bhbus.ba
April 25, 2024, 15:51:44 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 27506 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #60 on: October 17, 2015, 16:24:41 »

GRAS se sistematski uništava zadnjih 10-15 godina, zna se sa kojom namjerom i to je na ovom forumu izneseno milion puta.
GRAS je toliko uništen da se znalo desiti da vozila stoje zbog dijelova koji koštaju par stotina maraka.
GRAS-u su sredstva za skidanje trajnog markera trenutno luksuz i to je tako.

Sve je o GRAS-u na ovom forumu izneseno u zadnjih 5 godina i dobro znamo kako i zašto je GRAS u ovakvoj situaciji. Trebam li ponovo spominjati priču o broju socijalnih kategorija koje imaju povlaštene kupone, za koje GRAS od 2000 dobija mizerne naknade, izvlačenje para od direktora postavljanih po partijskim linijama, postepeno uništavanje kako bi se ubacio privatnik i šta sve ne. Sve je u ovih 5 godina lijepo i argumentovano objašnjeno.

Što se tiče radnika rekao sam da među tolikim brojem uposlenih ima određen procenat neuljudnih i bezobraznih, ali toliko je pristojnih i kulturnih vozača koji teškom mukom zarađuju svoj hljeb u GRAS-u a GRAS je dao i neke Evropske prvake u takmičenjima vozača u sposobnostima. (mislim da su dvojica)

Sa stajalištima GRAS nema nikakve veze, ni sa tablama. To je u nadležnosti ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo.
Oni su 1999 naložili GRAS-u da ukloni table sa stajališta na koja su postavljene one nadstrešnice i nakon 16 godina su se sjetili da postave natpise na tramvajska stajališta. Samo nema brojeva linija na tim tablama kao nekad na GRAS-ovim

GRAS isto nema veze ama baš nikakve sa rasvjetom na terminalu Ilidža. To je u nadležnosti firme KJKP Park.

Dakle ne poznaješ situaciju ni šta je u čijoj nadležnosti.

Što se tiče Centrotransa, do ulaska na GRAS-ove linije su na prigradskim linijama imali štajere stare 20 godina, i eto od boljih gradskih autobusa onih 8 NL313-15. Ovo sve gradskih autobusa što su nabavli od 2013 na ovamo su nabavili polovno 10-13 godina staro isto kao i GRAS onih 10 zglobnih autobusa.

GRAS-ovi Ikarbusi IK-206 i MAN Lion's Classic su noviji od sve i jednog Centrotransovog gradskog autobusa. 2007, 2008 i 2009 godište. E sad u kakvom su stanju, ovi što su radili na komercijali, domu armije, drveniji, su očuvani kao i Centrotransovi autobusi, ovi što su radili na drugim linijama su upropašteni od strane srednjoškolaca.

Samo kod Centrotransa ima da karta za liniju Otoka-Mojmilo-Turkušići (dužine 3,7km) košta 1,60KM a kartu na liniji Otoka-Buća potok (5,0km) naplaćuju 1,00KM i daju povratnu kartu 1,50KM jer tamo imaju jaku konkurenciju u ilegalnim kombi prevoznicima koji voze za 1,00KM)
Vodeći se logikom da će ovi iz Turkušića morati platiti 1,60 jer nemaju alternativu, a za Buća potok evo povratna 1,50KM pa jeli to pošteno?
Na stotine primjera nepoštene i kvarne borbe Centrotransa sam naveo u ovih 5 godina, argumentovano i sa dokazima i sad mi se našao neko ko živi 1.000km od Sarajeva da mi palamudi ovdje.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
mkakanic
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 13



« Reply #61 on: October 17, 2015, 16:37:31 »

jedite govna obojica  ,makar  ban dobio
Hahhaaaaa,ova ti je dobra!!!
Logged
majer
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 89



« Reply #62 on: October 17, 2015, 18:05:39 »

Damir je bolestan
Vi to znate
I nemojte da dusu grijesite bezveze
Logged

Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #63 on: October 17, 2015, 18:41:04 »

Sto neko od admina ne banuje ovog damira. Godinama maltretira sve na forumu.
Logged

boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #64 on: October 17, 2015, 18:53:40 »

A ko su ti admini ?
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #65 on: October 17, 2015, 19:05:12 »

sta ako sam bolestan ne treba da se iznose sva nedjelja sto se  rade , tako je  najbolje sve pod tepih i nikom nista
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #66 on: October 17, 2015, 20:05:35 »

Koja bolan nedjela.

Za sve što je GRAS ovakav kakav jeste napisao sam toliko postova u zadnjih 5 godina da je suvišno ponavljati se.

Zašto je većina nas koji smo pisali na ovom podforumu protiv Centrotransa, i to smo sve argumentovano objasnili za sve ove godine. Nepoštenje, spletke, podmetanja, nefer igra...

