bhbus.ba
May 11, 2024, 23:17:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 302649 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #180 on: August 02, 2011, 19:43:10 »

14 852
15 813, 832
15b 815
16 820
16b 853 i 854
17 851
17b 823
18 807
20 840
20b 806
21 409, 419, 406, 407,
22a 467
41 818
41a 808
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #181 on: August 06, 2011, 18:58:19 »

Evo mene opet dosađujem jel tako?  Grin 414,403,400 na Hrasnici a na Rakovici 469 !!?? Huh? Huh? Imal smisla. Na Rrajlovcu 464,460,465 ( 464 prokuho, 460 se stalno gasi i dimi se, mislim ne može se disat unutra od nekog bijelog dima, 465 ne rade kočnice...) Dokad ovako. Mislim da je makar ovaj 400 mogao na 23 danas  Pa da makar jedan bus radi na 23 jer danas u periodu od 14:00 do 15:35 na Rajlovcu nije nešta radilo. Mislim da svako normalan zna da na 27 ne treba 414. Haj ova dva 403 i 400 i nekako ali i oni bi mogli na neku dužu liniju. 408 je došao sebi konačno vozi na lin 33. Vozač od 813 se žali na vandalizam u busu i traži da ga ne stavljaju više na lin 15 nego da stave 819 tamo umjesto njega. Evo sam se ja malo igrao raspoređivanja zglobnih vozila pa ja bih ovako stavio da me se išta pita, al pošto me se ne pita ako vam nije teško pročitajte pa prokomentarišite:
400 - 15(stalni ili neki drugi ik 201)                          412 - 23/23a                          460 - 22a
401 - 21                                                             413 - 31e (stalni)                   463 - 27
402 - 28                                                             414 - 30(stalni)                      464 - 23 (stalni)
403 - 22                                                             415 - 21                               465 - 26 (pošto vozi koliko znam samo jedan bus)
405 - 28                                                             416 - 31e (stalni)                    467 - 23
406 - 22(stalni, dvokratni)                                     418 - 22a                              469 - 21a(dvokratni)
407 - 21                                                             419 - 21                               422 - 27(stalni)
408 - 33(stalni)                                                   424 - 33(stalni)                     491 - 27(stalni)
409 - 21 (stalni)                                                  425 - 31e                              499 - 30(stalni)
410 - 28                                                             426 - 22
411 - 33(stalni)                                                   427 - 31e
Eto ovako bi ja to, mislim, mogu se mjenjat vozila ali ne tipovi. Sugestije ?!

Ja bi volio da se 813 skine sa linije 15 a to što zglobaši voze gdje voze to znaju oni koji ih raspoređuju. Neznam zašto je 469 na 28, možda je bio zamjena?
Eto, meni više smeta što očuvani 403 ide na 27  nego da je na toj liniji 408 koji je vjerovatno izšaran.

Ja sam za to da se uredna vozila koje posada dobro održava, ne stavljaju na vandal-linije, pogotovo zato što je takvih vozila malo.
« Last Edit: August 06, 2011, 19:16:06 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #182 on: August 07, 2011, 00:40:36 »

A ljudi jeste i dosadni sa 813 i linijom 15. Pa majku mu jeste li ćoravi ili ne razumijete. NEMA VOZILA KOJA MOGU U BRDO. ZATO SU LJUDI PRINUĐENI KOMBINOVATI 813 I JOS POKOJE VOZILO KOJE MOZE U BRDO KAO NPR 807, 815, 832  I SL.  SHVATITE TO VIŠE JEDNOM. I meni lično je zao sto 813 radi na Buca potoku, i zbog lose ceste i zbog vandala ali nema druge, jer na toj linij vec nedostaju dva vozila tokom prve i druge smjene odnosno nedostaje jedno vozilo tokom trece smjene. Takva situacija je skoro 3 mjeseca. Na terminalu Dom Armije su uglavnom radila bolja vozila i te linije su se smatrale poslije komercijale "elitnim" linijama, pa je tako na Podhrastovima radilo prvo 4, pa onda 3 autobusa danas radi 1 eventualno 2. Na Breki i Breki 2 su radila 4 vozila danas rade dva na Barama su bila 2 vozila danas je u glavnom 1. Koševsko brdo budu 2 vozila u glavnom a nerijetko 1. O ostalim linijama da i ne govorimo ...zato okanite se suplje price i filozofiranja o rasporedu vozila. Postoje ljudi koji za to primaju platu i koji veoma dobro znaju svoj posao ali isto tako znaju da se od "đubreta pita ne pravi ". Kad nemas vozila mozes "mahati usima". Ako vec zelite pomoci poduzmite aktivnosti i blokirajte saobracaj na dijelu puta gdje zivite. Budite sigurni tek tada ce vlada kantona reagirati i kupiti vozila i na taj nacin rijesiti najveci problem u GRAS-u. Sve dok se to ne desi nema nista od boljeg prevoza....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #183 on: August 07, 2011, 10:38:51 »

Ne mora 813!  Angry Angry Angry Angry Angry . Može 807 i 815. I na 15 b može 832.. 813 treba da se stavi na 17b umjesto 823, 823 staviti negdje drugo. Btw što onda na vogošći obavezno rade svi vozni redovi. Mogo bi i tamo da dvokratni fali!
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #184 on: August 07, 2011, 11:12:54 »

Ne mora 813!  Angry Angry Angry Angry Angry . Može 807 i 815. I na 15 b može 832.. 813 treba da se stavi na 17b umjesto 823, 823 staviti negdje drugo. Btw što onda na vogošći obavezno rade svi vozni redovi. Mogo bi i tamo da dvokratni fali!

