bhbus.ba
April 20, 2024, 01:35:21 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 301460 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #15 on: December 10, 2011, 18:27:06 »

Bilo je i jedno interesantno pitanje o nekim novim minibusima parkiranim kod koreje "Dali čekaju da preuzmu minibuski saobraćaj?"
Zna li neko o kakvim se minibusima radi?

kod Koreje se nalazi carina ali carinski terminal je u  Halilovicima...ja lično nisam vidio ni jednog od tih kombija...


Za one koji nisu gledali TVSA se jako ružno postavila prema GRAS-u pa je bilo komentara novinara u prilogu: "Da bi gubitaš poput GRAS-a u normalnoj državi davno bio zatvoren, da ispaštaju zbog monopoliste da kanton ne treba pokrivati gubitke grasa"


Pa TVSA je od početka svrstala se na jednu stranu , na stranu radničkih "dušmana" i mislim da je Kadić potpuno u pravu što se nije pojavio jer iako mediji formiraju odnosno utiču na formiranje mišljenja naroda, mislim da ih ponekada treba ignorirati sve do onog momenta dok ne postanu odgovorni i svjesni da ne mogu objavljivati poluinformacije ili dezinformacije a da nikome ne odgovaraju i da im narod vjeruje....
« Last Edit: December 11, 2011, 12:23:40 by The_Dubster » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #16 on: December 10, 2011, 19:46:38 »

Zna se da se Direktor CTS-a angažaovao novcima tačnije milionom maraka po pitanju podmićivanja poslanika da se uhljebi tzv.konkurencija i prekine tzv.monopol,pogotovo pred tematsku sjednicu koja treba biti uskoro održana.Pa samo naivan čovjek može vjerovati da medijski istupi vezano za KJKP GRAS u proteklih dana su jedna obična slučajnost...do tematske sjednice očekujem nove natpise u novinama i nove bisere.
Dovoljna je izjava gore navedenog kako je KS veliko tržište.Zna on zašto je to veliko tržište.Smiješno brutalno je pominjati kao razlog tzv.konkurencije sadašnje stanje u GRAS-u.Mislili mudrolozi da će im neko do njihovih polaznih terminala koje bi zauzeli u autobuskom/minibuskom sektoru prevesti ljude na izvol'te ogromnim kombinovanim sistemom tramvaj/trolejbus.he he he he
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #17 on: December 10, 2011, 22:51:52 »

Quote from: The_Dubster
jel još jedan dobio reklamu LC Waikiki?

Nije, ali je 4403 dobio novu verziju LC Waikiki reklame
http://www.informativnicentarbih.rs.ba/waikiki-nova-zimska-kampanja
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #18 on: December 10, 2011, 23:36:42 »

Zna se da se Direktor CTS-a angažaovao novcima tačnije milionom maraka po pitanju podmićivanja poslanika da se uhljebi tzv.konkurencija i prekine tzv.monopol,pogotovo pred tematsku sjednicu koja treba biti uskoro održana.Pa samo naivan čovjek može vjerovati da medijski istupi vezano za KJKP GRAS u proteklih dana su jedna obična slučajnost...do tematske sjednice očekujem nove natpise u novinama i nove bisere.
Dovoljna je izjava gore navedenog kako je KS veliko tržište.Zna on zašto je to veliko tržište.Smiješno brutalno je pominjati kao razlog tzv.konkurencije sadašnje stanje u GRAS-u.Mislili mudrolozi da će im neko do njihovih polaznih terminala koje bi zauzeli u autobuskom/minibuskom sektoru prevesti ljude na izvol'te ogromnim kombinovanim sistemom tramvaj/trolejbus.he he he he

Ma j***š državu gdje nam kapu kroje propali košarkaš i propali direktor KK Bosna Dino Konaković (koji je svoju "sposobnost" demonstrirao u KK Bosni na najbolji mogući način ostavivši ambiciozan klub u milionskim dugovima), propala novinarka i tv voditeljica Segmedina Srna (najveća neostvarena želja joj je bila da se uda za Zeleta Lipovaču), propali muzičar i muž Alme Čardžić , Damir Čardžić, Peđa Kojović, propali advokat a sadašnji kriminalac koji se obogatio na kostima mrtvih Amor Mašović, propali "nišandžija" Nedžad Fazlija (u kojeg se do sada uložilo državnih para toliko da se moglo kupiti barem 1 autobus a on nas sve ubjeđivao kako je uspjeh biti 25 od 50 takmičara)....Činjenica da je CTS potkupio i SDA i SDP vozikajući ih Starlinerima kako u predizbornoj tako i u postizbornoj kampanji popularno nazvanoj "radna sjednica vlade"..vjerovatno postoji i "neradna"..
« Last Edit: December 11, 2011, 12:25:51 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #19 on: December 11, 2011, 18:45:08 »

