bhbus.ba
May 12, 2024, 15:53:42 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 161256 times)
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #75 on: August 31, 2011, 12:44:04 »



















Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #76 on: August 31, 2011, 14:12:07 »

To  nesto novo u GSP Beograd , za  svaku pohvalu
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #77 on: August 31, 2011, 14:29:59 »

Prekrasan je. I zagrebački su mrak ali ovaj odaje drugačiji dojam zbog više boja i zato što je trenutno samo on ili možda samo još jedan u prometu.(1501 i 1502 od ukupno 30) U zg su oni novi izgubili čar jer ih ima preko 100 tj 110-130 svaki dan u prometu. U svakom skučaju prekrasan je. Palac gore za Beograd
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #78 on: August 31, 2011, 14:51:37 »

Fantastično!
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #79 on: August 31, 2011, 15:11:48 »

Crotram je inače bio jedina konkurencija CAF-u na tenderu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #80 on: August 31, 2011, 17:00:18 »

To  nesto novo u GSP Beograd , za  svaku pohvalu

Poslednje dve godine se obnavljaju električni podsistemi. Već sam pisao kupljeno je 83 nova trolejbusa, koji čini 90% vozila na ulicama. Sada su na redu tramvaji. Autobusi su nažalost u lošijem stanju, poslednja isporuka 100 autobusa je bila 2008. godine, a sada se planira kupovina još 250 novih. Privatni prevoznici već polako obnavljaju vozni park, pa se nadam da će i većina njih do nove godine, do kada je i zavnični rok, krenuti sa novim autobusima. Uslov pri kupovini jeste Euro5,klimatizovani putnički prostor, nažalost ne i niskopodnost vozila :/

Uveden je takođe propis da vozila koja učestvuju u javnom prevozu moraju biti rashladjena tokom leta. Zbog toga je GSP Beograd morao da opremi rashladnim uređajima 173 autobusa ove godine, što je završeno pre par nedelja. Sa privatnicima smo se malo ganjali, jer su odbijali da uključuju klime, iako ih vozila poseduju, radi uštede goriva, međutim, saznali smo da se njima isplaćuje dodatna sredstva za rad istih, pa su svi prijavljivani inspekciji, te konačno morali da uključe klime.

Od nove godine počeće sa radom novi sistem praćenja vozila i novi RFID tiketing sistem.


Očekuje se povratak displeja na stajištima koji će davati informacije kada koje vozilo dolazi na stanicu, ali i praćenje vozila. Kažem povratak, jer je krajem osamdesetih Beograd imao probno takav sistem na jednoj od linija, koji naravno nije koristio GPS, već radijsko pozicioniranje. Patent je bio Instituta Mihajlo Pupin, razvijen za Beograd, Zagreb i Sarajevo, kasnije demontiran zbog sveopšte situacije u zemlji.
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #81 on: August 31, 2011, 17:12:30 »

Evo statistike koliko je autobusa i kojih kupljeno od strane privatnih prevoznika:
Quote from: dolenauglu
Kada su u pitanju nova vozila privatnih prevoznika - ovo su brojke uz koje završavamo avgust:

- po prevoznicima:

Lasta: 32
Dumeco: 20
Veolia transport: 15
Ćurdić: 13
Unacop: 13
Banbus: 10
Autokodeks: 6
Tamnava trans: 6
C&LC Group: 5
Bamiron BG: 4
Presto: 3
B&B Linea: 2

Ćurdić i Dumeco su jedini prevoznici koji su završili zamenu svog voznog parka.

- po tipu vozila:

Neobus Citta SLF: 35
IK-103: 19
Cobra GM-290: 18
MAZ-103: 13
MAZ-203: 12
MAZ-203 CNG: 10
IK-206: 10
FAP A.537.5: 6
MegaBus: 4
MJT-JTD-D02: 2

Total: 129


(napomena: računata su samo vozila koja su do dana današnjeg izašla u saobraćaj)
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=80&start=610
Logged
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #82 on: September 08, 2011, 12:53:07 »

Beograd:Autobusu GSP otpao točak
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:344341-Autobusu-GSP-otpao-tocak
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #83 on: September 10, 2011, 14:33:00 »

UpdateTrolejbusi


Sveže ofarbana Trolza

Autobusi




Udvojeni tramvaj 232+350


Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #84 on: September 10, 2011, 17:23:37 »

Prejake slike druže !
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #85 on: September 10, 2011, 17:51:01 »

Kako su vam se pokazali ovi prvi Megabusi?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #86 on: September 10, 2011, 21:01:00 »

Iz ugla putnika su odlični! Odličan sistem ogibavanja, tako da je udoban i fino se ponaša na putu. Tek ćemo videti kako će se pokazati u budućnosti, uglavnom, čini se bolji od Neobusa koji ima više iskustva u proizvodnji Volvo autobusa  Roll Eyes

Prejake slike druže !

Hvala!
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #87 on: September 11, 2011, 09:22:58 »

Najviše me oduševljavaju ova modernizovana vrata u odnosu na Sarajevske. Sjedalice su kao u IK 201 Sarajevo. Uf tej sam sada vidio i klimu. to je extra

nema ovdje šta za oduševiti. Ovi autobusi ne valjaju i nece nikad ni valjati. Za par godina od sarajevskih IK 206 nece biti nista. O IK 201 da i ne govorimo. To su autobusi koji su "sklepani s brda s dola". Prednji kraj je lagan tako da se ljulja ko čamac zadnji kraj je loše riješen treutak nepažnje te dijeli da ne zakačiš asfalt zadnjim krajem jer se neprestano ljulja.O unutrašnjosti da i ne govorimo. Kod nekih sarajevskih pod je vec počeo da propada i sl...u glavnom pouzdano znam da su sarajevski placeni oko 175 000 eura plus kamate od leasinga....Za te pare mogli su se kupiti mnogo mnogo bolji autobusi. Iskreno se nadam da ovo smece nikada vise nece doci u Sarajevo.
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #88 on: September 11, 2011, 12:44:10 »

Tačno je da su sklepani, jer je tada Ikarbus bio u rasulu i jedva su ih sastavili Sad Ako ti je za utehu, mogli ste kupiti LiAZ 6212 za isti novac, a kako izgleda:
Quote from: zeka
Liaz 6212
Autobusi.net

ostale fotografije:
http://bus.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=181&Itemid=195

Pa sad prosudite koliko je ovo vozilo udobno  Undecided
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #89 on: September 11, 2011, 13:35:07 »

Tačno je da su sklepani, jer je tada Ikarbus bio u rasulu i jedva su ih sastavili Sad Ako ti je za utehu, mogli ste kupiti LiAZ 6212 za isti novac, a kako izgleda:
Quote from: zeka
Liaz 6212
Autobusi.net

ostale fotografije:
http://bus.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=181&Itemid=195

Pa sad prosudite koliko je ovo vozilo udobno  Undecided

Nije mi za utjehu.... bolje je kupiti 8 kvalitetnih MANova nego 15 nekvalitetnih Ikarbusa
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 21 queries.