

Prema navedenom rješenju, Centrotransu-Eurolines d.d. Sarajevo pripale su linije: Sutjeska - Lješevo, Sutjeska - Vogošća, Sutjeska - Donja Vogošća, Ilidža - Rakovica - Kobiljača i Vijećnica - Dobrinja. Prijevozniku KJKP Gras dodijeljene su autobuske linije: Ilidža - Drozgometva, Ilidža - Vukovići, Ilidža - Hrasnica, Ilidža - Sokolovići, Neđarići - Dobrinja i Vijećnica - Dobrinja.

Mi smo od prvog dana važenja tog rješenja, 1. septembra, prestali da vozimo linije koje smo do tada vozili prema ranijim rješenjima na relaciji Ilidža - Tarčin - Vukovići, Ilidža- Drozgometva, Ilidža - Hrasnica, Ilidža - Sokolovići, a počeli da vozimo linije koje su nam legalno date. Međutim, kolege iz Grasa, ne znam iz kojih razloga, i dalje opstruiraju ovo rješenje Ministarstva saobraćaja KS-a i paralelno s nama obavljaju prijevoze na relacijama koje mi imamo sada legalno registrirane, kazao je Šaćiragić.

Podsjetio  je da što se tiče mjesečnih karata, ministar saobraćaja KS-a u maju dao  je dopunsko uputstvo kojim objašnjava na koji način će se u prijelaznom periodu koristiti mjesečne pretplatne karte, odnosno da mjesečna karta svakog prijevoznika važi u vozilima drugog prijevoznika.

Mi smo to poštivali i primjenjivali od aprila do 1. augusta kada  iz ekonomskih razloga nismo mogli to raditi jer svaki putnik koji je znao da ćemo ga mi primiti u autobus, a "Gras" će ga istjerati s našom kartom je kupovao Grasovu kartu i mi smo zbog toga imali ogromne gubitke u ta četiri mjeseca, kazao je Šaćiragić.

Onog momenta kada ministar saobraćaja ili neko drugi omogući da s mjesečnom kartom kupljenom kod Centrotransa putnik može da koristi i vozila Grasa, i obratno, mi ćemo istog momenta postupiti radi stvaranja jedinstvenog saobraćajnog tarifnog sistema na području KS-a, dodao je Šaćiragić.

Kako je Feni rečeno u KJKP Gras prema rješenju koje je donijelo Ministarstvo saobraćaja KS-a, a Grasu dostavljeno 22. augusta, ovom preduzeću su dodijeljene linije: Nedžarići - Dobrinja, Ilidža - Sokolović-Kolonija, Ilidža - Hadžići - Drozgometva, Ilidža - Hadžići - Vukovići i Vijećnica - Dobrinja (50 posto linije).

U skladu s poukom o pravnom lijeku predmetnih rješenja, preduzeće Gras je u predviđenom roku rješenja osporilo, odnosno podnijelo žalbe. Tako na predmetnim linijama, Gras i dalje vrši prijevoz u skladu s posljednjim neosporenim rješenjima i njima pripadajućim redovima vožnje, jer nova rješenja nisu ni pravomoćna ni izvršna, rečeno je Feni u Službi za odnose s javnošću KJKP Gras.

Preduzeće Gras će vršiti prijevoz bez promjena u redovima vožnji što je u ovom trenutku jedini legalni način prijevoza sve do pravosnažnog rješenja koje je rezultat zakonitog usklađivanja redova vožnji, kažu u Grasu.

U ovom preduzeću navode da su "osnovni razlozi za nemogućnost primjene jedinstvenog sistema naplate što nije definiran i uspostavljen jedinstveni saobraćajni sistem  i nije obezbijeđena odgovarajuća zaštita sistema karata niti kontrola emisije i validnosti voznih karata".

Po ovoj primjedbi preduzeće Gras nikada nije dobilo povratnu informaciju, niti dalje upute. Također Gras nikada nije dobio odluku niti je upoznat da je Vlada KS-a donijela Odluku o uspostavi jedinstvenog sistema naplate karata. Tako su u vozilima Grasa važile i trenutno važe samo karte izdate od našeg preduzeća, kažu u ovom preduzeću. 

