bhbus.ba
May 02, 2024, 16:21:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Ikarbus  (Read 58006 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #105 on: February 10, 2014, 22:55:19 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #106 on: February 11, 2014, 15:51:36 »

Neki od rendera novog IK-Mercedes autobusa.

Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #107 on: February 11, 2014, 17:04:38 »

Opet ista sugava prednja maska
Logged

Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #108 on: March 02, 2014, 00:21:14 »

Quote
SRPSKI “MERCEDES“ SPREMAN ZA START!

U zemunskoj fabrici „Ikarbus“ ubrzano se, u saradnji sa nemačkim gigantom, završava novi autobus. Počelo kompletiranje vozila Angažovano 60 firmi iz Srbije
MercedesSrbija

- Od kada je 13. januara ove godine stigla šasija, radimo danonoćno i uspeli smo da u željenom roku sve uradimo – ponosan je na svoje radnike i saradnike generalni direktor „Ikarbusa“ Aleksandar Vićentić.

Ovaj autobus, kaže za „Novosti“ prvi čovek zemunske fabrike u restrukturiranju, sa većinskim kapitalom države, plod je poslovno-tehničke saradnje „Ikarbusa“ i „Mercedesa“.

- „Mercedes“ ulaže tehnologiju i znanje, školovaće nam kadrove u svom nastavnom centru, kontrolisaće kvalitet izrade, ali i ukupno poslovanje fabrike – kaže Vićentić koji najavljuje potpisivanje ugovora sa „Mercedesom“ sredinom meseca. – A za dobar projekat uvek se nađe novac.
http://www.asoglas.info/srpski-mercedes-spreman-za-start/
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #109 on: March 02, 2014, 02:47:42 »

jos jedna slika..oznaka: IK-112LE



facebook/Ikarbus Autobusi
Logged

GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #110 on: March 08, 2014, 23:06:42 »

Ikarbus-Mercedes IK-112LE, nove slike izvana i iznutra. Prelijep je. 




screen capture windows



Izvor: Autobusi Ikarbus
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #111 on: March 08, 2014, 23:09:33 »

meni je bas ova prednja maska odvratna
Logged

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #112 on: March 09, 2014, 00:27:34 »

Jes vala, mogli su je bolje osmisliti Sad
Logged

Setra S 417 HDH !!!

GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #113 on: March 09, 2014, 00:39:01 »

Kad dodje trokraka zvijezda bice efektnije
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #114 on: March 09, 2014, 15:34:07 »

Logged

Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #115 on: March 09, 2014, 17:55:39 »

premjera Cheesy









Quote
KARAKTERISTIKE SRPSKOG MERCEDESA

Samohodna šasija “Mercedesa“ proizvodi se u Španiji u fabrici “Evrobus“ u Samanu, pored Bilbaoa. Na njoj su montirani motor, menjač i točkovi. Šasija koja je isporučena bila je duga 7,3 metra ali su je, za naše potrebe, prepravili majstori “Ikarbusa“ na željenih 12 metara, kolika je i dužina autobusa.

Autobus je do srednjih vrata niskopodni, a iza drugih vrata je urađena nadogradnja, pa je pod povišen u skladu sa najsavremenijim trendovima za ovakvu vrstu autobusa. Na prednjim vratima je platforma za lakši ulazak osoba sa invaliditetom.

Foto: Marko TodorovićFoto: Marko Todorović
Kompletna nadogradnja je osmišljena u “Ikarbusu“, a tačno 60 firmi iz Srbije radi na proizvodnji delova od plasitike, stakla (Pančevo) do displeja za pokazivače pravca, klima-uređaj…

Sve što je ugrađeno u ovaj autobus je vrhunskog kvaliteta. Počevši od klima-uređaja (domaći proizvođač), do sistema video-nadzora (četiri kamere). Sve je rađeno od nerđajućih čelika, prohroma, aluminijuma.

Cena ovakvog autobusa, koji je prevashodno namenjen prigradskim linijama, iznosi između 130.000 i 140.000 evra. To je mnogo jeftinije od konkurencije, a po kvalitetu će malo koji proizvođač u svetu prednjačiti. Zato se očekuje da će, pored naših gradova, ovaj autobus tražiti i kupci van granica Srbije.

S obzirom na to da su i ostali materijali izuzetno dugovečni (ugrađuju se na primer feritne cevi – jedna vrsta prohroma) i otporni na koroziju, jasno je da će radni vek “IK 112 LE“ biti veoma dug.
izvor:http://www.telegraf.rs/vesti/980296-vucic-srpski-mercedes-je-nas-ponos-i-dika
« Last Edit: March 09, 2014, 17:58:36 by Ikarbus IK206 » Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #116 on: March 09, 2014, 22:45:03 »

Nije loše ispao, tipična maska, al eto navikao sam se, "pozadi" dosta lijepo, treća vrata nakaradna, ne kažem da ne trebaju, ali mislim prva i druga se normalno otvaraja, a ova ka vani, mogal su i ona unutra... i puno je praktičnije. Unutra sasvim, ok, vozačka tabla siromašna... (VDO je bogatija).... Ali sve u svemu solidan na oko, vidjećemo ga nakon godinu dana.
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #117 on: March 19, 2014, 17:29:01 »

Ikarbus 1994 drift test  Cheesy


Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #118 on: April 08, 2014, 21:46:43 »

IK-206 g.b. 410.



Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #119 on: April 08, 2014, 21:49:00 »

odlican,uredan... lijepo vidjet za razliku od nekih
Logged

Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.065 seconds with 20 queries.