bhbus.ba
May 12, 2024, 17:36:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 161259 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #120 on: September 22, 2011, 20:07:06 »

Avancity najverovatnije, sačekajmo zvanične rezultate.

Ako je avancity onda super jer su to fini autobusi samo treba fino održavati i ne davati na vadal-linije.

hajde budi ozbiljan molim te.....kakav avancity kakvi bakrači unutrašnjost mu je ista kao kod naših 206 ica dakle poslije par godina landara lupa cupka.....poslije iskustava sa IK 201 i IK 206 i poslije priče sa ljudima koji su vozili IK 218 A i IK 218N zaključak je da je IKARBUS veoma skup u odnosu šta nudi...

Ja nisam mislio da ikarbus uspoređujem sa nekim drugim proizvođačima, to je neuporedivo . Nego od Ikarbusa je najbolji ik 218 A koliko sam ja upoznat. Ma za Beograda ko i za Sarajeva nisu man lions city ili citari to bi bagra razlomila ista kao i ikarbus. Prznaj ipak da je bolji od ik 206, Prvo niskopodan je, drugo klimatiziran je, treće nema izgled kao u 70-im. Inače ikarbus više ne ugrađuje ona starinska vrata već ugrađuje ona crna modernija i unutra je led rasvjeta i ne bi ga kupili italijani da ne valja. Znači ne kažem da ikarbus valja ali nije ni toliko loš koliko se želi predstaviti da je loš.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #121 on: September 22, 2011, 20:46:21 »

Ma Avancity su se zvali prototipovi IK-112A i IK-218A, a ovo što druge autobuse sa novim dizajnom zovu "Avancity"  (uključujući nove IK-103) to je više žargonski.

To će najvjerovatnije biti IK-218N sa tzv. avancity dizajnom i plastičnim sjedištima bez tapacirunga (koliko znam netapacirana sjedišta naručuju zbog vandala).

Bila je saradnja sa talijanima, ali ga nisu kupili. Bili su ga privatizovali rusi koji su ga željeli uništiti i rasprodati, i njima možemo "zahvaliti" što su naši IK-206 onoliko kasnili (i sfušereni), sreća pa je to raskinuto na vrijeme i drago mi je da nije propala  firma koja je nekad proizvodila meni najdraže autobuse svih vremena IK-111, IK-115, IK-161...
Što se kvaliteta tiče mislim da su naše IK-206 kvalitetnije od  IK-218N koje je BG kupio 2008.

Mislim da im se od kraja 2010 i 2011 malo popravio i kvalitet.
« Last Edit: September 22, 2011, 20:54:05 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #122 on: September 22, 2011, 20:59:04 »

Vrata su zamenjena, jer ne zadovoljavaju propisane sigurnosne standarde. Činjenica je samo da su bila jača i bolja za gužve od ovih novijih.

Lastini IK-206






Autor:Milmar, phototrans.eu
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #123 on: September 22, 2011, 21:09:21 »

"Harmonika" mi djeluje kvalitetnije nego kod starijih Ikara uključujući Sarajevske 206-ice. Kod nas ima nekoliko 206-ica sa naprslim staklom na vratima.
« Last Edit: September 22, 2011, 21:11:15 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #124 on: September 22, 2011, 21:44:33 »

Stiče se utisak da kada se bus radi za privatnika ili u ovom slučaju JP Lastu, tada se sve nekako kvalitetnije odradi, nego recimo kada se isporuka vrši GSP-u. Pretpostavljam da je to zbog kontrole kvaliteta, privatnik ne želi da primi svašta, a Veolia Transport Beograd je čak terala autobuse na testiranje u Nemačku!

Izvinjavam se za OT, evo nekih fotografija autobusa koje je Ikarbus napravio za Veoliu Tranposrt Požarevac, radi se o IK-218


Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #125 on: September 22, 2011, 22:02:03 »

Avancity najverovatnije, sačekajmo zvanične rezultate.

