bhbus.ba
May 11, 2024, 15:15:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 302626 times)
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1230 on: March 21, 2012, 22:04:48 »

14-852
16-853
16b-850
17-854
17b-/
18-823
20-808
20b-673
21-409,419,412(jucer bio na 21),401.
22-406,407
24-839
26-815
27-460,467,465
27a-717
28-411,408
30-413
33-411,424,402
32-851
43-844,400
46-822
49-836

Odvratno 851 na 32, polomiti će ga....

Navečer je prešao 851 na liniju 27....... Komentar je suvišan.  Shocked Shocked Shocked

jebi ga takva je situacija bio je jednu turu i na Osjeku :/ , a danas kada je bio na 32a duzio ga je neki vozac da te Bog mili sacuvaa !!!!
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1231 on: March 21, 2012, 22:11:57 »

Ma ja u drugoj smjeni ga je u ponedjeljak dužio vozač sa 833. Mislim dužio ga je dok je radio.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1232 on: March 21, 2012, 22:23:22 »

E kad bi se moglo iskombinovati da neki Lion's Classic radi na Parku, a SL222 na 17b (npr. 823), ali mislim da bi to povuklo još neke rokade.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1233 on: March 21, 2012, 22:40:45 »

E kad bi se moglo iskombinovati da neki Lion's Classic radi na Parku, a SL222 na 17b (npr. 823), ali mislim da bi to povuklo još neke rokade.

To bilo ok, mada ja mislim da bi najbolje bilo ovako: 850-854 na D.Armije. a kad zariba neka linija skinut sa Jagomira ili Velešića obični man, a na te linije calssic. Ali to su komplikacije.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1234 on: March 21, 2012, 22:49:05 »

813-18
Znači definitivno više nije zadužen na 15 a tamo je bio stalni 04.07.2011 do 10.03.2012. (man464 je sve to na vrijeme zabilježio na temi)


Da, "preselio" se na 18 vjerovatno zbog toga što je 818 aktiviran i što sad radi i zglob na 15. I jeste mu mjesto na 18.
steta,eso kordic radi trecu smjenu sa 818 na buca potoku a znam da on drzi pofalice,na buca potoku treba vozilo koje moze da vuce a 813 je taj,dok je on radio nije bilo problema jer je sigurno bilo da ce bar 813 raditi samo je steta sto vozilo nisu zaduzila tri covjeka koji ce ga odrzavati i brinuti se o njemu a ne svake sedmice mijenja vozace.
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1235 on: March 21, 2012, 23:06:04 »

pa jedino da se 850 stavi na 20 a  da 808 predje sa 20 na 18 a 813 sa 18 na 17b
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1236 on: March 21, 2012, 23:11:54 »

pa jedino da se 850 stavi na 20 a  da 808 predje sa 20 na 18 a 813 sa 18 na 17b

Uf 808 na 18, ne ne, ne može 808 u veliko brdo.
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1237 on: March 21, 2012, 23:13:40 »

ja kako znam donedavno je drzao Velesice
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1238 on: March 21, 2012, 23:15:02 »


To bilo ok, mada ja mislim da bi najbolje bilo ovako: 850-854 na D.Armije. a kad zariba neka linija skinut sa Jagomira ili Velešića obični man, a na te linije calssic. Ali to su komplikacije.

Ma nikako nemože biti najbolje, naprotiv, loše je da se bez potrebe pravi više rokada. Ovdje mislim na situacije kad iskrsne da bus mora na drugu liniju, a sedmično raspoređivanje je druga stvar.

Sad će rekonstrukcija pruge, i ako se ne osposobi nešto autobusa, onda ne vjerujem da će 17b raditi. Znači na Domu armije će biti 4  Classica, a peti će biti negdje drugo. Najbolje bi bilo 20b Park-Šip-Bušća jer je brdska linija.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1239 on: March 21, 2012, 23:15:49 »

ja kako znam donedavno je drzao Velesice

Pa nisu velešići veliko brdo, a i ne treba veliki potisak vršiti. najgore su 15 i 18 po pitanju brda, tj dugo imavozit uzbrdo, najbolje će to znat transformers gdje šta može od vozila.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1240 on: March 21, 2012, 23:17:04 »


To bilo ok, mada ja mislim da bi najbolje bilo ovako: 850-854 na D.Armije. a kad zariba neka linija skinut sa Jagomira ili Velešića obični man, a na te linije calssic. Ali to su komplikacije.

