bhbus.ba
May 13, 2024, 01:41:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 161279 times)
ATP Sibenik
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 324


Obožavam Eurobusevi :)


« Reply #255 on: March 29, 2012, 20:47:17 »

Jel su te zglobni isto za GSP ?
Logged

Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #256 on: April 03, 2012, 00:28:07 »

To je samo prototip, ne znam šta će s njim biti.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #257 on: April 03, 2012, 08:13:56 »

To je samo prototip, ne znam šta će s njim biti.

Po meni su suvišna peta vrata, možda ona daju bolji protok putnika, ali mislim da se sa njima ništa posebno ne postiže. Četvera vrata su sasvim dovoljna za protok putnika u gradskom prijevozu za zglobni autobus, a troja vrata za solo autobus u gradskom prijevozu. Što se tiče prigraskog prijevoza dovoljno je troja vrata za zglobni i dvoja za solo bus.

Moje mišljenje je ovakvo, mada ako je linija jako frekventna ima razloga za uvođenje ovakvih rješenja.
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #258 on: April 03, 2012, 18:03:21 »

Sa četvoro vrata je maz 205, takvi su prodavani za Poljsku




GSP uskoro dobija nešto bolje -> Avancitije
Stefan Bgd

Stefan Bgd nahttp://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=1536&postdays=0&postorder=asc&start=1080
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #259 on: April 06, 2012, 23:14:19 »

Lui travelov IK-103 u GRAS-ovim bojama.  Grin

Izvor autobusi.net autor @tomidzeri
« Last Edit: April 06, 2012, 23:17:47 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #260 on: April 11, 2012, 17:14:26 »

Ovakve buseve GRAS ce imati za jedno 35 godina O.O
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #261 on: April 11, 2012, 17:53:35 »

Ovakve buseve GRAS ce imati za jedno 35 godina O.O
Pa već ima 15 takvih, ali u zglobnoj varijanti

Ja mislim da je 10 takvih trebalo stići zajedno sa zglobnim IK-206 2009 godine, jer u jedno je bio raspisan tender za 15 zglobova (IK-206), 10 solaća. Neznam šta je bilo pa je to propalo, ali znam da bi nam sad dobro došli pogotovo na Domu armije, Pofalićima, Velešićima, Buća potoku...

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #262 on: April 11, 2012, 21:02:11 »

Ovakve buseve GRAS ce imati za jedno 35 godina O.O
Pa već ima 15 takvih, ali u zglobnoj varijanti

Ja mislim da je 10 takvih trebalo stići zajedno sa zglobnim IK-206 2009 godine, jer u jedno je bio raspisan tender za 15 zglobova (IK-206), 10 solaća. Neznam šta je bilo pa je to propalo, ali znam da bi nam sad dobro došli pogotovo na Domu armije, Pofalićima, Velešićima, Buća potoku...


Krivo si me shvatio mislio sam na ove ostale buseve , ovi ostali busevi su jednostavno predobri , naravno da bi ovi solaći dobro došli Smiley)))
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #263 on: April 13, 2012, 08:00:36 »

Bolje nam je da nemamo ovakve. Beograđani su se napatili sa ik 218n ko niko već sad izgledaju ko da 10 godina imaju... Ja sam za to ako će mo nekog uzimat za primjer da uzmemo Zagreb jer mi ćemo imati onakve buseve za jedno 1000 godina.
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #264 on: April 14, 2012, 21:48:00 »

Bolje nam je da nemamo ovakve. Beograđani su se napatili sa ik 218n ko niko već sad izgledaju ko da 10 godina imaju... Ja sam za to ako će mo nekog uzimat za primjer da uzmemo Zagreb jer mi ćemo imati onakve buseve za jedno 1000 godina.
Ma bilo kakvi da dođu bolio bi dobro , barem da se malo stanje popravi
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #265 on: April 15, 2012, 09:27:03 »

Ako ikada bude bilo šta kupovao GRAS će kupovati isključivo MANove i mislim da je to ispravno. Sa IKarbusima ima dosta problema a evo i Beograđani su se na ove niskopodne žalili non stop.
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #266 on: April 15, 2012, 15:34:41 »

Tačno je da puno problema sa IK-218N u Beogradu, ali ih samo GSP Beograd ima. Čudno kako JGSP Novi Sad koji je ove buseve kupio 2006. nema problema

http://autobusi.org/forum/index.php?topic=549.0

Ili prevoznik M&M trans, koji takođe ima IK-218 iz 2006




Veolia transport Litas

http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?p=201756&sid=50cc276251ca6c3fc53f893db5290f3f

To kakvi su Ikarbusi u GSP-u, to je posebna priča. Jednostavno je dovoljno uporediti Veolijine IK-103 koji rade besprekorno i GSP-ove IK-103 koje su čak mlađe. O dobrom održavanju govori i podatak koliko su im se MANovi zapaljivali:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=08&dd=29&nav_category=16&nav_id=538179

Ali i eksplodirali

http://www.smedia.rs/vesti/vest/61481/Zapaljen-autobus-Saobracaj-Na-Vidikovcu-eksplodirao-autobus-FOTO.html

Pa do sramotne odluke Japana da donira delove za autobuse, jer je GSP nespoban da ih održava...

http://www.tvojportal.com/index.php/sr/vesti/srbija/item/18925-vlada-japana-donirala-beogradu-rezervne-delove.html

U svakom slučaju neuporedivo je upoređivati autobus koji nov košta 150.000€ i autobus MB Citaro koji je bar 2x skuplji. Pozicija Zagreba uopšte nije zavidna, to se tek počelo osećati s obzirom da su se za kupovinu novih vozila, što autobusa, što tramvaja baš prezadužili!

Evo i nove isporuke za MM trans
Quote from: Stefan Bgd
U ponedeljak vece smo jurili ik-218-cu (P02225), nažalost pobegao nam je za malo... :lol:



Ali smo ga zato burazer i ja sačekali sutradan, i provozali se njime jednu turu na 88-ci... kao i uvek, sve je propraćeno detaljnim fotografijama. Smiley
 
Mini photo session eksterijera, u Železniku...






Novost je to da je bočni displej na prikolici sada veći, i da pored broja linije sadrži i relaciju:

Zajednička fotka sa starijim burazerom iz GSP-a:
http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=1578&postdays=0&postorder=asc&start=2925
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #267 on: April 15, 2012, 16:27:42 »

ružan mi je ovaj prednji kraj...isto oklopno borno vozilo...zadnji kraj i ostatak je dobar barem vizuelno
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #268 on: April 15, 2012, 16:38:58 »

ružan mi je ovaj prednji kraj...isto oklopno borno vozilo...zadnji kraj i ostatak je dobar barem vizuelno

Ma sad i na ik 103 i  na ik 206 ovakve maske stavljaju ili barem na ovaj fazon, a Avancity je mnogo bolji nego obični ik 218n. a da si još vidio unutra kako je sad napucan ikar, ma to neka plastika fina, fina sjedišta led rasvjeta..... Za ovaj bus bi se moglo reć da je nešto malo ozbiljniji kandidat za neko Evropsko tržište.

Evo slike sa autobusi.net foruma







« Last Edit: April 15, 2012, 16:43:21 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #269 on: April 15, 2012, 16:43:29 »

Meni se isto sviđaju novi Ikari. Naprijed mi se vizuelno sviđa, ali mislim da nije praktično kod sudara.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 20 queries.