bhbus.ba
March 29, 2024, 16:23:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 26   Go Down
  Print  
Author Topic: GP Zenica - Razno/Diskusije  (Read 98734 times)
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #15 on: September 01, 2010, 23:34:44 »

A neće nijedan novi autobus, pa ni setra 415 UL odvalit toliko kilometara kao jedan Steyr i slična starija vozila tako da i Higer nije neki izuzetak....danas je jednostavno tako.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #16 on: September 02, 2010, 20:23:27 »

kolko sam upoznat steyeri drze seljacke linije i vrlo ih malo ima,ti dafovi i sl su super vozila samo ih odrzavat a mogli su kupit i polovne postove man-ove bolje bi bilo od higera al eto
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #17 on: September 02, 2010, 20:36:24 »

Dok sam bio u Zenici još prije par godina, ovi Steyri su bili prava groblja...kod njih je baš očajno održavanje izgleda...
ja sam zivio u ze 5 godina bio sam kad su ti steyeri dolazili vozio se u njima cim su registrovani super vozila bila a ta svjetla na njih ugradjuju od 2002-03 godine a busevi dosli ovi narandazsti do 97-99 pa eto sad.inace prije njih su bili isti takvi al zuti takodje jako dobri busevi.sad za klopce vozi ovaj iveco a dok sam ja zivio vozio je stari ikar non stop bio u kvaru pa ga mjenjo jedan jos gori sto je srednja vrata iznutra imo zatvorena daskom,posle vozio GiS pa sad ovo.ti steyeri su drzali linije za tesanj,fojnicu,moscanicu ja msm i gore od bolnice ona sela nzm vise ni kako se zovu.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #18 on: September 03, 2010, 05:04:16 »

A neće nijedan novi autobus, pa ni setra 415 UL odvalit toliko kilometara kao jedan Steyr i slična starija vozila tako da i Higer nije neki izuzetak....danas je jednostavno tako.
Zato jer je nekad radjen autobus da traje 20 godina a danas ga rade da traje 7(na balkanu 15-20) i to je to.

@Sale ti Steyri su budimo realni za pod nož. Oni jesu jedni od meni prisnijih autobusa i znam dosta o njima i bile su potrebne godine sustavnog zapuštanja da ih se dovede u ovakvo stanje. UL 353 ex Postbus su isto kako koji jer su oni 95% bili u Bahnbusu do raspada tj. preuzimanja Postbusa ali su ih radili kad se MAN selio u Poljski Gdansk tako da su 99 godište rađeni u Njemačkoj puno bolji i čvršći nego ovi iz 2000 i 2001 tako su se bar pokazali kod nas u Čazmatransu.
Logged
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #19 on: September 03, 2010, 05:08:30 »

Dok sam bio u Zenici još prije par godina, ovi Steyri su bili prava groblja...kod njih je baš očajno održavanje izgleda...
ja sam zivio u ze 5 godina bio sam kad su ti steyeri dolazili vozio se u njima cim su registrovani super vozila bila a ta svjetla na njih ugradjuju od 2002-03 godine a busevi dosli ovi narandazsti do 97-99 pa eto sad.inace prije njih su bili isti takvi al zuti takodje jako dobri busevi.sad za klopce vozi ovaj iveco a dok sam ja zivio vozio je stari ikar non stop bio u kvaru pa ga mjenjo jedan jos gori sto je srednja vrata iznutra imo zatvorena daskom,posle vozio GiS pa sad ovo.ti steyeri su drzali linije za tesanj,fojnicu,moscanicu ja msm i gore od bolnice ona sela nzm vise ni kako se zovu.
Znaći to su ovi iz zadnje grupe godišta 85 i 86. Stvarno žalosno jer u Čzt imaju 79. godište koji se bolje drže od ovih
Logged
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #20 on: September 03, 2010, 15:57:01 »

