bhbus.ba
May 14, 2024, 23:00:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6   Go Down
  Print  
Author Topic: Murić trans, Velika Kladuša  (Read 22207 times)
neo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 307



WWW
« Reply #60 on: July 27, 2014, 13:18:01 »

Ma Mate problem je ovaj nas zakon trenutno, i na zadnjem sastanku prevoznika na kojem sam prisustvovao trazi se da se zaustavi ovaj nelegalni prevoz putnika, medjutim u nasem zakonu nema nista ako je fizicko lice u pitanju i bavi se nelegalnim prevozom, e sad se trazi da se novi zakon koji je izradjen samo treba da udje u Parlamentrnu proceduru i da se pocnu kaznjavati fizicka lica kao i pravna. Mada su sad malo jace kazne u ovom zakonu, i za strance koje voze bez dozvola CEMT i bilerateralnih dozvola da budu kao kazne recimo u Njemackoj ili Francuskoj. E sad kad ce to biti to je pitanje, a Hrvatska je vec napravila 4 zice negdje tamo u Hrvatskoj to je ono kad napravis prekrsaj pa te parkira dok ne platis kaznu i onda jos svaki dan parkinga 50 eura.
Logged
DenisT
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 13



« Reply #61 on: July 27, 2014, 15:08:08 »

ja nikog ne ponizavam slobodno neka vozi ko god zeli samo neka je regularno i neka nedira niti blati druge firme samo da bi mogao da vozi i da preko tudih leda dolazi na svoj zacrtani cilj SRETNO GOSPODO IZ FIRME MURIC TRANS
Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #62 on: July 28, 2014, 09:37:17 »

Ma Mate problem je ovaj nas zakon trenutno, i na zadnjem sastanku prevoznika na kojem sam prisustvovao trazi se da se zaustavi ovaj nelegalni prevoz putnika, medjutim u nasem zakonu nema nista ako je fizicko lice u pitanju i bavi se nelegalnim prevozom, e sad se trazi da se novi zakon koji je izradjen samo treba da udje u Parlamentrnu proceduru i da se pocnu kaznjavati fizicka lica kao i pravna. Mada su sad malo jace kazne u ovom zakonu, i za strance koje voze bez dozvola CEMT i bilerateralnih dozvola da budu kao kazne recimo u Njemackoj ili Francuskoj. E sad kad ce to biti to je pitanje, a Hrvatska je vec napravila 4 zice negdje tamo u Hrvatskoj to je ono kad napravis prekrsaj pa te parkira dok ne platis kaznu i onda jos svaki dan parkinga 50 eura.

Za Hrvatsku znam sve, ima kod mene u Brodu isto jedan od takvih parkinga, jednom je Ludwigov kombi zavrsio tamo zbog muljaza s prijevozom putnika, mi smo se malo ipak trgli po tom pitanju, buduci su se zakoni morali uskladit s EU regulativom.
Logged
neo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 307



WWW
« Reply #63 on: July 28, 2014, 10:30:15 »

Ma Mate problem je ovaj nas zakon trenutno, i na zadnjem sastanku prevoznika na kojem sam prisustvovao trazi se da se zaustavi ovaj nelegalni prevoz putnika, medjutim u nasem zakonu nema nista ako je fizicko lice u pitanju i bavi se nelegalnim prevozom, e sad se trazi da se novi zakon koji je izradjen samo treba da udje u Parlamentrnu proceduru i da se pocnu kaznjavati fizicka lica kao i pravna. Mada su sad malo jace kazne u ovom zakonu, i za strance koje voze bez dozvola CEMT i bilerateralnih dozvola da budu kao kazne recimo u Njemackoj ili Francuskoj. E sad kad ce to biti to je pitanje, a Hrvatska je vec napravila 4 zice negdje tamo u Hrvatskoj to je ono kad napravis prekrsaj pa te parkira dok ne platis kaznu i onda jos svaki dan parkinga 50 eura.

Za Hrvatsku znam sve, ima kod mene u Brodu isto jedan od takvih parkinga, jednom je Ludwigov kombi zavrsio tamo zbog muljaza s prijevozom putnika, mi smo se malo ipak trgli po tom pitanju, buduci su se zakoni morali uskladit s EU regulativom.

Fazon je sto i mi moramo taj zakon uskladiti sa EU regulativom nema veze sto nismo u EU, tako nam namecu iz EK, samo se jos malo otimamo...Sad ali ne zadugo...Smiley
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #64 on: July 28, 2014, 10:39:42 »

Kroz razne političke lobije velike firme vrse pritisak na vladajuce, djelimicno su upravu djelimicno i nisu.. Upravu su zbog toga sto se treba uvesti red, posebno zbog divljih prevoznika, a to ide na stetu manjim prevoznicima, koji nisu u mogucnosti sve to skroz ispostovati.. Uvijek je velika riba jela manju..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #65 on: July 28, 2014, 13:16:46 »

