bhbus.ba
April 24, 2024, 03:28:44 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Gradski prevoz Beč, Austrija  (Read 12191 times)
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #30 on: November 06, 2013, 01:50:19 »

steta sto nije MAN/Graf&Stift Cheesy nego zasto je WL nakon toliko godina odustao od plinasa i jesul povuceni svi Grafovi NL205 i NG235 ?
Logged

JovanE1
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 12



« Reply #31 on: November 06, 2013, 02:12:31 »

Bilo je tu dva vazna razloga:

Kao prvo, MAN je prije dvije godine prekinuo porizvodnju novih motora za tecni gas LPG(Liquid Petrolium Gas). Bio je jedan Bus od MANa kod nas sa motorom koji je iso na normalni gas (CNG) ali su mu bile lose rezultati u trosku i od emisija.

Kao drugo, Mercedes-Benz je jedini bio proizvodjac motora za dizel sa BlueTec-tehnologijom, i trosi/trosijo je 20% manje goriva nego svi drugi autobusi.

A kao trece, Mercedes ili EvoBus je bio jedini koji je mogo odma da napravi autobuse. Kod drugih, morali bi cekati do 2014. godine da dobijemo prve autobuse.
Logged
Semir
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.701



« Reply #32 on: March 10, 2014, 22:56:36 »


Logged

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #33 on: February 06, 2015, 01:20:01 »

Slike su od 31.1.













http://i.imgur.com/XSKAGhe.jpg





Logged

Setra S 417 HDH !!!

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #34 on: February 06, 2015, 01:27:57 »

Električni midibusevi - evo reportaža o njima: http://www.bhbus.net/elektricni-autobusi-na-ulicama-beca







Neki Volvić



Ovo je slikano 10-ak kilometara od Beča, kod SCS-a (kažu da je to najveći tržni  centar u Beču)









Logged

Setra S 417 HDH !!!

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #35 on: February 06, 2015, 14:16:10 »

Kako izgledaju novi bečki tramvaji: Vožnja bez barijera

Quote
Bečko poduzeće za gradski prijevoz ''Wiener Linien'' odlučilo se, u sklopu međunarodnog tendera, proizvodnju nove flote tramvaja povjeriti proizvođaču aviona i vozova Bombardier, javlja Fena.

U fabrici Bombardiera u Beču bit će proizvedeno od 119 do 156 tramvaja tipa Flexity, zavisno od toga koliko će grad proširivati tramvajsku mrežu, odnosno skraćivati intervale vožnje.

Isporukom ovih niskopodnih tramvaja od 2018. do 2026. godine Beč će u potpunosti zamijeniti visokopodne tramvaje i učiniti posljednji korak da omogući korištenje tramvaja bez barijera, što je osobama s ograničenim kretanjem već sada moguće u vozilima podzemne željeznice i autobusima.

Za osobe u invalidskim kolicima sada će postojati dva mjesta u vozilu gdje mogu sjediti jedna nasuprot druge.

Vozila su generalno otvorenija i svjetlija.
Također, bit će moguće mobitelom dati naredbu za ukrcavanje, odnosno iskrcavanje iz vozila.

Novi tramvaji su dugi 34 metra i imaju 211 mjesta.

Svi imaju više prostora za dječija i invalidska kolica, što je bio jedan od glavnih uvjeta za proizvođača.

Ekološka vrijednost novih tramvaja su niska potrošnja energije i isključivo korištenje LED rasvjete.

Predviđeno je da se s Bombardierom potpiše i ''Ugovor o održavanju'', iako bi radove izvodilo Wiener Linien.
Rizike stalnog održavanja će na ovaj način preuzeti proizvođač, zbog čega je lakše procijeniti stvarne troškove vozila.

Niskopodni Flexity tramvaji imaju najnižu visinu ulaza od 215 milimetara, a već saobraćaju u Berlinu, Marseilleu, Linzu, Innsbrucku ili Alicanteu.

Ukupna vrijednost ugovora za tramvaje, uključujući održavanje, iznosi 562 miliona eura, saopćio je Kontakt biro Grada Beča - Compress Sarajevo.



http://radiosarajevo.ba/novost/179386
Logged

Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 20 queries.