Dok sam bio u Zenici još prije par godina, ovi Steyri su bili prava groblja...kod njih je baš očajno održavanje izgleda...
ja sam zivio u ze 5 godina bio sam kad su ti steyeri dolazili vozio se u njima cim su registrovani super vozila bila a ta svjetla na njih ugradjuju od 2002-03 godine a busevi dosli ovi narandazsti do 97-99 pa eto sad.inace prije njih su bili isti takvi al zuti takodje jako dobri busevi.sad za klopce vozi ovaj iveco a dok sam ja zivio vozio je stari ikar non stop bio u kvaru pa ga mjenjo jedan jos gori sto je srednja vrata iznutra imo zatvorena daskom,posle vozio GiS pa sad ovo.ti steyeri su drzali linije za tesanj,fojnicu,moscanicu ja msm i gore od bolnice ona sela nzm vise ni kako se zovu.
Znaći to su ovi iz zadnje grupe godišta 85 i 86. Stvarno žalosno jer u Čzt imaju 79. godište koji se bolje drže od ovih
Upravo tako ovi narandzasti sa hromomo oko farova imaju onu staru klasicnu mercedes tablu,ovi sa crnom maskom oko farova imaju onu noviju sa manjim dugmicima.Ja msm da tih sa crnom maskom vise i nema uopste ostali su samo stariji modeli,imali su oni finih masina dosta tamića zglobnih i prigradski,gis,manove i sl stvari negde 98-99 dosla su ja msm 2 ili vise volvo zglobnjaka imali vanjsku stepenicu radi lakseg ulaska i izlazka spustala se kad se vrata otvore sad nzm sta je sa njima.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #21 on: September 03, 2010, 16:09:51 »

A neće nijedan novi autobus, pa ni setra 415 UL odvalit toliko kilometara kao jedan Steyr i slična starija vozila tako da i Higer nije neki izuzetak....danas je jednostavno tako.
Zato jer je nekad radjen autobus da traje 20 godina a danas ga rade da traje 7(na balkanu 15-20) i to je to.

@Sale ti Steyri su budimo realni za pod nož. Oni jesu jedni od meni prisnijih autobusa i znam dosta o njima i bile su potrebne godine sustavnog zapuštanja da ih se dovede u ovakvo stanje. UL 353 ex Postbus su isto kako koji jer su oni 95% bili u Bahnbusu do raspada tj. preuzimanja Postbusa ali su ih radili kad se MAN selio u Poljski Gdansk tako da su 99 godište rađeni u Njemačkoj puno bolji i čvršći nego ovi iz 2000 i 2001 tako su se bar pokazali kod nas u Čazmatransu.
Ja al vidi ovo druze ovi Steyeri su stari po 25-30 godina a uopste se ne odrzavaju zamisli onda koliko bi Higer ili neki drugi lijevi bus izdrzo kod njih drugim rjecima to je propala investicija.Gledam neki dan u Tz busevi koji su dosli u ND donaciji bruje gore nego Setra 100 pretpostavljam ni u Ze nije bolje stanje,holandija i okolne zemlje nisu budale da prave svasta proizvode buseve koji su krajnje ekonomicni i prihvatljivi za sredinu pa u nas ni oni nisu u OK stanju.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #22 on: September 03, 2010, 23:53:04 »

A neće nijedan novi autobus, pa ni setra 415 UL odvalit toliko kilometara kao jedan Steyr i slična starija vozila tako da i Higer nije neki izuzetak....danas je jednostavno tako.
Zato jer je nekad radjen autobus da traje 20 godina a danas ga rade da traje 7(na balkanu 15-20) i to je to.

