bhbus.ba
June 26, 2024, 05:10:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 274142 times)
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #180 on: December 14, 2012, 19:46:01 »

14 - 844
15 - 401
16 - 850
17 - 851
41 - 854
41a - 823
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #181 on: December 14, 2012, 20:59:51 »

14.12.2012. godine - petak

14-844 (237368676168 putnika danas bilo u njemu 13:25, ja se presovao.)
16-850
16b-853
17-851 (Propustio vožnju u 13:10)
18-813
20-808
20b-669
21-409,418,415...
22-406,407...
23-403,425,823 (425 se isključio pa sam ga vidio kako polazi iz garaže oko 12:25 sa natpisom 23 Rajlovac,823 došao u treću, radi vozač sa 807)
23a-469
23c-832
31e-410,322...
41-854
41a-823/-

69-9
72-5
74-11

1-712,709
3-501,502,503,507,509,511,601,602,603,300,303,802,805,811,812,815...
4-716,713
5-500,268,248...
6-508,228,212...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #182 on: December 14, 2012, 21:47:14 »

15-839,iznenadio sam se kako je utegnut,nista ne kucka,lijepo ide
15b-801
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #183 on: December 14, 2012, 21:59:58 »

eh dok ga još koji mjesec Durmišević provoza neće od njega ništa biti. Utegnut je zato što mu je nedavno ugrađen motor, piksovan prednji trap i otprilike tada mu je bilo vrijeme za preventivu. To vozilo je uvijek bilo dobro i velika je šteta što radi na liniji 24 gdje komotno može raditi 668, 673 ili još neki od "krševa"....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #184 on: December 14, 2012, 22:09:20 »

transformers, možda je 668 mogao tamo raditi, ali mislim da je on svoje odradio čim je iza "gumene ograde"
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #185 on: December 14, 2012, 22:34:25 »

danas radi na 15 i u drugoj smjeni je setkic
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #186 on: December 15, 2012, 17:56:54 »

15.12.2012. godine - Subota

14-814 (Vozi vozač sa 852)
15-403,820 (820 je "živa legenda" ne predaje se, samo što se nije počeo raspadat po cesti ali ide uz Buća potok, radi vozač sa 807)
16-850 (Otišao za garažu oko 10:45)
16b-853
17-851
18-813
20-808
21-409,415,418
22-406,407,417
22a-427
23-400,839
23c-832 (Propustio vožnju u 10:15 iz Boljakovog potoka)
24-806
26-840
31e-405,410,416,425,322 (410 oko 10:35 otišao za garažu, popodne se vratio opran, ali ima još jedan sad "mini horor", naprijed se negdje "kucnuo" pa se to nazire, i 405 su prali ako sam dobro vidio)
41-854

61-73
66-6
67-6
69-9
71-88 (Ako sam dobro vidio, prljav je pa se dobro ne vidi)
72-5
74-11

1-238
3-502,503,504,505,507,508,510,511,201,206,209,215,217,231,261,263,268,277,289,291
4-257,244

102-4428...
107-4146...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #187 on: December 16, 2012, 13:43:09 »

16.12.2012. godine - Nedjelja

23/23a-401,402
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #188 on: December 16, 2012, 14:26:28 »

NEDJELJA

24 - 839
31 - 826
31e - 405, 410 (druga smjena)
36 - 844
61 - 31
71 - 88
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #189 on: December 16, 2012, 16:49:51 »

3 - 209, 238, 258, 502, 505, 511...
4 - 257, 268
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #190 on: December 17, 2012, 11:56:21 »

PONEDJELJAK
2 - 255, 261, 277...
3 - 263, 268, 292, 300, 303, 503, 505, 507, 508, 509, 511, 602, 603, 805, 811, 815...
4 - 217, 416
5 - 212, 291...
6 - 206, 209, 210, 215, 228...
Probna vožnja - 801

15 - 823...
18 - 850
23/23a - 400, 469...
27 - 844...
27a - 846
28 - 413...
31 - 826
31e - 405, 410 (oko 8 je radio prevoz djece, nakon toga 31e), 415, 416
33 - 401...
36 - 322 (par tura jutros, a trenutno ništa ne saobraća na ovoj liniji)
43 - 841
46 - 829
47 - 320
49 - 820 (gdje je 836?)
66/67 - 6
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #191 on: December 17, 2012, 17:37:15 »

41 - 813
41a - 801
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #192 on: December 17, 2012, 20:52:55 »

17.12.2012. godine - Ponedjeljak

15-403,823
16-852
17-851
18-850
20-808
21-409...
22-406...
23-400...
23a-469
23c-801/807 (Oko 12:30 je završio sa radom 801, pa je došao 807, bio je i vozač sa 807 na vozilu 801)
31e-405,415,416,410
41-813
41a-801

66-6
67-6
72-5
74-11

1-709,713
2-255,261,277,268
3-201,263,268,292,300,303,502,503,504,505,507,508,509,511,602,603,805,811,812,815...
4-716,712/217
5-212,291,304,500...
6-206,209,210,215,228,510...
« Last Edit: December 17, 2012, 20:56:45 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #193 on: December 18, 2012, 21:58:16 »

18.12.2012. godine - Utorak

15-403,832 (832 u večernjim satima)
17-851
18-850
20-808
21-409,418
22-406,407
23-400,469
23c-807 (Ujutro je defektirao kod dolačke, a i oko 12:30 otišao za garažu, poslije se vratio, stalno nešto trza....)
31e-405,410,416...
41a-801

66-6
67-6
72-5
74-11

1-712,713
3-300,502,503,507,508,509,510,511,602,603,801,805,811,812,815...
4-709,716/228
5-303,500...
6-276...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #194 on: December 18, 2012, 22:02:59 »

403 i 839 su radili na 15 a 832 na 15b,od pola devet je 832 presao na 15 posto je 403 odslepan u garazu
Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.027 seconds with 21 queries.