bhbus.ba
November 16, 2024, 01:37:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 291211 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #975 on: September 11, 2012, 23:04:01 »

radio je 807 dva mjeseca na 15b i imao je samo jedan kvar na vratima,znaci samo jedna voznja ispustena ali ovo vozilo duze tri dobro dobra vozaca. znam da nema vozila ali brate mili moze se nesto iskombinovati,832 juce i veceras radi sam,znaci uzmi mu dusu i nek i on rikne. radila su skoro dva ik 201 i nije bilo lose. evo neko je dosao na ideju da radi i 669,ubaci ga na liniju iz nedjarica,svakako nema neke guzve,pa radilo je ovo vozilo na komercijali 1996 godine kad je bilo puno manje i tramvaja i trolejbusa. tesko nama kad zima dodje.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #976 on: September 11, 2012, 23:10:03 »

669 je idealan za 39 jer često nema ništa pa da bude ta linija ok.

Ma znam sve za 832...... počele su mu opruge nazad škripat (nisam stručan ali čini mi se da je to) od opterećenja. Pa sa dva ik 201 je ok ali puno je 30 min kako god okreneš, a zamisli ispadne jedan pa oooogromni interval 60 min. Sad je sa ik 201 "otimačina" jer je 401 van stroja (ne znam zašto) i 400 ne može uzbrdo, 403 je na 23, a 402 je vjerovatno na 21. Samo da 401 proradi i moći će jedan na 15, i ovaj 403 na 23 je bezveze, mogao bi i 819 ili 823 mjesto njega ali neko to ne može da skonta, ne znam možda i on sad neće brda tako da možda i nije bezveze na 23.

BTW, jel 801 na 15b, kako se vucara on uzbrdo?
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #977 on: September 11, 2012, 23:19:03 »

jeste na 15b,ide nekako,kotrlja se. 823 je po meni sad najjaci i najbrzi sl222,cini mi se da bolje ide nego 813 dok je imao motor od 903
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #978 on: September 11, 2012, 23:21:46 »

Mislim da neće to dugo trajati da tamo rade 3 autobusa, osim ako se uskoro ne pokrene još par autobusa.

Ja bi tamo postavio 403 i 818, i treći po mogućnosti, recimo 832

Što se tiče 1996 komercijala je bila jedina direktna veza Dobrinje sa centrom grada jer nisu radili trolejbusi. i jedina linija koja je išla za Dobrinju iza 17h. Najviše su tada radili upravo grafovi.
Na kojoj je liniji 669 radio iz Nedžarića. Koliko ja znam 826 - 31, 668 - 36

man 464 - koliko ja znam 669 je na prevozu đaka pa može raditi na liniji jedino treću smjenu, i vikend. Zbog dužine bi idealan bio za liniju 36. Nema puno putnika, a trasa kroz aerodromsko naselje je takva da što kraće to bolje.

Neznam pratiš li šta se piše na ovoj temi ali 402 je već drugu sedmicu na Trnovu a ne na 21, već par puta je to pisano.

« Last Edit: September 11, 2012, 23:23:49 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #979 on: September 11, 2012, 23:22:26 »

Sad od sl 222 su dobri: 807,813,818,823,832, za ostale ne znam..... 829,814,815?
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #980 on: September 11, 2012, 23:31:25 »

14-852/851
17-850
18-853
43-806,841
30a-499
26-sg312 pretpostavljam 467
 i danas je 427 bio na komercijali
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #981 on: September 12, 2012, 08:10:14 »

Sad od sl 222 su dobri: 807,813,818,823,832, za ostale ne znam..... 829,814,815?

daleko je ovo od dobrog 807 je ponajbolji, 813 ne valja ništa, vuča je puno lošija, kočnice su njemu problem godinama jedina dobra stvar utegnut je naprijed ne landara previše ovo ostalo je sve tu negdje...815 nije loš
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #982 on: September 12, 2012, 15:00:55 »

kod 807 ne osjetis rupu na putu
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #983 on: September 12, 2012, 16:09:40 »

Da u pravu si Ikar to vozilo je možda najutegnutije vozilo u garaži računajući čak i Classice. To vozilo je nekada davno dužio Vehbo Crnovršanin (krkan sa 320 koji kad mu je ceif ne radi, kad mu je ceif napije se i sl) i da na to vozilo nije došao Rašid vjerovatno b završilo u Ilijaškoj željezari. Međutim zadužio ga Rašid koji je mjenjao partnere dok nije našao pravog tj Eldara Aganovica koji ga vozi i dan danas i koji je mozda i najzaslužniji što je vozillo dobro zadnje 4 godine otkako je Raši "sišao " s njega
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #984 on: September 12, 2012, 16:41:52 »

Slažem se sa Trolerom 669 je nekako bolji za 36 jer su uske ulice , a što se tiče 668 bi mogao na 39 da radi do 17:00 sati.
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #985 on: September 12, 2012, 19:08:50 »

SRIJEDA
325 i 326 radili neke narudžbe

Jutros u saobraćaju bilo 58 autobusa, 30 minibusa i 25 trolejbusa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #986 on: September 12, 2012, 22:23:50 »

12.09.2012. godine - Srijeda

Ž. stanica:

I smjena:

15-823,832,819 (kombinovano su ispadali)
23-465,403,415 (465 je ispadao)

II smjena

15-832,823/401,819 (819 nisam viđao, 401 je došao popodne, a tad su 823 prebacili na 23 umjesto 465)
23-465/823,415,403 (Za 403 čuh na radio vezi da ne može u brdo?!, čisto sumjnam ali eto tako čuh, 465 je skroz ispao.)

III smjena

15-832,814 (Samo sam vidio 814, 832 ne vidjeh...)
23-823,403 (823 je zvijer 60-70 km/h ide Driskom, leti po cesti, zakucava za sjedišta, sav kucka, trese ali vuče ko lud...)

Ostale linije:

14-851
16 ili 16b-854
17-850
18-853

g.b. 852 ne vidjeh na domu.

23c-807
31e-416,405,409 (409 je navečer)
41-818/801 (Navečer je 801)

Pitanje gdje je 852, šta radi nevečer na 15b?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #987 on: September 12, 2012, 22:37:51 »

Ova forma izvještaja ti je bolja od onog sa redovima vožnje Wink
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #988 on: September 12, 2012, 22:45:25 »

Ma dobro ona na početku sedmice je oficijelna, samo je ubuduće kopiram i izmjenim vozila, a o dešavanjima tokom sedmice ću stalno u crticama i kratkim tezama izvještavati. Mora se znati šta je planirano, a šta je realno tijekom sedmice.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #989 on: September 13, 2012, 12:47:50 »

Da u pravu si Ikar to vozilo je možda najutegnutije vozilo u garaži računajući čak i Classice. To vozilo je nekada davno dužio Vehbo Crnovršanin (krkan sa 320 koji kad mu je ceif ne radi, kad mu je ceif napije se i sl) i da na to vozilo nije došao Rašid vjerovatno b završilo u Ilijaškoj željezari. Međutim zadužio ga Rašid koji je mjenjao partnere dok nije našao pravog tj Eldara Aganovica koji ga vozi i dan danas i koji je mozda i najzaslužniji što je vozillo dobro zadnje 4 godine otkako je Raši "sišao " s njega
u to vrijeme vehbo je duzio 807 i stajera 708. znam da je jedno vrijeme 807 stajao,mislim da je u pitanju bila bos pumpa,davno je to bilo
Logged
Pages: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.053 seconds with 22 queries.