bhbus.ba
May 11, 2024, 22:21:33 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 302647 times)
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1245 on: March 21, 2012, 23:27:26 »

@transformers danas oko 12-30 sam u parku vidio 315 jel moguce da je nesto radio gore na 20/20b ili .. ?
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1246 on: March 21, 2012, 23:28:39 »

@transformers danas oko 12-30 sam u parku vidio 315 jel moguce da je nesto radio gore na 20/20b ili .. ?

I ja sam vidio 315 kod medicinskog fakulteta oko 13:30 odnosno onom ulicom prema jezeru ali je imao ploču vanredna vožnja.
« Last Edit: March 21, 2012, 23:30:10 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1247 on: March 21, 2012, 23:30:43 »

Veliki problem ce biti sad kad dodje rekonstrukcija pruge kao sto je 'Troler' rekao siugrno nece raditi 17b , bice skinuto vozilo mozda sam 20,31 ustvari ko ce to znati ...
A bilo bi dobro da neki Lion's Classic radi na  Sipu , a 673 poslati na 31 i osloboditi SG312 koji vecinom rade tamo , bar za vrijeme rekonstrukcije .
I gledam jucer na  Ilidzi malo , npr. na Hadzicima je radioo vecinu dana 467 dok je na Osjeku bio 400 u istom tom periodu ,zar nije logicnije da ik-201 ide na 30 radi sigurnosti i svega jer u svakom pogledu je bolji od 467 a 467 moze na 43 jer ukupno vremenski jedna voznja na ovoj liniji ne traje duze od 14-15 minuta dok do Hadzica treba nekih cca.30min.

dok traje obnova pruge treba ukinuti liniju 31 i 39 kao i aerodromsko naselje. To je najbezbolniji rez. Ako ništa onda dozvoliti voznju mjesečnim kartama u komercijali ali samo do Nedžarića. Smanjiti jedno vozilo na Rajllovcu i naravno ukinuti liniju 20 i liniju 20b jer postoje alternative u vidu linije 102, 107 kao i minibuske linije za Nahorevo odnosno linije 21 i 22...
467 vrlo često radi na Hadžićima. Juče su 465 htjeli poslati za Rakovicu. Ma može 467 na toj liniiji jer ima dovoljno i vremena i i linija je sva u ravnici dok za Osjek može samo IK 201 zbog lomljena prikolice ..
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1248 on: March 21, 2012, 23:44:08 »

Danas 21.3.2012
31- 1 i 2 smjena radio 469 a treća smjena radio 418
Logged

Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1249 on: March 21, 2012, 23:46:53 »

Veliki problem ce biti sad kad dodje rekonstrukcija pruge kao sto je 'Troler' rekao siugrno nece raditi 17b , bice skinuto vozilo mozda sam 20,31 ustvari ko ce to znati ...
A bilo bi dobro da neki Lion's Classic radi na  Sipu , a 673 poslati na 31 i osloboditi SG312 koji vecinom rade tamo , bar za vrijeme rekonstrukcije .
I gledam jucer na  Ilidzi malo , npr. na Hadzicima je radioo vecinu dana 467 dok je na Osjeku bio 400 u istom tom periodu ,zar nije logicnije da ik-201 ide na 30 radi sigurnosti i svega jer u svakom pogledu je bolji od 467 a 467 moze na 43 jer ukupno vremenski jedna voznja na ovoj liniji ne traje duze od 14-15 minuta dok do Hadzica treba nekih cca.30min.

dok traje obnova pruge treba ukinuti liniju 31 i 39 kao i aerodromsko naselje. To je najbezbolniji rez. Ako ništa onda dozvoliti voznju mjesečnim kartama u komercijali ali samo do Nedžarića. Smanjiti jedno vozilo na Rajllovcu i naravno ukinuti liniju 20 i liniju 20b jer postoje alternative u vidu linije 102, 107 kao i minibuske linije za Nahorevo odnosno linije 21 i 22...
467 vrlo često radi na Hadžićima. Juče su 465 htjeli poslati za Rakovicu. Ma može 467 na toj liniiji jer ima dovoljno i vremena i i linija je sva u ravnici dok za Osjek može samo IK 201 zbog lomljena prikolice ..
BGM transformers potreban  je barem linija 31 , otkako radi 469 redovno na 31 ja nemoram pjesaciti od Nedžarića do trole , kada je radio solo bus rijetko je ga i bilo
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1250 on: March 21, 2012, 23:48:38 »

@transformers danas oko 12-30 sam u parku vidio 315 jel moguce da je nesto radio gore na 20/20b ili .. ?

I ja sam vidio 315 kod medicinskog fakulteta oko 13:30 odnosno onom ulicom prema jezeru ali je imao ploču vanredna vožnja.

