bhbus.ba
April 25, 2024, 22:08:26 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Vozni park kroz historiju  (Read 13633 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #15 on: November 27, 2012, 23:19:06 »

701,702,703,704,705,706 su rashodovani 2011.,isječeni ljetos u željezo.

710   Lohner E (rashodovan kao 701)
708   Lohner E (rashodovan kao 702)
715   Lohner E (rashodovan kao 703)
713   Lohner E (rashodovan kao 706)

To je što se tiče Lohner E rashodovanih.

Hvala! Još meni nije jasno koji tramvaji su nakon toga dobili brojeve 701, 702, 703 i 706.
Evo sad moje tablice podataka, je li ispravno?

Inaće sprema se u Austriji knjiga o sarajevskom tramvaju, jesam član tima. Zato pokušavam da pokupim sve ove - provjerene - podatke.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #16 on: November 28, 2012, 07:19:42 »

Upitanju je zamjena brojeva.

Npr. 706 nastavio da vozi kao 713, a 713 rashodovan kao 706.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #17 on: November 28, 2012, 10:45:06 »

Upitanju je zamjena brojeva.

Npr. 706 nastavio da vozi kao 713, a 713 rashodovan kao 706.
Jasno, hvala. Ima li još podataka o promjeni garažnih brojeva kod drugih tramvaja ovog tipa?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #18 on: November 28, 2012, 21:44:16 »

Postoji mogućnost da je bilo još nekih promjena. Nisam siguran jesu li tramvaji koji su rashodovani pod 704 i 705

@man 464, pošto se ti najčešće vozaš Lohnerima, možeš li provjeriti bečki g.b. kod tramvaja 712, dali je 4422? jer kad je on počeo voziti već su bile počele renumeracije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #19 on: November 28, 2012, 22:52:37 »

701->710
702->708
703->715
706->713

4422->712 .... Čini mi se da jest.... Čim se budem vozio 100% ću potvrdit.

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #20 on: November 28, 2012, 23:12:09 »

Pitam se dalićemo ikad saznati renumeracije Škoda 14tr, a bilo ih je u periodu 2002-2006

Upratio sam da je 4205 postao prvo 4225 pa 4210 jer je jedini imao male okrugle štop lampe, e sad neznam dali je kasnije dobio standardne kockaste lampe što je vrlo moguće ili je treći trolejbus ponio g.b. 4210.
4202 je postao 4212, ŠEAL 4232 je postao 4223.

Ja sam upratio samo renumeracije zglobnih Sanosa: 4102->4112, 4104->4114, 4106->4116.

Imam utisak da se nastojalo da po papirima ispadne da su trolejbusi Škoda i Sanos kupljeni u Češkoj zadnja rashodovana vozila ovog tipa što i nije baš tako.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #21 on: November 28, 2012, 23:19:50 »

2010. su zadnji rashodovani 14Tr i Sanosi i ŠEAL-i.Isječeni.I pet MAN-ova.

4202   Škoda   14Tr-Solo
4210   Škoda   14Tr-Solo
4211   Škoda   14Tr-Solo
4212   Škoda   14Tr-Solo
4213   Škoda   14Tr-Solo
4231   Škoda   14Tr-Solo
4223   Škoda   14Tr-Solo
4101   Škoda   SANOS-Solo
4106   Škoda   SANOS-Zglob
4107   Škoda   SANOS-Zglob
4110   Škoda   SANOS-Zglob
4111   Škoda   SANOS-Zglob
4228   ŠEAL 100   
4229   ŠEAL 100   
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #22 on: November 28, 2012, 23:30:11 »

Mislim da je u toj zadnjoj turi isječen i 4104/4114 - Onaj crveni sa Kumho tires reklamom.

Pod Škoda 14tr 4223 je u stvari rashodovan prototip ŠEAL ex 4232. Ima negdje i njegova slika iz depoa kad je već bio renumerisan.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #23 on: November 28, 2012, 23:33:09 »

Ne može biti,jer ovo je zadnji spisak koji ja imam uključujući inv.brojeve vozila.
Tada ukupno isječeno 17 minibusa,10 autobusa i 19 trolejbusa.
« Last Edit: November 28, 2012, 23:35:09 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #24 on: November 28, 2012, 23:51:06 »

Znam da je 2010 4104/14 još bio na kraju depoa i mogao se jasno vidjeti. Jedino ako nije bila još jedna tura neposredno prije te zadnje, a ako nije onda je opet 100% muljaža sa garažnim brojevima.

17. Septembra 2010 je još bio tu.

« Last Edit: November 28, 2012, 23:57:21 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #25 on: November 28, 2012, 23:59:59 »

A sa spiska odveženi u 11 mjesecu 2010. Roll Eyes
Zato tvrdim da je ovo zadnji spisak sa zadnjim Česima koji su otišli.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #26 on: October 13, 2013, 20:49:27 »

Treba ispraviti autobuse 1989 godište g.b. 252-266, treba upisati IK-111R, umjesto IK-115B
99,9% sam siguran da isto važi i za 240-251



IK-111B MAN motor 260KS
IK-111R Raba motor 220KS, (1988 preimenovani IK-115 sa podignutim štopkama, i udubljenjem za tablicu) Ja sam mislio da su svi GRAS-ovi Ikari od 1985-1989 bli IK-115
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #27 on: October 15, 2013, 16:07:03 »

serija 240-251 je 111r,neki dan sam o tome razmisljao pa rekoh mozda grijesim a dobro mi je ostalo u sjecanju   i bas mi se urezala brojka 111.
Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 20 queries.