man 464
|
|
« Reply #1395 on: October 23, 2012, 20:48:54 » |
|
Možeš li nam definitivno "poredati" classice po linijama? Nikako da se ureduju.... Ako sam dobro skontao na 17b je trebao neki sl222, a na ostale ?
P.S. Šta je to sa 321? Sad ova kombniacija 415/Classic radi umjesto njega?
|
|
« Last Edit: October 23, 2012, 20:54:44 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1396 on: October 23, 2012, 21:01:58 » |
|
Šta radi na 47, s obzirom da je danas 402 na 23?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1397 on: October 23, 2012, 21:02:45 » |
|
Ma ne može to niko poredati jer svaki dan je tumbanje pogotovo ovih sa Doma Armije....ne znam šta je sa 415 planiran je u sve tri smjene na 31e a 321 je na Trnovu umjesto 402 koji je tamo radio otkako su FAPovi prebačeni na liniju 31e....na 17b je trebao 840 ali nema vuče. Stavili su mu BOSCH pumpu od 805 koja nikada nije valjala i zato vozilo ne može u brdo iako je bio planiran za liniju 26
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1398 on: October 23, 2012, 21:11:37 » |
|
Ja se svo vrijeme pitam zašto je uopće 321 bio stavljen na komercijalu a zglob 402 na Trnovo, postoji li neki razlog zašto je to tako bilo?
mislim da bi tamo radio Cityliner da nije u kvaru, jer on je često znao tamo raditi.
|
|
« Last Edit: October 23, 2012, 21:14:06 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1399 on: October 23, 2012, 21:20:05 » |
|
Ljudi kada je u pitanju rasporedjivanje vozila po linijama to rade ljudi koji ne znaju dobro voziti ni automobil a kamo li autobus i zato imamo ovo što imamo.Da na Trnovu bi trebao raditi bordo Cityliner koji je u solidnom stanju i koji bi se morao maksimalno iskoristiti kada su u pitanju narudžbe. Ali kad nema narudzbi mogao bi na Trnovo. Tamo je problem za svaki zglobni autobus osim za IK 201 jer je kod njega pomocna treca osovina i dobro lezi u ostrim krivinama, vjerovatno ga zato stavljaju na Trnovo. Što se mene tiče ako su se već FAPovi morali aktivirati malo više onda je logičnije da voze linije sa Doma kao npr Bare (gdje nije velika guzva) ili Breku II a Classice prebaciti na 31e ali na radnim mjestima se nalaze nestručni ljudi i tu je suština problema...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1400 on: October 23, 2012, 22:52:04 » |
|
Ja imam drugaricu iz razreda koja vozari iz Trnova svaki dan i kaže da je puno bolje kad radi, kako to ona kaže "crni autobus", tj 402, jer joj se znalo dogoditi da zakasni na dva časa ujutro kad bi radio fap jer nije mogla ući koliko je pun, kako kaže: "Autobus je znao kroz Kijevo proći, a da ne stane.... U 06:00 iz Trnova je krcat bus, a ako je zglob onda svi mogu ući i opet je pun...." Isto tako važi i za polazak iz Trnova u 12:30 i za Trnovo u 15:20,17:20 i posljedni u 20:30,opet prenosim njene riječi: "Sa Ilidže je onaj u pola devet prepun.... ali kako su ubacili dupli bus bolje je..."
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1401 on: October 23, 2012, 23:02:58 » |
|
jel moguce da 669 radi na Kamenici ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1402 on: October 23, 2012, 23:10:30 » |
|
Ja imam drugaricu iz razreda koja vozari iz Trnova svaki dan i kaže da je puno bolje kad radi, kako to ona kaže "crni autobus", tj 402, jer joj se znalo dogoditi da zakasni na dva časa ujutro kad bi radio fap jer nije mogla ući koliko je pun, kako kaže: "Autobus je znao kroz Kijevo proći, a da ne stane.... U 06:00 iz Trnova je krcat bus, a ako je zglob onda svi mogu ući i opet je pun...." Isto tako važi i za polazak iz Trnova u 12:30 i za Trnovo u 15:20,17:20 i posljedni u 20:30,opet prenosim njene riječi: "Sa Ilidže je onaj u pola devet prepun.... ali kako su ubacili dupli bus bolje je..."
ta linija u principu zahtijeva zglobno vozilo i barem jednu dvokratnu smjenu, s tim da kad bi bio veci broj vozila bila bii i manja guzva. Što se tiče 669 ne može on uz Nišiće a da može sigurno bi ga kreteni poslali....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #1403 on: October 24, 2012, 01:05:57 » |
|
43-815,841/846 na 27 je citav dan bio 846 samo je oko 10 uletio na Osjek jer je 815 otpao.. 46-829 16-832/840
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1404 on: October 24, 2012, 06:34:19 » |
|
jel moguce da 669 radi na Kamenici ?
Moguće da je radio 668 kad nije bio na aerodromskom. Napisao si da je nekom grafu koji je radio na 29 razbijeno staklo na vratima, a on tad nije bio na 36, a radio je par sedmica na 29/35 prije nekih godinu dana Moguće da će 669 biti raspoređen na neku liniju kad bude gotov 315. Što se tiče linije 47 nisam znao da je baš tako, a ako je tako onda bolje da zglob radi tamo.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1405 on: October 24, 2012, 09:32:42 » |
|
Ja bih lično volio najviše vidjeti 669 na 36 kada se 315 popravi, a 668 bi mogao na 39. ... 16-832/840 ...
Opet ovog 840 "forsiraju" a tek ga napravili......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1406 on: October 24, 2012, 10:50:26 » |
|
ma nema tu nekog posebnog forsiranja, ako bude bilo problema bilo kakvih onda motor nije uradjen kako treba...pisao sam već da mu ne valja BOSCH pumpa i dok je ne promjenu vozilo nece imati vuču , inače urađen je dobro
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1407 on: October 24, 2012, 14:16:52 » |
|
Ja bih lično volio najviše vidjeti 669 na 36 kada se 315 popravi, a 668 bi mogao na 39. ... 16-832/840 ...
Opet ovog 840 "forsiraju" a tek ga napravili...... Ma na 39 bi mogao i 669 jer guzva je samo ujutru i oko 1 do 4
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1408 on: October 24, 2012, 16:50:26 » |
|
Ma bolje na 36 zato što je kraći. Lakše bi mu bilo voziti kroz Aerodromsko.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1409 on: October 24, 2012, 21:44:40 » |
|
24.10.2012. godine - Srijeda 14-853 15-400,818,403,401 15b-813 16-832 16b-854 17-852 17b-Opet ništa... 18-851 20-808 20b-673 21-409,419,417,418 22-406,407,410 23-401,402,400,818 23a-465,840 23c-801 ...Što se tiče 669 ne može on uz Nišiće, a da može sigurno bi ga kreteni poslali....
29-669 (Može, može.... 669 sam ja danas vidio oko 13:20 naparkiran na Sutjesci sa pločom 29-Sutjeska-Kamenica.) 31e-416,405... 41-850 41a-807 67-8 72-5 74-11 Eh ovako, na Ž. stanici se danans izmjenala "bruka" vozila. Jutarnja postava je bila ovakva: 15-400,818 a na 23/23a-401,402,465. U drugu smjenu je došao 403 koji je ubačen na 15 umjesto 818, a 818 je prešao na 23 umjesto 402. Malo nakon toga 840 je došao i odmjenio 465, puno toga se "pretumbavalo" da bi u konačnici u trećoj smjeni na 15 bili 401 i 403 a na 23/23a 400 i 840.
|
|
« Last Edit: October 24, 2012, 21:49:09 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|