Prodaja karata od drugog prijevoznika koje će važiti na svim linijama i vidovima prijevoza preduzeća Gras bez precizno definiranih ugovornih odnosa i elemenata za raspodjelu prihoda, što do sada nije urađeno, zasigurno bi Gras stavilo u poziciju da vrši više od 90 posto prijevoza po tim kartama, dok od drugog prijevoznika ne bi dobilo odgovarajući iznos od prodaje, kažu u Grasu.

Kako tvrde, iako preduzeće Gras obavlja više od 90 posto usluge prijevoza putnika na području KS-a, nikada nije bilo uključeno niti konsultovano u vezi  s ovim pitanjem, iako je bilo spremno aktivno učestvovati u svim razgovorima.

Ističemo da o ovom pitanju treba imati u vidu specifičnosti ove vrste prijevoza uz poštivanje zakonske regulative, kao i tradicije i raspoloživih resursa Grasa. Uz uvažavanje preduzeća Centrotrans kao renomirane firme za međunarodni i međugradski prijevoz, smatramo da je to preduzeće samoinicijativno odobrilo korištenje, odnosno priznalo važnost Grasovih karata u svojim vozilima, te isto tako odlučilo da tu praksu prekine, navode u Grasu.
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #496 on: September 13, 2013, 14:36:03 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/celnici-gras-a-traze-sastanak-s-premijerom-suadom-zeljkovicem
Quote
Tri sata trajala hitna sjednica
Čelnici GRAS-a traže sastanak s premijerom Suadom Zeljkovićem


Predstavnici Skupštine, Nadzornog odbora i Uprave GRAS-a jutros su održali hitnu sjednicu u Upravi preduzeća zbog jučerašnje prijave kantonalnoj inspekciji koju je protiv njih podnio "Centrotrans".

U "Centrotransu" smatraju da GRAS-ova vozila nemaju pravo prevoziti putnike na četiri linije koje su, prema rješenjima Ministarstva saobraćaja s Jusufom Bubicom (BPS) na čelu, prilikom raspodjele 12 autobuskih linija, dodijeljene njima.

Jutrošnjem hitnom sastanku prisustvovali su Safet Baltić, predsjednik Skupštine GRAS-a, Izet Horman, predsjednik Nadzornog odbora, Džemil Pendek, član NO, predstavnici oba Sindikata, članovi Radne grupe i v.d. direktora Omer Hadžiomerović.

Ekipa "Dnevnog avaza", nakon trosatne hitne sjednice ispred kruga preduzeća, dobila je informaciju od Baltića da su uputili dopis premijeru KS Suadu Zeljkoviću (SDA) zahtijevajući hitan sastanak s njim u vezi s nastalom situacijom.

- Stav GRAS-a je da su linije date protuzakonito "Centrotransu". Tražili smo da o svemu razgovaramo s premijerom. Nakon tog sastanka utvrdit ćemo ko je upravu i šta će se dalje riješiti po pitanju 12 gradskih linija - kratko je kazao Baltić.

Kako saznajemo, kantonalni inspektori jučer su posjetili Upravu GRAS-a kako bi ih izvijestili o odlukama i rješenjima Ministarstva saobraćaja KS o podjeli linija.

Vršilac dužnosti direktora Omer Hadžiomerović potvrdio je da su obaviješteni o "Centrotransovoj" prijavi.

- Izvijestili su me da je kantonalna inspekcija od jutros na terenu te da će djelovati prema rješenjima koje je izdalo resorno ministarstvo. Nisam siguran da li će i isključivati vozila iz saobraćaja na tim linijama, koliko sam upoznat bit će urađen samo zapisnik - kazao je Hadžiomerović, navodeći da se sve radi s ciljem uništenja preduzeća.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #497 on: September 13, 2013, 17:17:28 »

Sindikat GRAS-a najavljuje štrajk i krivične prijave

Quote
S ciljem zaštite interesa radnika GRAS-a i zakonitog funkcioniranja javnog prijevoza putnika na području KS-a, Predsjedništvo Sindikata komunalne privrede i Vijeće uposlenika KJKP GRAS zaključilo je da će, ukoliko do 16. septembra ne budu poništena, kako kažu, nezakonita rješenja Ministarstva saobraćaja KS-a o privremenoj registraciji pet kantonalnih linija Centrotransu, pokrenuti krivičnu prijavu protiv odgovornih osoba te organizovati proteste radnika i korisnika usluge GRAS-a za njihovu smjenu.

