bhbus.ba
May 11, 2024, 23:45:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 302661 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #690 on: November 26, 2011, 19:31:09 »

gdje su pare zavrsile sto su poslane za obnovu buseva

na koje pare misliš? Od koga?  Poslato je puno toga tako da pitanje moraš konkretizirati:) Smiley Smiley Smiley
pare sto su poslane iz eu za obnovu grasa


očigledno ti nisi baš u  toku sa dešavanjima u GRASu. GRAS je poslije rata dobio toliko donacija da je bilo barem malo domacinskog poslovanja GRAS bi danas bio vodeca firma gradskog prevoza u regionu. 1999. GRAS je imao vozni park prosječne starosti 1,5 dana. 2000 pa i do 2002. u rezervi je svaki dan bilo skoro 30 autobusa. Znači to su autobusi starijih godišta koji su bili za slučaj nestanka struje ili kada je rekonstrukcija tramvajske ili trolejbuske mreže odnosno pruge oni bi mijenjali tramvaje odnosno trolejbuse. Eh onda od 2002. dolaze problemi koji su vrhunac dostigli zadnje  tri godine....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #691 on: November 26, 2011, 20:30:42 »

Ne znam za 405 ali neki classic je čini mi se dvije tri ture ili čitavu  drugu smjenu uletio na 23. Nisam vidio koji.  Embarrassed

Grafovi nisu radili na Domu armije još od kad su stigli MAN-ovi SL222 prije 13 godina!

Linija 31 zadnja 2 dana stabilna, vozi 826

Čuj 673 na 17. Joj baš je to odvratno....

Pod hitno mjenjat 673 i 840 na terminalu park jer će 673 izdahnut kad tad.

Mene zanima kada je 673 dobio sadašnji motor?
« Last Edit: November 26, 2011, 20:34:59 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #692 on: November 26, 2011, 20:37:29 »

Ne znam za 405 ali neki classic je čini mi se dvije tri ture ili čitavu  drugu smjenu uletio na 23. Nisam vidio koji.  Embarrassed

Grafovi nisu radili na Domu armije još od kad su stigli MAN-ovi SL222 prije 13 godina!

Linija 31 zadnja 2 dana stabilna, vozi 826

Čuj 673 na 17. Joj baš je to odvratno....

Pod hitno mjenjat 673 i 840 na terminalu park jer će 673 izdahnut kad tad.

Mene zanima kada je 673 dobio sadašnji motor?



nije njemu motor nikada ni mijenjan jer je to vozilo nije previše bilo optereceno a to su i jako dobri motori (240KS) puno jednostavniji od ovih kod SL 222 pa da ne kažemi kvalitetniji...mislim da njemu motor nikada nije ni otvoren
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #693 on: November 26, 2011, 20:57:51 »

Ma to su busevi koji nikad neće crknut ako se dobro održavaju.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #694 on: November 26, 2011, 21:29:36 »

Ma to su busevi koji nikad neće crknut ako se dobro održavaju.
ž


baš tako...on ima klasični mijenjač ne možeš ga previše opteretiti. Kad smo već kod ovih stvari mislim da ako se ikada više a nadam se da hoce budu nabavljala vozila mislim da bi jedna od temeljnih odrednica trebala biti snaga motora i kvalitet mijenjača . Radi se o tome da je konfiguracija terena u Sarajevu takva kakva jeste dakle brdovita i da tu mogu "opstati" jedino jači motori znači od 260 KS i jači i automatski mjenjači (jer su klasični izbačeni) sa što većim brojem stepena prenosa (kao kod 850). MOtor od 280 KS vrlo teško se može isforsirati pregrijati i sl dok motori od 220 KS (kao kod SL 222) ili od 240 KS (kao kod Karosa i MAN sg 240 ) se vrlo brzo opterete pregriju i to u glavnom dovodi do crkavanja motora.
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #695 on: November 27, 2011, 20:15:35 »

14-852,854
16-806
17-820
17b-mislim da je 844
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #696 on: November 27, 2011, 20:29:41 »

