bhbus.ba
May 19, 2024, 02:19:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 305820 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #285 on: January 28, 2012, 22:44:36 »

Ima li šta novo za 417?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #286 on: January 28, 2012, 23:42:05 »

Ima li šta novo za 417?

rade ga ali je nešto zapelo navodno su se neki dijelovi od stajanja zaprljali pa ih je potrebno očistiti prije nego što se "ubaci" motor....tako kažu majstori ako im se može vjerovati...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #287 on: January 30, 2012, 22:04:40 »


Samo mi nije jasnosto on ulazi na perone tamo, Huh?

Linija 29 popodnevni polazak ima sa glavne AS. I meni je to dosta čudno jer se GRAS i CTS ne mirišu, al et...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #288 on: January 31, 2012, 11:24:37 »


Samo mi nije jasnosto on ulazi na perone tamo, Huh?

Linija 29 popodnevni polazak ima sa glavne AS. I meni je to dosta čudno jer se GRAS i CTS ne mirišu, al et...

Mislim da ovaj uskače sa 29 na 35, jer 35 polazi sa AS i to 7-8 godina. To sam već jednom objasnio, ali se izgleda zaboravilo, pa sad nije jasno zašto ide sa stanice. Isto je i linija 34 za Kiseljak zadnjih godina polazila sa AS
« Last Edit: January 31, 2012, 12:34:18 by The_Dubster » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #289 on: January 31, 2012, 11:52:52 »

Štaće "pošteni" Kozadra,ako on kaže tako onda je to istina i nikako drugačije....jedan od "najpoštenijih" ljudi na kuglici zemaljskoj....nije on kriv što mu pošteni stranački jaro na NO nije htio naftu pustiti...ma nije kriv ni što obaveze ne izmiruje MF, a banka hoće da aktivira mjenicu....ma ništa on...on i ne dohvati feninga iz svoje fotelje....


« Last Edit: January 31, 2012, 11:56:26 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #290 on: January 31, 2012, 19:34:44 »

Ovaj kreten Kozadra nije u stanju da koordinira ni radnike ministarstva finnansija a kamo li šta više...pa on izjavljuje jedno a "služba za informisnjae"  ministarstva drugo. DOsadilo mi da ponavljam ko papagaj ali dok je Kozadra ovdje gdje jeste on će opstruirati svaku uplatu prema GRASu. Njegov životni san je uvaliti CTS na grbaču Kantona odnosno poreskih obveznika i  tačka. Sve njegove aktivnosti bit će usmjerene u tom pravcu...
Logged
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #291 on: January 31, 2012, 23:17:51 »

Nije bitno  ko ce voziti dal  GRAS il CTS  vazno je da je  servis  na nivou ,a ne  ko do sada , i naravno da vozni park zadovoljava kriterije korisnika usluga
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #292 on: January 31, 2012, 23:19:06 »

Nije bitno  ko ce voziti dal  GRAS il CTS  vazno je da je  servis  na nivou ,a ne  ko do sada , i naravno da vozni park zadovoljava kriterije korisnika usluga

Šta, jedan ćeš "servis" uništavati da bi ubacio drugi?
Poimanje kriterija korisnika kojim bi ocijenili "servis" danas, je jako smiješan. Cool
« Last Edit: January 31, 2012, 23:23:12 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #293 on: January 31, 2012, 23:23:51 »

To se svudje  u svijetu  radi  ako jedan davalac  usluga  ne  valja  ne  bitno za sada stanje u KS izmedju GRASA i CTS  dolazi drugi  koji  nudi  dosta  vise usluga bolji  vozni park i sto je   najvaznije  osoblje , ja nisam ovdje  da  nikoga branim    vozio  sam i jednim i sa  drugim
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #294 on: January 31, 2012, 23:27:28 »

To se svudje  u svijetu  radi  ako jedan davalac  usluga  ne  valja  ne  bitno za sada stanje u KS izmedju GRASA i CTS  dolazi drugi  koji  nudi  dosta  vise usluga bolji  vozni park i sto je   najvaznije  osoblje , ja nisam ovdje  da  nikoga branim    vozio  sam i jednim i sa  drugim