http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=21909


Quote
Najveće žrtve totalnog rasula u KJKP Gras zasigurno su sugrađani, a posljednji u nizu onih koji uzaludno kupuju kupone i tako finansiraju prosječne plaće u ovom preduzeću od oko 1.300 maraka su mještani Hadžića. Naime, u proteklom periodu u ovoj općini sve učestalija su otkazivanja pojedinih kombi-linija prema rubnim dijelovima Hadžića. Načelnik Općine Hadžići Hamdo Ejubović u dopisu upućenom medijima istakao je kako će sve učiniti da zaštiti građane Hadžića. Iz Općine su intervenisali kod nadležnih institucija i u Grasu, nakon čega se stanje za nijansu popravilo.
- Razmišljamo da sazovemo vanrednu sjednicu Općinskog vijeća. U planu je da se uvedu i linije Centrotransa i drugih prevoznika jer ne možemo dozvoliti da nam djeca pješače po nekoliko kilometara do škola, kazao je Ejubović.
Izostanci
A upravo najmlađi Hadžićani najviše su ispaštali zbog neredovnog prevoza koji je posljedica kabadahijskog odnosa bivših uprava Grasa. Sada se sa pravom većina građana pita da li se može i isplati spašavati posrnulo preduzeće koje iz dana u dan ne prestaje iznenađivati korisnike opravdanjima za neredovan, a u većini slučajeva plaćen, prevoz.
Direktorica OŠ 6. mart Dženana Alispahić naglasila je kako u ovoj školi 381 učenik svakodnevno vozari više od tri kilometra.
- Prevoz u Hadžićima nikada nije zadovoljavao stvarne potrebe i roditelji su nam se često žalili jer djeca ne mogu na vrijeme da stignu u školu. Svake godine pošaljemo školski raspored u KJKP Gras jer linije prema rubnim dijelovima Hadžića nemaju pravu funkciju ako ne zadovoljavaju potrebe učenika. Još jedan od problema je što Gras naprasno ukine linije ili odstupa od reda vožnje bez ikakve najave, tako da se niko od naših učenika ne može pripremiti na to, pojasnila je Alispahić.
Svaki put kada dođe do problema u prevozu putnika u Hadžićima, školski dnevnici uveliko se počnu puniti izostancima.

- Danas nije jednostavno pustiti dijete da pješači po tri ili četiri kilometra jer na ulicama ima mnogo pasa lutalica. I iz tog razloga nama je prevoz jako potreban, istakla je Alispahić.

Mještani rubnih dijelova Hadžića, također, negodovali su zbog ispuštanja ionako rijetkih redova vožnje.

- To preduzeće ne radi kako treba i mi nikad nismo sigurni hoće li prevoza biti ili ne. Kombiji koji su vozili sada više ne voze, a najgore je djeci. Ona se sada moraju snalaziti kako umiju, jer danas nam kažu vozila su pokvarena, sutra nemamo goriva i slično. Plaćamo karte i to je jako žalosno. Treba pustiti i druge prevoznike da rade. Neka rade oni koji mogu, a oni koji ne mogu, neka propadnu, kazao je Adem Šehić, mještanin naselja Gradac.

Avdo Šehić je naglasio kako se treba uraditi detaljna analiza i vidjeti šta treba kako bi korisnici usluga bili zadovoljni.

« Last Edit: December 11, 2011, 18:50:19 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #20 on: December 11, 2011, 19:02:10 »

Kao što rekoh sinoć u svom pisanju biće medijskih izvještavanja o problemima.
"Razmišljamo da sazovemo vanrednu sjednicu Općinskog vijeća. U planu je da se uvedu i linije Centrotransa i drugih prevoznika jer ne možemo dozvoliti da nam djeca pješače po nekoliko kilometara do škola, kazao je Ejubović."

OV nema nadležnost za uvođenje prevoznika.Može se obratiti resornom ministarstvu sa svojim problemom.
Kao što reče gdin. Čengić Safundin u emisiji tržište je veliko,pa nije CTS valjda jedini prevoznik?Ali mora biti primarno naveden kad alternativa.
Očito da je OV pod ingerencijom jedne stranke i javlja se u to ime u medijima.
Isto je bilo dok je Kerla u OV Vogošća obnašao funkciju pa kada je prestao onda je utihnula priča o Vogošći.

Rješenje o plaćanju karti  da ne bi neko bio oštećen zbog kupona,najbolje je da kupi pojedinačnu pa da plati vožnju sa kojom se vozi da ne bi kupovao za one koje ne vozi.

Razlog o potrebnosti prevoza radi lutalica je smiješan.Neka se direktorica obrati istom OV da vidi kada će azil napraviti,jer je Općina nadležna za te stvari.Mali Hadžićani najviše ispaštaju radi foteljaša u vlasti poput navedene Direktorice,jer ona nikada ne bi bila Direktor da nema stranačku karticu.


