bhbus.ba
April 28, 2024, 08:51:42 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Međugorje, BiH 23.09.-25.09.2011.  (Read 7227 times)
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #15 on: October 01, 2011, 22:02:13 »

kad ste se toga dohvatili telma i retarder,da li novi busevi tipa s417 posjeduju retrader,kao setra s215 hd da ti sa njim pomjeras gore dole,jer ga nisam nesto primjetio...a za put jest se tesko spustiti,al kad vozis npr 10 godina istim putem nije tesko mozes i zatvorenih ociju...Wink
« Last Edit: October 01, 2011, 22:08:11 by ecehajic » Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #16 on: October 01, 2011, 22:13:34 »

Pa motor se jedino moze pregrijati ne strucnim rukovanjem.. Normalno neces auto zaletiti pa mu 3 stepen retardera zadati odjednom, to bi za covjeka isto bilo neko te nabije nogom u gu*cu i onda te uhvati za kosu... Pustas auto po potrebi to vozac najbolje osjeti, kad treba, ukljucivas retarder i mjenjas stepene.. sva mudrolija..
« Last Edit: October 01, 2011, 22:19:59 by Setra 417 HDH » Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
MART
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 519


KÄSSBOHRER SETRA


« Reply #17 on: October 01, 2011, 22:22:20 »

Sto se tice kocenja brzinom sveti zavisi od spusta i nagiba akoje motorna dobra onda ide i kako vozac to prati recimo kod toga je opasna IBERTURAZA kad klipovi ili cili okretaj motora prodje svoju maksimalni broj okretaj onda se sve razleti puaju klipovi klipnjace blokovi motora... a sto se tice tvog spustanja nemoj pomislit da te ja nesto podcjenjivam samo malo komentiramo posto sam primjetio u JETIJU TELMU,a za kolegu ECEHAJICA negdje od 2000.g. je pocela u sve buseve i kamione ugradnja INTARDERA koristenje i funkcija isto kao kod RETARDERA samo se on nalazi u sklopu GETRIBE i koristi isto ulje kao ona,a RETARDER se u gradjivao do GETRIBE i koristio posebno svoje ulje... a recimo kod te di ga nisi bas primjetio sigurno nesto ne funkcionira jer to kad se naglo povuce rucica do kraja vjeruj mi da te digne sa sica... Grin Wink
Logged

SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #18 on: October 01, 2011, 22:35:39 »

Kod Lion's Coach-a/Tourliner-a INTARDER/RETARDER ili šta već se ne povlači kao kod starijih vozila već se stisne dugme na ručici.

Kod ovih starih ne smiješ ni držati retarder duže od 4-5 sekundi jer se pregriju. Da ne pričam o nekim kramama koji ga i ne posjeduju pa samo klepaj po kočnicama.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #19 on: October 01, 2011, 22:47:48 »

jer bas gledam ove nove autobuse,i starije i vozim se gdje se retarder povleaci cesto.nekada i do kraja jer npr izleti auto i moras zakociti,al eto nisam znao to dobro mi je pomoglo.a da mi ne odemo daleko u ovoj temi jer krenulo sa putovanjem i doslo do retardera...
Logged

Tomo vozac93
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 22



« Reply #20 on: October 01, 2011, 23:15:58 »

Sve ti zavisi od vozila kojim se spustas svaki vozac mora procjenit svoje vozilo ja sam se spusta i telmom i rezarderom(malo bze) a sto se tice kocnica slazem se a ovo sa retarserom mi neide u glavu kakav kompresor sta to ima veze jedino sto mos retarderom ucinit je pregrijat motor a posljedice toga vecina zna ali i to se nemoze desit akoje sve ispravno jer vec dosta stariji retarderi pa dalje imaju indikator koji iskljuci retarder kad mu temperatura dodje blizu 100 stupnjeva celzujisevih tako da ga nemos koristit i napravit vecu stetu...


Hmmmm..u pravu si..onda mi kolega nije dobro ispricao nesto..Wink hvala na korisnoj informaciji Smiley
Logged
MART
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 519


KÄSSBOHRER SETRA


« Reply #21 on: October 01, 2011, 23:30:42 »

Ma sve ok tu smo da djelimo informacije i savjete... Wink
Logged

SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #22 on: October 02, 2011, 00:12:31 »

Hvala, išli smo Neoplnaovim Jetlinerom, napisao sam ispod jedne slike...Ma uzivao bih vozeći autobus tim dijelovima puta... E, bili smo od 23.-25. rujna ove godine.
Hvala na brzo dostavljenoj informaciji. Upravo sam uspješno prepravio naslov ove teme Wink

Usput, fina reportaža druže Wink
Logged


Tomo vozac93
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 22



« Reply #23 on: October 02, 2011, 09:20:42 »

Hvala, išli smo Neoplnaovim Jetlinerom, napisao sam ispod jedne slike...Ma uzivao bih vozeći autobus tim dijelovima puta... E, bili smo od 23.-25. rujna ove godine.
Hvala na brzo dostavljenoj informaciji. Upravo sam uspješno prepravio naslov ove teme Wink

Usput, fina reportaža druže Wink

Druže hvala...Trudim se Wink
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #24 on: October 03, 2011, 00:44:04 »

Meni je jedna od najdrazih ruta Sarajevo pa naprimjer do Pocitelja i nazad, toliko toga, tako lijep pejzaz, stvarno za uzivati.....
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 20 queries.