bhbus.ba
June 26, 2024, 04:05:08 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 274123 times)
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #285 on: January 16, 2013, 08:58:08 »

Srijeda 16.01.2013.

31 - 826
31e - 410, 322

3 - 603
5 - 258

Pitanje - oko 10 do sedam jutros na potezu izmedju Otoke i remize u smjeru ilidze otisao crveni KT8D5 sa tablom 7 na njemu. Zna li neko u cemu je stvar?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #286 on: January 16, 2013, 09:43:55 »

Čuj to. A ima 9-10 godina da sedmica ne radi.

Jeli bilo putnika u njemu?
« Last Edit: January 16, 2013, 09:46:12 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #287 on: January 16, 2013, 09:49:14 »

jeste
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #288 on: January 16, 2013, 09:51:54 »

Ovoje kao igrani film, ajd ako tko ima volje nek napise, onak moze i malo fulati, koliko kojih buseva, trolebusa, tranvaja, uposlenih ima firma?
Spomenuti neku liniju i koliko kilomtra ima krug.
Zasto pitam , tu negdje pre procita da je nekad bilo ispravnih stotinjak vozila a kazete 1700 radnika, ljudi, znate li vi koliko je to ljudi?
ILi ovako, broj svih vozila i broj vozaca, daj mi napisete koliko ima NE vozaca, majstora i ovih u uredima.
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #289 on: January 16, 2013, 10:36:48 »


http://www.bhbus.net/forum/index.php?topic=351.0


zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: January 16, 2013, 12:10:11 by MAN Lions coach » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #290 on: January 16, 2013, 10:57:16 »

Tih stotinjak vozila se odnosilo samo na autobuse.
« Last Edit: January 16, 2013, 11:05:27 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #291 on: January 16, 2013, 12:06:41 »

Srijeda 16.01.2013.

31 - 826
31e - 410, 322

3 - 603
5 - 258

Pitanje - oko 10 do sedam jutros na potezu izmedju Otoke i remize u smjeru ilidze otisao crveni KT8D5 sa tablom 7 na njemu. Zna li neko u cemu je stvar?

Pa ti dole sjediš,i znaš bolje,pa nam javi.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #292 on: January 16, 2013, 13:19:40 »

Ovoje kao igrani film, ajd ako tko ima volje nek napise, onak moze i malo fulati, koliko kojih buseva, trolebusa, tranvaja, uposlenih ima firma?
Spomenuti neku liniju i koliko kilomtra ima krug.
Zasto pitam , tu negdje pre procita da je nekad bilo ispravnih stotinjak vozila a kazete 1700 radnika, ljudi, znate li vi koliko je to ljudi?
ILi ovako, broj svih vozila i broj vozaca, daj mi napisete koliko ima NE vozaca, majstora i ovih u uredima.

Napisat ću ti ja okvirno večeras jer sad nemam vremena.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #293 on: January 16, 2013, 13:37:52 »

Zahvaljivam, ipak je to glavni grad i trebalobi biti vise para od kantna jer se ne zivi od prodane karte, pozdav.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #294 on: January 16, 2013, 18:01:19 »

Ovoje kao igrani film, ajd ako tko ima volje nek napise, onak moze i malo fulati, koliko kojih buseva, trolebusa, tranvaja, uposlenih ima firma?
Spomenuti neku liniju i koliko kilomtra ima krug.
Zasto pitam , tu negdje pre procita da je nekad bilo ispravnih stotinjak vozila a kazete 1700 radnika, ljudi, znate li vi koliko je to ljudi?
ILi ovako, broj svih vozila i broj vozaca, daj mi napisete koliko ima NE vozaca, majstora i ovih u uredima.

