bhbus.ba
April 24, 2024, 18:10:54 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 27 28 [29] 30   Go Down
  Print  
Author Topic: Bosna Turist Bus, Doboj  (Read 134811 times)
doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #420 on: November 08, 2014, 15:44:15 »

Sa kojim busem? Kako radi ta linija za Sarajevo, bude li putnika ?
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #421 on: November 08, 2014, 15:45:12 »

Sa plavom 0404, prazna bila.
Logged

Neoplan VIP Class
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #422 on: December 23, 2014, 13:32:30 »



Logged


the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #423 on: February 08, 2015, 15:40:56 »

Tešanj

Suza je još tu
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #424 on: February 17, 2015, 22:24:54 »

i Mercedes je tu




Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #425 on: March 31, 2015, 23:02:45 »


Maglaj
Logged


doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #426 on: June 18, 2015, 13:10:33 »

Sta se sa njih desava? Nema ih nigdje na putu?
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #427 on: June 18, 2015, 13:16:50 »

Nema klijenata jbg.. Možda kad bi nabavili jednu Setru 300 (ili Siderala, Barbija, Bovu, Volva, nebitno) možda bi i imali.. Sigurno im nije potrebna sva ova starudija, nek prodaju dva-tri autobusa i nabave nešto novije..
Logged

Setra S 417 HDH !!!

dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #428 on: June 18, 2015, 14:11:43 »

Zenica - Tesanj voze, Orasje - Sarajevo ne

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
obols-trade
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.316



« Reply #429 on: June 18, 2015, 15:21:47 »

Zna li neko dali uopste ko vozi liniju Orasje sarajevo i ko?
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #430 on: June 18, 2015, 15:46:30 »

Vozio Ljaljic 7 dana ni oni vise nevoze
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #431 on: June 18, 2015, 15:55:19 »

Zenica - Tesanj voze, Orasje - Sarajevo ne

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2

Imaju i ovu lliniju što vozi Setra zelena, dva tri posta iznad, Maglaj - Kosova...

Jbg, u krugu od 30 km su PPZ, Kantić, Usora Tours... Sa mnogo boljim vvozilima.. Puno firmi ima na ovako malom prostoru i treba se boriti za ekzistenciju na tržištu, ovi su izgleda odustali..
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #432 on: June 18, 2015, 16:00:19 »

Začudili bi se koliko mali utjecaj ima vozilo na borj putnika odlučuje cijena i ruta linije vozilo možeš novije ako već imaš dovoljan broj putnika ili ako ti i konkurencija vozite na istoj liniji pa je cijena ista pa sad ko će imati bolji autobus . Samoborček sa 417-kom vozi za ZG a Globtour sa onim 8700 pa pun sve je u cijeni.  Wink
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #433 on: June 18, 2015, 18:25:58 »

Ali kad firma (poput ove) nema neki zavidan broj redovnih linija, već se bazira na neke lakše vanredne, mislim da tu broj putnika u velikoj mjeri zavisi od stanja vozila u VP..   Usora npr. na neku lakšu, kraću vanrednu koja polazi iz Maglaja šalje Eurolinera niskog (sa dvokrilnim zadnjim vratima) i ti klijenti koji koriste usluge od Usore, sigurno ne bi prešli u firmu koja ima slabiji vozni park. Ovi imaju potencijala, u Maglaju nema ni jedan ozbiljniji prevoznik, ovi bi imali klijenata da se bore za njih, tj. da prodaju vozila koja su im nepotrebna i koja su dotrajala, tj. ona od kojih nemaju velike koristi, i da kupe jedno solidno vozilo, klijenti ne bi imali potrebe koristiti usluge prevoznika iz drugog mjesta, kad imaju prevoznika u njihovom mjestu i rezultat bi došao nakon izvijesnog vremena; niko od vanrednih nije bankrotirao, još posebno ako troškove (firmu) plaća lokalna zajednica, grad, kanton, ministarstvo itd.. Možda i griješim, ali ja tako na to gledam..

P.S.  Očit primjer je firma MiG Tours, ima jednu redovnu liniju, dosta vanrednih po zemlji i regionu ali odnedavno može konkurisati za vanredne po Evropi, jer su prodali dosta starijih vozila i nabavili Setru serije 400. Šta će dalje biti vidjećemo, rezultat ne može doći preko noći, treba mnogo strpljenja, upornosti i ulaganja, što Adnan reče digni kredit i kupi normalan bus i radi ako hoćeš da ne propadneš
Logged

Setra S 417 HDH !!!

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #434 on: June 18, 2015, 18:26:23 »

Oooo Marko kako griješiš Cheesy
teorija ti stoji donekle, ali je praksa puno puno drugačija Cheesy
Logged


Pages: 1 ... 27 28 [29] 30   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 21 queries.