bhbus.ba
May 04, 2024, 07:29:56 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 12 13 [14] 15 16   Go Down
  Print  
Author Topic: EX-YU prevoznici koji nisu više aktivni  (Read 71185 times)
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #195 on: July 19, 2014, 00:51:27 »

Prije rata Neoplane imali samo Lasta Beograd i Montenegro expres bar koliko ja znam. Pred sami rat nabavili ih Zagrebački transporti, kasnije Croatia bus. A što se tiče Mercedesa 303 imali ih Trans servis današnji Trans turist i Autoprevoz Mostar u BiH.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #196 on: July 20, 2014, 02:07:52 »

E ovako da razjasnim ovo ovamo gore znaci bilo je 6 ovakvih dubrava u agrokomercu pet su bile obicne kao sa slike a sesta je bila velika visa od ostalih kako sam ja razumio nesto slicno kao van hool jer je ispod bio veliki prostor sa wc om.
Jeste bila je jedina takve izvedbe i unutra je bilo sve specijalno jer je pravljena za direktore koji su radili u agrokomercu (bilo je 15..20 direktora koji su svake sedmice morali da putuju u Rijeku da podnesu izvjestaj glavnom o stanju u firmi u pocetku su isli autima privatnim ali kada je udarila kriza donesena je odluka da se kupi jedan autobus kojim ce oni svi putovati i nabavljana je ta dubrava). znaci nije bilo neoplana kako sam tvrdio izvinjavam se pogresan info Smiley
Kasnije je vozila malo na more i tako.
Poslije rata ta je dubrava vozila za Sarajevo i Tuzlu i jeste istina je da je i kvacilo propadalo i da nije bilo svjetala i svasta nesto jer nije bilo para da se to popravi ali ju je neko vrijeme vozio gazda muric transa i on je bio specijalac za nju pa ju je znao nariktati i srediti.
istina je i da se neke od tih dubrava nalaze u halama u kladusi ali je do njih stvarno nemoguce doci jer je to sve pod kljucem i na tim halama su prozori gore kod krova tako da ce ih biti tesko vidjeti i poslikati (sama cinjenica da je iz tih hala sve do cega se moglo doci pokradeno i prodano govori koliko su zasticene) ali potrudicu se da vidim oko toga da nadjem nekog da to sredim. Grin
I jeste istina je da je agrokomerc imao oko 80 autobusa to su bili sve neki prigradski gradski harmonike one neznam im ja naziva n erazumijem se bas nesto u te stare buseve Cheesy
Logged
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #197 on: July 31, 2014, 22:40:30 »

Našao sam i ja neke stare Dubrave od Agrocomerca.Snimak je iz 1985 a autobus je došao po neke osnovnoškolce a vozio ih je u berbu kestena,koji ce se kasnije koristiti u proizvodnom procesu.Djeca su na neki nacin vjerovatno nagradjena a poenta je bila u sticanju radnih navika.Tada se puno više paznje posvecivalo odgoju djece.





Jedan Tam 190 A 11 ili 190 A 109 od Lukavactransa.Mislim da je bila jedna od podruznica Trans Servisa Tuzla.Podruznice su bile i Semberija transport,  Posavina transport Brcko     Drinatrans Zvornik i svi su imali ovu pticu na sebi.Drinatrans ima i dalje.



izvor:fb "Lukavac kroz vrijeme"
« Last Edit: July 31, 2014, 22:48:28 by damir fido » Logged
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #198 on: August 21, 2014, 00:26:41 »

Bravo Damire na slikama odakle si ih iskopo haha Grin
Evo uspio sam i ja nesto iskopati valjda je dobro




« Last Edit: August 21, 2014, 00:28:55 by boxer » Logged
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #199 on: August 21, 2014, 11:54:30 »

Bravo za slike kolega!!  Wink Jesu li samo ovi autobusi bili tu, ili ih ima još?