Iako su spremni da po dogovoru sa sastanka nadležnih organa preduzeća učestvuju u konsultacijama s premijerom KS-a oko prevazilaženja aktuelnih problema, smatraju da je Vlada KS-a pored ingorisanja obaveza po zaključcima tematske sjednice Skupštine KS-a iz 2011. i upozorenja Konkurencijskog Vijeća BiH iz aprila 2012. direktno suodgovorna prevashodno zbog donošenja zaključaka o nezakonitoj dodjeli autobuskih linija izvan zakonskih okvira i izvan svoje nadležnosti.

Predsjedništvo sindikata je također zaključilo da će, ukoliko do 14. septembra ne bude obustavljen inspekcijski nadzor kojim je, smatraju, za GRAS iscenirana i predviđena zabrana prijevoza na pet linija koje su dodijeljene Centrotransu, pokrenuti krivičnu prijavu protiv odgovornih osoba te organizovati proteste radnika i korisnika usluge GRAS-a za njihovu smjenu.

Po njihovom mišljenju, za nezakonito funkcionisanje javnog prijevoza putnika i protežiranje interesnih i profitabilnih lobija te pristrano postupanje naročito je odgovorno selektivno i pristrano postupanje Kantonalne uprave za inspekcijske poslove po prijavama GRAS-a i Centrotransa.

"Zaposlenici GRAS-a će se energično suprostaviti i preduzeli sve zakonske mjere na zaštiti svojih interesa uključujući i direktno sprečavanje saobraćanja nezakonitih linija i obustave GRAS-ovih linija", saopćeno je iz Predsjedništva Sindikata komunalne privrede KJKP GRAS.

http://www.klix.ba/vijesti/bih/sindikat-gras-a-najavljuje-strajk-i-krivicne-prijave/130913103
Logged

Eh__
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 76


Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!


« Reply #498 on: September 14, 2013, 08:48:40 »

Njegov način izražavanja "dao sam" najbolje govori u prilog činjenici zašto on i onakvi ne mogu biti ministri. Linije nisu njegova ćaćevina da to on daje kako on hoće......

PS Dragi moji, drage moje.S obzirom da moje prisustvo na forumu iritira određene članove, na žalost i pojedine moderatore, da bih takvima ispunio "dio" zelje obavještavam vas da u buducnosti necu pisati na forumu. Necu ugasiti svoj account, čisto iz razloga da bi mogao komunicirati s određenim članovima. Ostajte mi zdravi mladi lijepi i veseli uz ispriku ovima koji su pljuvali po meni  što ipak duša im neće biti mirna 100%....za sve ono što vas bude zanimalo možete mi se obratiti u svako doba na pp

Nažalost, kao i sve u ovoj državi pa i ovaj forum takav! Ako govoriš kako njima odgovara, možeš biti na forumu a ako ne, onda su ti odmah sankcije!!!
Ja govorih o svom ličnom iskustvu sa CTS-om i o svemu što je javna tajna, što i malo dijete zna kad je CTS u pitanju oko ubacivanja CTS na liniji za Vogošću, gdje su kao i u svemu uključene stranke (zna se koje!), pa dobih "poparu" od moderatora! Ja od tada se nisam i neću javljati na ovaj forum, ovo uradih da tebi dam podršku  i da se zna o kakvom forumu je riječ! Ovo nije bhbus forum, ovo je CENTROTRANS FORUM!!!
Toliko od mene
Logged

Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol! Cheesy
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #499 on: September 14, 2013, 09:10:50 »

Vi ''GRASovci'' kome se ne sviđa i ne mora da prisustvuje na ovom forumu, da provodi vrijeme na njemu, da je forum Centrotransov vjerovanto ne bi imali ovoliko članova, a kao što znate piše se i za Centru i dobro i loše, mi od Centre nikakve koristi nemamo to nek vam bude jasno!
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #500 on: September 14, 2013, 10:50:00 »

Njegov način izražavanja "dao sam" najbolje govori u prilog činjenici zašto on i onakvi ne mogu biti ministri. Linije nisu njegova ćaćevina da to on daje kako on hoće......

