bhbus.ba
May 09, 2024, 04:49:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 31   Go Down
  Print  
Author Topic: Bočac Tours, Banja Luka  (Read 144262 times)
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #270 on: February 17, 2014, 22:25:26 »

Dobro mozda je bilo vise putnika nego sto moze Setra primiti, pa je isao troax man
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #271 on: February 17, 2014, 22:37:59 »

Zaduživanje i razduživanje voznog osoblja vrše cure. Vjerovatno se to odnosi i na buseve. Možda njima nije važno dal je MAN na Novom Sadu ili Setra na Dubici Cheesy Ali ima još nešto: GT-HD troši 25-26l a MAN 20. A četvorka sigurno 30. Pa vjerovatno gledaju i to...
Najčešće im je MAN dvoosovinac bio na lin. Gradiška - Novi Sad što polazi u 9:00 iz BL. Troosovinac im je najčešće na Čelincu, mada zna potegnuti i do Šipova. Na drugoj liniji Gradiška - NS (u pola 12 iz BL) standardna je bila zelena S 315 HD, dok se s vremena na vrijeme umiješa žuta GT-HD. I zapazio sam još da je na Koz. Dubica - Novi Sad je plava GT-HD (mislim da je najčešće ona na starim tablama), nekad zna bisirati i Mercedes O 404 RHD (sa crvenkastim detaljima). A ja sam neki dan došao linijom NS - Kostajnica, bio je Mercedes O 404 RH... A Srbac - BL - NS ne znam čime voze. Četvorku čuvaju za vanredne i maturalce, kao i za sezonsku prema CG primorju.

Ovu liniju BL - Koz. Dubica sam primijetio prije mjesec dana otprilike.
« Last Edit: February 17, 2014, 22:39:47 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #272 on: February 17, 2014, 22:51:43 »

Imaju odlican VP, al ne mozes ti Comforta poslat na takvu liniju, ako je radi brojnosti, ne znam ja gdje njima prtljaga stane, a o udobnosti za takvu liniju necu ni pricati...
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #273 on: February 17, 2014, 23:13:54 »

Da, imaju 4 Setre 315 GT-HD, po jednu S 315 HD i HDH - mogu pokriti sve linije za NS, + što imaju i 2 Mercedesa O404 (iako im je RH malo drndav, RHD ne znam kakav je). I oni pored tih 8 auta šalju MAN-ove. Cheesy Ali ajde, danas svi gledaju da uštede, a vjerovatno i udobnost tih MAN-ova nije loša - neće Bočac tek tako poslati Comforta za NS Wink
« Last Edit: February 17, 2014, 23:17:47 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

laki
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 30



« Reply #274 on: February 18, 2014, 00:37:00 »

Liniju za Srbac najcesce duze Setra S 315 HD i plava Setra S 315 GT-HD sa starim tablama,oni su to napravili da kada autobus dodje sa linije iz Gradiske u Novi Sad (19h) odmaraju na AS Novi Sad i u 21h krecu za Srbac,a autobus iz Srbca koji krece u 21h dolazi u NS oko 6 i oni isto odmaraju na AS NS i krecu u 8:30 za Gradisku.   
Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #275 on: February 18, 2014, 08:30:57 »

Ali ajde, danas svi gledaju da uštede, a vjerovatno i udobnost tih MAN-ova nije loša - neće Bočac tek tako poslati Comforta za NS Wink

Provozaj se s Comfortom do Novog Sada, pa javi dojmove, ja sam se vozio jednom prilikom u Comfortu na relaciji od 40ak km, pa sam se ukocio dobrano za tih 45 min voznje, a ne znam kak bi teb bilo tih cca. 350 km... Sva sreca pa kod nas u HR se bas ne moze vidjet da netko od prijevoznika pr. na relaciji Zagreb-Sibenik posalje Comforta, ovdje si to ljudi bas nece dozvolit...

« Last Edit: February 18, 2014, 19:35:29 by makljen1123 » Logged
laki
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 30



« Reply #276 on: February 18, 2014, 11:43:45 »

Mate u potpunosti si u pravu,još su sada svi prijevoznici poskupili karte ,prije je za NS iz Dervente karta bila 26 maraka a danas je 44 marke još sa Comfortom putovati,uopšte se ne isplati ako putuju 2 .Ja sam jednom putovao za NS Comfortom i kada sam ustao,sve kosti su me boljele.
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #277 on: February 18, 2014, 16:42:50 »

E bogami karte nisu poskupili, Bijeljina N.Sad, kako je bilo i ostalo
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
laki
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 30



« Reply #278 on: February 18, 2014, 20:17:02 »

Ne znam da li su na relaciji Bijeljina-NS poskupili ali znam da su poskupili na liniji Novi Sad-Derventa,narednih dana cu pronaci stariju kartu a evo na sajtu JGSP Novi Sad cijene u dinarima,         http://gspns.rs/red-voznje-medjumesni.php?zadan=2014-02-18+00%3A00%3A00&pd=p&linija%5B%5D=899
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #279 on: February 20, 2014, 11:55:45 »

Ljudi, njima je 7 vozila na linijama za Novi Sad.   Gradiška - Novi Sad i Srbac - NS voze zelena S 315 HD i S 315 GT-HD plava sa starim tablama. Plava GT-HD sa novim tablama vozi Koz- Dubica - Novi Sad, zajedno sa Mercedesom O 404 RHD. Jutarnju Gradiška - NS vozi MAN Comfort, a Kostajnica - Zrenjanin voze Mercedes O 404 RH i žuta Setra GT-HD (ona sa tablama E08...). Ova četvrta Setra žuta (J92...) radi Herceg Novi u sezoni i poneku vanrednu. Četvorku uglavnom ne diraju, nju stavljaju na maturalce i na vanredne, kao i na sezonsku prema HN. Na Herceg Novom bisira S 315 HDH. Nju rijetko kad stavljaju na Dubica - NS. I još na ovoj novoj liniji BL - Dubica im je plava Setra GTHD sa novim tablama ili Mercedes 404 RHD (ovisno šta je već zauzeto na Dubica - NS).