Napraviću mali rezime radne snage,vozila i plata u periodu od 2000. godine do danas.
Dakle,najviše uposlenika je bilo 2005.god. njih 2025,ali do kraja 2012. godine taj broj se uvijek kretao oko 19XX.
Sada firma broji najmanje uposlenika dosad i taj broj je oko 1700.
Što se tiče plata najmanje izdvajanje za bruto plate su 2000.godine.Tada je izdvojeno oko 19 i nešto miliona KM.+ ostali troškovi uposlenika(topli obrok i dr.) od oko 3 miliona KM.
Sa završetkom 2012. bruto plate terete GRAS u iznosu od oko 38 mil. KM +ostali troškovi uposlenika od oko skoro 7 mil.KM,na godišnjem nivou što je približno i prihodima,tako da u prevodu sav prihod ide na plate,pa je kroz to nemoguće izdvajati sredstva na servisiranje,plaćanje goriva i dr.
Inače bruto plate se ne isplaćuju pa firma duguje oko 45 mil.KM na doprinose uposlenicima.
Povećanje plata se desilo 2006. godine nakon prvog štrajka i traženja većih plata da se bude ekvivalent ostalim firmama komunalne privrede,tada se počeo i kolektivni ugovor primjenjivati za radnike u komunalnoj privredi pa je Kanton Sarajevo začepljao rupe od 2006. do 2008.,da bi poslije toga to izostalo a i 2010. potpuno ukinuto.
Zadnji regres je isplaćen 2008. godine.
Poslovanje GRAS-a je zadnji put pozitivno bilo 1999. godine od oko +200.000KM.
Inače sva imovina preduzeća je pod hipotekom i nije moguće zadužiti više GRAS niti dizati kredite.
GRAS ima dugovanja na osnovu poreza,doprinosa,dugove prema dobavaljačima,isplate kredita +kamate,tu su i sporovi radnika.
Zadnje povećanje cijene karata je bio 2005. godine,a 2006.radi uvođenja PDV-a u januaru mjesecu.
Inventurni broj vozila tramvajskog saobraćaja je oko 90,trolejbuskog oko 55,minibuskog oko 55,autobusa ispod 100(nisu uračunati novi minibusi).
U pogonu je oko  45 tramvaja,oko 30 trolejbusa,minibusa oko 40,autobusa oko 60.
S tim da brojevi uvijek variraju zavisno od otkaza vozila,vremena popravljanja i puštanja u promet.
Zadnja nabava minibusa je bila jesen prošle godine i to njih 10,a prije toga 17 trolejbusa 2010.godine.


Što se tiče uposlenika,višak radnika trenutno postoji,tu su pretežno invalidi njih oko 300,pa onda višak po tehničkom pregledu,biletarnicama,pa kojekakvim službama (kancelarije) tako da taj broj iznosi oko 500.Inače stručna sprema pojedinih uposlenika ne prati potrebe preduzeća i u pojedinim slučajevima je nemoguće preorjentisati uposlenike u drugo zanimanje.Također pojedine radne jedinice prave gubitak poput društvene ishrane,štamparije.
Javio se i manjak vozača u trolejbuskom i tramvajskom sektoru,pa su se pojedini putem internog konkursa prebacili u pomenute i rade.Neki su na bolovanju i duže od godinu dana.
Prema nekim procjenama sadašnji minus GRAS-a je oko 135 mil.KM.
Dug je premašio vrijednost kapitala za otprilike 45 mil. KM.
Šteta nanesena GRAS-u od strane Kantona sa subvencijama i neplaćanjem procjenjuje se na oko 240 mil.KM.

Stečaj je jedina forma spasa trenutno,a GRAS ne ovisi samo od odluke Skupštine,već i o tome da neki od dobavljača aktivira svoje potraživanje,što će automatski povući sa sobom ostale.
Nedavno su iz poreske dolazili da vide štaće sa porezima. Roll Eyes
Ukoliko se i desi stečaj,tada više nema sadašnjih organa upravljanja,već samo Kanton,i svaki račun će ići na Ministarstvo finansija da se plaća.
Inače možemo se zahvaliti pojedincima na kriminalnim radnjama,sa kojima su svjesno uništili vozni park,koji je nemoguće popraviti,a ni postojeći održavati u skladu sa stvarnim potrebama.
Procesuiranje je samo u fazi "istraga je u toku".