PS Dragi moji, drage moje.S obzirom da moje prisustvo na forumu iritira određene članove, na žalost i pojedine moderatore, da bih takvima ispunio "dio" zelje obavještavam vas da u buducnosti necu pisati na forumu. Necu ugasiti svoj account, čisto iz razloga da bi mogao komunicirati s određenim članovima. Ostajte mi zdravi mladi lijepi i veseli uz ispriku ovima koji su pljuvali po meni  što ipak duša im neće biti mirna 100%....za sve ono što vas bude zanimalo možete mi se obratiti u svako doba na pp

Nažalost, kao i sve u ovoj državi pa i ovaj forum takav! Ako govoriš kako njima odgovara, možeš biti na forumu a ako ne, onda su ti odmah sankcije!!!
Ja govorih o svom ličnom iskustvu sa CTS-om i o svemu što je javna tajna, što i malo dijete zna kad je CTS u pitanju oko ubacivanja CTS na liniji za Vogošću, gdje su kao i u svemu uključene stranke (zna se koje!), pa dobih "poparu" od moderatora! Ja od tada se nisam i neću javljati na ovaj forum, ovo uradih da tebi dam podršku  i da se zna o kakvom forumu je riječ! Ovo nije bhbus forum, ovo je CENTROTRANS FORUM!!!
Toliko od mene

Ma nije ovo Centrotransov forum, ali interesantno da većina osoba koje su branile Centrotrans na ovom forumu nisu iz Sarajeva, osim jednog što prema vlastitom priznanju ne koristi javni gradski prevoz do 1998.
Jedne prilike kada smo ja i kolege kritički pisali prema Centrotransu u JGP KS, jedan kolega iz Hrvatske je napisao nešto u smislu, "šta vi branite GRAS, pogledajte kakva su njihova vozila, a kakva su Centrotransova, Centrotrans je bolji sto puta". Kralju govoriš mi zašto branim GRAS a kritikujem Centrotrans a žive veze nemaš kakva je situacija...
Što se tiče politike piše da je na forumu zabranjena, ali je ista duboko upletena u propast GRAS-a i guranje Centrotransa, i zna se koje su tu stranke upletene.

Ja nemam ništa od GRAS-a, ali znam kakav je GRAS bio prije 5, 10, 15 godina, bar što se tiče linija prema Dobrinji, a kakav je sad.
Jako mi je zasmetalo kad me je jedne prilike neko na forumu napisao da naši (nas nekoliko sa foruma) postovi nisu relevantni jer smo pristrasni i neobjektivni. OK možeš mi reći da sam pristrasan, ali da sam neobjektivan nikako.
Znate svi šta sam pisao za liniju 31, pa čitav život mi ta linija prolazi na 15 metara od balkona. Centrotrans je dobio i tu liniju ali je nije održavao, tj. održavali su je malo u aprilu, pa brate mili ako si preuzeo najprofitabilnije linije u gradu održavaj i tu jednu neprofitabilnu ako si je dobio. A nekidan Bubica LAŽE u novinama kako GRAS ne održava tu liniju, i kad sve to napišem ja sam neobjektivan i pristrasan.

Kad spomenemo kako je Centrotrans nakamarao 6 vozila na komercijalu a po novom riješenju treba 2 GRAS + 2 Centrotrans, a u medijima se opet spominje samo GRAS-ovo ne poštovanje novih rješenja, i opet smo pristrasni i neobjektivni.

Kad spomenemo da je laž da Centrotrans održava sa 37 autobusa 12 gradskih linija i tu smo pristrasni i neobjektivni.

Kad spomenu druge OČIGLEDNE laži Ministra i Centrotransa opet smo pristrasni i neobjektivni

Pa ljudi moji sve ovo što pišemo možete provjeriti na terenu ako imate vremena da odvojite pa ćete vidjeti da nismo neobjektivni!

I još jednom ja ne radim u GRAS-u niko iz kuće mi ne radi u GRAS-u, i nemam ništa od GRAS-a

« Last Edit: September 14, 2013, 10:52:41 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #501 on: September 14, 2013, 16:45:06 »

A o čemu vi, ljudi?
Kakav centrotransov forum, halo, get real?!
Podržavam gras, ali kuda vodi ovaj nebulozni razgovor?
Nigdje...
Ovo smo sve izmlatili 100puta do sada, efekta nema, nažalost

Bože koja bomba od jednom....
Sve riječi su suvišne,
Uostalom administracija foruma je korektna, ponekad progleda kroz prste, ponekad kazni strožije, ljudi smo, ali tematika ovog razgovora je najblaže rečeno mlaćenje prazne slame.