Ako je avancity onda super jer su to fini autobusi samo treba fino održavati i ne davati na vadal-linije.

hajde budi ozbiljan molim te.....kakav avancity kakvi bakrači unutrašnjost mu je ista kao kod naših 206 ica dakle poslije par godina landara lupa cupka.....poslije iskustava sa IK 201 i IK 206 i poslije priče sa ljudima koji su vozili IK 218 A i IK 218N zaključak je da je IKARBUS veoma skup u odnosu šta nudi...

Ja nisam mislio da ikarbus uspoređujem sa nekim drugim proizvođačima, to je neuporedivo . Nego od Ikarbusa je najbolji ik 218 A koliko sam ja upoznat. Ma za Beograda ko i za Sarajeva nisu man lions city ili citari to bi bagra razlomila ista kao i ikarbus. Prznaj ipak da je bolji od ik 206, Prvo niskopodan je, drugo klimatiziran je, treće nema izgled kao u 70-im. Inače ikarbus više ne ugrađuje ona starinska vrata već ugrađuje ona crna modernija i unutra je led rasvjeta i ne bi ga kupili italijani da ne valja. Znači ne kažem da ikarbus valja ali nije ni toliko loš koliko se želi predstaviti da je loš.



Ma dzaba ti sve brate kad je skup...bolje je "dodati" još malo novca pa kupiti MANa koji je ispitan testiran i kuća sa reputacijom kojoj možeš reklamirati proizvod za razliku od Ikarbusa.
"Koga su zmije klale i guštera se boji" Ja imam negativno iskustvo sa Ikarbusom (ljudi su se ove godine s njima napatili kao nikad)
btw 410 se sinoc skoro zapalio
Stiče se utisak da kada se bus radi za privatnika ili u ovom slučaju JP Lastu, tada se sve nekako kvalitetnije odradi, nego recimo kada se isporuka vrši GSP-u. Pretpostavljam da je to zbog kontrole kvaliteta, privatnik ne želi da primi svašta, a Veolia Transport Beograd je čak terala autobuse na testiranje u Nemačku!



Ovo si naravno u pravu sve ...
Logged
blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #126 on: September 23, 2011, 11:01:32 »

Jedan "modernizovani" liaz 5256 i jedan Man SG313 slikan kod devojke moje Cheesy,tu mi je u principu redovna baza za slikanje Cheesy.Pozz

« Last Edit: September 23, 2011, 22:50:07 by The_Dubster » Logged
blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #127 on: September 23, 2011, 19:47:42 »

Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #128 on: September 26, 2011, 23:38:34 »

Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #129 on: September 28, 2011, 00:44:20 »

Skoro svi Belkommunmaši su izgubili rakape  Sad Ne znam zašto ih nisu nekako mogli bolje pričvrstiti...

Iz novina

Na ulicama još 25 novih autobusa
M. T. KOVAČEVIĆ | 27. septembar 2011. 21:55 | Komentara: 0

Gradski prevoz u prestonici od utorka bogatiji za vozila najnovije generacije. Ekološka vozila saobraćaće na sedam dnevnih i četiri noćne linije



GRADSKI prevoz od utorka je bogatiji za 25 novih, savremeno opremljenih autobusa kompanije "Veolia transdev", koji će početi da krstare na redovnim gradskim linijama. Moderna ekološka vozila, za čiju je kupovinu izdvojeno 3,2 miliona evra, predstavljena su u utorak na beogradskom Pristaništu.

Vozila su proizvedena po najnovijim tehnologijama, poseduju klimu, dupla stakla, savremenu tehničku opremu i motor "evro 5".

Klas Gothold, direktor kompanije "Veolia transdev", naglasio je da će stabilna poslovna politika te kompanije, konstantna ulaganja, podrška domaćoj proizvodnji i zaštita životne sredine, doneti mnogo koristi tržištu Srbije.