"Neka rade oni koji mogu, a oni koji ne mogu, neka propadnu, kazao je Adem Šehić, mještanin naselja Gradac."

Adem Šehić se nije javljao kad je CTS podigao 12 tužbi za nezakonite GRAS-ove linije,ne znam šta se sada javlja?
« Last Edit: December 11, 2011, 19:05:24 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #21 on: December 11, 2011, 19:13:50 »

zato što čovjeka ne zanimaju stvari koje se njega ne tiču. Čovjek vjerovatno plaća mjesečnu kartu ili neko njegov, a pare ne padaju s neba, pa ko želi plaćati za maglu?

I ja se slažem sa ovom izjavom - Neka rade oni koji mogu, a oni koji ne mogu... Ima ostalih prevoznika... Ha ya...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #22 on: December 13, 2011, 01:16:56 »

Kao što rekoh sinoć u svom pisanju biće medijskih izvještavanja o problemima.
"Razmišljamo da sazovemo vanrednu sjednicu Općinskog vijeća. U planu je da se uvedu i linije Centrotransa i drugih prevoznika jer ne možemo dozvoliti da nam djeca pješače po nekoliko kilometara do škola, kazao je Ejubović."

OV nema nadležnost za uvođenje prevoznika.Može se obratiti resornom ministarstvu sa svojim problemom.
Kao što reče gdin. Čengić Safundin u emisiji tržište je veliko,pa nije CTS valjda jedini prevoznik?Ali mora biti primarno naveden kad alternativa.
Očito da je OV pod ingerencijom jedne stranke i javlja se u to ime u medijima.
Isto je bilo dok je Kerla u OV Vogošća obnašao funkciju pa kada je prestao onda je utihnula priča o Vogošći.

Rješenje o plaćanju karti  da ne bi neko bio oštećen zbog kupona,najbolje je da kupi pojedinačnu pa da plati vožnju sa kojom se vozi da ne bi kupovao za one koje ne vozi.

Razlog o potrebnosti prevoza radi lutalica je smiješan.Neka se direktorica obrati istom OV da vidi kada će azil napraviti,jer je Općina nadležna za te stvari.Mali Hadžićani najviše ispaštaju radi foteljaša u vlasti poput navedene Direktorice,jer ona nikada ne bi bila Direktor da nema stranačku karticu.


"Neka rade oni koji mogu, a oni koji ne mogu, neka propadnu, kazao je Adem Šehić, mještanin naselja Gradac."

Adem Šehić se nije javljao kad je CTS podigao 12 tužbi za nezakonite GRAS-ove linije,ne znam šta se sada javlja?

Po federalnim propisima koji su iznad Kantonalnih mislim da općine mogu registrovati redove vožnje na unutaropćinskim relacijama.
« Last Edit: December 13, 2011, 01:22:11 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #23 on: December 13, 2011, 01:38:21 »

Između ostalog jedna teorija je potekla od Nedžada Koldže načelnika Općine Novo Sarajevo koji je išao na Ustavni sud da dokaže kako svaka Općina na području KS-a treba da ima svoju komunalnu firmu (VIK,RAD,GRAS,Sarajevogas,Toplane i sl.).
Kada je to tako zašto se ministarstvo miješa?
Pa svaka registrovana vožnja postojećih prevoznika odudara od kruga samo jedne Općine.I ne može se nazvati Općinskom.
Neka raspišu tender mimo resornog Ministarstva,neka se kreću po utvrđenoj putanji samo jedne Općine,pa da vidimo i te inovacije prevoznika.
« Last Edit: December 13, 2011, 01:48:14 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #24 on: December 13, 2011, 02:00:14 »

Zaboravio si naglasiti da kantonalna linija ne može imati polaznu i zvaršnu stanicu ili stajalište u istoj Općini.
Analogno tome,trebalo bi tražiti dozvole u 2 ili više Općina za obavljanje prevoza ovisno o tome gdje stanice završavaju?

Joj ja u međuvremenu izbrisao onaj dio gdje sam spominjao kantonalne linije ali mislim da to ide ovako:

Mislim da kanton ne treba tražiti dozvolu za Kantonalne linije. Malo sam "preletio" pravilnik o registrovanju i usklađivanju redova vožnje i tu sam pročitao kako su rangirane linije i ko vrši registrovanje redova vožnje. Znači:

"Federalna autobusna linija" je autobusna linija kojom se povezuju gradovi i općinski centri,
odnosno gradovi i općinski centri sa naseljenim mjestima na području dva ili više kantona.
Federalna autobusna linija ne može imati polaznu i završnu stanicu ili stajalište u istom kantonu. (takva je linija 35 za Bakiće i ona nije registrovana u RRV MSKS)

"Kantonalna linija" je autobusna linija kojom se povezuju općinski centri, odnosno naseljena
mjesta dvije ili više općina jednog kantona.
Kantonalna autobusna linija ne može imati polaznu i završnu stanicu ili stajalište u istoj općini.