Vi ''GRASovci'' kome se ne sviđa i ne mora da prisustvuje na ovom forumu, da provodi vrijeme na njemu, da je forum Centrotransov vjerovanto ne bi imali ovoliko članova, a kao što znate piše se i za Centru i dobro i loše, mi od Centre nikakve koristi nemamo to nek vam bude jasno!

Potpisujem.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #502 on: September 14, 2013, 19:02:45 »

Eh, hvala na podršci iako mislim da nisi u pravu. Moj sukob sa "velikim vođama" na ovom forumu nije te prirode, već neke sasvim druge. Apsolutno nikada nisam primijetio da bilo ko od moderatora favorizira GRAS ili Centrotrans.
Cehajicu , nisam imao sukoba s tobom ali ocigledno imas averziju prema GRASovcima iz samo tebi znanih razloga tako da nemam šta da ti kažem na to.
Pozdrav svima i izvinjavam se što sam "prekršio obećanje".....sve odgovore ili ako imate nešto da mi kažete bujrum pp
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #503 on: September 14, 2013, 19:23:20 »

I meni je malo zasmitalo "Vi Grasovci" i tu sam se i ja osjetio prozvanim pa napisah opširan post, u kojem sam opet glumio pokvarenu ploču, ponavljajući neke ranije iznošene činjenice ali "Repetitio mater studiorum est"
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #504 on: September 16, 2013, 18:09:56 »

Quote
Pred zastupnicima u Skupštini Kantona Sarajevo na 29. sjednici, zakazanoj za 23. septembar, naći će se Prijedlog zakona o javnom prijevozu u KS. Kako je za naš list pojasnio kantonalni ministar saobraćaja Jusuf Bubica (BPS), tim propisom, ako ga zastupnici usvoje, bit će uređeni sva pitanja i problemi saobraćaja u Kantonu.

Jednake šanse

- Zakon tretira organizaciju javnog gradskog prijevoza. Ne tretira pitanja GRAS-a, "Centrotransa" ili neke druge organizacije nego svima daje jednaku mogućnost da učestvuju u gradskom prijevozu. Takav je bio i zahtjev Konkurencijskog vijeća, koje je zahtijevalo da svi prijevoznici imaju jednake šanse - rekao je Bubica.

Prema njegovim riječima, Ministarstvo saobraćaja, ako zakon bude usvojen, morat će svima dati jednaku šansu, a GRAS neće imati nikakvih privilegija, kao što je to bilo do sada.

- Na svim linijama morat ćemo utvrditi redove vožnje i jedinstven tarifni sistem, a potom će biti raspisan oglas u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama. Moći će se prijaviti svi oni koji budu ispunjavali uvjete oglasa, koje će propisati Ministarstvo - dodao je Bubica.

U prijedlogu novog zakona predviđene su i određene promjene u cijeni prijevoza, kao i način naplate. Bubica je istaknuo da postoji mogućnost uvođenja novog sistema naplate tako da se novac od prodatih karata slijeva u Ministarstvo, koje bi, nakon toga, plaćalo prijevoznicima po prevezenom putniku.

Bez taksista

Ministar je napomenuo da ovaj propis ne tretira taksi prijevoz, jer će ta oblast biti uređena posebnim dokumentom, koji je, također, u proceduri.

Promjena cijena karata

- Sigurno će biti promijenjene i cijene karata u ovom ili onom pravcu. Sadašnje cijene pojedinačnih karata su solidne i mislim da se neće mijenjati. Ali, moguće su promjene kada su u pitanju mjesečne karte ili one za više vožnji, to je stvar komercijalne prirode - dodao je Bubica.

AVAZ

Znači zainteresovana firma će morati imati 40 autobusa i 20 minibusa namjenjenih za linije do 60km (gradski i prigradski). U mnogim 5x većim gradovima prevoznik mora imati dovoljno vozila+rezerva za linije koje održava, a to može biti 10-15 autobusa, ako prevoznik drži samo nekoliko linija.