Ma ima on uvijek onu malu ploču vanredna vožnja. Prije nekoliko dana radio je na liniji 36 nekoliko krugova. Nije imao tablu linije, samo tablu turističke agencije i onu malu tablu vanredna vožnja.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1251 on: March 21, 2012, 23:52:49 »

Veliki problem ce biti sad kad dodje rekonstrukcija pruge kao sto je 'Troler' rekao siugrno nece raditi 17b , bice skinuto vozilo mozda sam 20,31 ustvari ko ce to znati ...
A bilo bi dobro da neki Lion's Classic radi na  Sipu , a 673 poslati na 31 i osloboditi SG312 koji vecinom rade tamo , bar za vrijeme rekonstrukcije .
I gledam jucer na  Ilidzi malo , npr. na Hadzicima je radioo vecinu dana 467 dok je na Osjeku bio 400 u istom tom periodu ,zar nije logicnije da ik-201 ide na 30 radi sigurnosti i svega jer u svakom pogledu je bolji od 467 a 467 moze na 43 jer ukupno vremenski jedna voznja na ovoj liniji ne traje duze od 14-15 minuta dok do Hadzica treba nekih cca.30min.

dok traje obnova pruge treba ukinuti liniju 31 i 39 kao i aerodromsko naselje. To je najbezbolniji rez. Ako ništa onda dozvoliti voznju mjesečnim kartama u komercijali ali samo do Nedžarića. Smanjiti jedno vozilo na Rajllovcu i naravno ukinuti liniju 20 i liniju 20b jer postoje alternative u vidu linije 102, 107 kao i minibuske linije za Nahorevo odnosno linije 21 i 22...
467 vrlo često radi na Hadžićima. Juče su 465 htjeli poslati za Rakovicu. Ma može 467 na toj liniiji jer ima dovoljno i vremena i i linija je sva u ravnici dok za Osjek može samo IK 201 zbog lomljena prikolice ..
BGM transformers potreban  je barem linija 31 , otkako radi 469 redovno na 31 ja nemoram pjesaciti od Nedžarića do trole , kada je radio solo bus rijetko je ga i bilo


ma naravno da je potreban pod normalnim okolnostima međutim u toku izvođenja radova postoje pririteti a od Nedžarića do trole ima 5 minuta laganog hoda tako da mislim da to nije problem barem ne tebi....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1252 on: March 22, 2012, 00:01:21 »

Veliki problem ce biti sad kad dodje rekonstrukcija pruge kao sto je 'Troler' rekao siugrno nece raditi 17b , bice skinuto vozilo mozda sam 20,31 ustvari ko ce to znati ...
A bilo bi dobro da neki Lion's Classic radi na  Sipu , a 673 poslati na 31 i osloboditi SG312 koji vecinom rade tamo , bar za vrijeme rekonstrukcije .
I gledam jucer na  Ilidzi malo , npr. na Hadzicima je radioo vecinu dana 467 dok je na Osjeku bio 400 u istom tom periodu ,zar nije logicnije da ik-201 ide na 30 radi sigurnosti i svega jer u svakom pogledu je bolji od 467 a 467 moze na 43 jer ukupno vremenski jedna voznja na ovoj liniji ne traje duze od 14-15 minuta dok do Hadzica treba nekih cca.30min.

dok traje obnova pruge treba ukinuti liniju 31 i 39 kao i aerodromsko naselje. To je najbezbolniji rez. Ako ništa onda dozvoliti voznju mjesečnim kartama u komercijali ali samo do Nedžarića. Smanjiti jedno vozilo na Rajllovcu i naravno ukinuti liniju 20 i liniju 20b jer postoje alternative u vidu linije 102, 107 kao i minibuske linije za Nahorevo odnosno linije 21 i 22...
467 vrlo često radi na Hadžićima. Juče su 465 htjeli poslati za Rakovicu. Ma može 467 na toj liniiji jer ima dovoljno i vremena i i linija je sva u ravnici dok za Osjek može samo IK 201 zbog lomljena prikolice ..
BGM transformers potreban  je barem linija 31 , otkako radi 469 redovno na 31 ja nemoram pjesaciti od Nedžarića do trole , kada je radio solo bus rijetko je ga i bilo

Iz Nedžarića je najpotrebnija linija 36 iako putnike u jednoj turi na prste možeš izbrojati. Stanovnici oko Raskršća i oko Kasindolske će sigurno kupiti kupone, a nemaju baš toliku alternativu kao putnici koji koriste 31. Ja mislim da će tamo ipak raditi neki bus, a 31 čisto sumnjam, a to će se obiti o glavu i meni i edinu, ali i vozačima komercijale, koji će najvjerovatnije poželjeti da zaobiđu stajalište u Nedžarićima. Da je nekako podići 415, 417, 427, i još 2-3 busa lakše bi bilo.