Neo nije mi jasno, kako da policija dokaze da neko nelegalno vozi, ako je kombi 8+1? Ako ga zaustavi policija on moze reci ja sam sa prijateljima krenuo na odmor ili sl. Jedino bi rijesenje bilo da se sve preko 5 mjesta racuna kao minibus ili da ko ima vise djece dobije neku dozvolu...
Inace kao sto Mate kaze oni nanose ogromne stete prevoznicima, nedeljom ujutru mislim da stotine kombija  voze najvise Austriju i Svajcarsku, pa vi preracunajte  koliko karti otmu prevoznicima. Proslu nedelju sam u 5 minuta sreo 5 Sprintera austrijiskih registracija kod Orasja.
Ali kad vozim po Njemackoj i Austriji ima isto tako ogroman broj Rumuna, natovare kombi putnicima i jos zakace i auto iza.
Mislim da najvecu stetu nanose na Svajcaskoj, ali tu su i prevoznici malo krivi, zacijenili su povratnu kartu 200tinjak Franaka, sto ne spuste cijene, za npr Minhen je povratna 60 eur pa rijetko ima kombija

Logged
neo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 307



WWW
« Reply #66 on: July 28, 2014, 13:23:03 »

ima nacin ali to oni znaju, a kad te uvede na ispitivanje pa te drze 3 ili 4 sata na ispitivanju mislis da ce kome pasti vise da sjede u kombi da se vozi.
Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #67 on: July 28, 2014, 13:27:50 »

Upravo to, dosta ih ima i na talijanskim regama (to je vjerojatno iz Bugarske, Rumunjske, Kosova), dosta se tu uzima love prijevoznicima, ovo je samo veci iznos jer se radi o duzim relacijama u odnosu na ilegalna i sl. taxi vozila koji kupe putnike na autobusnim stanicama (vidjeh na relaciji Gradacac - Srebrenik - Tuzla, da je to jako popularno) ispred redovnih autobusnih linija, valjda ce se i tome svemu jednom stat na kraj...
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #68 on: July 28, 2014, 15:03:41 »

A mogu i na drugi nači, da jedan te isti kombi zaustave 2-3 puta.. Postoji x načina.. Mogu u saradnji graničarima itd..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #69 on: July 29, 2014, 14:02:11 »

Nista to nije cudno i nije Muric jedini, sa podrucja Cazina i Bihaca imate najmanje 20-ak kombija 8+1 koji dva puta sedmicno idu prema Svicarskoj i Austriji. Ko ne vjeruje neka dodje nedjeljom pred TC Sudo Luka u Velikoj Kladusi i  pred TC Termoglas isto u Kladusi. Inace, ljudi su razradili posao, 10 ih ide preko Italije 10 preko Austrije, voze putnike, ormare, trosjede, dvosjede itd. Prevoznici za to znaju ali kao sto Neo rece u zakonu ima rupa i ti ljudi su prakticno nedodirljivi. Prosle godine je bilo govora da ce sva vozila preko 5 mjesta ici na D kat, ali nista jos od toga. S jedne strane je to i besmisleno, a s druge je prijeka potreba da se uvede red u medjunarodni saobracaj. Treba biti realan, jedan T 5 kosta 7 ili 8 hiljada eura, to je kap u moru naspram cijene jedne koncesije za medjunarodnu liniju + autobus + uhodavanje linije. Zakon ce reci svoje vrlo brzo.
Logged
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #70 on: July 29, 2014, 14:17:53 »

Ima ih ko kise nedjeljom kad se zaredaju. Biznis je biznis za upola manju cijenu svako ce govoriti da vam je rodjak i da ga vozite dzabe, ali ovo je jos samo pocetak sta ce njih biti koji se tek pripremaju jer su vidjeli gdje su pare.
Usput evo jedna slicica od Murica da nebude da pisemo samo Cheesy

Ako koga zanima izvor dobio sam je xD
Logged
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #71 on: July 29, 2014, 19:06:50 »

Znam ja jednog nelegalnog koji vozi veće duže vrijeme tako za Njemačku čak ima i termin polaska  Grin uglavnom oni malo zarađuju na putnicima njima su glavna lova pošilje ormari,kauči,regali,praškovi.itd... Što ovi iz Njemačke šalju svojima jer im je tako jeftinije nego da šalju poštom ali ipak nanose veliku štetu prijevoznicima koji voze za inozemstvo jer je svaki putnik zlata vrijedan po meni bi se svakom putniku u takvim kombijima trebala pregledati osobna pa da vidimom rođake .  Smiley Wink
Logged
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #72 on: July 29, 2014, 19:24:09 »

Sto se tice termina polaska vecinom idu svake sedmice u isto vrijeme jer to je savrseno organizovan biznis imaju ljudi koji idu na kucne adrese autima kad rezervises kartu dodju po tebe i onda te voze na neko mjesto gdje te kombi pokupi...
Ne nije im glavni izvor prihoda sverc robe jer ako prevozis vecu kolicinu robe preko granice onda se moras ici po carini vuci i gubiti vrijeme tim poslom se bave drugi ljudi koji imaju registrovane firme i prevoze jeftinije od poste...
Nanose veliku stetu prevoznicima jer koliki je USK kanton niko ni ne pokusava da otvori liniju za Svicarsku (mislim da je prosic turistik prije vozio ako se sjecam ali ne vozi vise upravo zbog divljih prevoznika) i ne nemoze se to tako jednostavno zaustaviti daj mi licnu reci mi sta ti je on kad onaj govori komsija, prijatelj, radni kolega ne naplacuje mi kartu i to je to.
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #73 on: July 29, 2014, 20:53:40 »

Mislim da bi trebalo otvorit temu nelegalni prevoz pa tu diskutovat o vakvim stvarima i kombi prevoznicima

Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #74 on: August 09, 2014, 10:53:03 »

Mislim da od ovog nemamo sliku pa sam stavio. Izvor Fb
MAN UL 312
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 20 queries.