Reklama?
Ja sam tebi objasnila u temi Centrotrans tvoje poimanje njihovog voznog parka i nekakvih novoutvrđenih tvojih kriterija za davanje dozvola i prioriteta pri odabiru prevoznika.
Ali nije mi poznato da svugdje u svijetu se uništavaju firme,za privatni interes pojedinaca ili sitnih dušica,da bi se kao nešto novo ponudilo tržištu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #295 on: January 31, 2012, 23:36:37 »

Dovoljno je  malo u Okruzenju  da se  vidi kakve se stvari desavaju , pocev od Istocnih Komsija pa i zapadnih pa i dalje , Recimo u zemjli  gdje  sam ja  ne postoji Drzavna Transportna Firma osim Touring-a kome je  vlasnik Deutsche Bahn ( Njemacka Zeljeznica  sve  ostale  transportne organizacije  su  privatne
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #296 on: January 31, 2012, 23:41:39 »

Dovoljno je  malo u Okruzenju  da se  vidi kakve se stvari desavaju , pocev od Istocnih Komsija pa i zapadnih pa i dalje , Recimo u zemjli  gdje  sam ja  ne postoji Drzavna Transportna Firma osim Touring-a kome je  vlasnik Deutsche Bahn ( Njemacka Zeljeznica  sve  ostale  transportne organizacije  su  privatne

I ti ćeš primjeniti uređeni sistem Njemačke na mešetarski BiH?
Nećemo se bombati takvim stvarima.Šta fali Centrotransu da nastavi održavati PGS,ili im je impresivno,kako kaže Direktor,tržište?
« Last Edit: January 31, 2012, 23:43:50 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #297 on: January 31, 2012, 23:49:54 »

Bez obzira dal je Uredjen il ne  na kraju  Svega usluga je ta koja igra  Glavnu Ulogu
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #298 on: January 31, 2012, 23:57:26 »

Bez obzira dal je Uredjen il ne  na kraju  Svega usluga je ta koja igra  Glavnu Ulogu

Meni su poznati tvoji navijački izleti u ovu temu,povremeno,ovisno od situacije u firmi,pa ću ti reći jednu stvar,nije GRAS kriv Centrotransu što ga je politika (koja ga i vodi) privatizovala za 1KM pa sada želi da se bavi tržištem tačnije budžetom i finansijama.Onda ga nije ni morala privatizovati,ali želja za foteljom je,znam,veća od svega.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #299 on: February 01, 2012, 00:04:43 »

Dovoljno je  malo u Okruzenju  da se  vidi kakve se stvari desavaju , pocev od Istocnih Komsija pa i zapadnih pa i dalje , Recimo u zemjli  gdje  sam ja  ne postoji Drzavna Transportna Firma osim Touring-a kome je  vlasnik Deutsche Bahn ( Njemacka Zeljeznica  sve  ostale  transportne organizacije  su  privatne

Kad smo već u "komšiluku":

U Italiji sve subvencije se plaćaju preko Nacionalnog fonda za prevoz.Vlada je odgovorna za sve propise vezano za prevoz.A ne lokalne/regionalne vlasti.

U Kanadi preduzeća gradskog prevoza ostvaruju oko 40% prihoda u odnosu na operativne troškove. Deficiti se nadoknađuju subvencijama od provincijskih vlada ili gradskih vlasti.Obim finansijske pomoći lokalnih vlasti varira od jedne do druge provincije.

Švicarska predstavlja tipičan primjer u kome država ima značajnu ulogu u finansiranju gradskog prevoza. Preduzeća koja obavljaju javni prevoz finansiraju zajednički vlada i kantoni. Bitna karakteristika švicarskog načina je da se poboljšanje javnog prevoza smatra od interesa za cjelokupno stanovništvo.

Kod nas u Sarajevu se smatra interesom stranaka i pojedinih nj. članova.

U većini razvijenih zemalja preduzeća za javni gradski prevoz imaju status javnih službi, tako da odgovornost za kvalitet prevoza, razvoj i finansiranje pripada preduzećima i gradskim vlastima.

Kod nas niko nije nizašta odgovoran.
Znači sve visi u havi.
« Last Edit: February 01, 2012, 00:11:46 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.057 seconds with 21 queries.