bhbus.ba
November 23, 2024, 11:07:42 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48   Go Down
  Print  
Author Topic: Livno Bus, Livno/Split  (Read 234937 times)
klimama
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 522


WWW
« Reply #315 on: August 31, 2011, 17:14:20 »

Iveco Daily je danas vozio za Mostar, a na fotografiji je Scania 836-M-417 u Livnu, na liniji Split - Jajce.

Logged
ist
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 166


« Reply #316 on: August 31, 2011, 19:11:12 »

Iveco je poslije produžio za Split
Logged
klimama
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 522


WWW
« Reply #317 on: September 01, 2011, 09:28:29 »

Bilo jednom u Livnu:



Livanjski vidici broj 1 od 28.9.1992.

Quote
Duga devizna putovanja

Najuspješniji gospodarski kolektiv u općini smanjeni opseg prijevoza putnika na tzv. domaćim linijama, izazvan posljedicama rata, nadomješta prijevozom putnika na međunarodnim autobusnim linijama.

Da i u ova ratna vremena ima poduzeća koja čvrsto stoje na nogama, uvjerili smo se ovih dana u najuspješnijem livanjskom kolektivu - Poduzeću za prijevoz putnika »Livno-bus«. Kolektiv koji od mjeseca lipnja ove godine posluje pod tom firmom, trenutačno zapošljava oko 200 radnika od čega oko 90 odsto u direktnoj proizvodnji.
Zbog nemogućnosti normalnog odvijanja prijevoza putnika na prostoru bivše Jugoslavije i povećanog rizika putovanja, ovaj uzorni kolektiv svoju osnovnu djelatnost obavlja u izuzetno teškim uvjetima i sa znatno smanjenim opsegom rada i angažiranja prijevoznih kapaciteta. Smanjeni fizički opseg poslovanja kompenzirao je svojim maksimalnim angažiranjem na međunarodnim linijama.
Prema riječima prvog čovjeka ovog kolektiva, vršitelja dužnosti direktora gosp. Ilije Čečura, »Livno-bus" redovno održava sve registrirane autobusne linije za Njemačku sa krajnjim destinacijama u: Munchenu, Stuttgartu, Hamburgu, Frankfurtu, Dortmundu i Berlinu, a polasci su gotovo svakog dana u nekom od navedenih putnih pravaca. Prijevozom putnika na ovim linijama prošle godine je ostvaren brutto devizni prihod od cca 4 miliona njemačkih maraka, dok je na međunarodnim linijama u periodu siječanj - kolovoz 1992. godine ovaj kolektiv imao devizni prihod od oko 2,5 miliona DEM, a u mjesecu kolovozu oko 420.000 maraka.
Ako se ima u vidu da je red vožnje na tzv. domaćim linijama zbog rata reduciran gotovo 100 odsto (održavaju se samo linije za Split, Zagreb, Osijek i Tomislavgrad) onda je jasno da su ostvareni financijski efekti više nego dobri. Zaposleni u ovom kolektivu još nisu osjetili što znači zakašnjenje u isplati osobnog dohotka; spadaju među rijetke u livanjskoj općini koji su redovno primali i posljednji zarađeni dinar. Pitanje koje se nameće glasi: kako je moguće u ratnom okruženju ostvarivati pozitivne rezultate poslovanja?
U ovom kolektivu ništa nije prepušteno slučaju.
Najsuvremeniji vozni park zadovoljava stroge kriterije projekta »Evropa 92«, čime se danas može pohvaliti malo prijevoznika na prostorima bivše Jugoslavije; dostignut je visok stupanj radne i tehnološke discipline, red vožnje i optimalni uvjeti rada zaposlenih na tehničkom održavanju su na evropskom nivou ...
Zahvaljujući visokom stupnju likvidnosti »Livno-bus" ni jednog trenutka nije oskudijevao u zalihama goriva, maziva, rezervnih dijelova, auto-guma i drugog repromaterijala. Od početka rata na području livanjske općine ovaj kolektiv je za potrebe HVO angažirao 10-15 autobusa, a u postrojbama branitelja mobilizirana je jedna trećina radnika – vojnih obveznika. Ovaj kolektiv koji već deset godina obavlja prijevoz putnika na međunarodnim autobusnim linijama, odavno stekao je renome jednog od najboljih poslovnih partnera poznatog njemačkog državnog prijevoznika »Deutsche Touring« iz Frankfurta. Do kraja godine, kako reče direktor Čečura, bit će realizirana nabava nekoliko novih voznih jedinica marke »Neoplan«, najviše turističke klase, što će ovog našeg prijevoznika putnika učiniti još konkurentnijim na izbirljivom tržištu prijevoznih usluga na drumovima Evrope.