Na tu nefer igru GRAS je tek od ove godine počeo uzvraćati istom mjerom. Sa nabavkom 10 zglobnih autobusa, i prijemom u radni odnos 20 novih vozača.
Sa pojačanjem linije 31e za dodatna 3 autobusa, i uvođenja 2 autobusa na liniju Vijećnica-Hrasnica po povoljnijoj tarifi i sa uvažavanjem kupona od Ilidže do Hrasnice.
Sa gospodom gospodski, s Centrotransom centrotransovski.
« Last Edit: October 17, 2015, 20:11:02 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #67 on: October 17, 2015, 21:45:46 »

kao prvo prodajom Zute  farbe dok je  bilo kojekakvim  samostalnim prevoznicima , licno  cuo   razgovor izmedju  2 covjeka , Sipanje   nafte  u privatne automobile , znate i vi kad je  bilo nestasica nafte u Grasu , sto se tice mali kioska  na stanicama zar nebi bilo  bolje  da ih nekom  date pod  zakup ,ok nisu veliki  al ako  bi zainteresovanih bilo bolje i pod  kiriju  nek  da propadaju
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #68 on: October 17, 2015, 22:04:57 »

Niko nije poricao da nije bilo tih lopovluka od nesavjesnih uposlenika. Čak su na neka vozila postavljane i mrežice za sprečavanje krađe nafte, mislim konkretno na 851

Da je svaki dan GRAS tako oštećivan eto za cifru u prosjeku 500KM dnevno u toku 15 godina, to opet nebi bilo ni 10% u odnosu na gubitke uzrokovane nesavjesnim upravljanjem od strane vlasnika (kantona) i stranački podobnih direktora i nadzornih odbora.

A te krađe goriva vjerovatno ima u mnogim većim firmama, možda manje u privatnim, ali ko mi garantuje da nekad neki uposlenik Centrotransa ne pozajmi koji litar iz busa?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #69 on: October 17, 2015, 22:33:48 »

da se govna jedu ti bi vec odavno bio požderan  kopile retardirano...
Logged
majer
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 89



« Reply #70 on: October 17, 2015, 23:05:57 »

sta ako sam bolestan ne treba da se iznose sva nedjelja sto se  rade , tako je  najbolje sve pod tepih i nikom nista

evoo da i ja dodam spisak nedjela tvog prevoznika centrotransa
koji je u ratu masno naplacivao posiljke(poste,pisma i sitnice)
sverc u ratu sa stvarima humanitarnom
sverc cigarama,drogom i ostalom robom u mirnodopskom vremenu

a bolestan jesi,samo postoji razlika kad govori bolestan i zdrav insan
da se dalje ne grijesim
necu ti vise nista pisat
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #71 on: October 17, 2015, 23:23:09 »

vidi  to se i danas  radi jasna stvar , za sverc  cigaretama nema ko se tim nije  bavio u ratu a  bogami i dan danas a to  da  Kanton je  nasavijesno radio ne znam ,a  to za politicke celnike i stranke  to ste  sve  vi  tome doprinjeli , zar mora ama bas sve  da  se rijesava  dole u  Bosni putem stranackih kanala  , Kada cemo  pameti  doci  da se u sve ne uplicu stranke
« Last Edit: October 17, 2015, 23:26:33 by damir050 » Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #72 on: October 17, 2015, 23:50:45 »

sta ako sam bolestan ne treba da se iznose sva nedjelja sto se  rade , tako je  najbolje sve pod tepih i nikom nista

evoo da i ja dodam spisak nedjela tvog prevoznika centrotransa
koji je u ratu masno naplacivao posiljke(poste,pisma i sitnice)
sverc u ratu sa stvarima humanitarnom
sverc cigarama,drogom i ostalom robom u mirnodopskom vremenu


Dok su se oni bogatili na ratnim mukama naroda, GRAS je Sarajlije prevozio besplatno na svim linijama koje su radile

Jedino su se 1995 naplaćivale linije 1995 Katedrala-Dobrinja (za one koji nisu htjeli presjedati) i kratko za vrijeme primirja Katedrala-Hrasnica (a Hrasnica je tada bila kao drugi grad)
To su jedine linije koje su radile komercijalno, na ostalih 15-tak linija GRAS je građane prevozio potpuno besplatno do 1.12.1995 godine.

I još jedna gnusna laž iz rata napisana u njihovoj monografiji.

Ima slika autobusa pod oklopom od čeličnih ploča sa prorezom za vozača. Sa strane natpis Sarajevska brigada "Doktor"
Ispod slike natpis "u ovim autobusima je Centrotrans vršio prevoz građana Sarajeva u
opkoljenom Sarajevu"

Radi se o tome da je komandant vojne policije Kerim Lučarević-Doktor došao na ideju da se uzme određeni broj starih autobusa iz GRAS-a i Centrotransa, da se stave na njih oklopi i da se odvezu na kritične raskrsnice kako bi zaštitili građane od dejstava snajpera. Ti autobusi nikad nisu bili korišteni za prevoz građana, jasno se da vidjeti i po činjenici da je ploča preko vrata, i onaj ko je ulazio u te autobuse da bi njima upravljao morao se provlačiti ispod ploča. Za prevoz putnika nemoguće!
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #73 on: October 18, 2015, 00:11:01 »

Centrotrans se  kao  Humanitarac  pokazao  aktivan  , ali tom prilikom nazalost  desio se i  nemili dogadjaj to jest  tom  prilikom smrtno je  nastradalo nekoliko gradjana Sarajeva  kao i  9-mjesecna beba ,koji su  bili  u konvoju  prema  Splitu .
Centrotrans je  prevezao u periodu  1995 - 1998 3 tone razni posiljki koji su ili  izlazile iz Sa  ili ulazile u  grad
toliko  mada  ovo nema veze  sa  ovom temom  al  Mod oprostite
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #74 on: October 18, 2015, 00:26:53 »

U tom konvoju su bili i GRAS-ovi autobusi.

A što se tiče tih pošiljki pitaj stanovnike Hrasnice za Šaćka i Čengića kako su se bogatili na tim pošiljkama

GRAS je 1994 i 1995 prevozio 80.000-90.000 putnika dnevno totalno za džabe bez ikakve subvencije kad su radili tramvaji i kad je bilo svih energenata za puni kapacitet.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 20 queries.