Ma nikako nemože biti najbolje, naprotiv, loše je da se bez potrebe pravi više rokada. Ovdje mislim na situacije kad iskrsne da bus mora na drugu liniju, a sedmično raspoređivanje je druga stvar.

Sad će rekonstrukcija pruge, i ako se ne osposobi nešto autobusa, onda ne vjerujem da će 17b raditi. Znači na Domu armije će biti 4  Classica, a peti će biti negdje drugo. Najbolje bi bilo 20b Park-Šip-Bušća jer je brdska linija.

Najbolje bi bilo 20 ili 20b ili 41 a u najgorem slučaju 18.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1241 on: March 21, 2012, 23:18:34 »

vozač sa 833 sada radi na 851 i radice do daljnjeg tj dok se ne vrati Nuro Alomerovic asko se uopšte vrati. 808 ne može uz brdo a Classice ne dirati sa Doma jer gdje god da odu bagra ih uništi.  818 ne vuče kao 813 ali vuče puno bolje nego većina ostalih SL 222. Rješenje za 15 je dva zgloba IK 201. Eh sad da li ce kombinovati 400 i 401 odnosno 402 i 403 to nije bitno ali bitno je da budu dva zgloba jer bi se riješio problem gužve u špici
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1242 on: March 21, 2012, 23:19:52 »

Classice ne dirati sa Doma jer gdje god da odu bagra ih uništi.  818 ne vuče kao 813 ali vuče puno bolje nego većina ostalih SL 222. Rješenje za 15 je dva zgloba IK 201. Eh sad da li ce kombinovati 400 i 401 odnosno 402 i 403 to nije bitno ali bitno je da budu dva zgloba jer bi se riješio problem gužve u špici

Potpisujem.
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1243 on: March 21, 2012, 23:22:24 »

Veliki problem ce biti sad kad dodje rekonstrukcija pruge kao sto je 'Troler' rekao siugrno nece raditi 17b , bice skinuto vozilo mozda sam 20,31 ustvari ko ce to znati ...
A bilo bi dobro da neki Lion's Classic radi na  Sipu , a 673 poslati na 31 i osloboditi SG312 koji vecinom rade tamo , bar za vrijeme rekonstrukcije .
I gledam jucer na  Ilidzi malo , npr. na Hadzicima je radioo vecinu dana 467 dok je na Osjeku bio 400 u istom tom periodu ,zar nije logicnije da ik-201 ide na 30 radi sigurnosti i svega jer u svakom pogledu je bolji od 467 a 467 moze na 43 jer ukupno vremenski jedna voznja na ovoj liniji ne traje duze od 14-15 minuta dok do Hadzica treba nekih cca.30min.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1244 on: March 21, 2012, 23:23:53 »

Veliki problem ce biti sad kad dodje rekonstrukcija pruge kao sto je 'Troler' rekao siugrno nece raditi 17b , bice skinuto vozilo mozda sam 20,31 ustvari ko ce to znati ...
A bilo bi dobro da neki Lion's Classic radi na  Sipu , a 673 poslati na 31 i osloboditi SG312 koji vecinom rade tamo , bar za vrijeme rekonstrukcije .
I gledam jucer na  Ilidzi malo , npr. na Hadzicima je radioo vecinu dana 467 dok je na Osjeku bio 400 u istom tom periodu ,zar nije logicnije da ik-201 ide na 30 radi sigurnosti i svega jer u svakom pogledu je bolji od 467 a 467 moze na 43 jer ukupno vremenski jedna voznja na ovoj liniji ne traje duze od 14-15 minuta dok do Hadzica treba nekih cca.30min.

Pa to je neki mozak smislio..... Znaš i sam. Ali možda je 400 samo uskočio na 43, večeras uskače 400 na 32.
Logged
Pages: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 21 queries.