Zašto bi to trebao 823 raditi negdje drugdje a na njegovom mjestu 813??? 815 je na izdisaju kao i 807 koji puši bijel dim. 832 ne može na Buća potok jer su dvojica članova posade imali problem sa  romima zbog naplate. Intervenisala i policija. Zašto na Vogošći rade svi redovi? Odgovor je veoma jasan a to je da je na Vogošći procenat naplate karata blizu 100%, odmah poslije komercijale. A  osim toga veoma jako naselje, veliki broj putnika to diktira.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #185 on: August 07, 2011, 12:53:39 »

Ako se ne izdvoje sredstva za remont bojim se da ni 813 neće  mo

Zašto bi to trebao 823 raditi negdje drugdje a na njegovom mjestu 813??? 815 je na izdisaju kao i 807 koji puši bijel dim. 832 ne može na Buća potok jer su dvojica članova posade imali problem sa  romima zbog naplate. Intervenisala i policija. Zašto na Vogošći rade svi redovi? Odgovor je veoma jasan a to je da je na Vogošći procenat naplate karata blizu 100%, odmah poslije komercijale. A  osim toga veoma jako naselje, veliki broj putnika to diktira.

Ja bi volio da  se skine 813 sa 15, ali svjestan sam situacije. Vidjećemo sutra kakav će biti raspored za narednu heftu.
Samo me interesuje šta će ići na brdo za godinu dana ako se stanje ne promjeni?
Kad je to bilo za 832, vidim išao je gore prije par dana?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #186 on: August 07, 2011, 15:47:55 »

Terminal Željeznička stanica ( nedjelja ) 07.08.2011

Prva i druga smjena

Ove nedjelje na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v. 13/26 je 813
r.v. 15/30 je 819 ili neki japanac drugi nisam vidio mu g.b. al ima ogrebotine po strani

Ove nedjelje na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v. 103/206 je 829/418
r.v. 105/210 je 465

Treća smjena

Ove nedjelje na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v  24 - 813
r.v  32 - 806

Ove nedjelje na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v 204 - 418
r.v 208 - 465
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #187 on: August 07, 2011, 21:00:05 »

NEDJELJA
413 na 31
850 na 31e
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #188 on: August 07, 2011, 21:18:42 »

NEDJELJA
413 na 31
850 na 31e

Prvi loš odabir, drugi odličan odabir.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #189 on: August 07, 2011, 22:39:58 »

NEDJELJA
413 na 31
850 na 31e

Prvi loš odabir, drugi odličan odabir.

Pošto je to linija koju najčešće koristim i koja mi pod prozorom prolazi i pošto znam da će  sutra ponovo SL222 za mene je to dobar potez.

Zaboravio sam reći, prvu smjenu na 31 je vjerovatno radio SL222 ali ja sam kasno ustao pa nisam vidio koji.

Čini mi se da nedjeljom radi oko 50-55 autobusa u jednoj smjeni, neka me transformers ispravi ako griješim. Tako da bi oni najlošiji mogli odraditi jednu smjenu i u garažu, mada neznam dali je to praksa u stvarnosti.
Međutim i nedjeljom izgleda ostaje problem s brdom.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #190 on: August 08, 2011, 15:35:56 »

I ove sedmice na liniji 31 će biti 827
« Last Edit: August 08, 2011, 15:37:34 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #191 on: August 08, 2011, 16:46:51 »

Terminal Željeznička stanica ( radni dan) 08.08.2011 - 12.08.2011

Prva i druga smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v. 11/22 je 818
r.v. 15/30 fali čitav dan
r.v. 17/34 je 813

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v. 101/202 je 465

r.v. 103/206 fali čitav dan ( užas ovo je najgora kombinacija, Da bilo koji drugi r.v. fali pa hajd, ali ovaj r.v. 101 ide ujutro u 6.55 pa fali dvokratni r.v. 016  u 7.15 pa fali ovaj r.v. 103 u 7.30 pa tek u 7.45 ide r.v. 105 koji je tako prentrpan da se ne može disati. Znači kad skoro svi ljudi idu na posao u preiodu od 6.55 do 7.45 nema nikakav autobus i linija 23c ide u 7.05-dođe zajedno u boljakov sa ovim koji ide u 6.55 iz Rajlovca pa te idući na lin 23c je u 7.45 takođe. Možete mislit koliko je ljudi u periodu od 7-7.30h koji idu na posao a nema autobusa. Ovo je krucijalna pogreška glavnog konstruktora redavožnje, kaže mi danas dispečer na Ž. stanici, a ja se slažem sa njim 100%)

r.v. 105/210 je 464

r.v. 107/214 je 807 ( jedva se kotrlja, jasu mu dohakali na Buća potoku, katastrofa, kako su krenuli, ode i 813 i onda će morat solo classici na 15 ili neki novi zglobovi u brdo.)

Dvokratni vozni redovi


016 ispušten (lin 23a)
021 ispušten (lin 15)


Treća smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v  24 - 818
r.v 32 - fali r.v.
r.v  26 - 813

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v 204 - 465
r.v 208 - 405
r.v.212 - fali r.v.

Vidio sam još

31e - 416,405,854,418, opet nema 413
23c - 801
41 - 832
« Last Edit: August 08, 2011, 16:48:32 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #192 on: August 09, 2011, 16:14:54 »

418 je na 31e RV 177 / 354 i čini mi se da je u trećoj 356?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #193 on: August 09, 2011, 18:11:09 »

418 je na 31e RV 177 / 354 i čini mi se da je u trećoj 356?



jeste dva vozača rade po 1,5 smjenu
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #194 on: August 10, 2011, 16:37:39 »

Na komercijali su ako se ne varam slijedeći redovi 171/342/344, 173/346/348, 175/350/ nema III smjene i 177/354/356
Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 21 queries.