bhbus.ba
May 12, 2024, 01:49:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 302678 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #930 on: February 02, 2012, 19:44:19 »

ČETVRTAK - 02.02.2012.
g.b. 321 na lin 47/47a
g.b. 323 na lin 37 (Čudno, išao je preko petlje umjesto Kasindolskom)
g.b. 826 na lin 31
g.b. 853 na lin 36 (na liniji 36 nema stalnog vozila)
« Last Edit: February 02, 2012, 19:48:37 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #931 on: February 02, 2012, 20:08:32 »

ČETVRTAK - 02.02.2012.
g.b. 321 na lin 47/47a
g.b. 323 na lin 37 (Čudno, išao je preko petlje umjesto Kasindolskom)
g.b. 826 na lin 31
g.b. 853 na lin 36 (na liniji 36 nema stalnog vozila)

Dali se zna kad ce proradit linija 39 , jucer je dvije - tri ture radio FAP 322
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #932 on: February 02, 2012, 20:26:30 »

ČETVRTAK - 02.02.2012.
g.b. 321 na lin 47/47a
g.b. 323 na lin 37 (Čudno, išao je preko petlje umjesto Kasindolskom)
g.b. 826 na lin 31
g.b. 853 na lin 36 (na liniji 36 nema stalnog vozila)

Dali se zna kad ce proradit linija 39 , jucer je dvije - tri ture radio FAP 322

kad  bude veći broj vozila proradiće sigurno.
Danas sam čuo priču po kojoj bi do 12 februara trebao biti potpisan ugovor o nabavci 20 autobusa i 12 minibusa. Autobusi su marke LAZ i bit će kupljeni na leasing a obavezu plaćanja rata leasinga preuzet će Kanton Sarajevo. To bi trebala biti prva grupa. U drugoj grupi trebalo bi stići 8 minibusa i 30 autobusa. Koliko ja znam LAZ ugrađuje motore Deutz i MAN a moj osoba koja mi je prenijela informaciju o nabavci vozila kaže da su Scania motori, što nije isključeno da se u posljednjoj godini nisu počeli u LAZ autobuse ugrađivati i ti motori. meni su nepoznanica minibusi jer koliko ja znam LAZ ne proizvodi minibuse koji su potrebni Sarajevu dakle vozila koja su kraća i viša ovo što ima u programu LAZa bi moglo odgovarati samo za pojedine linije nikako za sve minibuse linije. Dosta su niski imaju 190 KS (što nije loše) ali imaju i jednokrilna vrata naprijed i nazad što bi otežavalo protok putnika...
Vidjećemo šta će biti od ovoga
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #933 on: February 02, 2012, 20:33:04 »

ČETVRTAK - 02.02.2012.
g.b. 321 na lin 47/47a
g.b. 323 na lin 37 (Čudno, išao je preko petlje umjesto Kasindolskom)
g.b. 826 na lin 31
g.b. 853 na lin 36 (na liniji 36 nema stalnog vozila)

Dali se zna kad ce proradit linija 39 , jucer je dvije - tri ture radio FAP 322

kad  bude veći broj vozila proradiće sigurno.
Danas sam čuo priču po kojoj bi do 12 februara trebao biti potpisan ugovor o nabavci 20 autobusa i 12 minibusa. Autobusi su marke LAZ i bit će kupljeni na leasing a obavezu plaćanja rata leasinga preuzet će Kanton Sarajevo. To bi trebala biti prva grupa. U drugoj grupi trebalo bi stići 8 minibusa i 30 autobusa. Koliko ja znam LAZ ugrađuje motore Deutz i MAN a moj osoba koja mi je prenijela informaciju o nabavci vozila kaže da su Scania motori, što nije isključeno da se u posljednjoj godini nisu počeli u LAZ autobuse ugrađivati i ti motori. meni su nepoznanica minibusi jer koliko ja znam LAZ ne proizvodi minibuse koji su potrebni Sarajevu dakle vozila koja su kraća i viša ovo što ima u programu LAZa bi moglo odgovarati samo za pojedine linije nikako za sve minibuse linije. Dosta su niski imaju 190 KS (što nije loše) ali imaju i jednokrilna vrata naprijed i nazad što bi otežavalo protok putnika...
Vidjećemo šta će biti od ovoga
Prvi put cujem za ta vozila LAZ , al ako ce doći u GRAS super će biti Cheesy
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #934 on: February 02, 2012, 20:34:34 »

