ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #990 on: September 13, 2012, 12:50:53 » |
|
12.09.2012. godine - Srijeda
Ž. stanica:
I smjena:
15-823,832,819 (kombinovano su ispadali) 23-465,403,415 (465 je ispadao)
II smjena
15-832,823/401,819 (819 nisam viđao, 401 je došao popodne, a tad su 823 prebacili na 23 umjesto 465) 23-465/823,415,403 (Za 403 čuh na radio vezi da ne može u brdo?!, čisto sumjnam ali eto tako čuh, 465 je skroz ispao.)
III smjena
15-832,814 (Samo sam vidio 814, 832 ne vidjeh...) 23-823,403 (823 je zvijer 60-70 km/h ide Driskom, leti po cesti, zakucava za sjedišta, sav kucka, trese ali vuče ko lud...)
Ostale linije:
14-851 16 ili 16b-854 17-850 18-853
g.b. 852 ne vidjeh na domu.
23c-807 31e-416,405,409 (409 je navečer) 41-818/801 (Navečer je 801)
Pitanje gdje je 852, šta radi nevečer na 15b?
man 464 sinoc je cirkus bio na liniji 15,832 je opet sam radio i prvu smjenu danas sam je odradio a sinoc na 15b bio je 818.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #991 on: September 13, 2012, 14:08:33 » |
|
Da u pravu si Ikar to vozilo je možda najutegnutije vozilo u garaži računajući čak i Classice. To vozilo je nekada davno dužio Vehbo Crnovršanin (krkan sa 320 koji kad mu je ceif ne radi, kad mu je ceif napije se i sl) i da na to vozilo nije došao Rašid vjerovatno b završilo u Ilijaškoj željezari. Međutim zadužio ga Rašid koji je mjenjao partnere dok nije našao pravog tj Eldara Aganovica koji ga vozi i dan danas i koji je mozda i najzaslužniji što je vozillo dobro zadnje 4 godine otkako je Raši "sišao " s njega
u to vrijeme vehbo je duzio 807 i stajera 708. znam da je jedno vrijeme 807 stajao,mislim da je u pitanju bila bos pumpa,davno je to bilo da da u pravu si dužio je 708 dok nije došao FAP 320 ....a bila je crka BOSCH pumpa pa su mu ugradili od MANa Dortellera i od tada je imao malo bučniji rad. Imao je još jednu malu grešku na mjenjaču, mislim da to ima i danas a to je senzor retardera odnossno intardera tako da kada pališ retarder vozilo "pobija" pomalo. Nešto slično je na 851 evo skoro 2 godine...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #992 on: September 13, 2012, 14:17:52 » |
|
sve u svemu,dobro vozilo a sto se tice vehbe znao je reci nedam nikom ni 708 a ni 807.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #993 on: September 13, 2012, 14:56:23 » |
|
znao je reći da neda dok mu ne plate par piva onda sve može. To je mogao raditi i može raditi i dan danas samo u firmi kakav je GRAS gdje su direktori i šefovi bezmudi beskičmenjaci koji se boje lokalnih pijanica i degenerisane đubradi...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #994 on: September 13, 2012, 15:04:29 » |
|
veliki broj njih je cugao pa sjednu za volan
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #995 on: September 13, 2012, 20:36:38 » |
|
Kakvo je stanje sa FAP-ovima na komercijali ove sedmice? Radi li još 322 prvu smjenu kao u ponedjeljak?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #996 on: September 13, 2012, 21:54:43 » |
|
Kakvo je stanje sa FAP-ovima na komercijali ove sedmice? Radi li još 322 prvu smjenu kao u ponedjeljak?
Radi , viđam ga često . Jutros na komercijali radio i 410
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #997 on: September 13, 2012, 22:25:24 » |
|
13.09.2012. godine - Četvrtak
Ž. stanica
I smjena
15-403,832 (403 je radio i na 23/23a.) 23-465,819,415 (415 je "ispao" rano ujutro, razlog ne znam.)
II smjena
15-832,403 (403 većinski na 15 ,a li je upadao i na 23.) 23-465,819 (465 je opet nešta "ispadao", vala otkako su ga pravili poslije one pauze slabo radi.)
III smjena
15-403,832 (Samo radi 832 trenutno.) 23-415,819 (415 prije 15 min defektirao, nešto vozač kaže ne može da krene iz mjesta, čekao sam bus 70 minuta.)
