bhbus.ba
May 12, 2024, 20:04:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 161273 times)
becks89
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 183



WWW
« Reply #390 on: January 25, 2013, 09:54:23 »

Ovaj kredit 90% će zatvoriti GSP, jer su već stavili hipoteke na pogone, a pošto Solaris neguje mnogo elektronike u vozilu, a ni man nemam mnogo manje, to će biti haos na prvom kvaru, ako na to uzmemo srpske puteve, i kratere na njima, ova vozila nemaju mnogo šansi, biće to jedna velika bačena investicija!
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #391 on: January 25, 2013, 10:57:07 »

Ma nemože MAN ili Solaris biti bačena investicija nikako.

Prvo danas svi kvalitetniji busevi imaju elektroniku, a za 5-10 godina će je imati puno više i zato je bolje da se majstori počnu obučavati i prilagođavati tome sad nego kad dođu busevi sa duplo više elektronike.

Vjerujem da je Elektronika kod tih buseva bolja nego kod nekih lijevih proizvođača. A loši putevi će ih možda rastresti ali vjerujem će ih većina bez problema odraditi bar onaj preporučeni radni vijek.
Bačena investicija su vam CAF-ovi, promašaj decenije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #392 on: January 25, 2013, 13:33:20 »

Kod GRAS-a nemre ni cigla pod hipoteku barem 5 godina.Možda jedino na onih par cuka u krugu firme da dignu kredit haha
Nama da dadnu barem 20 mil KM da kupimo vozila da privremeno stanemo na noge što se tiče voznog parka.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #393 on: January 25, 2013, 17:58:30 »

Ma nemože MAN ili Solaris biti bačena investicija nikako.

Prvo danas svi kvalitetniji busevi imaju elektroniku, a za 5-10 godina će je imati puno više i zato je bolje da se majstori počnu obučavati i prilagođavati tome sad nego kad dođu busevi sa duplo više elektronike.

Vjerujem da je Elektronika kod tih buseva bolja nego kod nekih lijevih proizvođača. A loši putevi će ih možda rastresti ali vjerujem će ih većina bez problema odraditi bar onaj preporučeni radni vijek.
Bačena investicija su vam CAF-ovi, promašaj decenije.

Pa nisu baš ni oni promašaj decenije, ustvari jedina loša strana im je to što nemaju dovoljno prostora za mimolilazak putnika. Ipak se to veoma moderni tramvaji koji ne mogu biti promašaj. Uostalom nisu se zaletili pa uzeli ogroman broj tramvaja kao Zagreb. Hoće da im zaplijene sve tramvaje iz serije 2270-22140 jer kredit nije otplaćen.

Ako ćemo već o promašajima, po pričama mislim da su ik-218n najgora investicija.
Što se tiče grasa, nama bi u ovom momentu trebalo najmanje 20 autobusa, pretežno solo i 10-ak trolejbusa zglobnih...
« Last Edit: January 25, 2013, 18:01:26 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #394 on: January 25, 2013, 21:13:52 »

Malo se na ovim forumu pisalo o manama CAF-a, o tome se više piše na forumima iz Srbije.

Ako su im sve te mane samo dječije bolesti, onda i nisu promašena investicija, ali čitajući forume čini mi se da tu ima i većih problema.

Tramvaj je skupa investicija i toliki broj novih tramvaja niko normalan neće uzeti bez probe.

Ali da ne pričam na pamet postaviću par pitanja kolegama iz Beograda:

1. Koliko je CAF-ova do sad stiglo?
2. Koliko ih je van funkcije, i dali su neki van funkcije zbog kvara?
3. Na kojim linijama rade, koliko ih otprilike bude po liniji i kolika je popunjenost tih linija?
4. Postoje li linije na kojima bi CAF dobro došao zbog broja putnika, ali iz nekih razloga ne može na te linije?
5. koji su najčešći problemi sa tim tramvajima?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
becks89
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 183



WWW
« Reply #395 on: January 26, 2013, 14:15:19 »

Slabo poznajem tramvaje, međutim sa cafovima sa dosta dobro upoznat. Ovako glavna njihova mana je što oni nisu namenjeni za naše šine, koje su u dosta lošem stanju, rade cafovi na 3 linije 7,9,12.
Evo spiska vozila:

CAF Urbos 3
-godina proizvodnje: 2011.
-garažni brojevi: 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509

-godina proizvodnje: 2012.
-garažni brojevi: 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516, 1517, 1518, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1525.
Do skora je bilo njih 6-7 van saobraćaja, sada je valjda samo 1501, međutim,oni estetski jesu prelepi i funkcionalni, ali imaju masu dečijih bolesti kao prva serija niskopodnih Ikarbusa, od smešnih sedišta, koja su od prvog dana flekava i prljava, do toga da mogu se voze pos suvom, i da mogu da se voze 3 linije sa njima, po meni veće bačene investicije nema od toga! za te pare, su mogli kompletnu tramvajsku mrežu da obnove, i da sklope dogovor sa Švajcarcima o isporuci novih tramvaja od njih.

