|
Setra Top Class
Kondukter
Offline
Posts: 577
|
|
« Reply #541 on: November 19, 2013, 22:42:55 » |
|
Sve više ovih kineza, japanaca ili sta su vec na nasim cestama ( nazalost ). Ljudi nemaju para da uzmu neki dobar mlad bus,pa se odluce na ovako nesto, mlado, novo a jeftino. a putnik kao putnik, ne zna svako sta je Setra, Sta Neoplan i td. Nekim ljudima je dovoljno da vide ova zatamljena stakla i vide da je vozilo "novije", da pomisle da je dobro.. Ali eto, ako se ne kvare mnogo, onda je to za manje firme dobar potez, jeftino a mlado..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #542 on: November 19, 2013, 22:50:06 » |
|
Ja iz iskustava govorim da to nisu bas toliko ni losa vozila, bar Higeri
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
borislav
Kondukter
Offline
Posts: 740
|
|
« Reply #543 on: November 19, 2013, 23:44:33 » |
|
Hvale higera zato sto nemaju para da kupe bolje. Znam par ljudi sto su imali higera pored setri i jedva cekali da ga se rijese. Zasto npr Milinovic ne kupuje nove higere vec kupuje setre stare od 30 do 10 godina.
|
|
|
Logged
|
SETRA THE BEST
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #544 on: November 19, 2013, 23:51:53 » |
|
ako je Milinović kupio 250 Specijal, prema našem voznom parku kod njega je Higer-Setra 6:6 ali što se tiče prosječne starosti Higer ima prednost i to veliku... A upravo se to i gleda koliko znam, ako hoćeš na liniju prema vani... Niko te ne pita koliko ti je udoban bus, nego specifikacije
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
SlimShady
Vodič puta
Offline
Posts: 1.485
I pjan i trijezan za volan sam vezan :)
|
|
« Reply #546 on: November 20, 2013, 01:04:49 » |
|
Vozio sam se u higeru koji nije toliko los koliko svi kritikuju kineze,u isuzu isto tako malo mi je higer od njega bolji,a za ove kinglongove itd...fkt ne znam kakvi su utisci sta kazu za onog sto ima croatiabus
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #547 on: November 20, 2013, 03:25:16 » |
|
Ja u kojim sam se Higerima vozio, pominjete da smirdi itd itd, ja cu reci da uz uredno ciscenje ne smrdi i nije problem, ja nekazem da je to vozilo bolje od Setre, Neoplana, itd, boze sacuvaj, ali za nase uslove je to veoma solidan autobus.
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #548 on: November 20, 2013, 11:45:28 » |
|
Ovdje malo ko ima pojma koliko je za gazdu jedne prosječne firme u BiH isplativiji nov novcat Higer od Setre stare 10 i više godina. To ti je kao kad taxista kupi novu Daciu umjesto starog Mercedesa. To su vozila da odrade posao, a ne da se uživa u njima. Bacite samo pogled na taxiste, sve više ima novih Dacia, umjesto polovnih Passata, Golfova i slično (doduše, još uvijek je polovan das auto brojniji).
Biss Tours je svoje vjerovatno već davno isplatio, vozi ih već punih 5 godina i sigurno je svaki od 4 komada već blizu milionu pređenih kilometara, jer se bukvalno ne gase (jedan je non stop na Prijedoru, drugi na Zagrebu i sl.)
Ova vozila su za Boksit izuzetne prinove, uzimajući u obzir šta voze i u kakvom su stanju ta vozila (očajnom).
|
|
« Last Edit: November 20, 2013, 11:47:40 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #549 on: November 20, 2013, 17:58:01 » |
|
Meni nesto nije jasno, sve i da je Higer napouzdaniji proizveden autobus i da najmanje trosi kako vi mislite da napravite DOBAR posao s njim, ne mislim pri tome da se vozi onako bzv neka linije sa 5-6 putnika? Sta mislite ko ce prije dobiti povjerenje putnika, onaj ko vozi sa 415HDH 2002god ili sa novim Higerom? Ti Higeri se uzimaju vjerovatno zbog povoljnog lizinga i nista drugo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #550 on: November 20, 2013, 18:32:05 » |
|
Ja mislim da ove prinove bas trebaju U njihovom VP. Putnik gleda da ustedi npr. Boksit vozi za Zenicu iz Milica za 12KM U jednom smjeru sa kinezom a neki drugi prevoznik sa setrom 400 za 20KM. Kinez je kinez ali 8KM je 8KM za osam km mozes otic U Zenici na cevape za 8KM.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Semir
|
|
« Reply #551 on: November 20, 2013, 20:41:23 » |
|
Gušite temu glupostima i cijenama karata koje nemaju veze sa imenom teme
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #552 on: November 20, 2013, 23:43:11 » |
|
Meni nesto nije jasno, sve i da je Higer napouzdaniji proizveden autobus i da najmanje trosi kako vi mislite da napravite DOBAR posao s njim, ne mislim pri tome da se vozi onako bzv neka linije sa 5-6 putnika? Sta mislite ko ce prije dobiti povjerenje putnika, onaj ko vozi sa 415HDH 2002god ili sa novim Higerom? Ti Higeri se uzimaju vjerovatno zbog povoljnog lizinga i nista drugo
Druže haj reci koliko obične raje skonta da je Higer 'smeće' u odnosu na jednu polovnu Setru? Uostalom, kinezi se i ne kupuju za linije od 1500 km, uglavnom su to ove međugradske linije.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #553 on: November 20, 2013, 23:44:20 » |
|
Slažem se Semirom da smo malo prešli granicu, pa ovo nastavite ili na pp ili na nekoj drugoj temi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #554 on: November 21, 2013, 15:36:56 » |
|
Prvo vi pricate kao da je Higer dzaba ne kosta sigruno nista manje od Setre ili Travega starog 7-8god. Ja govorim da puno veci obim posla radi polovna Setra-MB-Man.., recimo pogleda Smiljica on sa 415HDH moze voziti i BL-SA i u Grcku ili Spaniju bez problema, a za Higer su te linije vec upitne. Drugo ipak je pitanje i kvaliteta, vidio sam par Higera koji nisu stariji od 3-4 god, sa takvom limarijom da nisam vidjao ni 215HD, a kamoli 415HD...
Sve u svemu mislim da mnogi uzimaju Higer ili King Long zbog povoljnih kredita i lizinga
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|