Eh sad, po meni jedino rješenje je da prodaju dva MAN-a, jer za Šipovo voze dva, tri u vrh glave. A oni imaju šest. Pa bih ja njih dva prodao i fino kupio jednu Setru 315 GT-HD (ili možda neku četvorku HD ili GT-HD) i nju bih stavio na Gradiška - NS umjesto MAN-a. Druga stvar, ona 404-ka RH (niska) što im vozi Kostajnica - Zrenjanin krš je za tu liniju zbog dužine puta (530 km), malo je neudoban, trese, itd... A i činjenica je da je RH klasa međugradska (sa zadnjim vratima od dna do vrha). Njega bih stavio da bude redovan na BL - Dubica, a vamo bih na Kostajnica - Zrenjanin stavio ovu Setru J92... A mogli su i onu 215-ku osposobit, dobro im je to auto, da njega stave na Kostajnica - ZR, jer će im i ova Setra J92 biti na HN kratkim putem... Ali opet, oni valjda znaju bolje...
« Last Edit: February 20, 2014, 15:11:46 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #280 on: February 20, 2014, 14:38:04 »

Makljen ona Setra je i vise nego dobro razbijena da bi se vratila u vozno stanje. Sto je udarena ok, ali je i zasukana. Nije nemoguce da se popravi ali i da se popravi to auto ce imati stalno posljedice, od elektro instalacija, pucanja sajbe i tako dalje.
Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #281 on: February 20, 2014, 15:37:38 »

Ljudi, njima je 7 vozila na linijama za Novi Sad.   Gradiška - Novi Sad i Srbac - NS voze zelena S 315 HD i S 315 GT-HD plava sa starim tablama. Plava GT-HD sa novim tablama vozi Koz- Dubica - Novi Sad, zajedno sa Mercedesom O 404 RHD. Jutarnju Gradiška - NS vozi MAN Comfort, a Kostajnica - Zrenjanin voze Mercedes O 404 RH i žuta Setra GT-HD (ona sa tablama E08...). Ova četvrta Setra žuta (J92...) radi Herceg Novi u sezoni i poneku vanrednu. Četvorku uglavnom ne diraju, nju stavljaju na maturalce i na vanredne, kao i na sezonsku prema HN. Na Herceg Novom bisira S 315 HDH. Nju rijetko kad stavljaju na Dubica - NS. I još na ovoj novoj liniji BL - Dubica im je plava Setra GTHD sa novim tablama ili Mercedes 404 RHD (ovisno šta je već zauzeto na Dubica - NS).

Eh sad, po meni jedino rješenje je da prodaju dva MAN-a, jer za Šipovo voze dva, tri u vrh glave. A oni imaju šest. Pa bih ja njih dva prodao i fino kupio jednu Setru 315 GT-HD (ili možda neku četvorku HD ili GT-HD) i nju bih stavio na Gradiška - NS umjesto MAN-a. Druga stvar, ona 404-ka RH (niska) što im vozi Kostajnica - Zrenjanin krš je za tu liniju zbog dužine puta (530 km), malo je neudoban, trese, itd... A i činjenica je da je RH klasa međugradska (sa zadnjim vratima od dna do vrha). Njega bih stavio da bude redovan na BL - Dubica, a vamo bih na Kostajnica - Zrenjanin stavio ovu Setru J92... A mogli su i onu 215-ku osposobit, dobro im je to auto, da njega stave na Kostajnica - ZR, jer će im i ova Setra J92 biti na HN kratkim putem... Ali opet, oni valjda znaju bolje...

Sad ce neki rec da te opet napadam, ali kad vidim kako si ovo elaborirao, predlazem ti nakon zavrsetka SSS obrazovanja, da odes do Bocac Toursa, i da se raspitas o radnom mjestu u istoj firmi, kao pr. prometnik ili slicno...
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #282 on: March 04, 2014, 20:03:52 »

Izgleda da samo Dubica - NS nije standardna. Koliko vidim na autobusi.net, neki dan je bila četvorka...



Sve ostalo je standardno, MAN na jutarnjoj liniji Gradiška - NS





Setra u 11:30





Prva slika je napravljena 26.2. a ostale juče. Pozdrav vozačima Smiley
Logged

Setra S 417 HDH !!!

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #283 on: March 09, 2014, 22:23:06 »

Danas za Šipovo, pozdrav vozaču!! Cheesy






Evo i unutrašnjosti mašine Cheesy


« Last Edit: March 09, 2014, 22:28:49 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #284 on: March 11, 2014, 00:33:59 »

Za Šipovo



BL - Dubica - BL (2x dnevno, ide ovaj Mercedes)





Na Dubica - NS su GT-HD (danas ova, juče plavo-bijela sa novim tablama)



Logged

Setra S 417 HDH !!!

Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 31   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.054 seconds with 21 queries.