@Sale ti Steyri su budimo realni za pod nož. Oni jesu jedni od meni prisnijih autobusa i znam dosta o njima i bile su potrebne godine sustavnog zapuštanja da ih se dovede u ovakvo stanje. UL 353 ex Postbus su isto kako koji jer su oni 95% bili u Bahnbusu do raspada tj. preuzimanja Postbusa ali su ih radili kad se MAN selio u Poljski Gdansk tako da su 99 godište rađeni u Njemačkoj puno bolji i čvršći nego ovi iz 2000 i 2001 tako su se bar pokazali kod nas u Čazmatransu.
Ja al vidi ovo druze ovi Steyeri su stari po 25-30 godina a uopste se ne odrzavaju zamisli onda koliko bi Higer ili neki drugi lijevi bus izdrzo kod njih drugim rjecima to je propala investicija.Gledam neki dan u Tz busevi koji su dosli u ND donaciji bruje gore nego Setra 100 pretpostavljam ni u Ze nije bolje stanje,holandija i okolne zemlje nisu budale da prave svasta proizvode buseve koji su krajnje ekonomicni i prihvatljivi za sredinu pa u nas ni oni nisu u OK stanju.
1979-1986 se radio 256. Ma Higer bi kihnuo za 5 godina max. Tu ću citirat mog starog sori na izrazu "Vjeruj mi taj bus još nije napravljen kojeg u Bosni nisu uspjeli raz*ebat" i to po meni apsolutno stoji jer majstori fušaju a ceste su banana i dobiš to.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #23 on: October 10, 2010, 14:04:57 »

U petak sam ponovo bio u Zenici i, za razliku od prošlog puta, sad sam se pozitivno iznenadio.
naime, u Zenicatransu standardno su tu Van Hool i Steyri SML 14H256 ali sam vidio da imaju i Integra koji fino pravo izgleda te da su tu i Steyri SL11HUA280, a bilo je i onih sa novijom maskom.
al opet mrlju je bacila činjenica da su skoro svi Steyr SML 14H256 prepravljeni u zadnji kraj i da nema njihovih štopova, nego je to zavareno i stavljeni su im uspravni neki farovi, slični na Graf&Stift, užas Lips Sealed
I imam pitanje, vidio sam jednog bijelog Centrolinera da obavlja neke vožnje po Zenici, nema nikakvih oznaka na sebi, pa reko jel i on u Zenicatransu Huh?

Što se tiče Bissovih buseva za gp, nisam puno vidio, samo Steyra...

Slike uskoro Wink
Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #24 on: October 10, 2010, 19:49:34 »

Stvarno si bio vrijedan :$
Logged

Neoplan VIP Class
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #25 on: October 10, 2010, 20:41:48 »

Šta su napravili iz Steyra pa to je za ne vjerovati a ni G&S nije u puno boljem stanju  Cry Nadam se samo da će ovog Integra malo duže sačuvati makar sumnjam u to.
Logged
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #26 on: October 10, 2010, 22:32:02 »

Steyr SL 11HUA 285 Volvo za slučaj da se nezna  Wink
Logged
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #27 on: November 12, 2010, 17:01:09 »

i ja sam neki dan prolazio pored Zenice nisam imoa vremena da svratim do autobuske i poslikam buseve al kako mi se cini nista novo nema.....od 2000 godine od kad sam se vratio u Doboj u Ze su dosli jedino ovi Vanholi,Integro,Steyeri SL11HUA280 i SL11HUA285 (to su ovi sa novijom maskom).Steyeri sa nakaradnim zadnjim krajem su od prije 2000 i ovih par Stefi Grofova,zglobni i obicni Tamovi,zglobni Volvoi, ikari obicni i zglobni su vjerovatno ili prodani ili su jos u garazi za djelova ako neko ima vremena da ode do garaza nace zanimljvih stvari naravno ako se dozvoli slikanje......sem toga u Ze je bio i jedan pravi pravcati americki gradski bus (od OHR ili SFORA) vozio izbjeglice ako ima neko ima volje nek se malo raspita kod sofera il ako bude isao u garazu do prije par godina stajao je blizu zeljezare mogao se vidjeti sa petelje ja msm da je to jedini takav bus u BiH a mozda i sire
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #28 on: November 12, 2010, 21:38:09 »

bilo bi extra kad bi neko nabavio sliku tog busa
Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #29 on: November 13, 2010, 04:15:38 »

ja jucer proso kroz zenicu, da sam znao da obratim paznju sa petlje, al stas, tek sad ugleda ovo vase ovdje, ima zato uvijek drugi put Wink
Logged


Pages: 1 [2] 3 4 ... 26   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 21 queries.