Otprilike za sadašnje linije za normalno funkcionisanje je potrebno barem 130 autobusa,oko 60 trolejbusa,70 minibusa, i otprilike 55 tramvaja i na to sve rezerva mora biti prisutna od 20%.
« Last Edit: January 16, 2013, 18:15:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #295 on: January 17, 2013, 00:29:43 »

Hvala ti od srca jer si se od srca potrudio, grehota od boga ucviliti tu firmu ako je vec prezivila rat da sada premine.
Ali kako raditi stjecaj kada znas da nemas odakle naplatit, nije covjek pametan sto uciniti, ali kako sam upratio Centrotrans bi da stavi sapu na dio kolaca, linije i sl.

Mislio sam da je kanton Sarajevo bogatiji i da se to rijesi, grehota je ljudima ne uplacivati za penziono, pa sto ce sutra imati penzije ako ima preskoka u uplatama, treba nest jesti u stare dane, ja odavde koliko god se trudio nemogu razumiti to stanje kada imam 13 placa , dnevnice, i td. stim da u CH nepostoji pojam toplog obroka i putnih troskova, dobijas dnevnice ako si za vrijeme rucka ili vecere zatecen izvan prostorija firme , ostalo je tvoja briga kako ces na posao, stim da mozes kilometer odbiti od poreza.

Puno trazim ,ali ako mozes na Google maps ili sl. kotiraj gdje voze koje linije tj.dokle dobacivaju, koliko dugo traje krug i koliko je kilometara.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #296 on: January 17, 2013, 01:39:03 »

To za google maps je malo teže pošto ima puno linija (oko 100), ali najkraće su negdje oko 3-4km, a najduže oko 30-35km
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #297 on: January 17, 2013, 09:07:32 »

Četvrtak 17.01.2013.

3 - 505, 508, 509, 292, 510
6 - 201

31 - 826
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #298 on: January 17, 2013, 16:05:07 »

Hvala ti od srca jer si se od srca potrudio, grehota od boga ucviliti tu firmu ako je vec prezivila rat da sada premine.
Ali kako raditi stjecaj kada znas da nemas odakle naplatit, nije covjek pametan sto uciniti, ali kako sam upratio Centrotrans bi da stavi sapu na dio kolaca, linije i sl.

Mislio sam da je kanton Sarajevo bogatiji i da se to rijesi, grehota je ljudima ne uplacivati za penziono, pa sto ce sutra imati penzije ako ima preskoka u uplatama, treba nest jesti u stare dane, ja odavde koliko god se trudio nemogu razumiti to stanje kada imam 13 placa , dnevnice, i td. stim da u CH nepostoji pojam toplog obroka i putnih troskova, dobijas dnevnice ako si za vrijeme rucka ili vecere zatecen izvan prostorija firme , ostalo je tvoja briga kako ces na posao, stim da mozes kilometer odbiti od poreza.

Puno trazim ,ali ako mozes na Google maps ili sl. kotiraj gdje voze koje linije tj.dokle dobacivaju, koliko dugo traje krug i koliko je kilometara.

Opet ja,izvini na izostavljenom dobićeš odgovor včrs.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #299 on: January 18, 2013, 17:15:17 »

18.01.2013. godine - petak

14-850
15-807,823
15b-813
16-854
16b-853
17-851
18-852
20-808
20b-669
21-409,415,418,427
22-406,407,425
23-463 (Ove sedmice se čitave tumalo, ali do sriiede su bili 464 i 402, pa u četvrtak se uključio i 463, a danas su 463 i 464.)
23a-464
23c-801
31-826
31e-405,416,419 (Skoro čitav dan rade samo tri busa, nisam vidio 410.....?)
41-832

51-3
55-8
56-89
59-95
59a-32 (Pošto su ovi sa Širokače plakali da nema prevoza, sad radi 32 ili 31 na Širokači i 95 na Komatinu.)
63-92
66-6
67-6
72-5
73-14
74-11

1-716,709
2-237,276...
3-303,304,501,503,504,507,509,510,511,601,602,603,802,805,811,812,815...
4-713,712
5-238,244...
6-505,257...
Logged
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 21 queries.