Edine ovo za solo bus. Pa 826 je bio poprilično redovan dok nije crko. Jedino je bilo problema 10-tak dana do velikog snijega kad je 714 bio nešto pokvaren pa je ovaj prebacivan na aerodromsko.

Ono dok nije radio trolejbus je druga stvar.
« Last Edit: March 22, 2012, 00:05:24 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1253 on: March 22, 2012, 00:02:49 »

ma jest do trole 5 minuta kad covjek fuli 2 trole znaci cekaj 10 minuta ,  pa onda u roku tom vremenu mogu biti vec na Dobrinji . Kada počinje rekonstrukcija pruge ?
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1254 on: March 22, 2012, 00:10:58 »

ma jest do trole 5 minuta kad covjek fuli 2 trole znaci cekaj 10 minuta ,  pa onda u roku tom vremenu mogu biti vec na Dobrinji . Kada počinje rekonstrukcija pruge ?
15. aprila
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1255 on: March 22, 2012, 08:50:21 »

Treba minimalno 6 autobusa za zamjenu tramvaja, da bi oni išli svakih 5 minuta, a po meni su to ovi:

Autobusi sa linija: 31,39,17b,20,20b i po potrebi bus sa linija 21 i 23/23a.

Po potrebi kažem jer ako bi skinuli bus sa 23/23a onda čekaj bus svaki dan minimalno 35-45 minuta, a to je veliki interval. Isto tako važi i za Vogošću je koliko ja znam rade 4 busa ili 3+1(dvokratno.), kada bi se skinuo jedan onda bi interval bio 20 min što je puno jer je veliki pritisak na Vogošću, ali mislim da u svakom slučaju linije 31,39,17b,20,20b trebaju biti van službe građana za vrijeme ovih radova.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1256 on: March 22, 2012, 10:11:55 »

Treba minimalno 6 autobusa za zamjenu tramvaja, da bi oni išli svakih 5 minuta, a po meni su to ovi:

Autobusi sa linija: 31,39,17b,20,20b i po potrebi bus sa linija 21 i 23/23a.

Po potrebi kažem jer ako bi skinuli bus sa 23/23a onda čekaj bus svaki dan minimalno 35-45 minuta, a to je veliki interval. Isto tako važi i za Vogošću je koliko ja znam rade 4 busa ili 3+1(dvokratno.), kada bi se skinuo jedan onda bi interval bio 20 min što je puno jer je veliki pritisak na Vogošću, ali mislim da u svakom slučaju linije 31,39,17b,20,20b trebaju biti van službe građana za vrijeme ovih radova.

6 autobusa je ništa jer kad dođe samo jedan tramvaj solo autobus moze "pokupiti" trecinu njegovih putnika....treba razmisliti o skidanju autobusa sa Sokolovica jer postoji autobus za Hrasnicua to je sve do 5 minuta pješke a ravnica je...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1257 on: March 22, 2012, 10:42:18 »

Treba minimalno 6 autobusa za zamjenu tramvaja, da bi oni išli svakih 5 minuta, a po meni su to ovi:

Autobusi sa linija: 31,39,17b,20,20b i po potrebi bus sa linija 21 i 23/23a.

Po potrebi kažem jer ako bi skinuli bus sa 23/23a onda čekaj bus svaki dan minimalno 35-45 minuta, a to je veliki interval. Isto tako važi i za Vogošću je koliko ja znam rade 4 busa ili 3+1(dvokratno.), kada bi se skinuo jedan onda bi interval bio 20 min što je puno jer je veliki pritisak na Vogošću, ali mislim da u svakom slučaju linije 31,39,17b,20,20b trebaju biti van službe građana za vrijeme ovih radova.

6 autobusa je ništa jer kad dođe samo jedan tramvaj solo autobus moze "pokupiti" trecinu njegovih putnika....treba razmisliti o skidanju autobusa sa Sokolovica jer postoji autobus za Hrasnicua to je sve do 5 minuta pješke a ravnica je...

Ček, to su onda ovi busevi:

17b-solo-100 putnika
20-solo-100 putnika
20b-solo-100 putnika
21-zglob-150 putnika
23/23a-zglob 150 putnika
27a-solo100 putnika
31-solo-100putnika
36-solo-100 putnika
39-solo-100putnika
Ukupno: 1000 putnika

Mislim da ne treba više od 6 zglobnih ili 8 solo buseva jer nema potrebe da idu tako često jer ako ih je osam onda bi bus išao svake 4 minute kao i tramvaj, a nema potrebe za tim. Sad naravno da bi u špicama bile takve gužve da se ne može disat ali bože moj vanredna je situacija.