Dalje, na novo će se utvrđivati red vožnje i raspisati tender za sve linije, a postoji mogućnost da se GRAS neće moći prijaviti na tender, jer su izgubili čini mi se licencu za javni linijski prevoz ili tako nekako, valjda zbog neplaćenih poreza. Valjda Azra zna bolje.

Nakon stupanja na snagu ovog zakona linija koja se ne održava duže od 8 dana može se privremeno dodjeliti drugom prevozniku, a za istu se raspisuje novi tender.

Vozila koja budu kupovali gradski prevoznici moraće imati klima uređaj.
« Last Edit: September 16, 2013, 18:16:03 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #505 on: September 16, 2013, 18:28:45 »

Nerealno je govoriti o nekim tzv. GRAS-ovim privilegijama,kada je upravo Centrotrans nezakonito dobio linije,a nije se ni desilo drugo čitanje,a kamoli da nisu dostavili dokaz o uplati javnih prihoda za razliku od GRAS-a koji je to dostavio.

Dakle nacrt ako se usvoji ništa spektakularno ne rješava,već naprotiv šteti,a stvari poput klima uređaja su već davno vrsta obaveze.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #506 on: September 16, 2013, 20:25:08 »

http://tvsa.ba/ba/vijesti/jos_nema_konkretnog_dogovora_gras-a_i_ministarstva_saobracaja#.UjdLnkK09mM.facebook

Quote
Grasovi autobusi i dalje će saobraćati na linijama koje je Vlada KS dodijelila Centrotransu. Na sastanku predstavnika Sindikata komunalne privrede GRAS-a i ministra saobraćaja ni ovaj put ništa nije konkretno dogovoreno. Da li će predstavnici sindikata tužiti resorno ministarstvo i premijera, te hoće li biti blokade saobraćaja, još nije poznato. Na potezu je Kantonalna inspekcija.

U Sindikatu komunalne privrede preduzeća GRAS smatraju kako resorni ministar i pojedini članovi Vlade rade na tome da se GRAS ugasi, kako bi saobraćaj prepustili privatnicima.

 Iz Sindikata poručuju da će i dalje voziti na linijama koje su dodijeljene Centrotransu, te da za to imaju podršku i menadžmenta. S druge strane, ministar saobraćaja na ove optužbe odgovara da Gras ucjenjuje Kantonalnu vladu, kako bi zadržao monopol.
POZOR:Video na linku ima uznemirujući sadržaj
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #507 on: September 17, 2013, 15:16:51 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/horman-premijer-nije-odgovorio-na-nasa-pitanja

Quote
Horman: Premijer nije odgovorio na naša pitanja

Sastanak predstavnika Uprave, Nadzornog odbora i Sindikata GRAS-a koji je jučer ujutro održan s premijerom KS Suadom Zeljkovićem (SDA) i ministrom saobraćaja Jusufom Bubicom (BPS) s ciljem rješavanja nagomilanih problema u ovom javnom preduzeću završen je bez ikakvih zaključaka i rezultata.

Na razgovoru s premijerom insistirali su iz GRAS-a, nezadovoljni zbog raspodjele 12 gradskih linija između ovog preduzeća i "Centrotransa".

GRAS-ovci su i jučer ministra Bubicu optužili da je na gradske ulice nezakonito uveo "Centrotrans" i na kraju im svojevoljno predao četiri linije. Potom je, kako su istaknuli, njima "na vrat natovario" inspekciju koja bi ih uskoro mogla početi uklanjati s linija za koje trenutno nemaju rješenje.

Izet Horman, predsjednik NO GRAS-a, kazao nam je da su od premijera tražili da se konačno izjasni o tome kakav status preduzeća želi.

- Nismo dobili odgovore na naša pitanja. I dalje se bježi od rješavanja problema. Ministar Bubica i dalje govori da mi tražimo novac, što nije istina. Od njega tražimo da se odlukama i izmjenama zakona donesu rješenja koja bi preduzeću bila od koristi - kazao je Horman, dodajući da premijer nije želio govoriti ni o odlukama ministra Bubice o raspodjeli linija.

Međusobne optužbe Bubice i Himzanije

Tokom sastanka su, kako saznajemo, padale međusobne optužbe i prijetnje ministra Bubice i Adnana Himzanije, predsjednika Sindikata GRAS-a.