Danas nikako nije bilo saobraćaja na liniji 71.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #697 on: November 27, 2011, 20:40:35 »

Terminal Željeznička stanica - Nedjelja 27.11.2011. godine

Prva i druga smjena

Ove nedjelje na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

v.r. 13/26 je 403/--- (upadao na zamjenu tramvaja za vrijeme proslave)
v.r. 15/30 je 801

Ove nedjelje na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

v.r. 101/202 je 464
v.r. 103/206 je 463/---/400 (463 ostao u kvaru oko 10:00 pa nije bilo ništado 14:00 kad je došao 400)

Treća smjena

Ovog petka na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v. 28 je 403
r.v. 32 je 801

Ovog petka na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v. 204 - 464
r.v .208 - 400

Vidio sam još

14-852,854
16-822
16b-853
17-820
17b-850
18-832
41-829
41a-808
21-425,409...
22-406,407
31e-416,851
23c-807
15b-813
Logged
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #698 on: November 28, 2011, 15:03:29 »

Linija 39-gbr 320,FAP A757
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #699 on: November 28, 2011, 15:34:52 »

na Domu Armije je 813 sta se desava onda na Zeljeznickoj stanici Shocked
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #700 on: November 28, 2011, 20:07:17 »

Linija 39-gbr 320,FAP A757
Šta li je onda na 36?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #701 on: November 28, 2011, 21:38:58 »

na Domu Armije je 813 sta se desava onda na Zeljeznickoj stanici Shocked

Terminal Željeznička stanica ( radni dan )  27.11.2011 - 01.12.2011. godine

Prva i druga smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

v.r. 11/22 je 403
v.r. ---/26 fali čitav dan
v.r. 15/30 fali čitav dan

v.r. 17/34 je neki sl 222. (Dolaze u obzir: 801,815,819,846 sad koji je od njih nisam vidio, ako neko zna neka mi kaže.)

Interval 30-35 min

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

v.r. 101/202 je 464
v.r. 103/206 je 467
v.r. 105/210 fali čitav dan
v.r. 107/214 je 465

Interval 25-30 min. Situacija je bolja jer ujutro do 10:00 v.r. 105 pokriva v.r.107 jer imaju polaske u blizu. Isto tako od 10:00 do 14:00 ovaj v.r. 101/202 pokriva v.r. 105/210 a od 14:00 do 18:00 v.r. 206 pokriva v.r. 210

Dvokratni vozni redovi

r.v. 012 lin 15 ispušten
r.v. 013 lin 23 ispušten
r.v. 016 lin 23a ispušten
r.v. 021 lin 15 ispušten
r.v. 024 lin 23a ispušten

Treća smjena


Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v. 24 je 403
r.v  32 fali čitav dan
r.v. 28 je neki sl 222

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v. 204 - 464
r.v .208 - 467
r.v. 212 - 465

Vrlo interesantno, sve po voznom redu  Roll Eyes

Vidio sam još

14-854,813 (jes! konačno se i to desilo 813 preselio na Dom jer su "ljudi" sa 823 prešli negdje drugo ako sam ja skontao dobro.)
16-852
16b-853
17-851
17b-850
Ne znam jesam li dobro poredao ove buseve na Domu armije, ako nisam brzo me ispravite.
18-832
20-840
20b-673 (pretpostavljam, nisam ga vidio)
21-409,419,400...
22-407,706...
23c-807
31e-418,416,427 i 405 (pretpostavljam)
41-818
41a-808
Logged
edin MAN LIon
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 14



« Reply #702 on: November 28, 2011, 22:42:50 »

Da li ikako radi linija 39 ?
Logged

Edin
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #703 on: November 28, 2011, 22:47:09 »

nije 813  na 14  nestao je od jutros negdje
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #704 on: November 28, 2011, 22:49:05 »

nije 813  na 14  nestao je od jutros negdje

Taman kad sam se ponadao, ja sam ga vidio ok 13:00 kod medicinskog fakulteta.
Logged
Pages: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 21 queries.