Mada bi se i sa 22 mogao skinut bus jer rade 3 busa ali bi red vožnje mogla stići 2 busa jer imaju pravo duge pauze u voznom redu. 406 više odmara nego što radi po danu, a nije mu dvokratan vozni red nego je v.r. 85/170 ako sam dobro upućen.
« Last Edit: March 22, 2012, 10:45:09 by man 464 » Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1258 on: March 22, 2012, 10:46:08 »

Treba minimalno 6 autobusa za zamjenu tramvaja, da bi oni išli svakih 5 minuta, a po meni su to ovi:

Autobusi sa linija: 31,39,17b,20,20b i po potrebi bus sa linija 21 i 23/23a.

Po potrebi kažem jer ako bi skinuli bus sa 23/23a onda čekaj bus svaki dan minimalno 35-45 minuta, a to je veliki interval. Isto tako važi i za Vogošću je koliko ja znam rade 4 busa ili 3+1(dvokratno.), kada bi se skinuo jedan onda bi interval bio 20 min što je puno jer je veliki pritisak na Vogošću, ali mislim da u svakom slučaju linije 31,39,17b,20,20b trebaju biti van službe građana za vrijeme ovih radova.

6 autobusa je ništa jer kad dođe samo jedan tramvaj solo autobus moze "pokupiti" trecinu njegovih putnika....treba razmisliti o skidanju autobusa sa Sokolovica jer postoji autobus za Hrasnicua to je sve do 5 minuta pješke a ravnica je...

Ček, to su onda ovi busevi:

17b-solo-100 putnika
20-solo-100 putnika
20b-solo-100 putnika
21-zglob-150 putnika
23/23a-zglob 150 putnika
27a-solo100 putnika
31-solo-100putnika
36-solo-100 putnika
39-solo-100putnika
Ukupno: 1000 putnika

Mislim da ne treba više od 6 zglobnih ili 8 solo buseva jer nema potrebe da idu tako često jer ako ih je osam onda bi bus išao svake 4 minute kao i tramvaj, a nema potrebe za tim. Sad naravno da bi u špicama bile takve gužve da se ne može disat ali bože moj vanredna je situacija.

Mada bi se i sa 22 mogao skinut bus jer rade 3 busa ali bi red vožnje mogla stići 2 busa jer imaju pravo duge pauze u voznom redu. 406 više odmara nego što radi po danu, a nije mu dvokratan vozni red nego je v.r. 85/170 ako sam dobro upućen.
A sta ste vi vise zapeli za liniju 39 ? Linija radi svake prestupne godine i to radi kad je slobodan 322 .
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1259 on: March 22, 2012, 21:14:45 »

322 će najvjerovatnije staviti na 36, a 714 bi mogao na nekoj liniji umjesto zglobnog.
323 bi trebalo skloniti sa 37 jer je to linija sa malim brojem putnika na kojoj ne važe kuponi. On bi možda mogao na 16,20,20b,46...

Neznam rade li na nekoj liniji 315, 318, 320, ali znam da upadaju na neke linije kao zamjena. Oni bi isto mogli na neku od gore nabrojanih linija a mogli bi se zamjeniti i sa MAN-ovima 715-717.


Ček, to su onda ovi busevi:

17b-solo-100 putnika
20-solo-100 putnika
20b-solo-100 putnika
21-zglob-150 putnika
23/23a-zglob 150 putnika
27a-solo100 putnika
31-solo-100putnika
36-solo-100 putnika
39-solo-100putnika
Ukupno: 1000 putnika
Biće tu kombinacija. Najvjerovatnije će neki od nabrojanih solaća ići na neku liniju sa koje će biti skinut zglob, mada ne isključujem da će i solaći, pa čak i minibusi raditi na zamjeni.

Nisam upoznat radi li na 27a nešto više od busa sa 75 koji u pauzi tamo radi, a ako šta bude van funkcije biće 17b, 31, 37, 39 i 41a

----------------------------------

ČETVRTAK 22.03.2012.

Linija 26 - 819?
Linija 31 - 469
Linija 36 - 714 a od druge smjene radi 668
Linija 39 - U prvoj smjeni nije bila u funkciji.
Linija 43 - 841
Linija 47 - 321 a kasnije ga zamjenio 320

Inače jutros iz GRAS-a javljaju da je stanje malo bolje nego predhodnih par dana (neznam dali se to odnosi na autobuse ili na minibuse)
« Last Edit: March 22, 2012, 21:17:28 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 21 queries.