- Došao je nenajavljen i priključio se sastanku. Imam izričit zahtjev Konkurencijskog vijeća da se mora uvesti konkurencija u gradski prijevoz, a ukoliko to ne uradim, mogu biti kažnjen. Na optužbu da sam uzeo novac od "Centrotransa" uzvratit ću tužbom - kazao je Bubica.



http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/vlada-grasu-ne-zeli-dati-monopol
Quote

Suad Zeljković, premijer Vlade KS-a, primio je jučer delegaciju Grasa kako bi se konačno pronašlo rješenje dugogodišnjeg problema ove firme. Međutim, prema riječima Adnana Himzanije, predsjednika Sindikata komunalne privrede u Grasu, dogovor nije postignut, te očekuju nastavak sastanka što prije.


Državne linije

- Tražili smo sastanak sa premijerom kako bismo ga detaljnije upoznali sa situacijom na terenu. Što se tiče ministra saobraćaja Jusufa Bubice, suvišno je bilo šta reći, jer je on svojim postupcima pokazao ko je i šta hoće, kaže Himzanija i dodaje kako je Bubica jedino istakao kako je dužan obezbijediti adekvatan prevoz u KS-u, ne želeći govoriti o opstanku Grasa i obavezi da se to preduzeće sačuva.

Himzanija ističe kako će pokrenuti krivične prijave protiv ljudi koji trguju Grasovim linijama, državnim linijama, jer prema njegovim riječima kada se kaže Gras, onda se podrazumijeva da je to državna imovina. I saobraćajna inspekcija je, prema Himzanijinom mišljenju, postupila nekorektno i nezakonito, jer mjesec  nije reagovala na zahtjeve Grasa da se kontrolišu vozila Centrotransa na linijama na kojima nisu imali odobrenje da voze.

- Nakon potvrđivanja linija Centrotrans je pozvao inspekciju i ona je odmah izašla na teren. Pa svima je jasno o čemu je ovdje riječ. Pokrenut ćemo krivične prijave kako bismo spriječili urušavanje državne imovine, pojašnjava Himzanija.
Bubica odbacuje tvrdnje kako se na ovaj način urušava državna imovina, te napominje kako je Centrotrans četiri gradske linije dobio sasvim legalno.

Vozne jedinice

- Sve je urađeno po zahtjevu Konkurencijskog vijeća s jedne strane i nemogućnosti održavanja svih linija od Grasa. Od 350 potrebnih, Gras na raspolaganju ima 150 vozila, hiljadu radnika viška i navike koje ne doprinose stvaranju povoljnog ambijenta za rad i napredovanje. Gras bi da zadrži monopolističku poziciju u javnom prevozu, a to ne dozvoljava ni Konkurencijsko vijeće s jedne, ni njihove mogućnosti, s druge strane. Kanton Sarajevo i Ministarstvo saobraćaja su servisi građana i naša je obaveza da obezbijedimo javni prevoz u KS-u. Oni ga sa 150 vozila ne mogu obezbijediti. KS niti ima para niti mogućnosti da nabavi nedostajućih 200 voznih jedinica. Znači, mi smo u situaciji da moramo uključiti dodatnog prevoznika u sistem javnog prevoza i tu je završena priča što se tiče ustupanja linija Centrotransu, naglašava Bubica.

Ni priča ekonomske prirode se ne razlikuje puno. Iz Grasa su na jučerašnjem sastanku tražili da im se dozvoli slobodno kreiranje cijena i otpisivanje više od 150 miliona duga, što ministar Bubica smatra nemogućim.

Julske plate

Iz  Sindikata komunalne privrede Grasa ističu kako radnici čekaju julsku platu, a ministar Bubica napominje kako to nema nikakve veze sa Vladom KS-a.

- Ministarstvo ne dijeli plate. Mi samo plaćamo subvencije za određene kategorije. Sve svoje obaveze smo izmirili prema Grasu na vrijeme i imamo odluku i podršku Vlade KS-a da se sve obaveze prema Grasu prioritetno izvršavaju. Svi računi koji iz Grasa dođu u Ministarstvo odmah se procesuiraju i šalju trezoru na isplatu, a trezor to sve odmah izvršava, kaže Bubica.

