bhbus.ba
April 29, 2024, 19:05:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 96 97 [98] 99 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 302695 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1455 on: August 09, 2012, 17:04:45 »

Ono sto bi izgubio dobio bi naknadom koju moraju platiti nama.
Haris je dobar ekonomista bez obzira na podvale Lulica.
I na eventualnoj saradnji GRAS bi dobro prosao.

« Last Edit: August 09, 2012, 17:07:51 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1456 on: August 09, 2012, 17:20:10 »

Super eto NO non sto predlaže, donosi ali to niko ne poštuje. Eto neka sada pokuažu koliko su moćni i neka natjeraju vladu da kupi vozila i tačka i nema CTS-a u gradskom saobraćaju
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1457 on: August 09, 2012, 18:46:52 »

zna li se radi li 669, auto škola?
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1458 on: August 09, 2012, 19:26:58 »

Ne koliko ja znam.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1459 on: August 09, 2012, 20:15:09 »

Auto-skola ne radi.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1460 on: August 10, 2012, 21:19:02 »

Zna li neko jeli istina da je napravljen 469 i radi li 668?

Lik je na drugom forumu napisao da je vidio 469 i kako je pozadi malo razbijene štopke, ali ne mogu biti siguran u tu informaciju pošto je to lik koji je na tri foruma sa bus tematikom nalupetao neviđenih gluposti o GRAS-u.

Danas sam ga vidio parkiranog u garaži, na displeju piše 26 Stup-Dobroševići, pa neznam jeli tamo radio ovih dana.
Što se tiče štopki istina je kako je napisao, razbijen mu je zadnji lijevi žmigavac. On ga  je navodno vidio u prošli petak.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1461 on: August 13, 2012, 09:58:25 »

Grasov sajt nakon više od 7 dana ponovo u funkciji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1462 on: August 13, 2012, 10:18:22 »

Jučer proradio.... Čak možda i ranije jer sam ja ujutro jučer gledao da li radi i bio je u funkciji...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1463 on: August 13, 2012, 22:06:49 »

@dresdener

Strana 19 članka

"U utorak 14. marta 1994. godine, nakon više od 600 dana prekida rada izazvanog ratnom agresijom
na BiH, prošao je ulicama Sarajeva prvi tramvaj prilikom probne vožnje. Tramvajem je upravljao vozač Sead
Hadžibajrić uz pratnju transportera UNPROFOR-a i njegovog komandanta Majkla Rouza (Michael Rose)."

Probna vožnja je bila u utorak 8 marta. 14 marta 1994 je bio PONEDJELJAK, to svako može provjeriti. Ali znam tako piše u knjigama "Godine prkosa i inata" i "Sarajevski tramvaj".

Tramvaj 263 je bio prvi tramvaj nakon 2. maja 1992. koji je prošao ulicama Sarajeva

http://www.apimages.com/OneUp.aspx?st=k&showact=results&sort=relevance&cfas=__p%2C-1&sh=10&dtebf=3%2F9%2F1994&dteaf=3%2F7%2F1994&kwstyle=or&adte=1344888348&pagez=60&cfasstyle=AND&city=%3D%20%22Sarajevo%22&rids=9459f768da4c46819f28e9b9a4566a45&dbm=PY2000&page=1&xslt=1&mediatype=Photo

http://www.apimages.com/OneUp.aspx?st=k&showact=results&sort=relevance&cfas=__p%2C-1&sh=10&dtebf=3%2F9%2F1994&dteaf=3%2F7%2F1994&kwstyle=or&adte=1344888348&pagez=60&cfasstyle=AND&city=%3D%20%22Sarajevo%22&rids=aaa64159ed0d4bb0b6411721c170b7b8&dbm=PY2000&page=1&xslt=1&mediatype=Photo

http://www.apimages.com/OneUp.aspx?st=k&showact=results&sort=relevance&cfas=__p%2C-1&sh=10&dtebf=3%2F9%2F1994&dteaf=3%2F7%2F1994&kwstyle=or&adte=1344888348&pagez=60&cfasstyle=AND&city=%3D%20%22Sarajevo%22&rids=fc98c90042d148bd9f13caf61391a067&dbm=PY2000&page=1&xslt=1&mediatype=Photo

« Last Edit: August 13, 2012, 22:08:35 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1464 on: August 15, 2012, 10:17:32 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/111384-vlada-ks-i-radnici-preduzeca-danas-o-problemima-rjesenje-je-sanacija-firme-a-ne-stecaj.html

U Domu sindikata za danas u devet sati zakazan je sastanak na kojem će jedina tema biti situacija u GRAS-u nakon ostavke direktora Harisa Kadića i najavljene dodjele linija "Centrotransu".