"Gradska linija" je autobusna linija kojom se povezuju stanice i stajališta na gradskom području.

"Općinska linija" je autobusna linija kojom se povezuju dva ili više naseljena mjesta na području
općine.

za federalne linije je nadležno Federalno ministarstvo prometa i komunikacija.
za kantonalne linije - kantonalno ministarstvo nadležno za poslove cestovnog prometa.
za gradske linije - nadležna gradska služba za upravu.
za općinske linije - nadležna općinska služba za upravu.
« Last Edit: December 13, 2011, 02:02:15 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #25 on: December 13, 2011, 02:11:31 »

Uredu,konkretno Hadžići,registruje se prevoznik za svoju tarifu i sve ostalo što kaže, ali samo na području te Općine da bi se moglo to nazvati Općinskom linijom.I samo vozi tu.Ostale potrebe putnika ćemo zanemariti?
Pa sama Općina Hadžići su na prelomu tarife npr u GRAS-u sa B zonom.
On će jednom prevozniku platiti  kartu unutar svoje Općine i ostati ograničen,a kad izađe izvan te Općine moraće servisirati drugom prevozniku novu kartu ili?Pitanje je da li će se isplatiti prevozniku da troši i amortizuje npr. 5 vozila na području Općine Hadžići ili je to jeftino i da li će imati dovoljan protok putnika?
On će se voziti u Općini Hadžići,ali ukoliko hoće do npr Općine Novi Grad moraće izdvojiti dodatna sredstva za prevoz do iste jer vozarenje neće važiti.
« Last Edit: December 13, 2011, 02:16:10 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #26 on: December 13, 2011, 02:41:45 »

Uredu,konkretno Hadžići,registruje se prevoznik za svoju tarifu i sve ostalo što kaže, ali samo na području te Općine da bi se moglo to nazvati Općinskom linijom.I samo vozi tu.Ostale potrebe putnika ćemo zanemariti?
Pa sama Općina Hadžići su na prelomu tarife npr u GRAS-u sa B zonom.
On će jednom prevozniku platiti  kartu unutar svoje Općine i ostati ograničen,a kad izađe izvan te Općine moraće servisirati drugom prevozniku novu kartu ili?Pitanje je da li će se isplatiti prevozniku da troši i amortizuje npr. 5 vozila na području Općine Hadžići ili je to jeftino i da li će imati dovoljan protok putnika?
On će se voziti u Općini Hadžići,ali ukoliko hoće do npr Općine Novi Grad moraće izdvojiti dodatna sredstva za prevoz do iste jer vozarenje neće važiti.
U pravu si Azra ali resorno ministarstvo ništa ne radi, GRAS nema para i procjene su da u aprilu neće biti ispravnih minibusa. šta će onda stanovnici Lokvi, Ušivka, Kasatića, Korče, Trznja...

Mene čudi da se na minibuskim pa i autobuskim linijama u KS još nisu pojavili kombi prevoznici na crno, ali kako je krenulo, moguće da će se i to brzo desiti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #27 on: December 13, 2011, 03:33:52 »

Zakon  je neovisno od bilo kojeg prevoznika ili njegove situacije loše urađen.
Potpuno je nedefinisan,nepotpun ne zna se ni ko pije ni ko plaća.
Šta ja znam to je neko moje mišljenje,nisam pravnik i ne bavim se tim,ali kada bi bilo šta čovjek sjeo i tumačio onako nekom logikog sve bi bilo ispreturano.Inače je mnogo stvari samo namlaćeno otvara mogućnost raznim malverzacijama,propustima kod prevoznika,kod kontrole istih,malverzacije kod državnih organa,i onda se dešava nered itd.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #28 on: December 13, 2011, 13:23:54 »

Radnici GRAS-a pozvali političare u preduzeće.
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/70214-pred-tematsku-sjednicu-skupstine-ks-radnici-politicare-pozvali-u-preduzece.html
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #29 on: December 13, 2011, 14:50:29 »

28.11 od strane Ministarstva saobracaja je poslan prednacrt odluke o JGP putnika u KS u kojem se trazi misljenje KJKP GRAS na ovu temu.Izmedu ostalog nebuloza oko Opcinskih linija i ko ih dodjeljuje bi trebala da bude u nadleznosti resornog Ministarstva za gradske opcinske i kantonalne.I utvrduje za mreze linija redova voznji.Kosto je i logicno.Nije Njujork.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 [2] 3 4 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 22 queries.