Krivične prijave

Iz Grasa su najavili kako će podnijeti krivične prijave protiv osoba koje smatraju odgovornim za ovakvo stanje, a među njima je i ime ministra saobraćaja KS-a Jusufa Bubice.

Bubica s druge strane ističe kako jedva čeka na krivičnu prijavu.

- Jedva čekam da podnesu krivične prijave. A onda ću i ja podnijeti krivične prijave protiv njih zbog neizvršavanja obaveza. Dugo su oni prepadali i mene, i Ministarstvo i Vladu svojim kabadahijskim ponašanjem. Tako više neće moći, zaključuje Bubica.
« Last Edit: September 17, 2013, 15:22:48 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #508 on: September 17, 2013, 18:28:59 »

Da Hoće gostovati u nekoj emisiji pa da ga priupitam kako to da su prekinuli "monopol" GRAS-a tako što uvode monopol Centrotransa na linije za Ilijaš i Kamenicu, gdje je godinama postojala konkurencija?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #509 on: September 18, 2013, 12:56:18 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/inspekcija-vrsi-kontrolu-u-javnom-gradskom-prijevozu-gras-postuje-svoja-rjesenja
Quote

Inspekcija vrši kontrolu u javnom gradskom prijevozu: Gras poštuje svoja rješenja
Gras i dalje prevozi putnike na svim linijama iako je rješenjem Ministarstva saobraćaja KS-a na četiri linije ovom preduzeću zabranjen saobraćaj. Kantonalni saobraćajni inspektori su od petka na terenu s ciljem nadzora nad provođenjem Rješenja o registraciji autobuskih kantonalnih linija Ministarstva saobraćaja KS-a.


Zapisnici na izjašnjavanju

- Sačinjeno je i nekoliko zapisnika koji su na izjašnjenje dostavljeni Grasu i Centrotransu. U skladu za Zakonom o inspekcijama FBiH prevoznici se trebaju izjasniti na zapisnike u roku od tri dana, nakon čega će inspektor poduzimati mjere u skladu Zakonom o cestovnom prevozu FBiH, ističe Vildana Bosno, portparol Kantonalne uprave za inspekcijske poslove.

Iz  Grasa smo saznali da preduzeće, prema rješenjima koje posjeduje i smatra validnim, vrši prevoz na svim linijama što se odnosi i na linije koje su posljednjim rješenjima Ministarstva saobraćaja KS-a, kako tvrde u Grasu nezakonito dodijeljene preduzeću Centrotrans.

Finansijska šteta

- Kantonalna inspekcija do sada nije isključila nijedno vozilo Grasa, ali je vršila kontrolu i preduzeću dostavila zapisnik na izjašnjenje. Mi ćemo na njih uredno odgovoriti, kaže Omer Hadžiomerović, v.d. direktor Grasa.

Otkako je Centrotrans ušao u javni gradski prevoz, autobusi Grasa na pojedinim linijama koje su im odlukom pripale, skoro pa nikako ne prevoze putnike. Riječ je o linijama za Hrasnicu, Sokolović Koloniju, Sokolje... S druge strane, povećali su broj vozila na linijama koje su pripale Centrotransu.

- Gras u posljednje vrijeme trpi znatnu finansijsku štetu zbog nezakonitog uvođenja preduzeća Centrotrans na profitabilne linije javnog gradskog prevoza. To se nažalost odrazilo i na usmjeravanje sredstava za održavanja drugih neprofitabilnih ili manje profitabilnih linija, naglašava Hadžiomerović.

Dalji koraci koje će Gras poduzeti zavise od rezultata razgovora koji će uslijediti između Skupštine preduzeća, Nadzornog odbora, v.d. generalnog direktora i premijera Vlade KS-a Suada Zeljkovića.

- Od daljih razgovora koji će uslijediti očekujemo da će Vlada KS-a potvrditi validnost naših rješenja, te kao vlasnik ovog preduzeća zaštititi njegovo poslovanje i javnu imovinu KS-a od nezakonitih odluka Ministarstva saobraćaja KS-a, a organi uprave preduzeća poduzet će sve zakonom predviđene mjere s ciljem zaštite imovine preduzeća, zaključuje Hadžiomerović.
Roll Eyes
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 21 queries.