Kako je "Avazu" ranije potvrđeno, o problemima preduzeća razgovarat će predstavnici Sindikata GRAS-a, članovi NO i Skupštine preduzeća s premijerom Vlade Fikretom Musićem i ministrom saobraćaja Harisom Lulićem.

Alarmantna situacija

Ovu informaciju jučer nam je potvrdio i predsjednik Sindikata komunalne privrede u GRAS-u Adnan Himzanija, koji je najavio da će radnici Vladi KS predstaviti svoje zahtjeve.

S druge strane, činjenica je da je situacija u GRAS-u alarmantna, ne samo zbog ostavke direktora nego i zbog velikih gubitaka u poslovanju. Preduzeće je u takvoj situaciji da je vrijednost kapitala jednaka ukupnim gubicima.

Ekonomski stručnjak Duljko Hasić kazao nam da je takvo stanje nepodnošljivo te da je, u situaciji kada firma bilježi enormne gubitke koji su "pojeli" ukupnu njenu vrijednost, neminovan stečaj.

- Međutim, u slučaju GRAS-a vlastima se pruža mogućnost da suštinsku uđu u rješavanje ovoga problema, jer je u pitanju obavljanje javne funkcije prijevoza bez koje se ne može. Zato Vlada može pokrenuti postupak restrukturiranja preduzeća u stečaju - kazao je Hasić.

Očekivanja građana

Prema njegovim riječima, to je proces sveobuhvatnih revizija, sanacija poslovanja, analiza rezultata... No, Hasić ističe da je to vrlo kompleksan posao s ekonomskog i pravnog aspekta.

- U tom slučaju potrebno je donositi izuzetno osjetljive odluke nakon kojih bi bio osmišljen novi koncept poslovanja u kojem bi buduća firma uspješno radila. Rješenje problema GRAS-a nije u likvidaciji preduzeća, već u zadržavanju radnih mjesta i ostalih kapaciteta. Nakon restrukturiranja preduzeće se ne bi dalje zaduživalo, a ispunjavalo bi očekivanja građana - potcrtao je Hasić.

Angažirati stručnjake

- Vlada KS mogla bi angažirati stručnu osobu ili nekoliko njih u službi spašavanja sistema koji više ne funkcionira. GRAS može sanirati struka, a ne kadrovi koji dolaze po stranačkoj liniji - istaknuo je Hasić.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1465 on: August 15, 2012, 10:56:35 »

Izgleda da Duljko Hasić plaća da se pojavi u medijima da daje svoje stručne ekonomske zaključke.
Zaboravio ekonomista ko će to podmiriti dugovanja i da li će stečajni upravnik uspjeti prodajom stečajne mase namiriti svaki fening...jer se to mora uraditi ako firma ode u stečaj.
Duljko Hasić dobro razumije da Vlada ne želi da ispunjava obaveze i ono što je preuzela od zadnjeg štrajka pa do tematske sjednice.
GRAS je dobio struku,samo Duljko nije meritoran da je komentira,a od svega ako on nije stranačka linija plaćena da balega po novinama onda ne znam ko nije.
Vlada čak i imenuje NO i Skupštinu,tako da ne vidim razloga da nije mogla imenovati nekoga sa strukom,i ne može se od njih očekivati da biraju prave osobe za preduzeća.
« Last Edit: August 15, 2012, 11:00:45 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1466 on: August 15, 2012, 15:11:00 »

Ostavka danas nije usvojena,nastavak pregovora se nastavlja 21 avgusta.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1467 on: August 15, 2012, 17:31:33 »

Samozvani neprincipijelni ekonomski analitičar Duljko Hasić mijenja mišljenje svaki dan. Naime prvo je zagovarao "čvrstu ruku" pa onda stečaj kao jedinu mogućnost, pa  nakon toga ne zna ni on šta bi "mislio"....
Vlada je rijetko gdje imenovala sposobne i u glavnom imenuje podobne. Ako se ponmekada "zajebe" pa imenuje nekog ko nije klimoglavac onda taj ostane bez podrške što je sada slučaj u GRASu. Svjesni su oni da Kadić ima znanje i dobru volju da GRAS ide naprijed i da je od vremena "Bimine krize" direktor koji je uradio najviše a imao najmanje mogućnosti zato mu ostavka nije ni usvojena. Iskreno se nadam da će Himzanija i DAcić barem zanijemiti ako vec ne pocrkaju od pasijaluka...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1468 on: August 16, 2012, 13:08:33 »

Zastupnik naše stranke u skupštini KS Peđa Kojović poznat po tome što je dobio batine kada je branio pedere jer je i sam peder, danas "Kahvenisao" sa generalnim direktorom GRASa Harisom Kadićem u bašti ispred ekonomskog fakulteta.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1469 on: August 16, 2012, 14:08:05 »

Bolje reći poznat po tome što je predlagao, čini mi se, likvidaciju GRAS-a.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 96 97 [98] 99 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.062 seconds with 22 queries.