Nedžad VREBAC

Logged
ist
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 166


« Reply #318 on: September 01, 2011, 10:54:22 »

Da, ovo se Čečura kitio tuđim perjem, linijama koje je ugovorio prethodnik, čak ni kupnju Neoplana nije on dogovorio
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #319 on: September 01, 2011, 11:47:10 »

ccc, čovječe strašno... Ovo je izgleda bilo razmjera kao kad bi sad CTS propao za 5 godina sa svim kapitalom i busevima Sad
Logged


ist
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 166


« Reply #320 on: September 01, 2011, 12:23:03 »

Vidio bih ih ja da im dođu Čečura i društvo. Čečura se može hvaliti onim što je kupio otdak je došao. Znači, od 1992. godine kupio je, ne računajući već dogovorene Neoplane: 1 AV120, dva Iveca (oba zaplijenjena, jer nije plaćao leasing), tri Scanije, dva Isuzua, tri Marbusa, te dva MAN-a za splitski dio tvrtke. Plus, teretni Iveco Daily prepravljen je u minibus, a nabavio je i polovni Volkswagenov kombi. Dakle, za 19 godina - 8 velikih autobusa, dva zaplijenjena, ostalo ih je šest, šest kombija i kombi. A samo u jednoj ranije dogovorenoj pošiljci došlo je pet Neoplana od kojih dva katna
Logged
ist
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 166


« Reply #321 on: September 01, 2011, 12:31:16 »

Uz to, staro vodstvo tvrtke odlučilo je unificirati vozni park i preći s TAM-ova na MAN-ove. Zato su i nabavljena ona tri koja su kasnije vozila sa splitskim tablicama. Danas je kaos, vozni park čine dvije Scanije, jedan Neoplan, Marbusi, Iveco Daily, Volkswagenov kombi i MAN-ovi
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #322 on: September 01, 2011, 13:37:10 »

E pa toje kad na čelu firme sjedi čovjek koji je stranački podoban a ne stručno sposoban. Fahrudin - Dudo Huskić je čovjek koji je stvorio Bosnu Livno, današnji Livnobus. Vjerovali ili ne, kad god bi se pojavio novi model TAMa ili TAZ Dubrave jer su tada ti autobusi bili "hit" oni su ih prvi imali u svom voznom parku.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
klimama
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 522


WWW
« Reply #323 on: September 03, 2011, 12:41:37 »

Iveco s novom registracijom:

Logged
klimama
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 522


WWW
« Reply #324 on: September 04, 2011, 18:21:55 »

Scania 836-M-417 ide u garažu:



a MAN ST-568-LN iz garaže na kolodvor kako bi odvezao liniju Livno - Split:



Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #325 on: September 07, 2011, 21:13:57 »

na onom ljepsem manu maska s prijeda pukla po pola.valjda ce to nekako da uspave popraviti....
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #326 on: September 07, 2011, 21:27:45 »

a na zadnjem lijevom točku mislim da je ratkapa od neoplana... danas vozio Sarajevo-Livno
Logged


ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #327 on: September 07, 2011, 21:31:31 »

a na zadnjem lijevom točku mislim da je ratkapa od neoplana... danas vozio Sarajevo-Livno
neoplan scania ratkape,i fali mu dio svjetla na lijevoj strani sve su to sitnice,al maska je punkuta po pola i drzi se jos na sarafima....
Logged

flatić
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.181


flatić


« Reply #328 on: September 08, 2011, 15:40:18 »



servisno vozilo dosli opravljati auto comercovog dailya
Cheesy
Logged

The Doctor
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #329 on: September 08, 2011, 22:47:26 »


Logged

Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 48   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.028 seconds with 22 queries.