A ove slike mi je poslao kolega asmir centro tours, i on je slulajno naišao kraj tih hala kad su busevi bili vani pa je i on napravio nekoliko slika. Moram priznati da ove slike doživljavam prilično emotivno jer se sjećam većine ovih autobusa, osim ovih Dubrava što su im vrata iza prednje osovine.. žalosno Bgm.. :/













Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #200 on: August 21, 2014, 13:40:17 »

Neznam koliko ih ima ali za vikend je dole neki auto tuning odrzava se pa cu da idem da izvidim i poslikam to sve Wink
Logged
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #201 on: August 21, 2014, 14:04:25 »

To svaka vam čast svima na ovim slikama šta je sad a ovim autobusima oće li u pogon ili na rezanje?

Ima li tu kamiona jeli onaj Man wv tu odavno ili je služio za izvlačenje? Svaka čast još jednom !  Smiley
Logged
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #202 on: August 21, 2014, 19:37:31 »

U pogon sigurno nece za rezanje neznam mozda ih vrate nazad u halu kad zavrsimo a man mislim da je tu parkiran jer ovakav man da ima u kladusi neko vidio bi se nekad Wink
Logged
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #203 on: August 22, 2014, 23:01:07 »

Evo ako koga zanima sta jos ima dole sa busevima moze vidjeti
http://s1295.photobucket.com/user/micek3/library/?view=recent&page=1
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #204 on: August 24, 2014, 19:56:38 »

Pošto je Agrokomerc u modi ovih dana, gospodin Adis Rizvanović nas je obradovao sa nekoliko fotografija Cheesy








Logged


The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #205 on: August 24, 2014, 19:57:35 »

nastavak









Logged


boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #206 on: August 24, 2014, 20:12:53 »

Inace to su mozda posljednje slike ovih autobusa jer bi oni po rijecima ovog gore gospodina trebali ubrzo na sijecu svi..
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #207 on: September 18, 2014, 17:35:08 »

Putujući od Banjaluke do Novog Grada i nazad sam čuo priču između našeg vozača i jednog putnika, koji je penziju zaradio kao profesionalni vozač. Redio je u prevozničkoj firmi Vrbas, Jajce. Iz priče sam shvatio da je u periodu od II sv. rata do zadnjeg rata prilično bilo posla za tu firmu. Imali su linije ka Crnoj Gori (Ulcinj, Petrovac, Igalo), a ključne linije su bile Beograd, Zagreb, Sarajevo, Skopje, Ljubljana i mislim da reče Rijeka. Vozili su i po Evropi, svagdje baš, samo nisam shvatio da li su redovne linije ili vanredne vožnje u pitanju. Takođe su vozili puno ekskurzija, a u ljetnjoj sezoni je znalo po 7-8 autobusa krenuti ka moru! Pitam ja njega koliko je Vrbas imao buseva, kaže 10-ak, ali su imali veze sa Špedicijom. Pitam jel iz Bugojna, kaže nije ta iz Bugojna.

Pa eto ako neko zan nešto više o vezi Vrbasa i Špedicije i koja je Špedicija u pitanju i nešto o njoj...

Da li je taj Vrbas zapravo sadašnji Vrbas bus ?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #208 on: September 18, 2014, 18:08:41 »

Vrbas Jajce je imao liniju nakon rata za Split, kroz Bugojno prolazila oko 16:00 a iz splita je išla koliko se sjećao oko 8:30. Imali su većinom Tamove 190A11, 190A110, 260A119, 161A85,... A imali su i veoma jak teretni saobraćaj, pa možda je mislio na tu špediciju.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
dusan
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 419



WWW
« Reply #209 on: September 18, 2014, 18:30:38 »

Nadam se da ste culi za firmu Vihor Bratunac.
Firma je bila gigant u svakom pogledu mnogo autobusa kamiona 3 velike hale lijepota za vidjet.
Ali politika losa privatizacija unistila sve imali su servis FAP-ova veliki broj autobusa 15-stak Sanosa 415 jedan MB0303 ili Sanos 315 imali su i Tamove 190 jamislim nda je jedan i dalje u garazi kada budem imao slobodnog vremena skoknucu do hale Imali su Volva medjugradskog vecina buseva je otislo posle propasti u Strelu-Ad Prevoz Srebrenica,ocekujte slike gareaze i mozda ponekog busa ako je ostao uskoro.
Logged

Pages: 1 ... 12 13 [14] 15 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.055 seconds with 20 queries.