bhbus.ba
April 28, 2024, 01:02:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: Međugorje, BiH 23.09.-25.09.2011.  (Read 7225 times)
Tomo vozac93
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 22



« on: October 01, 2011, 18:46:38 »

Ovo je nesto reportaže sa mog putovanja i boravka u Međugorju...Hercegovina, predivna zemlja... Smiley







Međugorje


Crkva


Gospa


Brdo ukazanja


Brdo ukazanja



Pogled na Križevac-(oko 3 sata se penje do vrha) naravno ako ides bez stajanja Smiley


Pogled na Križevac



Spuštanje busom prema Žitomislićima-Ovo je jedan od opasnijih puteva iz Međugorja..Ovo spuštanje kreće nakon izlaza iz Čitluka..Obožavam taj dio puta Smiley



Evo mog prijatelja...po stoti put vec vopzi ovom cestom...Kaze, moze i žmireći vozit do Međugorja i kući xD


pogled iz busa...
















Brdo iznad Mostara




Mostar grad podno Veleža


Jedna žena iz busa htjela da stanemo negdje mandarine kupit..Kad smo stali, pola autobusa izašlo van..Prodavač veli na kraju, "Ode ja kući, nemam vise sta radit tu..Svaka vam čast" hahhaha


Nekoliko sati vožnje uz samu Neretvu..Tuneli su im jakoo loši i pola je neosvjetljenih, zato se pazite kad vozite nocu kroz Heregovačke tunele, jer iz njih voda curi, katastrofa su, al priroda je prekrasna...A ni cesta nije loša..


Neretva...








Željeznička pruga u blizini Jablanice...




Viseći most preko Neretve. Kad su ga pravili, da ispitaju stabilnost, tj. izdržljivost, na most su parkirali 40 kamiona sa šlepama, punih  balvana..Most je izdržao..




Penjanje na Ivan planinu, ili Ivan sedlo. Opasan dio puta, pogotovo pri silaženju kad se ide u suprotnom pravcu. Za kamione i autobuse 2 i 3 stupanj prijenosa. Naš je išao drugom brzinom, rijetko trećom, pomalo kočnica, pomalo retarder i sigurno do silaska...Prije nekoliko godina jedan vozač kamiona, mlad dečko, poginuo je na toj relaciji, prilikom spuštanja niz brdo..Vjerojatno je nesreći rezultiralo njegovo neiskustvo u upravljanju na ovakvim dionicama..kamion nisu izvlačili iz provalije, koje su na ovom mjestu od 500-800 m. Zato oprezno i polako tko ide prvi put, tj. tko ne zna za ovu dionicu...Smiley


Malo mene :PP


Naš Jetliner iznutra..




Moram reći i naglasiti da gazda Star Linea J.M održava autobuse u jako odličnom stanju...Nećete naći papirića po podu, niti prljava sjedišta..sve je maskimalno uredno...


Križ iznad Mostara..Postavili su ga Bosansko-Hercegovački vojnici u čast poginulim braniteljima Hrvatske vojske, koji su poginuli na položajima BiH. Križ svjetli i uočljiv je sa magistralnog puta iznad Mostara...


Toliko od moje reportaže iz BiH
« Last Edit: October 02, 2011, 00:11:30 by Amar » Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1 on: October 01, 2011, 18:52:52 »

Moja Hercegovina, inace obozavam dio puta od Pocitelja do Hadzica.. Izvrsna reportaza, koji je vas je bus vozio, meni izgleda kao Jetliner ili Transliner...
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #2 on: October 01, 2011, 19:09:28 »

Od kad do kada ste bili u Međugorju, datume, pošto naslov tema u ovom podforumu za reportaže ide "Naziv reportaže, datum boravka". Pa da mogu ispraviti naslov teme kada mi javite datume.
Logged


Tomo vozac93
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 22



« Reply #3 on: October 01, 2011, 19:13:23 »

Hvala, išli smo Neoplnaovim Jetlinerom, napisao sam ispod jedne slike...Ma uzivao bih vozeći autobus tim dijelovima puta... E, bili smo od 23.-25. rujna ove godine.
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #4 on: October 01, 2011, 19:55:53 »

ovaj most viseci,znam ja kako su radovi tekli.nisu mogli napraviti stope unutar,pa su onda postavili to sve sto su napisali to im je gazda tako rekao jer ako ovo sve izdrzi izdrzat ce i ubuduce.a za penjanje uz ivan sedlo,bas smo mi jednom silazili odozgo sa setrom s228 dt i ispred nas je bio kamion i u krivini samo vidis poce prikolica da se penje uz stijene,sva sreca pa je polahko vozio pa je uspio izbjeci nesrecu,a mi smo iza njega isli kao bube tako da smo ostali zivi i zdravi.da smo isli malo brze bili bi mi u njegovoj prikolici parkirani...dobra reportazica.a za ovaj silazak sa autobusom i kad gledas bas je strasno.ja sam isao samo jednom i to sa fiat ducatom,a strasno je pravo.neznam kako silaze odozgo sa automobilima...
Logged

MART
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 519


KÄSSBOHRER SETRA


« Reply #5 on: October 01, 2011, 20:02:25 »

Ja mislim daje malo zafrkano s ovim Jetlinerom niz Ivanplaninu posto ima TELMU Grin Grin Wink
Logged

SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #6 on: October 01, 2011, 20:45:56 »

Ja sam vas negdje sreo :S cim sam vidio natpis na autobusu, samo nemogu da se sjetim gdje..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #7 on: October 01, 2011, 21:09:17 »

Moj rođak je prije 2-3 godine poginuo na Ivan Sedlu, vozio cisternu sa gorivom i prikolica ga ponijela, i... Sad Mislim da bi Setra 417 HDH mogao znati o čemu se radi, jer mu je relativno blizu i relativno je mlad događaj... Sad

A dobra reportaža... I ako mozes napisati koja vam je ruta bila pri povratku kući Međugorje-Mostar-Konjic-....?
Logged


Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #8 on: October 01, 2011, 21:19:21 »

Sjecam se tog.. samo ne kontam kako se tako spustaju znam vozaca koji se pustaju 6 brzinom.. zahvaljujuci retarderu a kocinice da ne dohvate.. U starog mi bus nema retarder on se pusta 3 bez ikakvih problema.. Najgori dio je dole kod "mljekare"  ovaj dio poznajem predobro, prosao sam tom cestom x puta .. Sto se tice tunela, jako su nezgodni, Ivan Lendava, zato sto su im poceci i krajevi u krivinama i ako ne zelis da zakacis desnom stranom, kamionom ili autobusom moras sjeci traku, i onda tu se javlja opasnost iz suprotnog smjera ako opet ide kamion ili bus.. udesi nisu rijetka pojava na tim mjestima...
« Last Edit: October 01, 2011, 21:29:11 by Setra 417 HDH » Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Tomo vozac93
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 22



« Reply #9 on: October 01, 2011, 21:23:58 »

Da naravno, zaboravih reći..ruta pri povratku: Međugorje-Mostar-Konjic-Sarajevo-Zenica-Doboj-Županja-Vinkovci..Isto i pri polasku tamo Smiley
Logged
Tomo vozac93
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 22



« Reply #10 on: October 01, 2011, 21:29:12 »

A čuj prika...sa istim busom sam išao dva puta u Međugorje, niz Ivan planinu..on ga šalta 2-3, koristi se malo telmom, malo kočnicama, ali najslabije ga koči brzinama, jer kaže da dosta vozača griješi kad koče brzinama pod tolikim teretom niz takav spust...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #11 on: October 01, 2011, 21:33:17 »

Sjecam se tog.. samo ne kontam kako se tako spustaju znam vozaca koji se pustaju 6 brzinom.. zahvaljujuci retarderu a kocinice da ne dohvate.. U starog mi bus nema retarder on se pusta 3 bez ikakvih problema.. Najgori dio je dole kod "mljekare"  ovaj dio poznajem predobro, prosao sam tom cestom x puta .. Sto se tice tunela, jako su nezgodni, Ivan Lendava, zato sto su im poceci i krajevi u krivinama i ako ne zelis da zakacis desnom stranom, kamionom ili autobusom moras sjeci traku, i onda tu se javlja opasnost iz suprotnog smjera ako opet ide kamion ili bus.. udesi nisu rijetka pojava na tim mjestima...

ma išao je i on X puta tuda i bio je jako iskusan vozač, al kad krene loše... Prikolica je krenula i onda je krneul osve po zlu...

Da naravno, zaboravih reći..ruta pri povratku: Međugorje-Mostar-Konjic-Sarajevo-Zenica-Doboj-Županja-Vinkovci..Isto i pri polasku tamo Smiley

Hvala za dopunu Cheesy
Logged


Tomo vozac93
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 22



« Reply #12 on: October 01, 2011, 21:33:46 »

Dubsteru, kaze mi vozač da se treba dobro paziti prilikom takvog spusta..zeznuto je to..kaze dosta mladih vozača koči kočnicama samo, pregrijavaju ih, ili drže dugo retarder, dok nesto ne pukne, kaze u vecini slucajeva kompresor...Strasne provalije su na tom putu, ujedno je ta planina granica između Bosne i Hercegovine, ajmo reći da je to ono "i". Smiley
Logged
MART
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 519


KÄSSBOHRER SETRA


« Reply #13 on: October 01, 2011, 21:45:37 »

Sve ti zavisi od vozila kojim se spustas svaki vozac mora procjenit svoje vozilo ja sam se spusta i telmom i rezarderom(malo bze) a sto se tice kocnica slazem se a ovo sa retarserom mi neide u glavu kakav kompresor sta to ima veze jedino sto mos retarderom ucinit je pregrijat motor a posljedice toga vecina zna ali i to se nemoze desit akoje sve ispravno jer vec dosta stariji retarderi pa dalje imaju indikator koji iskljuci retarder kad mu temperatura dodje blizu 100 stupnjeva celzujisevih tako da ga nemos koristit i napravit vecu stetu...
Logged

SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
Tomo vozac93
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 22



« Reply #14 on: October 01, 2011, 21:47:02 »

Ja mislim daje malo zafrkano s ovim Jetlinerom niz Ivanplaninu posto ima TELMU Grin Grin Wink


A čuj prika...sa istim busom sam išao dva puta u Međugorje, niz Ivan planinu..on ga šalta 2-3, koristi se malo telmom, malo kočnicama, ali najslabije ga koči brzinama, jer kaže da dosta vozača griješi kad koče brzinama pod tolikim teretom niz takav spust...
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 21 queries.