bhbus.ba
May 15, 2024, 21:24:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Pitanja/Odgovori u vezi autobusa  (Read 66454 times)
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #105 on: April 27, 2014, 21:06:52 »

Da su vangabaritni .  Wink
Logged
frukec
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.007



« Reply #106 on: April 27, 2014, 21:09:34 »

E sad mi još više nije jasno haha Wink


Sent from my iPhone 5c
Logged

[/img]
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #107 on: April 27, 2014, 21:11:03 »

Ni meni to nije jasno na nekim autobusima, al hajd et. Neki Globtourovi Siderali imaju crvene a neki obične registracije, kakva je tu razlika sad ?
Logged

Neoplan VIP Class
frukec
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.007



« Reply #108 on: April 27, 2014, 21:12:56 »

Da, Globtour je jedan dobar primjer


Sent from my iPhone 5c
Logged

[/img]
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #109 on: April 27, 2014, 21:41:00 »

Na određenu dužinu prelaze određenu težinu imate isto tako za pp neke imaju crvene tablice jer mogu nositi više nego što nose standardno poluprikolice .  Wink Jeli sad jasno ?  Tongue
Logged
frukec
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.007



« Reply #110 on: April 27, 2014, 21:45:54 »

Znači bus bzvz. od 60 mjesta može natovariti više od 60 ljudi? Wink


Sent from my iPhone 5c
Logged

[/img]
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #111 on: April 27, 2014, 21:49:24 »

To znači da njegova težina + težina putnika prelazi tu određenu težinu na tu određenu dužinu ako pogledaš svi Siderali B12B imaju crfvene tablice a svi B12 obične pa su očito B12B s putnicima teži .  Wink
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #112 on: May 29, 2014, 19:38:39 »

Pa gledano bukvalno na motore , Potrošnja ce ti zavisiti od više faktora
Uzmi u obzir prvo koliko kubika motor ima , tu se javlja i širina cilindra u motoru , da li je " V " ili redni motor, Hod klipa , Sistem ubrizgavanja, mjenjač . a ono glavno , težinu samog vozila koje motor mora pokrenut.
KAd bi se malo bolje istrazivalo na internetu mogao bi izvuci specifikacije konstrukcije samog motora pa bi i iz tog mogao shvatit zasto je razlika u potrosnji.

A ako se ne varam Higeri imaju Cumminsove motore ?
Logged
tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #113 on: May 29, 2014, 19:43:46 »

drug u setre je linijski motor sestak i svaka setra hoce po 35 litara na 100 km.
Logged
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #114 on: May 29, 2014, 21:26:01 »

Pa zato je i Prijevoz putnika, Zavidovići odustao od slanja Setre za Italiju zbog potrošnje i kupio Skaniju koja manje troši.
Logged
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #115 on: July 19, 2014, 01:26:50 »

Sta mu znace ova vrata ovdje ?
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #116 on: July 19, 2014, 01:34:15 »

mozda neka vrata u slucaju nuzde
Logged

Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #117 on: July 19, 2014, 10:14:14 »

Mislim da su vrata za invalide .
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #118 on: July 19, 2014, 18:47:24 »

Mislim da su vrata za invalide .
Vjerovatno ima lift
Logged
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #119 on: July 19, 2014, 18:57:14 »

To se podrazumijeva . Vidio sam to na dosta Nizozemskih buseva .  Smiley
Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.057 seconds with 21 queries.