- Ova investicija je najveće pojedinačno ulaganje u nove autobuse ove godine, a važno je istaći da su oni kupljeni od domaćeg proizvođača, čime je pomognuta i domaća privreda - kaže Gothold, napominjući da im je u pomoć pritekla Vlada Srbije sa povoljnom stimulacijom.

Svaki od autobusa te kompanije nalazi se u posebnom sistemu nadzora, pomoću kojeg se, u svakom momentu, prati kretanje svakog vozila u gradu i beleži njegova brzina, potrošnja goriva i ekonomičnost vožnje.

Novi autobusi, čiji je proizvođač firma "Neobus" iz Novog Sada saobraćaće na sedam dnevnih i četiri noćne linije, među kojima su "74", "75", "47", "65" i "59".

Kompanija "Veolia transport" u Srbiji je prisutna od kraja 2006. godine, kada je kupila većinski deo akcija AD "Litas" iz Požarevca, a 2011. godine, spajanjem "Veolia transporta" i "transdeva" , nastala je nova firma "Veolia transdev", koja posluje u 27 zemalja. Visina investicija te kompanije u Srbiji je dostigla 14 miliona evra, a treba očekivati nova ulaganja, jer je početkom meseca dobila tender za gradski saobraćaj u Zaječaru.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:346881-Na-ulicama-jos-25-novih-autobusa


Beobus kupio 19 novih autobusa
G.S. | 20. 09. 2011. - 14:30h |

Grupa privatnih prevoznika Beobus, koja u gradskom prevozu učestvuje sa 120 vozila, nabavila je 19 novih klimatizovanih autobusa koji prevoze putnike na linijama 45, 101 i 94. Autobusi su marke “volvo” i “maz”, svi sa euro 5 motorima, dok deset vozila, od 19 pokreću motori na zemni naftni gas (cng).
 
- Devetnaest autobusa je već u saobraćaju, svi su klimatizovani i imaju euro 5 motore. Na linijama 45 i 101 voze vozila marke “maz”, dok je na liniji 94 beli autobusi marke “volvo” koje su građani već počeli da primećuju. Stari autobusi marke “lijaz”, koje su građani takođe prepoznavali po beloj boji, polako odlaze u “penziju” - kaže Drago Tošić, iz Grupe Beobus.


 

Sa nabavkom novih vozila počeli su i drugi privatni autoprevoznici koji svakodnevno na ulicama imaju trećinu od ukupnog broja vozila.


Nova vozila marke "cobra" dobila je i linija 84, koja prevozi putnike na relaciji Zeleni venac-Galenika.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/278069/Beobus-kupio-19-novih-autobusa
Logged
blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #130 on: September 28, 2011, 23:29:25 »



Malo istorije GSPa Beograd.Obozavao sam ova dva tipa autobusa da se vozim kao klinac.Izvor slika.Novi sajt gsp Beograda
« Last Edit: September 28, 2011, 23:31:01 by blokovi » Logged
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #131 on: September 28, 2011, 23:45:41 »

ovakav MAN je po mom gradu do prije mjesec dana vozio kao gradski prevoz  Grin
Logged

blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #132 on: September 28, 2011, 23:50:34 »

Zaci cu u mali OT,da li su neki gradovi u regionu kao sto su:Sarajevo,Zagreb,Ljubljana sacuvali bar jedan ovakav autobus za muzej,GSP Beograd je trebao da restauira jedan ovakav solac.Nazalost nije Sad
Logged
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #133 on: September 29, 2011, 00:09:46 »

za sarajevo ne znam da li su sacuvali, ali znam da u banja luci vozi jos uvjek jedan zglobni ovakav model, i u mom gradu je vozio takodje jedan solo verziji..sve u svemu za svoje doba bio odlican autobus Smiley
Logged

Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #134 on: September 29, 2011, 01:58:03 »



Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 20 queries.