Ma nemože MAN ili Solaris biti bačena investicija nikako.

Prvo danas svi kvalitetniji busevi imaju elektroniku, a za 5-10 godina će je imati puno više i zato je bolje da se majstori počnu obučavati i prilagođavati tome sad nego kad dođu busevi sa duplo više elektronike.

Vjerujem da je Elektronika kod tih buseva bolja nego kod nekih lijevih proizvođača. A loši putevi će ih možda rastresti ali vjerujem će ih većina bez problema odraditi bar onaj preporučeni radni vijek.
Bačena investicija su vam CAF-ovi, promašaj decenije.
Možeš ti druže obučavati ljude koliko hoćeš, kad oni nemaju osnovna sredstva za rad, ej bre pa mesečna nabavka šrafova,koji su banalnost je 80 komada, šta da radiš u pogonu sa 250 vozila sa tih 80 šrafova bilo kog tipa, o drugom alatu da ne pričam, koji ti autobus možeš popraviti bez delova i alata, to nije MAĐIONIČAR, već mehaničar Wink Dakle, treba mnogo stvari da se promeni da bi se to stavilo na zavidan nivo, dotle je sve glupo i dosta smešno, po meni neozbiljno, nabavljati vozila nove generacije, a mi nemamo mogućnost ni matoru rabu koja je čisto mehaničko vozilo, (elektronike nema) da dovedemo u vozno stanje.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #396 on: January 26, 2013, 20:34:47 »

81.361.032 eura nije mali iznos. Za taj iznos se može kupiti 400-500 novih savremenih autobusa (zavisno od marke). Glupost je tolike pare dati na 30 tramvaja bez da su uzeli tramvaj na probu od par mjeseci.

Nešto sam čuo da su se i neke pukotine pojavile u nekim CAF-ovima?

Mislim da su vam najbolja investicija oni novi trolejbusi. Oni stari su stvarno bili raspad.

Što se tiče Solarisa i MAN-a možda malo pretjeruješ. Po toj logici bi kod nas u Sarajevu pola Satra tramvaja van pogona, jer je kod nas stanje možda i gore po tom pitanju. A vjerovatno bi slično bilo i sa MAN Lion's Classicima koji evo 5 godina rade skoro svaki dan po 3 smjene s visokim stepenom pouzdanosti, iako vjerovatno imaju malo manje elektronike nego najmoderniji MAN-ovi i Solarisi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #397 on: January 26, 2013, 20:41:17 »

Šta mi radimo classicima dobro ikako voze, poderasmo ih...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #398 on: January 27, 2013, 01:56:11 »

Ali nase Satre nisu komplet nove.Vec staro podvozje je pjeskareno i dr.a ostalo novo.
CAF su vjerovatno 100% novi nisu prepravljani.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #399 on: January 27, 2013, 11:17:27 »

Nisam ih poredio sa CAF-om nego sam ih spomenuo zbog elektronike, a rekao bih da je SATRA ima dosta.

Kolega Becks89 se plaši da će novi MAN ili Solaris autobusi za GSP biti promašaj zbog dosta elektronike, a tamo majstori trenutno nemaju opremu da to održavaju.




Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #400 on: January 27, 2013, 23:35:32 »

Ah,ok.
Pa ima SATRA dosta elektronike Siemens,ali se u manjem obimu koristi za šta je programirana,šta sve bi ustvari SATRA trebala da pruža...meni su glupe jer nema pedala,kao u K2,nekako su lakše K2 za vozati.Sve na dugme. Roll Eyes
« Last Edit: January 27, 2013, 23:38:20 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #401 on: January 27, 2013, 23:46:41 »

Šta mi radimo classicima dobro ikako voze, poderasmo ih...


haj  ne kakaj života ti.....kod nas nije problem "deranje" nego neodržavanje zato jezik za zubalo i ne pričaj na pamet živ mi i zdrav bio
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #402 on: January 28, 2013, 00:29:35 »

Pa uz neodržavanje koje je glavni problem "deranje" vozila poput onih SL222 što rade na Buća potoku može biti problem (možda griješim)

@man 464 - Lion's Classici su još dobra i kvalitetna mlada i jaka vozila i "deranje" možda još nije toliki problem za njih kao za nekog "jadnog i napaćenog SL222".
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #403 on: January 28, 2013, 00:35:05 »

vecina sl 222 koji rade na B Potoku imaju jace motore nego ostali. Dakle "deranje " nije problem 813, 818, 823,  imaju te motore dakle samo na vrijeme treba popraviti ono što se pokvar "u hodu".....da su ta vozila odrzavana kako treba mogli bi preci jos barem 200 d0 300 hiljada bez vecih problema
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #404 on: January 28, 2013, 00:52:10 »

Nego kad već spominjemo GRAS na ovoj temi, evo još jedna sličnost GRAS-a i GSP-a (nažalost):
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.233.html:412087-quotCelavaquot-guma-na-autobusu
http://www.youtube.com/watch?v=GpeJm8ISlYc
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 20 queries.