bhbus.ba
May 02, 2024, 00:07:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7   Go Down
  Print  
Author Topic: Neoplan Spaceliner  (Read 30610 times)
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #15 on: September 20, 2011, 10:29:49 »

Ne znam za vase misljenje,al nekako mi djeluje opasan za voznju,ili me dojam vara...
Logged
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #16 on: September 20, 2011, 10:39:15 »

ma opasan,prvenstveno za vozaca i konduktera koji su skoro pa na asfalt sjeli.u slucaju nezgode tesko njima.al dobro kakvi su takvi su...na nizem su polozaju nego u automobilu..
Logged

archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #17 on: September 20, 2011, 13:10:14 »

ma opasan,prvenstveno za vozaca i konduktera koji su skoro pa na asfalt sjeli.u slucaju nezgode tesko njima.al dobro kakvi su takvi su...na nizem su polozaju nego u automobilu..

Turistički bus,a cockpit ko da je niskopodni gradski bus NL ili sl.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #18 on: September 20, 2011, 16:07:29 »

Vjerovali ili ne, iako je opasan vozači ga izuzetno vole kao i ostale buseve sa varijantom odvojenog kokpita jer se psihički odmore od svakakvih situacija koje priređuju pojedini putnici.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #19 on: October 08, 2011, 22:32:22 »

Logged

archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #20 on: November 06, 2011, 21:56:55 »

Od kad do kad se ova serija Neoplana proizvodila,imate li taj podatak?
 Huh?
Logged
NoName
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 120



« Reply #21 on: November 06, 2011, 22:02:37 »

ma opasan,prvenstveno za vozaca i konduktera koji su skoro pa na asfalt sjeli.u slucaju nezgode tesko njima.al dobro kakvi su takvi su...na nizem su polozaju nego u automobilu..

Turistički bus,a cockpit ko da je niskopodni gradski bus NL ili sl.

To sve ok al ja mislim da su prilikom konstruisanja ovog busa mislili i na to pa mozda  je taj prednji dio sasije dodatno ojacan ili nesto slicno ne vjerujem da  je to prepusteno samo tako slucaju...
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #22 on: November 06, 2011, 23:12:57 »

ma opasan,prvenstveno za vozaca i konduktera koji su skoro pa na asfalt sjeli.u slucaju nezgode tesko njima.al dobro kakvi su takvi su...na nizem su polozaju nego u automobilu..

Turistički bus,a cockpit ko da je niskopodni gradski bus NL ili sl.

To sve ok al ja mislim da su prilikom konstruisanja ovog busa mislili i na to pa mozda  je taj prednji dio sasije dodatno ojacan ili nesto slicno ne vjerujem da  je to prepusteno samo tako slucaju...


Naravno da si u pravu. Ipak autobuse konstruišu timovi konstruktora doktora tehničkih nauka i sl .... Ne kažem da nisu rizični ali nisu ništa više rizični nego ostali autobusi. Neko je vec spomenuo da ih vozači vole upravo zbog odvojenosti od putnika.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #23 on: November 06, 2011, 23:18:33 »

Sigurno je da se ništa ne prepušta slučaju pa tako ni sigurnost posade u kokpitu, mada ja mislim da je ipak za nijansu opasniji od običnog busa. Ali pored svega, vozači ga izuzetno cijene zbog izolovanosti, kažu psihički se odmore pogotovo na vandrednim turama za koje je ovaj bus i namijenjen. Redovnu liniju sa njim je jako nepraktično raditi.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #24 on: November 06, 2011, 23:32:18 »

Hajde kad smo se dohvatili ovih autobusa tipa space,kao setrinih ili mote.Neki dan gledam u onoj Globtourovoj Moti na sredini kod vrata ima kamera a vozac ima dole u instrument tabli ugrađen jedan displey na kojem gleda da li moze besprijekorno zatvoriti srednja vrata,da li ima nešto sto bi ih moglo spriječiti da se zatvore kako treba.Možda bi bilo dobro da se ugradi jedna tipka/gumb na kojem bi putnik mogao pritisnuti da vozac stane na prvom prosirenju.To bi jako dobro doslo u slucaju BiH kako u nekih prevoznika Space vozi međugradske linije,pa staju na stanicama koje nisu glavne vec su za gradske autobuse.
Logged

Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #25 on: November 06, 2011, 23:51:45 »

Stvar je u tome da Space nije ni konstruisan da staje na stajališta i na svakoj banderi te da glumi prigradski autobus....to što se kod nas radi sve naopako je druga stvar.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
neo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 307



WWW
« Reply #26 on: November 08, 2011, 12:01:01 »

space liner je konstruisan za turisticke ture i to je jedi bus koji je u Francuskoj priznat kao turisiticki bus... On je za relaciju od A do B i nazad i to je to...Druga stvar sto nasi ljude rade s njima redovne linije i to nije problem kad imas konduktera jer ovaj bus ima telfon na prvom sjedistu ima kod wc telefon i sve je lijepo odradjeno besprijekorno...
Logged
wigec
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 784



« Reply #27 on: February 05, 2012, 16:27:35 »

Logged
arsenal boka
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 799


« Reply #28 on: February 12, 2012, 20:24:47 »

Logged
flatić
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.181


flatić


« Reply #29 on: February 18, 2012, 00:29:50 »


Slika sa neta a sliku prvenstveno postavljam da se vidi i kako je izgledao prvi model ovog busa jer ima dosta cudna vrata i dosta cudan prostor iza vozacevog sjedista Smiley
Logged

The Doctor
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 21 queries.