ČETVRTAK - 02.02.2012.
g.b. 321 na lin 47/47a
g.b. 323 na lin 37 (Čudno, išao je preko petlje umjesto Kasindolskom)
g.b. 826 na lin 31
g.b. 853 na lin 36 (na liniji 36 nema stalnog vozila)

Dali se zna kad ce proradit linija 39 , jucer je dvije - tri ture radio FAP 322

kad  bude veći broj vozila proradiće sigurno.
Danas sam čuo priču po kojoj bi do 12 februara trebao biti potpisan ugovor o nabavci 20 autobusa i 12 minibusa. Autobusi su marke LAZ i bit će kupljeni na leasing a obavezu plaćanja rata leasinga preuzet će Kanton Sarajevo. To bi trebala biti prva grupa. U drugoj grupi trebalo bi stići 8 minibusa i 30 autobusa. Koliko ja znam LAZ ugrađuje motore Deutz i MAN a moj osoba koja mi je prenijela informaciju o nabavci vozila kaže da su Scania motori, što nije isključeno da se u posljednjoj godini nisu počeli u LAZ autobuse ugrađivati i ti motori. meni su nepoznanica minibusi jer koliko ja znam LAZ ne proizvodi minibuse koji su potrebni Sarajevu dakle vozila koja su kraća i viša ovo što ima u programu LAZa bi moglo odgovarati samo za pojedine linije nikako za sve minibuse linije. Dosta su niski imaju 190 KS (što nije loše) ali imaju i jednokrilna vrata naprijed i nazad što bi otežavalo protok putnika...
Vidjećemo šta će biti od ovoga
Prvi put cujem za ta vozila LAZ , al ako ce doći u GRAS super će biti Cheesy

ma kakva god da su bolja su od nikakvih, nova su, služiće barem 5 godina bez većih problema a za 5 godina možda se situacija drastično obrne na bolje
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #935 on: February 02, 2012, 20:39:52 »

ČETVRTAK - 02.02.2012.
g.b. 321 na lin 47/47a
g.b. 323 na lin 37 (Čudno, išao je preko petlje umjesto Kasindolskom)
g.b. 826 na lin 31
g.b. 853 na lin 36 (na liniji 36 nema stalnog vozila)

Dali se zna kad ce proradit linija 39 , jucer je dvije - tri ture radio FAP 322

kad  bude veći broj vozila proradiće sigurno.
Danas sam čuo priču po kojoj bi do 12 februara trebao biti potpisan ugovor o nabavci 20 autobusa i 12 minibusa. Autobusi su marke LAZ i bit će kupljeni na leasing a obavezu plaćanja rata leasinga preuzet će Kanton Sarajevo. To bi trebala biti prva grupa. U drugoj grupi trebalo bi stići 8 minibusa i 30 autobusa. Koliko ja znam LAZ ugrađuje motore Deutz i MAN a moj osoba koja mi je prenijela informaciju o nabavci vozila kaže da su Scania motori, što nije isključeno da se u posljednjoj godini nisu počeli u LAZ autobuse ugrađivati i ti motori. meni su nepoznanica minibusi jer koliko ja znam LAZ ne proizvodi minibuse koji su potrebni Sarajevu dakle vozila koja su kraća i viša ovo što ima u programu LAZa bi moglo odgovarati samo za pojedine linije nikako za sve minibuse linije. Dosta su niski imaju 190 KS (što nije loše) ali imaju i jednokrilna vrata naprijed i nazad što bi otežavalo protok putnika...
Vidjećemo šta će biti od ovoga
Prvi put cujem za ta vozila LAZ , al ako ce doći u GRAS super će biti Cheesy

ma kakva god da su bolja su od nikakvih, nova su, služiće barem 5 godina bez većih problema a za 5 godina možda se situacija drastično obrne na bolje

aBd da bude blje i nek dodju ocu da mi prpradi linija 39 to mi je najdraza linija jer je prije vozio na njoj 822 , u kakvom je stanju  822 ?
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #936 on: February 02, 2012, 20:54:02 »


Dali se zna kad ce proradit linija 39 , jucer je dvije - tri ture radio FAP 322
Kad se osposobi dovoljan broj autobusa. i 36 je u krizi odkad je otpao 714. Skidaju sa Doma armije da bi tamo poslali bus pa onda neradi lin. 17b. Sreća pa je 31 u zasad funkciji. Najgore je bilo onih 20-tak dana kad nije radio trolejbus a sa terminala Nedžarići je vozila većinom samo je na lin 36 radio FAP 320 i to neredovno. Na 31 i 39 je bio bus tek svako nekoliko dana 2-3 kruga i to većinom neki iz turističke agencije. Jednom se u tom periodu desilo da rade svetri linije, pa je na 31 bio ljubičasti Jetliner, na 36 FAP 320 (koji je bio, uslovno rečeno "stalni") i na 39 FAP 322.
Čuo sam da je jednom radio i Sanos turistički na 36 ili 39, a bio je i na zamjeni trolejbusa.