Ostale linije:
Dom je opet rusvaj.... 14-851 (zaglavio se kod skretanja prema završnoj stanici, nije mogao od auta nigdje 15 min, čak je vozač i malo zagrebao bus sa boka lijevo) 15b-818 16-Koliko vidjeh ne radi 16b-854 17-850 17b- Kao i obično ne radi.... 18-853 21-409,419... 22-406,407... 23c-807 31e-416,410 i neki fap. 41-801 41a- nisam vidio ali drugarica mi reče da radi ujutro neki bus man, sl 222)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #998 on: September 13, 2012, 22:43:00 » |
|
13.09.2012. godine - Četvrtak
Ostale linije:
Dom je opet rusvaj.... 14-851 (zaglavio se kod skretanja prema završnoj stanici, nije mogao od auta nigdje 15 min, čak je vozač i malo zagrebao bus sa boka lijevo)
Suca ce da popizdi definitivno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #999 on: September 13, 2012, 22:52:05 » |
|
13.09.2012. godine - Četvrtak
Ostale linije:
Dom je opet rusvaj.... 14-851 (zaglavio se kod skretanja prema završnoj stanici, nije mogao od auta nigdje 15 min, čak je vozač i malo zagrebao bus sa boka lijevo)
Suca ce da popizdi definitivno HAHAHA ma nista puno sekundicaa i ne vidi se
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1000 on: September 14, 2012, 07:51:21 » |
|
Situacija je izgledala ovako: (gledao sam sve vlastitim očima) Eh sad bus ne može da ide ka nazad jer će lupit u zgradu, naprijed ne može jer će lupit u auto, falilo je 2-3 cm da lupne naprijed farom u auto. Ako pokuša smotat točkove pa da nekako u rikverc se ispravi prema hotelu europi ne može jer ima "32574463857" auta već u koloni. Elem smota vozač tako da se vrati u ulicu odakle je i došao (sreća pa bi 854 iza njega nedaleko pa se stvori mjesta) i mrvicu zagreba bok sa onim stubom (sreća nije puno, ali onaj stavičan zvuk paranja se osjetio, ja reko gotovo je sad, kad sreća samo malo) i mic po mic nazad prema zgradi na čošku i haman im bus uđe na ulazna vrata ali okrenu se.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1001 on: September 14, 2012, 12:09:50 » |
|
jutros je na liniji 18 bio 820
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1002 on: September 14, 2012, 18:15:15 » |
|
14.09.2012. godine - Petak
Ž. stanica
I smjena
15-403,832 (bilo je i "ispadanja" ali nekako je išlo na pola sata.) 23-465,819,415 (Popodne oko 13:40 došao 410 koji je prvu smjenu radio na 31e)
II smjena
15-832,403 (Oko 15:00 je 832 ostao sam.) 23-465,819,415,410 (410 je došao u drugu smjenu sa zakašnjenjem od sat vremena, a 819 je "ispao" tako da je taman 410 "upao")
III smjena
15-832,403 (piše ovako ali 403-ke nema još.....) 23-410,415 (Najvjerovatnije da će ovako biti ako šta ne "izmajmunišu")
Ostale linije:
Jel ovo 852 proradio pa je 851 na 16, na 14 ne vidjeh ništa...... 16-851 16b-854 17-850 18-853 20b-813 21-409,419 22-406,407 23c-807 31e-416,410,321.... (Doslovce ljudi vise na vratima da uđu, ne daju vozaču da zatvori iako je već "natovaren do vrha") 41-801 41a-820 (ja ga nisam vidio na 18 niti jednom samo 2 puta na 41a.)
|
|
« Last Edit: September 14, 2012, 18:16:50 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1003 on: September 14, 2012, 18:18:05 » |
|
852, pa trebalo bi da je proradio, neće 5 dana biti u garaži zbog vrata.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1004 on: September 14, 2012, 18:20:21 » |
|
Ne znam, nisam ga vidio pa zato pitam, ne bi me začudilo da je i više od 5 dana u garaži zbog sitnice, znaš kako su ažurni majstori...
Zaboravih napisat: 410 je grafitiran po poklopcu od motora, nije puno ali ružno izgleda...... Kretena i divljaka i povrh svega luđaka nekulturnih i bezobraznih svugdje ima, ne znaju šta će pa malo da pišu po autobusima, unutra je glanc nov i dalje......
|
|
« Last Edit: September 14, 2012, 18:24:53 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|