Možeš li se sjetiti jeli išta vozilo na 39 u zadnjih mjesec dana?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #937 on: February 02, 2012, 21:12:39 »


kad  bude veći broj vozila proradiće sigurno.
Danas sam čuo priču po kojoj bi do 12 februara trebao biti potpisan ugovor o nabavci 20 autobusa i 12 minibusa. Autobusi su marke LAZ i bit će kupljeni na leasing a obavezu plaćanja rata leasinga preuzet će Kanton Sarajevo. To bi trebala biti prva grupa. U drugoj grupi trebalo bi stići 8 minibusa i 30 autobusa. Koliko ja znam LAZ ugrađuje motore Deutz i MAN a moj osoba koja mi je prenijela informaciju o nabavci vozila kaže da su Scania motori, što nije isključeno da se u posljednjoj godini nisu počeli u LAZ autobuse ugrađivati i ti motori. meni su nepoznanica minibusi jer koliko ja znam LAZ ne proizvodi minibuse koji su potrebni Sarajevu dakle vozila koja su kraća i viša ovo što ima u programu LAZa bi moglo odgovarati samo za pojedine linije nikako za sve minibuse linije. Dosta su niski imaju 190 KS (što nije loše) ali imaju i jednokrilna vrata naprijed i nazad što bi otežavalo protok putnika...
Vidjećemo šta će biti od ovoga
Pretpostavljao sam da će biti LAZ ili Bogdan, ispostavilo se LAZ. Iste autobuse ima i Skoplje, i oni nisu baš nešto zadovoljni, ali koliko para toliko i muzike. Taman da su najgori bar 60-70% bi ih trebalo raditi preko 10 godina. Minibusi, tačnije, Midibusi su klase postojećih MAN Dortlera, i valjaće za linije na kojima su oni mogli voziti (45, 51, 52, 53, 58, 60, 61, 68, 69, 71, 72, 74, 75, 200E i vjerovatno još koja linija...)
« Last Edit: February 02, 2012, 21:17:28 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #938 on: February 02, 2012, 21:18:46 »

Zadnjih mjesec dana na liniji 39 bi radio neki FAP do 4 i onda bi od 6 radio neki SL 222 , znali se u kakvom je stanju 822
« Last Edit: February 02, 2012, 21:25:25 by Edin MAN » Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #939 on: February 02, 2012, 22:46:21 »

Zadnjih mjesec dana na liniji 39 bi radio neki FAP do 4 i onda bi od 6 radio neki SL 222 , znali se u kakvom je stanju 822

ma u kakvom je i bio kao i 90% ostalih SL 222 tačnije ni u kakvom...
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #940 on: February 02, 2012, 23:50:40 »

Zadnjih mjesec dana na liniji 39 bi radio neki FAP do 4 i onda bi od 6 radio neki SL 222 , znali se u kakvom je stanju 822

ma u kakvom je i bio kao i 90% ostalih SL 222 tačnije ni u kakvom...
to mi je stvarno najdrazi bus koji ima Cheesy
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #941 on: February 02, 2012, 23:52:01 »

Zadnjih mjesec dana na liniji 39 bi radio neki FAP do 4 i onda bi od 6 radio neki SL 222 , znali se u kakvom je stanju 822

ma u kakvom je i bio kao i 90% ostalih SL 222 tačnije ni u kakvom...
to mi je stvarno najdrazi bus koji ima Cheesy

ma drug možeš ga i "izljubiti" kad ga vidiš ali bus je nula bodova kao i velika vecina ostalih SL 222
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #942 on: February 02, 2012, 23:55:04 »

Kad je radio na zamjeni trolejbusa neki mu dio otišao, kažu umalo nije došlo do tragedije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #943 on: February 02, 2012, 23:58:49 »

Kad je radio na zamjeni trolejbusa neki mu dio otišao, kažu umalo nije došlo do tragedije.
znam da je neko slomio staklo nekom SL222 kad je radio kao zamjena trolejbusa , nez sad koji je
Logged

Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #944 on: February 03, 2012, 00:05:03 »

Imali ijedan bus kojem ne prijeti rashod ?
Logged

Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 23 queries.